Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Privaatsuspoliitikaga
Mis on Zadarma?
Zadarma on taskukohane telefonisüsteemi pakkuja. See on internetipõhine ja pakub rohkelt funktsioone ja tööriistu, et teha telefonikeskuse haldamine ja klienditeenindus Teie agentidele käkiteoks. Baastarkvara on tasuta, suurepärane aja ja raha säästja piiratud eelarvega kõnekeskustele.
Kui Te soovite kindlaks teha, kas Zadarma on saadaval Teie riigis või soovite uurida rohkem detaile maksete kohta, heitke pilk sellele telefoninumbrite hinnakirjale.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage Zadarma’t, et säästa aega ja teha oma klienditeeninduskeskus kõnekeskuse toe abil veelgi paremaks. Kõnekeskuse ja kliendikõnede käsitlemine on LiveAgenti omnikanalilise lahenduse ja piletisüsteemi abil imelihtne.
Säästke oma agentide aega ja hämmastage kiire kõnekeskuse toega ettevõtteid, ärisid või kliente.
Hüved
- Tasuta lahendus Teie klienditeeninduse kõnekeskusele
- Säästab Teie klienditeeninduse meeskondade aega
- Suurendab kliendirahulolu
- Toimib suurepäraselt LiveAgenti klienditoe tarkvara kõnekeskusega
Kuidas Integreerida Zadarma LiveAgenti?
LiveAgent toetab Zadarma’t otseselt Teie klienditoe tarkvara VoIP pakkujana. Et tagada oma agentidele ja klientidele kõnekeskuse tugi, avage lihtsalt oma LiveAgent ja järgige seda õpetust.
Esmalt minge Seadistamine > Kõne > Numbrid
Vajutage oranžile nupule, et luua oma klienditeenindusele telefoninumber
Avaneb uus aken saadaval olevate VoIP pakkujatega. Otsige listist üles Zadarma ning vajutage sellele, et avada SIP numbri pakkuja valikud.
Siin aknas tuleb täita väljad. Need sisaldavad nime, osakonda, numbrit, kõnede salvestamise valikut ja kasutajanime ning parooli.
Oletegi valmis ja Teie Zadarma telefoninumber on ühendatud Teie klienditoe tarkvaraga. Võite LiveAgentis teha ja vastu võtta kõnesid kasutades Zadarma’t
Kas soovite LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta rohkem teada saada? Vaadake allolevat videot või vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte.
Frequently Asked Questions
Mis on Zadarma?
Zadarma on VoIP telefonisüsteemi pakkuja, mida saab kasutada kõnekeskuste poolt kõnede tegemiseks, vastamiseks ja haldamiseks, et tagada telefoni teel klienditeenindus oma klientidele ja üleüldiselt suurendada kliendisuhtlust, -rahulolu ja müüki.
Kas ma saan integreerida Zadarma LiveAgenti?
Muidugi, Zadarmat saab kasutada LiveAgent kõnekeskuse funktsiooni VoIP pakkujana. Integreerimisprotsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti. Avage oma LiveAgent ja minge konfiguratsiooni. Avage kõne jaotis ja lisage Zadarma telefoninumber. Klõpsake nuppu Salvesta.
Kas ma pean maksma lisaks, et integreerida Zadarma LiveAgenti?
Zadarma integratsioon on saadaval tasuta kõikehõlmava paketi puhul. Kui Teil on see pakett ja Zadarma pakett, ei pea Te kahe rakenduse integreerimiseks maksma lisatasusid.
LiveAgent on mitmekülgne klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone ja integreerimisvõimalusi. Tasuta prooviversioon on saadaval. Trello on projektijuhtimise tööriist, mis pakub visuaalseid tahvleid projektide organiseerimiseks. Zapieri integratsioon võimaldab lihtsasti ühendada Trello ja LiveAgenti, parandades töövoogu ja ülesannete haldamist.
Tekstis kirjeldatakse erinevaid tarkvara ja teenuseid, mis aitavad ettevõtetel oma kliendikogemust ja ülesmüüki parandada. LiveAgent pakub klientidele suunatud tarkvara ja teenuseid, nagu ka turvalisuse, privaatsuse ja küpsiste poliitikat. Jira Service Management pakub tasuta funktsioone, mis sobivad hästi väiksematele ettevõtetele ning Axialys on hea valik kõnekeskuse ühendamiseks VoIP teenuse pakkujana. Edukaks ülesmüügiks on oluline luua usaldus kliendibaasi ja pakkuda neile stiimuleid ning proaktiivne klienditeenindus ja parem üldine kliendikogemus aitavad ettevõtte edu saavutada. Jira Service Managementi teadmusbaas on hästi tasakaalustatud ja seda on lihtne hallata.
Tekst käsitleb LiveAgent tarkvara ning selle võimalusi klientide ülesannete automatiseerimiseks ja parema teeninduse pakkumiseks. Lisaks antakse nõuandeid personaalsete ja professionaalsete e-kirjade koostamiseks ning tutvustatakse integreeritud turunduskampaaniate võimalust. LiveAgent keskkond võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadressi ning ka sendmail ja sendy marsruutimistarkvara integreerimist. Tekst annab ülevaate ka teenuse registreerumise ja prooviperioodi võimalustest.