Räägime blogi uue postituse e-posti mallidest ja sellest, kuidas need võivad aidata teavitada oma publikut uute postituste olemasolust. Uurime erinevaid võimalusi ja seda, kas uued postitused peaksid olema lihtteksti või HTML formaadis. Samuti jagame näpunäiteid, kuidas külalisblogimise e-posti mallide abil saada rohkem tähelepanu oma ettevõttele.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Raske on kirjutada regulaarselt väärtuslikke blogi postitusi, hoides samal ajal kliente huvitatuna ja Teie ettevõttega seotuna. Kuid tegelikult on veel üheks väljakutseks oma publikut teavitada, et Teie saidil on avaldatud uus blogi postitus.
Muidugi võib olla inimesi, kes seadistavad uute ajaveebi postituste jaoks märguandeid, samas kui teised eelistavad ajaveebi kontrollida igal teisel päeval, nädalal või kuul.
Kuid leidub ka inimesi, kes eelistavad märguannete saamist e-posti teel, kuna nad ei kontrolli Teie blogi regulaarselt. Enamik inimesi on lihtsalt liiga hõivatud või unustavad iga kord Teie blogi külastada ega loe seetõttu Teie viimaseid postitusi. Siin tulevad kasutusse uue blogi postituse e-kirjad.
Üks tõhusamaid viise oma lugejatele uuest ajaveebi postitusest teavitamiseks on saata neile e-posti teel ülevaade või artikli katkend. Seda mõeldakse uue blogi postituse e-kirja all ja selle eesmärk on teavitada Teie tellijaid uutest artiklitest.
Selle e-kirja eesmärk on meelitada Teie tellijaid lugema täielikku ajaveebi postitust, et nad saaksid Teie ettevõttega suhelda, klõpsates nupul „Loe edasi” või registreerudes tasuta prooviperioodiks.
Saate seda teha, saates uue blogi postituse e-kirja, mis:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Mõned autorid saadavad küll kogu ajaveebi postituse e-posti koopiana, kuid see pole parim strateegia. See kehtib eriti siis, kui Teie ärieesmärgid suunavad Teie veebisaidile liiklust ja/või lisavad uuesti turundamise loenditesse lugejaid, selle asemel, et teie kirjutatut loeks võimalikult palju inimesi. Pilguheit või katkend peaks tekitama adressaadis soovi lugeda teie veebisaidil kogu artiklit.
Kõige parem on saata sõnum kasutajate teavitamiseks iga kord, kui avaldate uue ajaveebi postituse. See viib järgmise küsimuseni, kui sageli peaksite oma veebisaidil uue ajaveebi postituse avaldama. Vastus sellele muidugi sõltub paljudest teguritest, näiteks sellest, kui palju aega on Teil kirjutamiseks ja kui palju uuest materjalist peate rääkima.
Kõige olulisem aspekt on aga oma uute ajaveebipostituste avaldamise ajakava järjepidev planeerimine. See mitte ainult ei aita Teil uue sisu kirjutamisega kursis olla, vaid mis veelgi olulisem, võib aidata kujundada lugejatele tuttavat harjumust ja suurendada usaldust Teie kaubamärgi vastu.
Uus ajaveebi postituse e-kiri ei pea tingimata sisaldama HTML-kodeerimist nõudvaid erielemente. Kui Teie e-kirja eesmärk on suunata inimesed Teie veebisaidile, kus nad saavad lugeda täielikku väljaannet, võib koopia olla sama lihtne kui lihtsalt tekst, mis kirjeldab ajaveebi postitust (ja link sellele).
Kui soovite aga julgustada adressaati tegema soovitud toiminguid, külastades Teie veebisaiti kogu ajaveebi lugemiseks, võib olla parem mõte muuta e-kiri võimalikult visuaalselt atraktiivseks, lisades HTML-elemente, nagu pildid, värvid ja muud muud vormindamisvalikud.
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Lehekülje vaatamise sessiooni jooksul
Parandage oma ettevõtte kliendikogemust LiveAgenti tarkvara abil, mis pakub erakordset klienditeenindust ja toetab mitmeid kanaleid. LiveAgent parandab vastamiskiirust 26%, mis aitab kasvatada müüki.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel