Klienditoe päring

Mis on klienditoe päring?

Klienditoe päring on kliendi või teie veebisaidi külastaja päring, milles ta esitab teie ettevõtte, toote või teenusega seotud küsimuse. Päring koosneb tavaliselt teemast ja tekstist, mõnikord võib esineda täiendavat kategoriseerimist.

Päringu saab esitada otse e-posti teel, mis saadetakse teie tugi e-posti aadressile (nt support@liveagent.com), või teie veebisaidil oleva kontaktvormi vidina kaudu. Päringuks võib pidada ka Facebooki sõnumit või helistamist, kuid tehniliselt võttes seostatakse terminit “klienditoe päring” enamasti elektrooniliselt esitatud küsimustega.

Frequently asked questions

Mida tähendab klienditoe päring?

Klienditoe päring on kliendi või teie ettevõtte veebisaidi külastaja päring, milles on küsimus teie ettevõtte, teenuse või toote kohta. Saate neid saata olemasolevate suhtluskanalite kaudu. 

 

Kes vastutab klienditoe päringute käsitlemise eest?

Klienditeeninduse eest vastutavad klienditeenindajad vastutavad klienditoe taotluste käsitlemise eest. Nende ülesanne on aidata probleemi lahendada ja pakkuda konkreetset tuge päringut esitanud isikule.

 

Kus on LiveAgent'is juurdepääs kõikidele klienditoe päringutele?

LiveAgent'is on juurdepääs kõikidele klienditoe päringutele, mida on võimalik leida vahekaardilt Piletid. Mõnedel agentidel võib olla piiratud juurdepääs ja nad näevad ainult neid pileteid, mis on neile määratud ning administraator ja omanik näevad kõiki pileteid.

 

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo