Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktikeskuse tarkvara

Mis on kontaktikeskuse tarkvara?

Kontaktikeskuse tarkvara on tehnoloogia, mis saadab klientide kontakte üle mitmete kanalite (nt. e-mail, telefon, live vestlus, sotsiaalmeedia ja muu) klienditeeninduse esindajatele. See tõstab kontaktikeskuse efektiivsust ja produktiivsust.

Kontaktikeskus on osa organisatsioonist, mis keskendub kliendisuhtlusele. Kontaktikeskus pakub ka võtmenäitajate raporteid. Kasutajatel on võimalus üles seada reegleid, et muuta teatud tüüpi päringute ning probleemidega tegelemine agentide jaoks lihtsamaks.

KKK

Mis on kontaktikeskuse tarkvara?

Kontaktikeskuse tarkvara on tehnoloogiline tööriist, mis tõstab teie klienditeeninduse meeskonna efektiivsust. Tänu sellise tarkvara kasutamisele on kontakt kliendi ja klienditeeninduse agentide vahel lihtsam ja efektiivsem.

Kas LiveAgent pakub kontaktikeskuse tarkvara?

LiveAgent on kontaktikeskuse peamine tarkvara. See pakub kasutajatoele mitmekanalilist lahendust. Saadaval on funktsioonid nagu tugi telefonikõnedele, postkastidele, vestlustele ja sotsiaalmeediale. See pakub paljusid mugavusi, mis võimaldavad kliendiga paremini ühendust võtta.

Mis on absoluutselt kohustuslik kontaktikeskuse tarkvara?

Klienditeeninduse keskusele vajalik tarkvaral peaks olema automaatne kõnede jaotamine. Tänu sellele funktsioonile leiab klient kiiresti õige agendi üles. Teine oluline funktsioon on mitmetasemeline IVR, mis võimaldab helistajal kergesti valida selle, kellega nad soovivad ühendust saada. Kasulik funktsioon on klientide õigete agentide juurde suunamine vastavalt nende oskustele ja selle alusel kohandatud järjekordade loomine vastavate agentidega. Klienditeeninduse keskuse tarkvara vaieldamatuks eeliseks on sünkroniseerimine CRM-i ja teiste äritööriistadega.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo