Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Külma müügi e-posti mallid

Külma müügi e-posti mallid

B2B ettevõtete jaoks on külm e-posti turundus alati olnud ja on endiselt üks tõhusamaid viise kvaliteetsete müügivihjete loomiseks. Hästi koostatud, isikupärastatud ja hästi sihitud külm e-kiri võib olla eduka müügisuhtluse lähtepunkt. Kuna aga külm e-kiri on selline kiri, mille saadate potentsiaalsele kliendile, kellega Teil pole varasemaid suhteid, on väljavaadete ning neilt vastuse (või isegi kirja avamise) saaminea müügiesindajatele tõsine väljakutse. Allpool on toodud mõned B2B külmade meilide saatmise parimad tavad koos tõestatud teemaridade loendiga ja 10 külma müügi e-posti malliga, mida saate kasutada oma väljaminevate e-posti kampaaniate jaoks.

Külma müügi e-posti mallid
Salvestage meie külmad müügimeilid konserveeritud sõnumite või mallidena, et neid hõlpsalt välja saata.

Külmade meilide parimad tavad

  • Tundke oma väljavaateid juba enne nende poole pöördumist – vaadake nende sotsiaalseid profiile, ettevõtte teavet ja vaadake, kas Teie pakkumine on sobilik.
  • Isikupärastage iga sõnum saadaolevate andmete põhjal – Woodpecker leidis, et täpsemate isikupärastatud meilide keskmine vastusprotsent on 17% (võrreldes 7% isikupärastamata meilidega).
  • Keskenduge väärtusele, mida saate pakkuda – selgitage, kuidas Teie toode / teenus võib aidata potentsiaalse kliendi valupunkte lahendada ja nende eesmärke saavutada.
  • Hoidke oma teemarida väga spetsiifiline ja eelistatavalt lühike – lühemal teemareal on tavaliselt suurem avatumise määr ja see ei katke mobiilseadmetes.
  • Lõpetage selge kutsega tegevusele, et julgustada edasist kaasamist – näiteks paluge neil Teid õige inimesega ühendada, plaanige lühike kõne, leppige kokku demo jne.

Külma e-kirja teemaread, mida avatakse

  • [Väljavaate nimi], kas saame luua ühenduse?
  • Kas saate mind õiges suunas suunata?
  • Otsin parimat kontakti [väljavaate ettevõttes]
  • Kas saate mind aidata?
  • Kas saate varuda 5 minutit, [väljavaate nimi]?
  • Kas olete [kuupäeval] vaba?
  • [Vastastikune ühendus] soovitas mul ühendust võtta
  • Leidsin Teid [soovitaja nimi] kaudu
  • Küsimus [eesmärgi kohta, mis neil võib olla]
  • Kas teete neid vigu?
  • Enamik [Teie sihitud spetsialiste] teeb selle vea
  • [Prospekti ettevõtte] viis [probleem] lõpetamiseks
  • X sammud [eesmärgi saavutamiseks]
  • Aidake oma meeskonnal saavutada [eesmärk, mis neil võib olla]
  • Kas ma saan Teid aidata [konkreetse eesmärgi saavutamisel]?
  • [Parem/ targem/ kiirem] viis [konkreetse eesmärgi saavutamiseks]
  • Kas olete valmis [konkreetsest väljakutsest] üle saama?
  • Kuidas Teil [valupunktiga] läheb?
  • Kas olete mõelnud [asjakohane pakkumine]?
  • Kiire lahendus [tööstusele]
  • Kas teadsite, et [väljavaate konkurent] tegi seda?
  • X viisi, kuidas saame Teid aidata [probleemiga, mis neil võib olla]
  • X näpunäiteid/ideid [valupunktiks, mis neil võib olla]
  • 10x [prospekti firma] veojõud 10 minutiga
  • Kui rahul olete ettevõtte [ettevõtte nimi] [tööriistaga, mida nad kasutavad]?
  • Õnnitleme – nägin, et Teid kajastati [valdkonna tippveebisaidil]

10 külma müügi e-posti malli

Õige inimese otsimine

Üldine tutvustuse e-kiri

Lifti pakkumise e-kiri

Võttes arvesse konkurendi toodet

Väärtustele keskendunud meil

Teavitamine vastastikuse ühenduse kaudu

Jagame kasulikke ideid

Toote demonstratsiooni meilikutse

Sissetulev müügivihje Teie veebisaidilt

Isikupärastatud teavitusmeil

Külma müügi e-kiri – korduma kippuvad küsimused

Kuidas kirjutada müügiks külma e-kirja?

Külm e-kiri on lühike ja asjalik. Proovige sõnum kuni 4 lausega sõnastada.

Mida öelda külmas e-kirjas?

Külma meili kirjutades peaksite alustama lühitutvustusega endast ja oma ettevõttest. Pärast sissejuhatavat lõiku peaksite märkima e-kirja kirjutamise põhjuse. Lõppu peaksite pakkuma lahendust või lisama toote tutvustuse.

Kuidas saata külma teavitust e-postiga?

Teil peaks olema loend e-posti aadressidest, mille saite oma uurimisprotsessist. Ärge saatke lihtsalt külma kirja juhuslikele aadressidele. Keskenduge sooja suhte loomisele potentsiaalsete müügivihjetega. Ärge kartke saata palju e-kirju. Mõned inimesed arvavad, et rohkemate meilide saatmine tähendab, et Te ei suuda suhet luua. See pole tõsi. Suhteid saab luua ka saates palju kirju. Siinkohal on oluline see, et suhted tuleb luua oma müügivihjetega.

Sign up for our free 14-day trial!

No credit card required. Discover all that LiveAgent has to offer -- engaging templates, a robust call center, ticketing system, and more.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo