Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Pühade e-posti mallid

Pühade e-posti mallid

Pühade ostuhooaeg on alati olnud tohutu nii e-kaubanduse kui ka füüsiliste jaemüüjate jaoks. Vastavalt Statista andmetele on viis päeva alates tänupühast kuni küber esmaspäevani, tuntud ka kui Cyber 5, mis nägi 2019. aasta pühade ajal müügitulu hinnanguliselt 28,5 miljardit USA dollarit. Enamiku väikeste ja keskmise suurusega jaemüüjate puhul moodustab pühadeperiood tegelikult 20–30% nende kogumüügist aastas. Pühadehooaeg pole aga ainult B2C jaoks, õige pühade e-posti turundusstrateegia abil saavad ka B2B ettevõtted seda ära kasutada, müügivihjeid suurendada, suurendada klientide kaasamist ja suurendada müüki.

Hawaiian Airlinesi must reede
Hawaiian Airlinesi musta reede meilikampaania

Miks on pühade e-posti turundus oluline?

  • 81% tarbijatest eeldab, et puhkusepakkumised mõjutavad neid. (Deloitte)
  • 70% inimestest said pühade reklaamidest teada e-posti kaudu. (Ipsos)
  • E-post vastutab 20% kõigist veebipühade veebisaitide külastustest. (Campaign Monitor)
  • Kolmandik ostlejatest ütles, et kõik nende puhkusenädalavahetuse ostud olid ajendatud spetsiaalselt reklaamidest. (NRF) 
  • Tarbijad, kes ostavad tooteid e-posti teel, kulutavad tõenäoliselt 138% rohkem kui inimesed, kes e-posti pakkumisi ei saa. (Convince and Convert).
Pühade e-posti malli näide RayBanilt
RayBani sõbrapäeva meilikampaania

Pühade e-posti teemaread

  • Hetkel toimumas… Väga rõõmus müük!
  • Viimase hetke kingitused, jõuluvana poolt heaks kiidetud
  • Teie soovide nimekiri hakkab täienema
  • Tervitage uut aastat suuremate ja paremate pakkumistega
  • Sõbrapäeva müük | Mõelge šokolaadikarbist väljapoole
  • Täna 50% soodsamad aastaplaanid. Sest me armastame Teid
  • ♥ Sinu sõbrapäeva kingitus on sees…
  • Roosidest parem: 30% soodustus!
  • 20% soodustus! Head rahvusvahelist naistepäeva!
  • Tähistage naisi 30% soodustusega – lõpeb täna õhtul!
  • TULEVIK ON NAINE. Kuni 50% soodustus
  • Nautige 25% allahindlust igale jänesele – käes on lihavõtted!
  • Lihavõttepakkumised ei muutu sellest paremaks!
  • Suurepärane lihavõttemüük algab täna!
  • Head halloweeni! Hankige õudsalt soodne tehing
  • Unusta trikid. Siin on meie maiuspala…
  • Suurepärane Halloweeni säästmine – ainult 3 päeva
  • Viimased tunnid! Tänupüha müügi kell tiksub!
  • Pole vaja meid tänada nende eksklusiivsete tehingute eest
  • Eksklusiivne musta reede ülevaade. Säästke kuni 50% allahindlusega
  • Tõuse ja sära… Musta reede pakkumised on siin
  • Varajane musta reede müük! Ei mingit parkimist. Ei mingeid järjekordi. Ei mingit vaeva.
  • Kas nüüd või mitte kunagi!
  • Mis on müügil? Kõik ja kõik.
  • Lõpuks ometi! Käes on küber esmaspäev – GO GO GO!
  • Eksklusiivsed küber esmaspäeva superpakkumised 👀
  • Ostke kohalikult sellel väikeettevõtete laupäeval
  • Ravige oma musta reede pohmelli väikse ostlemise abil

10 e-posti malli pühade e-kirja turunduskampaaniate jaoks

Kui rääkida pühadeajast, on meiliturundus üks tõhusamaid viise oma potentsiaalsete klientide ja praeguse kliendibaasi kaasamiseks, et suurendada äritegevust ja tulusid. Ükskõik, kas kuulute B2C või B2B sektorisse, aitavad järgmised e-posti mallid Teil luua oma pühade e-kirja turunduskampaaniaid, alates mustast reedest ja küber esmaspäevast kuni talvepühadeni, uusaastani ja kõiki vahepealseid.

Talvepühade e-posti mall

Uusaasta e-posti mall

Sõbrapäeva e-posti mall

Naistepäeva e-posti mall

Lihavõttepühade e-posti mall

Halloweeni e-posti mall

Tänupüha e-posti mall

Musta reede e-posti mall

Väikeettevõtete laupäeva e-posti mall

Küber esmaspäeva e-posti mall

Korduma kippuvad küsimused

Mida peaks klientidele mõeldud pühademeil sisaldama?

Pühade e-kiri klientidele peaks sisaldama teavet ettevõtte plaanide kohta pühadel, linki veebisaidilt kingituste sirvimiseks ja ostmiseks ning üleskutset tegevusele.

Miks peaksin saatma klientidele pühademeile?

Saatke klientidele pühademeile, et neile oma ettevõtet meelde tuletada. Lisaks sihtige kindlasti kliente asjakohasel viisil ja lisage link oma pühade lehele või müügile, kui see on olemas.

Mis on pühademeili ideaalne pikkus?

Kui pühademeilid on lühemad, on neid lihtsam lugeda ja ka vähem tõenäoline, et need kustutatakse. Ideaalne pikkus on 50–75 tähemärki.

Free 14-day trial. No credit card required.

Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates!

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo