Mis on auditi logi?
Jälgige kontot ja muudatusi, mida kasutajad on teinud kasutajad ja klienditeeninduse esindajad. Auditi logi on kronoloogiline andmete komplekt. Selline tegevuste dokumentaalne tõend jälgib automaatseid tegevusi nagu: kasutaja sisselogimine, kasutaja sedelite vaatamine, vahetatud sildid, kasutajale jäänud sedel, sedeli reitingud, sedeli häälsõnum ja sedeli edastamine ja muu. LiveAgent`is saate kasutada auditi logi kohandatud filtrit, mis kuvab teatud tegevused või valitud klienditeeninduse esindajad.
Koos tegevuste logidega annab see teie agendi igapäevastest tegevustest terviklikuma ülevaate.
Oma LiveAgentis saate kasutada auditilogi kohandatud filtrit, mis kuvab ainult teatud tegevused või valitud klientide esindajad.
Saage Auditi logi kohta LiveAgent`ist rohkem teada.

Expert note
Auditi logi on kronoloogiline andmete kogum, mis jälgib kasutajate ja klienditeeninduse esindajate tegevusi. See võimaldab tuvastada turvaauditit ning jälgida töötajate edenemist ja koolituse vajadusi.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
LiveAgentis SLA-de seadistamine aitab ettevõtetel määrata klienditoe reageerimis- ja lahendusaja eesmärgid ning parandada teenuse kvaliteeti.