Zadarma

Mis on Zadarma?

Zadarma on taskukohane telefonisüsteemi pakkuja. See on internetipõhine ja pakub rohkelt funktsioone ja tööriistu, et teha telefonikeskuse haldamine ja klienditeenindus Teie agentidele käkiteoks. Baastarkvara on tasuta, suurepärane aja ja raha säästja piiratud eelarvega kõnekeskustele.

Kui Te soovite kindlaks teha, kas Zadarma on saadaval Teie riigis või soovite uurida rohkem detaile maksete kohta, heitke pilk sellele telefoninumbrite hinnakirjale

Kuidas seda kasutada?

Kasutage Zadarma’t, et säästa aega ja teha oma klienditeeninduskeskus kõnekeskuse toe abil veelgi paremaks. Kõnekeskuse ja kliendikõnede käsitlemine on LiveAgenti omnikanalilise lahenduse ja piletisüsteemi abil imelihtne.

Säästke oma agentide aega ja hämmastage kiire kõnekeskuse toega ettevõtteid, ärisid või kliente.

Hüved

  • Tasuta lahendus Teie klienditeeninduse kõnekeskusele
  • Säästab Teie klienditeeninduse meeskondade aega
  • Suurendab kliendirahulolu
  • Toimib suurepäraselt LiveAgenti klienditoe tarkvara kõnekeskusega

Kuidas Integreerida Zadarma LiveAgenti?

Zadarma VoIP pakkuja veebileht kõne võimalusega
Zadarma VoIP pakkuja

LiveAgent toetab Zadarma’t otseselt Teie klienditoe tarkvara VoIP pakkujana. Et tagada oma agentidele ja klientidele kõnekeskuse tugi, avage lihtsalt oma LiveAgent ja järgige seda õpetust.

Esmalt minge Seadistamine > Kõne > Numbrid

Vajutage oranžile nupule, et luua oma klienditeenindusele telefoninumber

LiveAgenti kõne seadistamine kasutades valikut Loo telefoninumber
Lisage number

Avaneb uus aken saadaval olevate VoIP pakkujatega. Otsige listist üles Zadarma ning vajutage sellele, et avada SIP numbri pakkuja valikud.

Siin aknas tuleb täita väljad. Need sisaldavad nime, osakonda, numbrit, kõnede salvestamise valikut ja kasutajanime ning parooli.

Zadarma kõnede seadistamise valikud LiveAgentis
Zadarma kõnede seadistamine

Oletegi valmis ja Teie Zadarma telefoninumber on ühendatud Teie klienditoe tarkvaraga. Võite LiveAgentis teha ja vastu võtta kõnesid kasutades Zadarma’t

Uus kõne LiveAgentist Zadarmaga Teie kõneteenuse pakkujana
Kõne tegemine LiveAgentist

Kas soovite LiveAgenti kõnekeskuse võimaluste kohta rohkem teada saada? Vaadake allolevat videot või vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte.

Frequently asked questions

Mis on Zadarma?

Zadarma on VoIP telefonisüsteemi pakkuja, mida saab kasutada kõnekeskuste poolt kõnede tegemiseks, vastamiseks ja haldamiseks, et tagada telefoni teel klienditeenindus oma klientidele ja üleüldiselt suurendada kliendisuhtlust, -rahulolu ja müüki.

Kas ma saan integreerida Zadarma LiveAgenti?

Muidugi, Zadarmat saab kasutada LiveAgent kõnekeskuse funktsiooni VoIP pakkujana. Integreerimisprotsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti. Avage oma LiveAgent ja minge konfiguratsiooni. Avage kõne jaotis ja lisage Zadarma telefoninumber. Klõpsake nuppu Salvesta.

Kas ma pean maksma lisaks, et integreerida Zadarma LiveAgenti?

Zadarma integratsioon on saadaval tasuta kõikehõlmava paketi puhul. Kui Teil on see pakett ja Zadarma pakett, ei pea Te kahe rakenduse integreerimiseks maksma lisatasusid. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo