HelpCrunch on suurepärane kasutajatoe tarkvara, kuid võibolla soovite proovida midagi muud. LiveAgent teeb enamat kui lihtsalt reaalajas vestlus. Ühendage oma e-post, sotsiaalmeedia, teadmusbaas ja kõneseadmed, et pakkuda klientidele terviklikku teenindust.
LiveAgentil on rohkem kui 175 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja suurepärane hinnasilt, et pakkuda teile parimaid võimalusi oma klientidega suhtlemiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti. | HelpCrunch |
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi. | LiveAgent pakub piletisüsteemi. | HelpCrunch pakub piletisüsteemi. |
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab oma veebilehele lisada. | LiveAgent pakub reaalajas vestlust. | HelpCrunch pakub reaalajas vestlust. |
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede automaatse jaotasmise abil helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks. | LiveAgent pakub kõnekeskust. | HelpCrunch ei paku kõnekeskust. |
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule. | LiveAgent pakub iseteenindusportaali. | HelpCrunch pakub iseteenindusportaali. |
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile sotsiaalmeedia kommentaaridele ja mainimistele. | LiveAgent pakub Facebooki integreerimist. | HelpCrunch ei paku Facebooki integreerimist. |
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka otse tarkvarast säutsudele vastata. | LiveAgent pakub Twitteri integreerimist. | HelpCrunch ei paku Twitteri integreerimist. |
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele. | LiveAgent pakub Instagrami integreerimist. | HelpCrunch ei paku Instagrami integreerimist. |
Viber
Viberi integratsioon, mis tõmbab kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka Viberi sõnumitele vastata ja neid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvara kaudu edastada. | LiveAgent pakub Viberi integreerimist. | HelpCrunch ei paku Viberi integreerimist. |
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemist ja käsitleda neid täpselt nagu mis tahes muid klienditoe pileteid. | LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist. | HelpCrunch ei paku WhatsAppi integreerimist. |
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas veaotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid. | LiveAgent pakub teadmusbaasi. | HelpCrunch ei paku teadmusbaasi. |
Kliendifoorum
Veebipõhine aruteluruum teie klientidele, asub otse teie teadmusbaasis. | LiveAgent pakub kliendifoorumit. | HelpCrunch ei paku kliendifoorumit. |
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saab automatiseerida korduvate ülesannete kõrvaldamiseks. | LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid. | HelpCrunch ei paku automatiseerimist ja reegleid. |
API
Funktsioonide komplekt, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada. | LiveAgent pakub API funktsioone. | HelpCrunch pakub API funktsioone. |
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida. | LiveAgent pakub IVR funktsioone. | HelpCrunch ei paku IVR funktsioone. |
Videokõned
Videokõne, mis sarnaneb Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega. | LiveAgent pakub videokõnesid. | HelpCrunch ei paku videokõnesid. |
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- saate neid igal ajal vaadata. | LiveAgent pakub piiramatut ajalugu. | HelpCrunch ei paku piiramatut ajalugu. |
Piiramatu arv veebilehti
Saate tarkvara kasutada piiramatul arvul veebilehtedel. | LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti. | HelpCrunch pakub piiramatuid veebilehti. |
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe. | LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe. | HelpCrunch ei paku piiramatuid vestlusnuppe. |
Piiramatu arv e-kirju/pileteid
Võite saada piiramatult pileteid ja e-kirju. | LiveAgent pakub piiramatult pileteid/e-kirju. | HelpCrunch ei paku piiramatult pileteid/e-kirju. |
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja esitage salvestist igal ajal. | LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist. | HelpCrunch ei paku piiramatut kõnede salvestamist. |
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt ja ilma piiranguteta. | LiveAgent pakub piiramatud ööpäevaringset tuge. | HelpCrunch pakub piiramatud ööpäevaringset tuge. |
Klienditugi peaks andma klientidele ühenduse loomiseks mitu võimalust. Suurendage oma klientide seotust ja aidake neid mis tahes kanali kaudu, olgu selleks siis reaalajas vestlus või Instagram, kasutades LiveAgenti võimsat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara.
LiveAgentil on kolm tasulist plaani, mis pakuvad teile kõike vajalikku. Usaldusväärne piletisüsteem hoolitseb kogu suhtluse korraldamise eest ja saate keskenduda olulisele – klientide abistamisele.
Reaalajas vestlus on klienditoe pakkumisel oluline tööriist. Kuna tegemist on vahetu suhtlusega, peaks kiirus olema esmatähtis. LiveAgenti veebivestluse tarkvara võimaldab teil pakkuda parimat võimalikku kliendikogemust.
LiveAgentil on turu kiireim reaalajas vestluse vidin, mille kuvamiskiirus on 2,5 sekundit. Enam kiiremaks ei saa. Ärge jätke oma lehe vaatajaid ootama ja muutke nad maksvateks klientideks.
Lisaks paljudele teistele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integreerimist. Seda on kiire ja lihtne seadistada!
Üle 175 töövoogu lihtsamaks ja nauditavamaks muutva funktsiooniga LiveAgent on midagi enamat kui lihtsalt klienditoe piletisüsteemi tarkvara.
LiveAgent pakub suurepärast hinna ja kvaliteedi suhet. Valige üks meie kolme tasulise paketi hulgast või kujundage oma isiklik klienditoe piletisüsteemi tarkvara.
Täpselt nii. Lisaks meilile, sotsiaalmeediale, teadmusbaasile ja reaalajas vestlusele saate tuge pakkuda ka telefonikõnede kaudu. See on imelihtne.
Seadistamine võtab vaid mõne minuti ja selle loomiseks pole vaja isegi erivarustust. Helistage brauseri, nutitelefoni või mõne muu teie valitud seadme kaudu. Pole vaja kolmanda osapoole teenusepakkujaid, LiveAgent hoolitseb kõige eest ise.
LiveAgentil on kolm tasulist paketti, mis on tulvil funktsioone, et pakkuda teile parimaid klienditoe tööriistu. Kui vajate midagi enamat, saate oma plaanile osta eraldi lisafunktsioone.
LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja pärjatud #1 klienditoe tarkvaraks. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.
Vaadake meie hinnaplaane ja uurige lisateavet!
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kas soovite näha, kuidas me teiste populaarsete tarkvaralahendustega mõõtu võtame? Vaadake meie võrdlusi ja avastage kõik meie pakutav.
Kuidas LiveAgentis e-kirja malle luua
E-kirja mallide kasutamine parandab ajahaldust ja järjepidevust klientide suhtluses. Malle kasutades saab organisatsioon pakkuda suurepärast klienditeenindust ja luua ühtse kaubamärgi maine.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.
Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua
LiveAgent pakub erinevaid suhtluskanaleid ja tarkvara, mis aitab suurendada müügi konversioonimäärasid ning parandada klientide rahulolu.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel