Tervitus e-kirja mallid on oluline osa igast e-kaubanduse ettevõttest, mis aitab luua klientidega tugevat ühendust ja annab võimaluse tutvustada ettevõtte suhtlusstiili. Õigesti kasutatuna võivad tervitus e-kirjad suurendada brändilojaalsust ja ROI-d. Siin on näpunäited tervitus e-kirjade koostamiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tervitus e-kirjad on suurepärane tööriist klientidegaühenduse loomiseks . Nad seavad tooni tuleviku suhtlemisele ja annavad kliendile võimaluse heita pilgu Teie ettevõtte suhtlusstiilile. Ja nii on tervitus e-kirjad iga e-kaubanduse ettevõtte osaks.
Tervitussõnumid langevad tehinguga seotud e-kirjadega samasse kategooriasse ehk tüüp e-kirju, mida saadetakse klientidele automaatselt kui nad Teiega mingil moel suhelnud on. When used correctly, Õige kasutamise korral võivad tehinguga seotud meilid suurendada brändilojaalsust ja suurendada investeeringutasuvust (ROI), andes samal ajal teie brändile hääle ja luues suurepärased suhted ettevõtete ja klientide vahel nii B2B kui ka B2C ettevõtete jaoks..
Tervitus e-mailid on tehinguga seotud e-krijade seast ühed olulisemad. Nad võimaldavad Teil kohe alguses luua ühenduse potentsiaalse kliendi ja Teie veebipoe brändi vahel.
Läheme pikemalt mõtlemata mõnede tervitusmeilide juurde, mida saate kasutada:
We’re super excited to see you join the [online store] community.
We hope you will be happy with [products offered by the online store] and that you will shop with us again and again.
Our goal is to offer the widest range of [products offered by the online store] at the highest quality. If you think we should add any items to our store, don’t hesitate to contact us and share your feedback.
Until then, enjoy your shopping!
Best,
[store owner’s signature]
Thank you for creating a [company name] account. We are more than happy to have you on board.
Please make yourself at home and enjoy shopping with us.
But before you start, here’s a short tutorial we created for our new clients. It will help you find the best fit based on size, color, and body type.
[link to or embedded video]
See you around,
The Customer Experience Team at [online store]
We’re sending this email to confirm that your account at [company name] was created successfully.
Click this button to log in to your account and start shopping:
[Button] Go to my account
It’s great that you are now a part of the [company name] family! If you have a minute, please read a few words from [online store]’s owners.
[Short message from the owner]
Cheers,
[company name]’s Customer Service Team
LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.
Pole olemas sellist asja nagu ideaalne pikkus tervitus e-kirjale, viis kuidas Teie tervitus kõlab ja välja näeb, sõltub Teie eesmärkidest. Võite seda käsitleda lihtsa ühesuunalise sõnumina, mis teavitab saajat sellest, et tema konto loomise protsess oli edukas ja ta võib ostma asuda. Samuti saate tervitusmeili kasutada uue potentsiaalse kliendi tervitamiseks ja oma veebipoele tutvustamiseks. See tähendaks lühidalt nende teavitamist oma missioonist, visioonist ja sellest, mis Teile ettevõtjana korda läheb. Võite ka tahta rõhutada väärtust, mida klient saab Teilt ostes.
Võimalike teemade nimekiri jätkub ja jätkub, ning seetõttu on raske määratleda tervitus e-kirja “ideaalset” pikkust. Üks näpunäide, mille saame Teile anda, on olla sisutihe. Ärge venitage oma sõnumit või proovige lisada ühte kirja liiga palju informatsiooni. Pidage meeles inimeste lühikest tähelepanu, mis näib iga aastaga veelgi lühenevat. Käsitlege tervitusmeili kui võimalust uute kasutajate tervitamiseks ja lisage vajadusel üks lõik, mis räägib Teie jaoks olulistest asjadest.
Konto loomise ja sõnumi saatmise vaheline aeg justkui ei tunduks probleemina veebipoe omanikele, kuid see on vale arusaam.
Tervitusmeilid, mis toimivad ühtlasi ka kinnituskirjana, tuleks saata koheselt pärast kasutaja poolt veebipoe konto loomist. See tuleks kasutaja postkasti toimetada sõna otseses mõttes sekunditega. Vastasel juhul võivad nad hakata muretsema, et nende registreerimisel läks valesti või et nende konto pole aktiivne. Nad kas pöörduvad Teie kontaktkeskuse poole või, veelgi hullem, heidavad meelt ja loobuvad ostmisest. Oleme teadlikud, et mõned e-posti süsteemid võivad ajendada tervituskirja 3-5 minutit pärast registreerumist. Sellise probleemi lahendamiseks on kaks viisi: Esiteks muutke meilimise süsteemi , või teiseks näidake pärast registreerimise/konto loomise nupule vajutamist kasutajale sõnumit kirjaga “Tervitusmeili saamine võib võtta kuni 5 minutit”.
Nagu tervitusmeili ideaalse pikkuse puhul, pole ka selle nimekirja kohta teaver, mida igas sellises sõnumis tuleks mainida. Mida peaks või võiks lisada, on ilmselgelt tervitus, mis võib olla lihtne või keerulisem, ja lisateavet sõltuvalt Teie tervitussõnumi eesmärgist.
Nagu varem mainitud, võib see teave hõlmata teie e-kaubanduse ettevõtte missiooni ja visiooni või alternatiivselt sisaldada lühikesi seadistusjuhiseid, tegevjuhi lühisõnumit või põhimõtete nimekirja. See võib sisaldada ka “kasulikke linke” või üleskutset, julgustades uusi kasutajaid jagama kaupluse kohta teavet kogu maailmaga.
Parim on valida üks täiendav teave ja keskenduda sõnumi edastamisele. Ärge proovige lisada ühte tervitusmeili liiga palju nõuandeid või uudiseid,. Võime Teile kinntiada, et kliendid ei kuluta kümmet minutit selle lugemiseks.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
Inimkäitumise disain võimaldab ettevõtetel kujundada tooteid ja teenuseid, mis loovad sisukaid muutusi käitumises ning parandavad inimeste elu efektiivselt.
Inimliku ühenduse loomise aeg klienditeeninduses | Salena Scardina | TEDxFortWayne
Parandage oma ettevõtte kliendikogemust LiveAgenti tarkvara abil, mis pakub erakordset klienditeenindust ja toetab mitmeid kanaleid.
Kuidas pakkuda suurepärast klienditeenindust: L.A.S.T. meetod
L.A.S.T meetod on tõestatud klienditeeninduse metoodika, mis keskendub kuulamisele, vabandamisele, probleemide lahendamisele ja klientide tänamisele. See parandab rahulolu ja lojaalsust ning tõstab müüki.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel