Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Uudiskirja meilimall

Paljud niinimetatud eksperdid on juba viimased paar aastat kuulutanud meiliturunduse lõppu. See turundusmaatriksi lahutamatu osa on aga endiselt tugev.

E-posti uudiskirjad, mis on meilisõnumite erivorm, ei sure niipea välja. Vastupidi, need omandavad enamiku ettevõtete digistrateegiates üha suuremat tähtsust. Seetõttu on uudiskiri endiselt vajalik suhtlusvahend, kui selle kasutamine on mõistlik ja omab eesmärki.

Mis on uudiskirja meil?

Uudiskiri on digitaalne väljaanne, mida levitatakse regulaarsete ajavahemike järel (iga päev, kord nädalas, kuus, kaks korda kuus või kord kvartalis) e-posti teel. Infolehed koosnevad tavaliselt erinevatest artiklitest brändi, ettevõtte või tegutsetava sektori kohta, millele on lisatud pakkumine või CTA (kutse tegevusele).

Tavaliselt saavad seda tüüpi suhtlust tellijad, kes on varem ettevõtte ja selle toodete või teenuste vastu huvi tundnud ning nõustunud selle uudiskirjaga. See on ülioluline, kuna peaksite saatma meilivärskendusi ainult kasutajatele, kes on andnud nõusoleku nende saamiseks.

LiveAgenti pardaletuleku e-kiri
Uudiskirja e-kirja näide

Lisaks peavad ettevõtted arvestama konkreetsete õigusnormidega erinevates maailma piirkondades, näiteks GDPR-iga Euroopas enne meilisõnumite saatmist. Need eeskirjad kehtivad mis tahes organisatsioonile, mis tegutseb teatud piirkonnas, aga ka väljaspool seda piirkonda asuvatele organisatsioonidele, mis pakuvad kaupu või teenuseid selles piirkonnas asuvatele klientidele või ettevõtetele.

Ärge unustage alati lisada oma uudiskirjale tellimusest loobumise nupp või link, eelistatavalt oma meilimalli allosas. Teie meiliuudiskirjade saajatel peaks alati olema võimalus Teie e-kirjade saamisest loobuda.

91% tarbijatest kontrollib oma e-posti nutitelefonis vähemalt kord päevas (allikas), nii et ärge unustage koostada reageerivaid, mobiilisõbralikke uudiskirju!

Miks peaksite oma turundusstrateegias rakendama uudiskirja meili?

Registreeritud kasutaja, kes on nõustunud saama Teie ettevõttelt meilisõnumeid, on väga väärtuslik. Kui Teil on aktiivsete tellijate loend, on palju põhjuseid, miks uudiskirjade saatmine on kasulik:

  • Meili elutsükkel on palju pikem kui sotsiaalmeediasse postitaval sisul.
  • 91% tarbijatest kontrollib oma e-posti nutitelefonis vähemalt kord päevas (allikas), nii et ärge unustage koostada reageerivaid, mobiilisõbralikke uudiskirju!
  • 89% turundajatest peab e-posti peamiseks müügivihje genereerimise kanaliks (allikas).
  • 80% tarbijatest eelistab turunduskommunikatsiooni kanalina meili (allikas).
  • Meiliturundusel on palju suurem ROI (4300%) kui teistel digitaalsetel suhtluskanalitel (allikas).
  • Võrreldes PPC-ga on see üsna odav turunduskanal ja ei nõua esialgseid finantsinvesteeringuid.
  • Publik, kes Teilt e-posti uudiskirju saab, nõustus Teie sisu vastu võtma, seega on neil juba huvi Teie kohta kuulda.
  • See annab tulemusi kiiremini kui SEO.
  • See võimaldab Teil tuua oma veebisaidile rohkem liiklust.

Uudiskirjade saatmisel on palju eeliseid. Selle suhtlusstrateegia rakendamisel peate siiski olema ettevaatlik. Alati mõelge esmalt kasutajale ja veenduge, et pakute neile iga saadetud kirjaga väärtust.

3 uudiskirja meilimalli

Vaatame nüüd mõnda kasulikku uudiskirja e-kirja malli.

Uudiskiri pakkumiste saatmiseks

Aasta on täis erilisi sündmusi ja hooaegu pühendunud tutvustuste jaoks ning tõenäoliselt soovivad Teie kliendid teada, mida olete neile ette valmistanud. Talvised või suvised allahindlused ja kaubanduslikud kuupäevad, nagu must reede, küberesmaspäev, jõulud, Eid al-Fitr, Eid al-Adha ja kolmekuningapäev (Hispaanias) on vaid mõned näited märkimisväärsetest päevadest, mida peaksite ära kasutama, et suurendada oma konversioone.

Heitke pilk mõnele meie uudiskirja meilimallile, mida saate oma järgmises kampaanias kasutada. Ärge unustage lisada oma meilimallidesse reklaamitavate üksuste ahvatlevaid visuaale.

Uudiskirja meilimall erinevatele tööstustele

Kas vajate e-posti uudiskirja malli, mis on konkreetselt Teie tööstusega seotud?

Kasutage allolevat malli oma klientidele sõnumite saatmiseks, olenemata Teie tegevusalast – turism, autotööstus, teenindus, toitlustus või kinnisvarasektor.

Uudiskirja meilimall informatiivsete sõnumite saatmiseks

Allolev mall töötab hästi, kui peate saatma oma uudiskirja tellijatele selge ja otsese sõnumi.

