Räägime blogi uue postituse e-posti mallidest ja sellest, kuidas need võivad aidata teavitada oma publikut uute postituste olemasolust. Uurime erinevaid võimalusi ja seda, kas uued postitused peaksid olema lihtteksti või HTML formaadis. Samuti jagame näpunäiteid, kuidas külalisblogimise e-posti mallide abil saada rohkem tähelepanu oma ettevõttele.
Raske on kirjutada regulaarselt väärtuslikke blogi postitusi, hoides samal ajal kliente huvitatuna ja Teie ettevõttega seotuna. Kuid tegelikult on veel üheks väljakutseks oma publikut teavitada, et Teie saidil on avaldatud uus blogi postitus.
Muidugi võib olla inimesi, kes seadistavad uute ajaveebi postituste jaoks märguandeid, samas kui teised eelistavad ajaveebi kontrollida igal teisel päeval, nädalal või kuul.
Kuid leidub ka inimesi, kes eelistavad märguannete saamist e-posti teel, kuna nad ei kontrolli Teie blogi regulaarselt. Enamik inimesi on lihtsalt liiga hõivatud või unustavad iga kord Teie blogi külastada ega loe seetõttu Teie viimaseid postitusi. Siin tulevad kasutusse uue blogi postituse e-kirjad.
Üks tõhusamaid viise oma lugejatele uuest ajaveebi postitusest teavitamiseks on saata neile e-posti teel ülevaade või artikli katkend. Seda mõeldakse uue blogi postituse e-kirja all ja selle eesmärk on teavitada Teie tellijaid uutest artiklitest.
Selle e-kirja eesmärk on meelitada Teie tellijaid lugema täielikku ajaveebi postitust, et nad saaksid Teie ettevõttega suhelda, klõpsates nupul „Loe edasi” või registreerudes tasuta prooviperioodiks.
Saate seda teha, saates uue blogi postituse e-kirja, mis:
Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?
It’s really annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, then you start struggling to make progress, and now you’re stuck.
Believe us, you’re not alone. In fact, these are very common problems that many of our readers have been facing.
But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can read on our website by clicking the button below.
[Read our new blog post]
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!
In our latest blog post, we are sharing our favorite tips for helping people achieve [objective].
Just click below to head on over to our website
[Go to the blog]
Thanks for reading!
[Company]
We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.
Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:
Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3…
To read the rest of our tips, click here [link] to read the full blog post on our website.
Best,
[Name], content writer for [company]
Discover all that LiveAgent has to offer
Take advantage of our free 30-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.
Kõnekeskuse mallid, mis loovad tugevaid kliendisuhteid
Artiklis kirjeldatakse kõnekeskuse skriptide tähtsust sujuva suhtluse ja klienditeeninduse tagamisel. Samuti pakutakse tasuta kõnekeskuse tarkvara lahendusi, mis aitavad tagada operatiivset reageerimist ja skaleeruvust koos äriga. LiveAgent on üks võimalus tasuta kõnekeskuste abistamiseks ning pakub täielikku ja mitmekeelset tuge klientidele üle maailma.
Meiliturundus on oluline element müügiedenduskampaaniate korraldamisel. Kampaania edukus sõltub pakkumiste disainist, hääletoonist, sagedusest ja loovusest ning kampaania kestusest. Tooteuuenduste ja klienditeeninduse meilimallidel on oluline roll klientide rahulolu, säilitamise ja tulemuste parandamisel. LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub erinevaid lahendusi ning huvitavat sisu nagu sõnastik, trükkimistestide kalkulaator ja veebiseminarid. Uuesti kaasamise meilimallid aitavad kliendisuhteid parandada ja partnerprogramm pakub võimalust osaleda LiveAgenti edus.
Külalisblogimise e-posti mallid
See artikkel käsitleb e-kirjade kasutamist bränditeadlikkuse suurendamise ja klientide kaasamise vahendina ning antakse näiteid müügi- ja turunduse tegevuste lihtsustamiseks ja parandamiseks. Samuti rõhutatakse kohustuslike e-postide olulisust, et jagada olulist teavet ettevõtte uuenduste ja avalduste kohta ning esitatakse erinevaid sündmusejärgse e-posti mallide näiteid, et klientidega kontakti hoida ja suhteid luua. Lõpuks selgitatakse uute artiklite ja blogipostituste e-kirjade koostamist.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team