Mis on klienditoe kanal?
E-mail, live vestlus, telefon, Facebook ja Twitter on kõik Klienditoe kanalid. Klienditoe kanal on põhimõtteliselt meedium, mille kaudu toimub suhtlus teie ja kliendi vahel.
Mõned kasutajatoe tarkvarad pakuvad e-maili ainsa klienditoe kanalina, teised keskenduvad peamiselt live vestlusele. LiveAgent on mitmekanaliline kasutajatugi, mis integreerib kõik ülalmainitud kanalid 1-te äppi.
Frequently Asked Questions
Kuidas klienditoe kanalit defineerida?
Toe kanal on meedium läbi mille klient saab ettevõtte või brändiga ühendust võtta. Klienditeenindust saab teostada läbi mitte ainult ühe kanali, vaid ka mitme kanali kaudu.
Millised on kõige populaarsemad klienditoe kanalid?
Kõige populaarsemad toe kanalid on e-mail, sotsiaalmeedia, live vestlus, kohapealne toe vidin, foorumid või uudisgrupid, telefonikõned ja iseteeninduse teadmistebaas.
Milliseid toe kanaleid saate LiveAgent`is võimendada?
LiveAgent`is saate kasutada kõiki teile vajaminevaid toe kanaleid nagu e-mail, live vestlus, telefon, Facebook, Twitter ja iseteeninduse andmebaas.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.