Mis on kõnede sildistamine?
Kõnede sildistamise funktsioon võimaldab teil telefonikõnedele konteksti alusel erinevaid silte lisada. See on võimas ettevõtte tööriist, mille saab lisada täiustatud kõnede marsruutimise süsteemile, et kontaktkeskuse protsesse veelgi sujuvamaks muuta.
Näiteks helistab klient teie kõnekeskusesse, et kaevata toote või teenuse kohta. Sellisele kõnele võite lisada sildi “Kaebused”. Olge nii konkreetne kui vaja. Lisage silte teatud tüüpi toodete, müügivihje päritolu turunduskampaaniate või muu kohta, mis aitavad paremini kategoriseerida teie kontaktkeskusesse saabuvaid kliendikõnesid.
Miks on kõnede sildistamine ettevõttele oluline?
Sildistamissüsteemi kasutamisel kõnekeskuses on palju eeliseid. Vaatame neist mõnda.
- organiseerituna püsimine – Kui kõned sorteeritakse konkreetsetesse kategooriatesse, suudavad teie kõnekeskuse esindajad kontaktkeskuse protsessidega kursis püsida, kuna neil on oma töövoos tunduvalt mugavam navigeerida.
- kõnede analüüsimine – Kõnede sildistamine muudab kõne keskuse andmete analüüsimise ja uurimise lihtsamaks. See aitab teil mõõta mitte ainult teie kontaktkeskuse tootlikkust ja ettevõtte toimivust, vaid võimaldab teil paremini hinnata ka erinevate turunduskampaaniate toodetud müügivihjete kvaliteeti.
- trendide tuvastamine – Kui teil on kõik andmed märgistatud ja selgelt kategooriatesse sorteeritud, on palju lihtsam tuvastada suundumusi ja mustreid klienditeeninduse küsimustes ning turundus- ja müügimeetodites.
- vihaste kõnede sildistamine – Isegi kõige erakordsemad klienditoe meeskonnad saavad vihaseid kliendikõnesid. Nende sildistamine võimaldab teil paremini mõista, miks need tekkisid. Kas sellistes suhtlustes ilmub teatud töötaja nimi? Või võib-olla on nende kõnedega seotud mõni konkreetne toode või teenus.
- müügivihjete tagasivõitmine – Kui märgite täpse põhjuse, miks mõned teie kvalifitseeritud müügivihjed konversiooni ei toonud, saate pakkuda kontekstipõhist teenust ja järgmiseks suhtluseks töötada välja täpsemad tagasivõitmise strateegiad.
- väljakutsete tuvastamine – Kui tuvastate ja sildistate oma klientide probleemsed valdkonnad, suudate luua mõjuvama strateegia ja suurendada müüki.
Kõnede sildistamise kasutamine paremaks klienditeeninduseks
Suurepärase klienditeeninduse pakkumine pole lihtsalt tähtis, vaid oluline ettevõtte eesmärkide saavutamiseks.
Kõnede sildistamine võib aidata teie agentidel pakkuda klientidele rohkem isikupärastatud teenust. Näiteks kui nad näevad klientide nimesilte, saavad nad neid tervitada nimepidi. Saate kliendisuhtlust siltidega kategoriseerida, et klienditeeninduse esindajad saaksid navigeerida oma varasemates suhtluses klientidega.
Lisaks saate tõhusa kõnede sildistamise abil hõlpsalt analüüsida kõnede salvestisi ja tuvastada rahulolematuid kliente. Klienditeeninduse probleemide mustrite tuvastamine on teie kõnekeskuse toimimise jaoks ülioluline.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Kui olete huvitatud sellest, mis täpselt on kõnesilt, ja miks see on oluline, siis soovitan teil uurida selle kasutusvõimalusi ja näiteid. Need teadmised aitavad teil paremini mõista, kuidas kõnesiltide abil parandada oma klienditeenindust. Samuti võiksite tutvuda klienditoe tarkvara sõnastikuga, mis pakub ülevaadet erinevatest terminitest ja kontseptsioonidest, mis on olulised klienditeeninduse valdkonnas. See aitab teil veelgi laiendada oma teadmisi ja oskusi klienditoe pakkumisel.
Avasta, kuidas VoIP-kõned pakuvad mobiilsust ja paindlikkust, krüpteerivad suhtlust ning säästavad kulusid võrreldes traditsiooniliste telefonisüsteemidega. Õpi, kuidas VoIP toimib, miks see on ideaalne konverentskõnede jaoks, ja mida on vaja selleks, et alustada. Täielik ülevaade VoIP-kõnedest ootab sind!
Avastage sissetulevate kõnede käsitlemise maailma enesekindlalt! Õppige eristama klienditeeninduse ja müügikõnesid, mõistke sissetuleva ja väljamineva kõne erinevusi ning omandage parimad tavad klientide rahulolu tagamiseks. Kasutage LiveAgent'i kontaktkeskuse tarkvara, et tõsta oma ettevõtte kliendikogemuse taset.