Mis on sandbox?
Sandbox on sisemine LiveAgent’i konto, mis on tavaliselt paigaldatud 14-päevase prooviversioonina. Teatud kliendid võivad taotleda pikendust, kui neil on vaja teha täiendavaid teste. Enamasti piisab 14-päevasest prooviperioodist.
Frequently Asked Questions
Mis on sandboxi mõiste?
Sandbox on sisekasutuseks mõeldud konto. See võimaldab teil teostada operatsiooniteste ja kontrollida uusi funktsioone enne nende avalikku rakendamist. See lahendus aitab tuvastada võimalikke probleeme ning demonstreerida tegevust teistele meeskonnaliikmetele.
Kas LiveAgent pakub sandboxi?
LiveAgent pakub sandbox'i. Tavaliselt on see paigaldatud 14-päevase prooviversioonina. See võimaldab teil täpselt kontrollida, kas kõik töötab nii, nagu soovite.
Kas LiveAgent'i sandboxi saab laiendada?
Kui 14-päevasest prooviversioonist ei piisa, võite taotleda pikendust ja jätkata vajalike testidega. Enamasti piisab siiski 14-päevasest perioodist.
Expert’s note
Sandbox on sisekasutuseks mõeldud konto, mis võimaldab teostada operatsiooniteste ja kontrollida uusi funktsioone enne nende avalikku rakendamist. See aitab tuvastada võimalikke probleeme ning demonstreerida tegevust meeskonnaliikmetele.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.