Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Blogi uue postituse e-posti mallid

Blogi uue postituse e-posti mallid

Raske on kirjutada regulaarselt väärtuslikke blogi postitusi, hoides samal ajal kliente huvitatuna ja Teie ettevõttega seotuna. Kuid tegelikult on veel üheks väljakutseks oma publikut teavitada, et Teie saidil on avaldatud uus blogi postitus.

Muidugi võib olla inimesi, kes seadistavad uute ajaveebi postituste jaoks märguandeid, samas kui teised eelistavad ajaveebi kontrollida igal teisel päeval, nädalal või kuul.

Kuid leidub ka inimesi, kes eelistavad märguannete saamist e-posti teel, kuna nad ei kontrolli Teie blogi regulaarselt. Enamik inimesi on lihtsalt liiga hõivatud või unustavad iga kord Teie blogi külastada ega loe seetõttu Teie viimaseid postitusi. Siin tulevad kasutusse uue blogi postituse e-kirjad.

The Economist uue artikli teavitus
Economisti uue ajaveebi postituse meil

Mis on uue blogi postituse e-kiri?

Üks tõhusamaid viise oma lugejatele uuest ajaveebi postitusest teavitamiseks on saata neile e-posti teel ülevaade või artikli katkend. Seda mõeldakse uue blogi postituse e-kirja all ja selle eesmärk on teavitada Teie tellijaid uutest artiklitest.

Selle e-kirja eesmärk on meelitada Teie tellijaid lugema täielikku ajaveebi postitust, et nad saaksid Teie ettevõttega suhelda, klõpsates nupul „Loe edasi” või registreerudes tasuta prooviperioodiks.

Saate seda teha, saates uue blogi postituse e-kirja, mis:

  • Teeb adressaadi uudishimulikuks artikli teema vastu
  • Kirjeldab, kuidas blogi postitus aitab lugejal oma eesmärke saavutada või konkreetset probleemi lahendada
  • Sisaldab selget üleskutset tegevusele (CTA), mis viitab kogu väljaandele
Mailchimpi uue blogi postituse mall

Blogi uue postituse e-kirja teemaread 

  • Te pole ainus, kes võitleb [valupunktiga]…
  • Kas olete väsinud soovitud tulemuse saavutamisest? Oleme siin, et aidata
  • Ärge jätke neid suurepäraseid näpunäiteid [eesmärgi] saavutamiseks kasutamata!
  • Kas olete kuulnud sellest nipist [ülesande] tegemiseks?
  • Avage, et teada saada, kuidas [eesmärk] saavutada
  • Kas Teil pole aega [ülesande] jaoks? Need [X] näpunäited aitavad.

Blogi uue postituste mallid

Blogi uue postituste mall 1 – valupunkti üle empaatiline

Blogi uue postituste mall 2 – uudishimu tekitav

Blogi uue postituste mall 3 – kuidas kindlat eesmärki saavutada

Blogi uue postituse e-kijrad – Korduma kippuvad küsimused 

Kas on parem kaasata kogu uus ajaveebi postitus e-posti koopiasse?

Mõned autorid saadavad küll kogu ajaveebi postituse e-posti koopiana, kuid see pole parim strateegia. See kehtib eriti siis, kui Teie ärieesmärgid suunavad Teie veebisaidile liiklust ja/või lisavad uuesti turundamise loenditesse lugejaid, selle asemel, et teie kirjutatut loeks võimalikult palju inimesi. Pilguheit või katkend peaks tekitama adressaadis soovi lugeda teie veebisaidil kogu artiklit.

Kui tihti peaksin saatma uue blogi postituse e-kirju?

Kõige parem on saata sõnum kasutajate teavitamiseks iga kord, kui avaldate uue ajaveebi postituse. See viib järgmise küsimuseni, kui sageli peaksite oma veebisaidil uue ajaveebi postituse avaldama. Vastus sellele muidugi sõltub paljudest teguritest, näiteks sellest, kui palju aega on Teil kirjutamiseks ja kui palju uuest materjalist peate rääkima.

Kõige olulisem aspekt on aga oma uute ajaveebipostituste avaldamise ajakava järjepidev planeerimine. See mitte ainult ei aita Teil uue sisu kirjutamisega kursis olla, vaid mis veelgi olulisem, võib aidata kujundada lugejatele tuttavat harjumust ja suurendada usaldust Teie kaubamärgi vastu.

Kas uus ajaveebi postituse e-kiri peaks olema lihttekst või HTML?

Uus ajaveebi postituse e-kiri ei pea tingimata sisaldama HTML-kodeerimist nõudvaid erielemente. Kui Teie e-kirja eesmärk on suunata inimesed Teie veebisaidile, kus nad saavad lugeda täielikku väljaannet, võib koopia olla sama lihtne kui lihtsalt tekst, mis kirjeldab ajaveebi postitust (ja link sellele).

Kui soovite aga julgustada adressaati tegema soovitud toiminguid, külastades Teie veebisaiti kogu ajaveebi lugemiseks, võib olla parem mõte muuta e-kiri võimalikult visuaalselt atraktiivseks, lisades HTML-elemente, nagu pildid, värvid ja muud muud vormindamisvalikud.

Discover all that LiveAgent has to offer

Take advantage of our free 14-day trial! No credit card required, and you'll have access to all of our advanced features like live chat, email templates, ticketing, call center, social media integrations, and more.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo