Mis on personaalsed e-maili vastused?
Kui soovite, et teie nimi oleks e-maili aadressis nähtaval, saate selle konfigureerida kasutades personaalseid e-maili vastuseid. See funktsioon võimaldab teil kohandada e-maili aadresse vastavalt oma vajadustele. Seega ettevõtte või osakonna nime kuvamise asemel näeb saaja teie enda nime.
Personaalseid e-maili vastuseid kasutatakse lõppkasutajatega suhtlemisel sõbralikuma tunde tekitamiseks. Kui kliendid näevad teie päris nime, mitte ametikohta, on sellel nende usaldusele teie vastu tunduvalt parem mõju.
Frequently Asked Questions
Kuidas defieerite personaalseid e-maili vastused?
Kui soovite, et teie nimi oleks e-maili aadressis nähtav, saate konfigureerida selle kasutades personaalseid e-maili vastuseid. See funktsioon võimaldab teil kohandada e-maili aadresse vastavalt oma vajadustele. Selle asemel, et kuvada ettevõtte või osakonna nime, näeb saaja e-mailis teie nime.
Milliseid personaalse e-maili vastuse tüüpe on olemas?
Personaalsed e-maili vastused võivad põhineda personaalselt infol (nagu ees- ja perekonnanimi), kuid võivad olla seotud ka spetsiifiliste situatsioonidega või aegadega, kui e-mail saadeti.
Kas LiveAgent pakub personaalseid e-maili vastuseid?
Personaalsed e-maili vastused on LiveAgent`is saadaval. Tänu sellele on kliendile lähenemine individuaalsem ja saaja usaldus ettevõtte suhtes kasvab.
Kui olete huvitatud e-mailide haldamise tõhususest, siis lugege kindlasti meie artiklit e-mailide haldamise tarkvara. See aitab teil mõista, kuidas see tarkvara võib parandada e-kirjadele vastamise aegu ja tõsta kliendirahulolu. Kui soovite teada, kuidas parandada oma klienditeenindust, uurige meie artiklit klienditeeninduse parandamine. See annab teile praktilisi nõuandeid ja nippe, kuidas pakkuda veelgi paremat teenust.
Mis on kontaktkeskus? Definitsioon, tüübid, trendid ja muu
Avastage kontaktkeskuse plussid ja miinused aastal 2024 – tüübid, trendid ja eelised. Sukelduge sügavale ja uurige, kuidas see revolutsioneerib klienditeenindust.
Avasta, kuidas LiveAgent automatiseerib ja salvestab kliendisuhtlust, et luua tugevad ja pikaajalised suhted klientidega. Kasutage erinevaid kanaleid nagu telefon, e-post ja sotsiaalmeedia, et rahuldada klientide vajadusi efektiivselt. Alustage tasuta prooviperioodiga ja suurendage oma ettevõtte reageerimiskiirust ning müüki!