Mis on pathfinder?
Pathfinder`it saab integreerida teie praeguse tarkvaraga, et parandada klienditeenindust. Rakendus võimaldab teil jälgida lõppkasutaja tegevusi 30 minutit enne ja pärast seda, kui nad on abisedeli esitanud. Omades head ülevaadet sellest, millega klient töötab, on kasutajatoe liikmele kliendi probleemi lahendamiseks ülimalt vajalik.
Frequently Asked Questions
Mis on pathfinder?
Pathfinder on võimalus, mis võimaldab teil jälgida lõppkasutaja tegevust 30 minutit enne ja pärast toele sedeli esitamist. Tänu sellele on teil ülevaade sellest, millega klient töötab, mis aitab toe liikmetel paremini tuge pakkuda.
Kuidas saate pathfinder`it kasutada?
Pathfinder`it saate integreerida oma praeguse tarkvaraga. Tänu sellele saame teada, milliseid samme on klient probleemi lahendamiseks ette võtnud, samuti ütleb see meile, mida klient on juba teinud ning mis on olnud efektiivne.
Kas saate pathfinder`it oma LiveAgent`i kontoga integreerida?
Pathfinder`it saab praeguse LiveAgent`i tarkvaraga integreerida. See annab teile võimaluse oma klienditeenindust parandada.
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.
Kuidas kasutada klienditeeninduses WhatsAppi
WhatsApp on võimas tööriist klienditeeninduseks, võimaldades isikupärastatud suhtlust, klientide rahulolu jälgimist ja lojaalsuse suurendamist. Ettevõtted saavad luua profiile, teavitada kliente saadavusest ja integreerida platvormi oma kasutajatoe tarkvaraga. Lisaks saab WhatsAppi kasutada ka sisekommunikatsiooni vahendina, parandades töötajate kogemust.