Niisiis, millal saate seda Uudiskirja meilimalli kasutada? Kui soovite teavitada adressaate eelseisvast sündmusest, andke neile teada, et kavatsete turule tuua uue toote/teenuse, või teavitage neid uuest funktsioonist. Ja jällegi, nagu allpool mainitud, ärge unustage kasutada visuaale!

14 uudiskirja e-kirja teemarea näidet

  • [ettevõte]: [tellija nimi], proovige meie uut maiuspala
  • Ärge unustage taotleda oma [allahindluse summa]% allahindlust!
  • Annus viimaseid uudiseid ettevõttelt [firma], mis on mõeldud spetsiaalselt Teile, [nimi]
  • [Abonendi nimi], vaadake neid [ettevõtte] käsitsi valitud välimusi
  • [Tellija nimi], see on Teie viimane võimalus sellel [pühade/hooaja nimi] ajal palju säästa
  • [Ettevõte]: ainult [täna / täna õhtul / sel nädalal / sel kuul]. Säästke järgmisel tellimusel [allahindluse summa]
  • Hankige oma tasuta [toode/teenus], lugedes lihtsalt seda meili
  • Kas olete kunagi mõelnud, kuidas [teatud valdkond] töötab [Fortune 500 ettevõttes/mis tahes muus edukate/kuulsate ettevõtete nimekirjas]?
  • Kas olete [teatud elukutse nimi], kes soovib [soovitud tulemust]
  • Mida iga [teatud elukutse nimi] peab [teadmisteadmiste valdkonna kohta] teadma
  • [tegevuse nimi] entusiastile: 8 [valdkonna nimi] näpunäidet [teatud tegevuse] jaoks
  • Digiturundajale: kuidas [ettevõtte nimi] loob [muljetavaldavaid äritulemusi]
  • [teatud elukutse nimi] jaoks, kes vihkab [valupunkti]
  • Konfidentsiaalne sõnum [toote] omanikele

KKK: Uudiskirja meilimall

Kui tihti peaks uudiskirja saatma?

Lahendamise aeg

Uudiskirju tuleks regulaarselt välja saata, et tellijad Teid ei unustaks. Liiga sagedane uudiskirjade saatmine võib aga tekitada lugejates tunde, et neile saadetakse rämpsposti ja neid häiritakse.

Uudiskirjade saatmine kord kuus või kaks korda nädalas on väga levinud, kuid mõistlik intervall on kõik kahe nädala ja kahe kuu vahel. Olge siiski järjekindel – ärge saatke kolme nädala jooksul kahte uudiskirja ja seejärel jääge kaheks kuuks vaikima.

Kuidas mõõta uudiskirjade edukust?

Lahendatud pilet

Kõige kasulikumad mõõdikud uudiskirja mõju mõõtmiseks on edastamismäärade, avamismäärade, läbiklõpsamise sageduste ja põrkemäärade protsendid. Seda statistikat pakuvad kõik usaldusväärsed turundusagentuurid või meiliturunduse tööriistad.

  • Edastamismäär on põrkamata meilide ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Avamismäär on teie uudiskirja avanud tellijate ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Läbiklõpsamise sagedus on meili sees olevatel linkidel klõpsanud inimeste ja saadetud meilide arvu suhe.
  • Põrkemäär on Teie uudiskirjade loendis olevate e-posti aadresside suhe, mis ei saanud Teie sõnumit, kuna nende meiliserverid või kliendid saatsid need tagasi, ja Teie loendis olevate e-posti aadresside koguarv.

Tavaliselt soovite sihtida:

  • Edastamismäär 95% või kõrgem
  • 30% avamismäär
  • Rohkem kui 10% klikkimise määradest
  • Vähem kui 2% põrkemäär

Need määrad ja võrdlusalused võivad aga tööstusharuti erineda. Kõige olulisemad elemendid, mis neid tulemusi mõjutavad, on kampaania andmete kvaliteet ja sisu väärtus.

Kui pikk peaks mu uudiskiri olema?

Uudiskirja meilimall

Sisu peaks olema lühike, läbitav ja väikeste tükkidena. Üldjuhul kulutavad tarbijad vaid mõne sekundi e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele. Kui nad märkavad midagi asjakohast, võtavad nad hoogu maha ja loevad Teie sõnumit hoolikamalt. Alustage oma meili kirjutamisest ja jätkake seejärel redigeerimist, kuni olete esitanud põhiteabe võimalikult lühikesel ja armsamal viisil.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kui tihti peaks uudiskirja saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Infolehti tuleks välja saata regulaarselt, nii et kord kuus või kaks korda nädalas on väga levinud. Siiski on mõistlik ka kõik mis jääb kahe nädala ja kahe kuu vahele.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas mõõta uudiskirjade edukust?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kõige kasulikumad mõõdikud uudiskirja mõju mõõtmiseks on edastamismäärade, avamismäärade, läbiklõpsamise sageduste ja põrkemäärade protsendid. Seda statistikat pakuvad kõik usaldusväärsed turundusagentuurid või meiliturunduse tööriistad.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kui pikk peaks mu uudiskiri olema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Üldiselt kulutavad tarbijad vaid mõne sekundi e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele, seega peaks sisu olema lühike, läbinähtav ja väikeste tükkidena.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo