Mis on klienditoe kanal?
E-mail, live vestlus, telefon, Facebook ja Twitter on kõik Klienditoe kanalid. Klienditoe kanal on põhimõtteliselt meedium, mille kaudu toimub suhtlus teie ja kliendi vahel.
Mõned kasutajatoe tarkvarad pakuvad e-maili ainsa klienditoe kanalina, teised keskenduvad peamiselt live vestlusele. LiveAgent on mitmekanaliline kasutajatugi, mis integreerib kõik ülalmainitud kanalid 1-te äppi.
Frequently Asked Questions
Kuidas klienditoe kanalit defineerida?
Toe kanal on meedium läbi mille klient saab ettevõtte või brändiga ühendust võtta. Klienditeenindust saab teostada läbi mitte ainult ühe kanali, vaid ka mitme kanali kaudu.
Millised on kõige populaarsemad klienditoe kanalid?
Kõige populaarsemad toe kanalid on e-mail, sotsiaalmeedia, live vestlus, kohapealne toe vidin, foorumid või uudisgrupid, telefonikõned ja iseteeninduse teadmistebaas.
Milliseid toe kanaleid saate LiveAgent`is võimendada?
LiveAgent`is saate kasutada kõiki teile vajaminevaid toe kanaleid nagu e-mail, live vestlus, telefon, Facebook, Twitter ja iseteeninduse andmebaas.
Expert note
Klienditoe kanal on meedium teie ja kliendi suhtluseks, nagu e-mail, live vestlus, telefon, Facebook ja Twitter. LiveAgent integreerib kõik need kanalid ühte rakendusse.

Kuidas LiveAgentis kontakte seadistada ja luua
LiveAgenti vestluskutsete loomine aitab suurendada müüki ja kliendirahulolu. LiveAgent pakub tarkvara vestluskutsedeks ja kontaktirühmade loomiseks.