Mis on sessiooni jooksul vaadatud leheküljed?
Artiklil on palju lehekülgi. Kui keegi satub teie artikli peale, on võimalus, et ta ei vaata kõiki lehekülgi. Mõnedel neist võib olla sisu, mida inimene otsib, seega on ülejäänud lehtede vaatamine kasutu ja need jäetakse vahele.
Inimese poolt vaadatavad leheküljed aitavad teil parandada oma artikleid, sest see näitab, mida klient otsib. Seega, järgmine kord enne artikli avaldamist, saate kontrollida selle sisu ja kui arvate, et klient teatud informatsiooni ei vaja, saate selle eemaldada.
Frequently Asked Questions
Mida tähendab termin lehekülje vaatamisi sessiooni jooksul?
Sessiooni jooksul vaadatud leheküljed viitab keskmisele lehekülgede arvule, mida sessiooni jooksul teie veebilehel vaadatakse. Mida rohkem lehekülgi sessiooni jooksul, seda kõrgem on kasutaja kaasatuse tase, mis võimaldab teie veebilehte sagedamini avastada.
Mida peaksite lehekülhe vaatamisi sessiooni jooksul parameetri puhul järgima?
Kui soovite jälgida andmeid, mis on sessiooni kohta lehekülgedel kuvatud, peaksite jälgima seda, millised alamleheküljed on enim külastatud ja hindama seda, milline sisu teie publikut mõjutab. Lisaks võivad lehekülgede külastatavust mõjutada kampaaniad, turundus ja investeeritud vahendid.
Kas saate LiveAgentis sessiooni jooksul vaadatud lehekülgi kasutada?
LiveAgent`iga saate mõõta inimese poolt külastatud lehekülgi sessiooni ajal. Tänu sellele saate analüüsida, kuhu kliendid kauemaks jäävad ja mis neid kõige rohkem kaasab.
Expert’s note
Lehekülje vaatamise sessiooni jooksul on võtmeks toimiva kliendisuhtluse jaoks personaliseeritud ja efektiivne klienditeenindus.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.