Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Tervitus e-kirja mallid

Tervitus e-kirja mallid

Tervitus e-kirjad on suurepärane tööriist klientidegaühenduse loomiseks . Nad seavad tooni tuleviku suhtlemisele ja annavad kliendile võimaluse heita pilgu Teie ettevõtte suhtlusstiilile. Ja nii on tervitus e-kirjad iga e-kaubanduse ettevõtte osaks.

Tervitus e-kirja mallid

Tervitus e-kirjade roll e-kaubanduses

Tervitussõnumid langevad tehinguga seotud e-kirjadega samasse kategooriasse ehk tüüp e-kirju, mida saadetakse klientidele automaatselt kui nad Teiega mingil moel suhelnud on. When used correctly, Õige kasutamise korral võivad tehinguga seotud meilid suurendada brändilojaalsust ja suurendada investeeringutasuvust (ROI), andes samal ajal teie brändile hääle ja luues suurepärased suhted ettevõtete ja klientide vahel nii B2B kui ka B2C ettevõtete jaoks..

Tervitus e-mailid on tehinguga seotud e-krijade seast ühed olulisemad. Nad võimaldavad Teil kohe alguses luua ühenduse potentsiaalse kliendi ja Teie veebipoe brändi vahel.

Läheme pikemalt mõtlemata mõnede tervitusmeilide juurde, mida saate kasutada:

  • Anda kellelegi märku, et nad on edukalt loonud konto või esitanud tellimuse Teie e-kirjade saamiseks.
  • Tänage kasutajaid, et nad liitusid teie veebipoe kogukonnaga
  • Esile tuua väärtused, mille osaliseks kasutaja saab kui ta Teilt ostab
  • Teavitada kasutajat nende tellimusega kaasnevast, öeldes kui tihti võivad nad Teilt e-kirju oodata
  • Julgustada kliente Teie veebipoodi või sotsiaalmeediat jälgima
  • Ja palju muud!
Tervitus e-kirja mallid

E-kaubandus: tervitus e-kirja teemade read

  • Tere tulemast pardale!
  • Rõõm Teid näha [veebipoes]
  • Olete lõpuks kohal, [saaja nimi]
  • Tore näha teid liitumas [veebipoega]
  • Te olete osa [veebipoe] perekonnast!

E-kaubanduse tervistus e-kirja mallid

Tervitus e-kirja mall #1

Tervitus e-kirja mall #2

Tervitus e-kirja mall #3

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Korduma kippuvad küsimused

Mis on ideaalne pikkus tervitavale e-kirjale? 

Pole olemas sellist asja nagu ideaalne pikkus tervitus e-kirjale, viis kuidas Teie tervitus kõlab ja välja näeb, sõltub Teie eesmärkidest. Võite seda käsitleda lihtsa ühesuunalise sõnumina, mis teavitab saajat sellest, et tema konto loomise protsess oli edukas ja ta võib ostma asuda. Samuti saate tervitusmeili kasutada uue potentsiaalse kliendi tervitamiseks ja oma veebipoele tutvustamiseks. See tähendaks lühidalt nende teavitamist oma missioonist, visioonist ja sellest, mis Teile ettevõtjana korda läheb. Võite ka tahta rõhutada väärtust, mida klient saab Teilt ostes.

Võimalike teemade nimekiri jätkub ja jätkub, ning seetõttu on raske määratleda tervitus e-kirja “ideaalset” pikkust. Üks näpunäide, mille saame Teile anda, on olla sisutihe. Ärge venitage oma sõnumit või proovige lisada ühte kirja liiga palju informatsiooni. Pidage meeles inimeste lühikest tähelepanu, mis näib iga aastaga veelgi lühenevat. Käsitlege tervitusmeili kui võimalust uute kasutajate tervitamiseks ja lisage vajadusel üks lõik, mis räägib Teie jaoks olulistest asjadest.

Kui kiiresti tuleks tervitus e-kiri saata pärast konto registreerimist?

Konto loomise ja sõnumi saatmise vaheline aeg justkui ei tunduks probleemina veebipoe omanikele, kuid see on vale arusaam.

Tervitusmeilid, mis toimivad ühtlasi ka kinnituskirjana, tuleks saata koheselt pärast kasutaja poolt veebipoe konto loomist. See tuleks kasutaja postkasti toimetada sõna otseses mõttes sekunditega. Vastasel juhul võivad nad hakata muretsema, et nende registreerimisel läks valesti või et nende konto pole aktiivne. Nad kas pöörduvad Teie kontaktkeskuse poole või, veelgi hullem, heidavad meelt ja loobuvad ostmisest. Oleme teadlikud, et mõned e-posti süsteemid võivad ajendada tervituskirja 3-5 minutit pärast registreerumist. Sellise probleemi lahendamiseks on kaks viisi: Esiteks muutke meilimise süsteemi , või teiseks näidake pärast registreerimise/konto loomise nupule vajutamist kasutajale sõnumit kirjaga “Tervitusmeili saamine võib võtta kuni 5 minutit”.

Milline informatsioon tuleb lisada tervitus e-kirja?

Nagu tervitusmeili ideaalse pikkuse puhul, pole ka selle nimekirja kohta teaver, mida igas sellises sõnumis tuleks mainida. Mida peaks või võiks lisada, on ilmselgelt tervitus, mis võib olla lihtne või keerulisem, ja lisateavet sõltuvalt Teie tervitussõnumi eesmärgist.

Nagu varem mainitud, võib see teave hõlmata teie e-kaubanduse ettevõtte missiooni ja visiooni või alternatiivselt sisaldada lühikesi seadistusjuhiseid, tegevjuhi lühisõnumit või põhimõtete nimekirja. See võib sisaldada ka “kasulikke linke” või üleskutset, julgustades uusi kasutajaid jagama kaupluse kohta teavet kogu maailmaga. 

Parim on valida üks täiendav teave ja keskenduda sõnumi edastamisele. Ärge proovige lisada ühte tervitusmeili liiga palju nõuandeid või uudiseid,. Võime Teile kinntiada, et kliendid ei kuluta kümmet minutit selle lugemiseks.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What’s the ideal length of a welcome email? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There’s no such thing as an ideal length for a welcome email, like the way your welcome email sounds and looks depends on your goals. However, one tip that we can give you is to be concise. Don’t stretch out your message or try to include too much information in one email. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How fast should a welcome email be sent after an account registration?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Welcome emails, which may also double down as confirmation messages, should be sent immediately after a user registers or creates an online store account.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What information must be included in a welcome email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “There’s no list of information that must be mentioned in each welcome message. However, you should include a greeting and some additional info, such as short setup instructions, a brief message from the CEO, useful links, or CTA.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo