Stripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Stripe?
Stripe on CargeDeski poolt loodud veebipõhine maksete töötlemise platvorm ja tarkvara lahendus. Seda kasutatakse tuhandete ettevõtete poolt, et turvaliselt teha ja saada makseid ning hallata teisi protsesse.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage Stripe’i tellimuste haldamiseks, tühistamiseks, lisamiseks või loomiseks, klientideks, üksuste leidmiseks ja paljuks muuks. Võite saada ka teavituse muutuste kohta oma LiveAgenti juhtpaneelil, saage infot uute kupongide, arveüksuste, tasude, maksepäringute ja palju muu kohta. Kliendirahulolu, e-posti haldamine ja arvete haldamine võivad toimida käsikäes.
Hüved
- Hoolitse oma maksete, maksetaotluste, arvete ja muu eest
- Hallake ladusalt oma kliente ja kliendirahulolu
- Saage teavitusi uuenduste ja uudiste kohta
Kuidas integreerida Stripe LiveAgenti kasutades Zapieri
ChargeDeski poolt pakutud Stripe’i LiveAgenti integreerimise abil on lihtne jälgida sündmusi, sest integreerimise protsess on tehtud lihtsaks. Zapieri kaudne integratsioon teeb kahe rakenduse ühendamise lihtsaks ning võimaldab Teil luua kohandatud integratsioone, vastavalt Teie vajadustele. Ning see on kasutajasõbralik.
Esmalt vajate Zapieri kontot. Konto olemasolu korral logige sisse. Konto puudumise korral looge see omale siin lingil. Seejärel jätkake Stripe’i + LiveAgenti integreerimise lehele Zapieris.
Kerides alla näete jaotist Ühendage Stripe + LiveAgent minutitega, kus on võimalused Käivitaja(Trigger) ja Toimingu(Action) valimiseks. Seejärel looge protsess ning valige, millist ühendust soovite luua ja mida see peaks tegema. Samuti saate veel neid integratsioone konkreersete eesmärkide jaoks luua.
Näitena oleme valinud Stripe’i käivitaja Tühistatud Tellimus ja LiveAgenti toimingu Loo Vestlus. Saate valida toimingutele ise vastuse või valida selle samuse oma mallide hulka. Kui olete lõpetanud, klõpsake sinisel nupul Ühenda.
Järgmine integratsiooni etapp nõuab teilt Stripe’i ettevõtte kontole sisse logimist ja käivitaja kinnitamist. Kui see on tehtud, palub Zapier käivitajat testida. Antud samm pole kohustuslik, kuid me soovitame seda teha, et veenduda integratsiooni toimimises nagu vaja.
Järgmine samm on seadistada klienditoe toiming. Valige või lisage oma ettevõtte konto e-posti aadress ja logige Zapieri. Seejärel täitke vajalikud väljad. Selles osas pakutakse ka mittevajalike väljade täitmist lisateabega ja saate seda teha juhul, kui soovite oma toimingut täpsustada. See võib olla kasulik e-posti haldamisele. Pileti looja e-posti aadress ei saa olla sama, kuid Te saate valida olemasoleva agendi e-posti aadresssi.
Võite ka e-posti integratsiooni järel valida mõne teise pakkuja e-posti aadressi, nagu näiteks Outlooki, Google’i Gmaili või mõne muu ettevõtte e-posti. Saaja e-posti ei saa olla sama, nii et valiga ettevõtte e-post või mõni muu, mis toimiks e-posti saatjana. Täitke sõnumi teema ja tekst.
Kui olete valmis, peate mõlemat tööriista testima. Kui saate õnnestumist kinnitava vastuse, toimivad Teie tööriistad perfektselt ning integratsioon on valmis. Juhul, kui peaksite hätta jääma, pakub Zapier Teile käepärast tõrkeotsingu juhendit. Tavaliselt pole vaja klienditoega ühendust võtta ja kõik probleemid saab üsna hõlpsasti lahendada, kirjutades mõnes väljas teavet ümber.
Nüüd on aeg testida Teie integratsiooni reaalajas. Stripe’il on võimalus luua testi tellimus. Minge oma kontole, valige telllimuse ning seejärel Loo testi tellimus. Trükkige sisse testi e-posti aadress ja täitke väljad. Kui olete valmis, on viiaseks sammuks tellimuse tühistamine.
Teie uus Tellimus on näha samas jaotises. Pileti saamiseks ja toimingu käivitamiseks tuleb Teil tellimus tühistada. Pileti tühistamise valiku leiate tellimuse testimise vaate paremalt küljelt.
Kui tühistate, kontrollige oma LiveAgenti ja vaadake, kas olete uue tühistatud tellimuse kohta pileti saanud.
Kui saite sõnumi, olete edukal integreerinud Strpipe’i ja LiveAgenti Zapieri kaudu. Kasutage seda klienditoe parandamiseks või kliendisuhtluseks kui saate tühistatud tellimuse või otsige teisi kasutusviise. Naaske tagasi Zapieri lehele, kui soovite nende kahe rakenduse vahel veel kohandatud integratsioone luua.
Frequently Asked Questions
Mis on Stripe?
Stripe on veebipõhine maksete töötlemise platvorm, mis võimaldab Teie ettevõttel turvaliselt teha ja saada makseid.
Kuidas ühendada Stripe LiveAgentiga?
Logige oma Zapieri kontole ja liikuge jaotisesse Zapier - LiveAgent + Stripe. Valige käivitaja/toiming ja vajutage Ühenda LiveAgent + Stripe.