Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zadarma

Mis on Zadarma?

Zadarma on taskukohane telefonisüsteemi pakkuja. See on internetipõhine ja pakub rohkelt funktsioone ja tööriistu, et teha telefonikeskuse haldamine ja klienditeenindus Teie agentidele käkiteoks. Baastarkvara on tasuta, suurepärane aja ja raha säästja piiratud eelarvega kõnekeskustele.

Kui Te soovite kindlaks teha, kas Zadarma on saadaval Teie riigis või soovite uurida rohkem detaile maksete kohta, heitke pilk sellele telefoninumbrite hinnakirjale

Kuidas seda kasutada?

Kasutage Zadarma’t, et säästa aega ja teha oma klienditeeninduskeskus kõnekeskuse toe abil veelgi paremaks. Kõnekeskust ja kliendikõnesid on lihtne käsitseda LiveAgenti omnikanalilise lahenduse ja piletisüsteemi abil.

Säästke oma agentide aega ja hämmastage kiire kõnekeskuse toega ettevõtteid, ärisid või kliente.

Hüved

  • Tasuta lahendus Teie klienditeeninduse kõnekeskusele
  • Säästab Teie klienditeeninduse meeskondade aega
  • Suurendab kliendirahulolu
  • Toimib suurepäraselt LiveAgenti klienditoe tarkvara kõnekeskusega

Kuidas Integreerida Zadarma LiveAgenti?

Zadarma VoIP pakkuja veebileht kõne võimalusega
Zadarma VoIP pakkuja

LiveAgent toetab Zadarma’t otseselt Teie klienditoe tarkvara VoIP-pakkujana. Et tagada oma agentidele ja klientidele kõnekeskuse tugi, avage lihtsalt oma LiveAgent ja järgige seda õpetust.

Esmalt minge Seadistamine > Kõne > Numbrid

Vajutage oranžile nupule, et luua oma klienditeenindusele telefoninumber

LiveAgenti kõne seadistamine kasutades valikut Loo telefoninumber
Lisage number

Avaneb uus aken saadaval olevate VoIP pakkujatega. Otsige listist üles Zadarma ning vajutage sellele, et avada SIP numbri pakkuja valikud.

Siin aknas tuleb täita väljad. Need sisaldavad nime, osakonda, numbrit, kõnede salvestamise valikut ja kasutajanime ning parooli.

Zadarma kõnede seadistamise valikud LiveAgentis
Zadarma kõnede seadistamine

Oletegi valmis ja Teie Zadarma telefoninumber on ühendatud Teie klienditoe tarkvaraga. Võite LiveAgentis teha ja vastu võtta kõnesid kasutades Zadarma’t

Uus kõne LiveAgentist Zadarmaga Teie kõneteenuse pakkujana
Kõne tegemine LiveAgentist

Soovite teada saada rohkemat LiveAgenti kõnekeskuse võimekusest? Heitke pilk allolevale videole või vaadake meie kõnekeskuse funktsioonide lehte.

Call Center Software Demo | LiveAgent

KKK

Mis on Zadarma?

Zadarma on VoIP-telefonisüsteemi pakkuja, mida saab kasutada kõnekeskuste poolt kõnede tegemiseks, vastamiseks ja haldamiseks, et tagada telefoni teel klienditeenindus oma klientidele ja üleüldiselt suurendada kliendisuhtlust, -rahulolu ja müüki.

Kas ma saan integreeride Zadarma LiveAgenti?

Muidugi, Zadarma't saab kasutada LiveAgenti kõnekeskuse funktsiooni VoIP pakkujana. Integratsiooni protsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti.

1. Avage oma LiveAgent ja minge seadistamisse

2. Avage kõnede sektsioon ja lisage Zadarma telefoninumber

3. Vajutage Salvesta

Kas ma pean maksma lisaks, et integreerida Zadarma LiveAgenti?

Zadarma integratsioon on saadaval tasuta kõikehõlmava paketi puhul. Kui Teil on see pakett ja Zadarma pakett, ei pea Te kahe rakenduse integreerimiseks maksma lisa. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo