Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
"LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas ajareegleid, mis aitavad automatiseerida klienditeeninduse toiminguid. Video näitab, kuidas neid luua ja rakendada, et parandada igapäevast töökoormust."
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.