Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Auditi logi

Mis on auditi logi?

Jälgige kontot ja muudatusi, mida kasutajad on teinud kasutajad ja klienditeeninduse esindajad. Auditi logi on suurepärane funktsioon, mis seda kõike teile võimaldab. See on kronoloogiline andmete komplekt. Selline tegevuste dokumentaalne tõend jälgib automaatselt toiminguid nagu: kasutaja sisselogimine, kasutaja sedelite vaatamine, vahetatud sildid, kasutaja vasak sedel, sedeli reitingud, sedeli häälsõnum ja sedeli edastamine. LiveAgent`is saate kasutada auditi logi filtrit, mis kuvab teatud tegevused või valitud klienditeeninduse esindajad.

Saage Auditi logi kohta LiveAgent`ist rohkem teada.

Auditi logi
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Mis on auditi logi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Auditi logi on tuntu ka kui auditi jälg, on sündmuste ja muudatuste loend. Tavaliselt on need sündmused, mis seonduvad toimingute jada või tegevustega. See võimaldab agentide poolt teatud sedelile tehtud muudatuste jälgimist.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kes saab auditi logisid väljastada?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Auditi logisid saavad väljastada agendid, kes kliente teenindavad. See võimaldab teil jälgida teatud tegevusi või tegevusi, mis on ettevõetud seoses kliendiga.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kuidas te saate LiveAgent`is oma auditi logisid kontrollida?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Selleks, et LiveAgent`i auditi logisid kontrollida klikkige ‘Konfiguratsioonis’, seejärel minge ‘Tööriistad’ ja valige ‘Auditi logi’.” } }] }

KKK

Mis on audit logi?

Auditi logi ehk auditi jälg on sündmuste ja muudatuste loend. Tavaliselt on need sündmused, mis on seotud erinevate toimingute jada või konkreetsete tegevustega. See võimaldab agentide poolt teatud sedelile tehtud muudatuste jälgimist.

Kes saab auditi logisid väljastada?

Auditi logisid saavad väljastada agendid, kes kliente teenindavad. See võimaldab jälgida teatud tegevusi või tegevusi, mis on ettevõetud seoses kliendiga.

Kuidas LiveAgent`is auditi logisid kontrollida?

Selleks, et LiveAgent`i auditi logisid kontrollida klikkige ‘Konfiguratsioonis’, seejärel minge ‘Tööriistad’ ja valige ‘Auditi logi’.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo