• Mallid
  • Külma müügi e-posti mallid

Külma müügi e-posti mallid

B2B ettevõtete jaoks on külm e-posti turundus alati olnud ja on endiselt üks tõhusamaid viise kvaliteetsete müügivihjete loomiseks. Hästi koostatud, isikupärastatud ja hästi sihitud külm e-kiri võib olla eduka müügisuhtluse lähtepunkt. Kuna aga külm e-kiri on selline kiri, mille saadate potentsiaalsele kliendile, kellega Teil pole varasemaid suhteid, on väljavaadete ning neilt vastuse (või isegi kirja avamise) saaminea müügiesindajatele tõsine väljakutse. Allpool on toodud mõned B2B külmade meilide saatmise parimad tavad koos tõestatud teemaridade loendiga ja 10 külma müügi e-posti malliga, mida saate kasutada oma väljaminevate e-posti kampaaniate jaoks.

Külma müügi e-posti mallid - App - Uploads - 2020 - 11 - Canned Responses Feature LiveAgent.gif
Salvestage meie külmad müügimeilid konserveeritud sõnumite või mallidena, et neid hõlpsalt välja saata.

Külmade meilide parimad tavad

  • Tundke oma väljavaateid juba enne nende poole pöördumist – vaadake nende sotsiaalseid profiile, ettevõtte teavet ja vaadake, kas Teie pakkumine on sobilik.
  • Isikupärastage iga sõnum saadaolevate andmete põhjal – Woodpecker leidis, et täpsemate isikupärastatud meilide keskmine vastusprotsent on 17% (võrreldes 7% isikupärastamata meilidega).
  • Keskenduge väärtusele, mida saate pakkuda – selgitage, kuidas Teie toode / teenus võib aidata potentsiaalse kliendi valupunkte lahendada ja nende eesmärke saavutada.
  • Hoidke oma teemarida väga spetsiifiline ja eelistatavalt lühike – lühemal teemareal on tavaliselt suurem avatumise määr ja see ei katke mobiilseadmetes.
  • Lõpetage selge kutsega tegevusele, et julgustada edasist kaasamist – näiteks paluge neil Teid õige inimesega ühendada, plaanige lühike kõne, leppige kokku demo jne.

Külma e-kirja teemaread, mida avatakse

  • [Väljavaate nimi], kas saame luua ühenduse?
  • Kas saate mind õiges suunas suunata?
  • Otsin parimat kontakti [väljavaate ettevõttes]
  • Kas saate mind aidata?
  • Kas saate varuda 5 minutit, [väljavaate nimi]?
  • Kas olete [kuupäeval] vaba?
  • [Vastastikune ühendus] soovitas mul ühendust võtta
  • Leidsin Teid [soovitaja nimi] kaudu
  • Küsimus [eesmärgi kohta, mis neil võib olla]
  • Kas teete neid vigu?
  • Enamik [Teie sihitud spetsialiste] teeb selle vea
  • [Prospekti ettevõtte] viis [probleem] lõpetamiseks
  • X sammud [eesmärgi saavutamiseks]
  • Aidake oma meeskonnal saavutada [eesmärk, mis neil võib olla]
  • Kas ma saan Teid aidata [konkreetse eesmärgi saavutamisel]?
  • [Parem/ targem/ kiirem] viis [konkreetse eesmärgi saavutamiseks]
  • Kas olete valmis [konkreetsest väljakutsest] üle saama?
  • Kuidas Teil [valupunktiga] läheb?
  • Kas olete mõelnud [asjakohane pakkumine]?
  • Kiire lahendus [tööstusele]
  • Kas teadsite, et [väljavaate konkurent] tegi seda?
  • X viisi, kuidas saame Teid aidata [probleemiga, mis neil võib olla]
  • X näpunäiteid/ideid [valupunktiks, mis neil võib olla]
  • 10x [prospekti firma] veojõud 10 minutiga
  • Kui rahul olete ettevõtte [ettevõtte nimi] [tööriistaga, mida nad kasutavad]?
  • Õnnitleme – nägin, et Teid kajastati [valdkonna tippveebisaidil]

10 külma müügi e-posti malli

Õige inimese otsimine


Hi [Name],

My name is [First name], and I’m the head of business development efforts at [Your company]. We recently launched a new [product] that helps [one sentence pitch].

I’m taking an educated guess here– based on your online profile, you appear to be an appropriate person to connect with, or might be able to point me in the right direction.

I’d like to speak with someone from [Prospect’s company] who is responsible for [handling something that’s relevant to my product].

If that’s you, are you open to a 15-minute call on [date and time] to discuss how [product] can specifically help your business? If not you, who do you recommend I should contact?

I’d appreciate the help!
[YOUR SIGNATURE]

Üldine tutvustuse e-kiri


Hi [Name],

This is [Your name] with [Your company]. I work with businesses in the [specific] industry and saw you visited our website in the past.

This inspired me to spend a few minutes on [Prospect’s company] website to learn more about how you’re approaching [their strategy for sales/ marketing/ customer service, etc.]. I noticed some areas of opportunity and decided to reach out to you directly.

[Your company] is working with similar companies in your industry, such as [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to help them accomplish [specific goals], and giving them the [tools/solutions] to succeed.

If you’d like to learn more, let’s set up a quick call. How does [Day/ time] look on your calendar?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Lifti pakkumise e-kiri


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I know you’re busy, so I’ll keep this short.

[Prospect’s company] is on my radar because we’ve helped organizations like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] to improve [the benefit your product provides] and achieve [results].

Is this something that might interest your organization right now? If so, are you or someone from the team available to hop on a quick call sometime over the next week or two?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Võttes arvesse konkurendi toodet


Hi [Name],

Just ran across your website and noticed you were using [your competitor’s product]. How is it working out for you?

Our product is similar to that, however, it also provides [key differentiators]. If you’re up for it, I would love to jump on a quick call with you and get your opinion on how we could make [Prospect’s company] better and see if it would make sense for us to work together.

Would [date and time] be a good time for you? (If not, I’m flexible, just let me know).

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Väärtustele keskendunud meil


Hi [Name],

[Your name] from [Your company] here. I saw you recently downloaded our whitepaper about [topic of whitepaper], so I thought I’d reach out.

[Prospect’s company] looks like a great fit for [Your company] and I’d love to understand what your goals are for this year.

We often help companies like yours grow with:

A solution/result
B solution/result
C solution/result

If you’d like to learn how [Your company] can help you reach [X goals], feel free to book time on my calendar here: [link]

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Teavitamine vastastikuse ühenduse kaudu


Hi [Name],

[Mutual connection] recommended we get in touch, hope you don’t mind me reaching out. I work for [Company name] that provides [short product pitch].

[Product name] has been helping businesses like yours [achieve specific goals]. I believe it’s something that might be valuable to you.

How do you feel about a quick call next week to discuss this further? Let me know when works best for you.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Jagame kasulikke ideid


Hi [Name],

My name is [Your name] and we work with companies like [Company names] to improve their [sales/ marketing efforts/ customer experience, etc.].

I’ve already started looking at [Prospect’s company] website and I have a few ideas about how you can increase your […]. For example, [details on how you can help them achieve their goals].

I actually have more ideas that may be useful for you. Do you have some time next week for a 15-minute call? If so, you can book time directly onto my calendar here: [link]

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Toote demonstratsiooni meilikutse


Hi [Name],

My name is [Your name], and I’ll keep this very quick.

Our software solution helps businesses like yours achieve [specific goals] through [product benefits].

Could I have 10 minutes of your time next week for a personalized demo that’ll make clear why companies like [Customer 1], [Customer 2], and [Customer 3] love our product?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Sissetulev müügivihje Teie veebisaidilt


Hi [Name],

You recently visited our website and [what they did on website]. If you’re interested in learning more about [content topic], then I can recommend the following additional resources:

[Relevant resource 1]
[Relevant resource 2]

Or, if you were looking for a cost-effective solution to [topic], our product/service could actually help you [achieve specific goals]. Let’s schedule a quick 10-minute call so I can tell you more about it. When works best for you?

Best,
[YOUR SIGNATURE]

Isikupärastatud teavitusmeil


Hi [Name],

I just came across your [prospect’s blog post/ comment] on [platform] and thought the points you made were very insightful and I agree with most of them.

It also made me want to reach out so I could talk to you about how [Prospect’s company] could benefit from our software that totally takes care of the issue you raised about [details of the issue].

What would be the best way to get 15 mins on your calendar to explore if this would be valuable to your company?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Frequently asked questions

Kuidas kirjutada müügiks külma e-kirja?

Külm e-kiri on lühike ja asjalik. Proovige sõnum kuni 4 lausega sõnastada.

Mida öelda külmas e-kirjas?

Külma meili kirjutades peaksite alustama lühitutvustusega endast ja oma ettevõttest. Pärast sissejuhatavat lõiku peaksite märkima e-kirja kirjutamise põhjuse. Lõppu peaksite pakkuma lahendust või lisama toote tutvustuse.

Kuidas saata külma teavitust e-postiga?

Teil peaks olema loend e-posti aadressidest, mille saite oma uurimisprotsessist. Ärge saatke lihtsalt külma kirja juhuslikele aadressidele. Keskenduge sooja suhte loomisele potentsiaalsete müügivihjetega. Ärge kartke saata palju e-kirju. Mõned inimesed arvavad, et rohkemate meilide saatmine tähendab, et Te ei suuda suhet luua. See pole tõsi. Suhteid saab luua ka saates palju kirju. Siinkohal on oluline see, et suhted tuleb luua oma müügivihjetega.
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo