Otsite alternatiivi HelpCrunchile?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Intercomi alternatiiv.

  • ✓ Puudub seadistamine tasu
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

HelpCrunch on suurepärane kasutajatoe tarkvara, kuid võibolla soovite proovida midagi muud. LiveAgent teeb enamat kui lihtsalt reaalajas vestlus. Ühendage oma e-post, sotsiaalmeedia, teadmusbaas ja kõneseadmed, et pakkuda klientidele terviklikku teenindust.

LiveAgentil on rohkem kui 175 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja suurepärane hinnasilt, et pakkuda teile parimaid võimalusi oma klientidega suhtlemiseks.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp leaders 2021

Säästke rohkem ja kasutage LiveAgenti

HelpCrunchi ja LiveAgenti võrdlus

FunktsioonLiveAgentHelpCrunch
Piletisüsteem✅Jah✅Jah
Reaalajas vestlus✅Jah✅Jah
Kõnekeskus✅Jah✅Jah
Iseteenindus✅Jah✅Jah
Facebook✅Jah❌Ei
Twitter✅Jah❌Ei
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah✅Jah
Teadmusbaas✅Jah✅Jah
Kliendifoorum✅Jah❌Ei
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah❌Ei
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah❌Ei
Videokõned✅Jah❌Ei
Piiramatu ajalugu✅Jah❌Ei
Piiramatu arv veebilehti✅Jah✅Jah
Piiramatu arv vestlusnuppe✅Jah❌Ei
Piiramatu arv pileteid/e-kirju✅Jah❌Ei
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah❌Ei
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah✅Jah
Person deciding between two solutions

Võimas HelpCrunchi alternatiiv

Klienditugi peaks andma klientidele ühenduse loomiseks mitu võimalust. Suurendage oma klientide seotust ja aidake neid mis tahes kanali kaudu, olgu selleks siis reaalajas vestlus või Instagram, kasutades LiveAgenti võimsat sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara.

LiveAgentil on kolm tasulist plaani, mis pakuvad teile kõike vajalikku. Usaldusväärne piletisüsteem hoolitseb kogu suhtluse korraldamise eest ja saate keskenduda olulisele – klientide abistamisele.

Soovite kiiremat reaalajas vestlust?

Reaalajas vestlus on klienditoe pakkumisel oluline tööriist. Kuna tegemist on vahetu suhtlusega, peaks kiirus olema esmatähtis. LiveAgenti veebivestluse tarkvara võimaldab teil pakkuda parimat võimalikku kliendikogemust.

LiveAgentil on turu kiireim reaalajas vestluse vidin, mille kuvamiskiirus on 2,5 sekundit. Enam kiiremaks ei saa. Ärge jätke oma lehe vaatajaid ootama ja muutke nad maksvateks klientideks.

The fastest live chat on the market

Põhjused, miks ettevõtted tulevad üle LiveAgenti

Kõnekeskuse tugi

Lisaks paljudele teistele funktsioonidele toetab LiveAgent ka kõnekeskuse integreerimist. Seda on kiire ja lihtne seadistada!

Rohkelt funktsioone

Üle 175 töövoogu lihtsamaks ja nauditavamaks muutva funktsiooniga LiveAgent on midagi enamat kui lihtsalt klienditoe piletisüsteemi tarkvara.

Taskukohane hinnakujundus

LiveAgent pakub suurepärast hinna ja kvaliteedi suhet. Valige üks meie kolme tasulise paketi hulgast või kujundage oma isiklik klienditoe piletisüsteemi tarkvara.

Professional built-in call center software

Kõnekeskuse tugi

Täpselt nii. Lisaks meilile, sotsiaalmeediale, teadmusbaasile ja reaalajas vestlusele saate tuge pakkuda ka telefonikõnede kaudu. See on imelihtne.

Seadistamine võtab vaid mõne minuti ja selle loomiseks pole vaja isegi erivarustust. Helistage brauseri, nutitelefoni või mõne muu teie valitud seadme kaudu. Pole vaja kolmanda osapoole teenusepakkujaid, LiveAgent hoolitseb kõige eest ise.

Saage rohkem ja säästke rohkem

LiveAgentil on kolm tasulist paketti, mis on tulvil funktsioone, et pakkuda teile parimaid klienditoe tööriistu. Kui vajate midagi enamat, saate oma plaanile osta eraldi lisafunktsioone.

LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja pärjatud #1 klienditoe tarkvaraks. Olge oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Vaadake meie hinnaplaane ja uurige lisateavet!

Do more customer support for less money

Vaadake, miks ettevõtted kolivad LiveAgenti

Võrrelge meid erinevate reaalajas vestluste tarkvaradega

Kas soovite näha, kuidas me teiste populaarsete tarkvaralahendustega mõõtu võtame? Vaadake meie võrdlusi ja avastage kõik meie pakutav.

Related Articles to HelpCrunchi alternatiiv
Pakkuge tugiteenust, olge järjel piletitega ning tehke rohkem LiveAgent iOS-i rakendusega. Saate kõike teha ka oma klienditoest eemal olles.

iOS

LiveAgenti tarkvara võimaldab klientidega vestelda, pakkuda kiireid vastuseid ja tõhusat kliendituge nii laua taga kui ka liikvel olles.+

"LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas ajareegleid, mis aitavad automatiseerida klienditeeninduse toiminguid. Video näitab, kuidas neid luua ja rakendada, et parandada igapäevast töökoormust."

Kuidas LiveAgentis ajareegleid luua

"LiveAgent pakub mitmeid funktsioone, sealhulgas ajareegleid, mis aitavad automatiseerida klienditeeninduse toiminguid. Video näitab, kuidas neid luua ja rakendada, et parandada igapäevast töökoormust."

Migratsiooni pistikprogrammide abil on LiveAgentile üleminek lihtne. Migratsiooni pistikprogrammid kannavad Teie andmed eelmisest lahendusest ilma probleemideta LiveAgenti.

Migratsiooni pistikprogrammid

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara, mis võimaldab ettevõtetel hallata kliendisuhtlust ühest kohast, parandades efektiivsust ja kvaliteeti.

Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes

Kõnekeskuse tarkvara võimaldab personaalset abi klientidele, suurendab ettevõtete tõhusust ja parandab klientide rahulolu. Interactive Voice Response (IVR) tehnoloogia pakub mitmeid eeliseid klientidele ja ettevõtetele.

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x