ChargeDesk integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on ChargeDesk?
ChargeDesk on arveldamise tööriistakomplekt, mis toetab enim kasutatud makseväravaid ja teenib kolmanda osapoole lüüsina nende teenuste jaoks. See integreerub enamiku võrguteenustega, nagu brauserid, tarkvara ja muud võrguteenused. Kasutajaid saab sobitada veebiaadresside või sotsiaalmeedia kontodega.
Kuidas seda kasutada?
ChargeDeski võimalused võimaldavad Teil kiirendada töövoogu erinevate funktsioonidega.
Koguge makseid
ChargeDesk on selleks otstarbeks loodud lahendus. Selliste populaarsete makseväravate nagu Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay või Payments MB toel saate oma ettevõtte jaoks õige ja mugava arvelduslahenduse.
Kohandatud arved
Ühekordsed maksed, tellimused, määramata kordused, seadistustasud. ChargeDesk hoolitseb kõigi nende eest.
Laiendused
ChargeDesk pakub suurt hulka laiendusi populaarsele tarkvarale, võrguteenustele ja ka brauseritele, näiteks Google Chrome.
Hüved
- Vaadake kliendi makseid nende tugiteenuse piletite kõrval
- Tehke tagasimakseid
- Tühistage tellimusi
- Looge uusi tasusid (esitades kliendile arve või krediteerige olemasolevat kaarti)
- Looge uusi tellimusi
- Maksete autoriseerimine ja kogumine
- Kupongide haldamine
- Saatke maksete meeldetuletusi
- Muutke kliendi üksikasju, sealhulgas lisage käibemaksukohustuslase numbrid
- Värskendage turvaliselt kliendi krediitkaarti
- Võtke vastu märguandeid ja hallake oma kliente liikvel olles meie mobiilirakendustega
- Töötab teie olemasoleva e-kaubanduse seadistusega – enamikul juhtudel pole kodeerimist ega muudatusi vaja
Frequently Asked Questions
Mis on ChargeDesk?
ChargeDesk on ettevõte, mis pakub arveldust alates 2014. aastast. Lisaks saab selle integreerida muu tarkvaraga, näiteks LiveAgentiga, et luua võimas ja tõhus klienditeenindus.
Kuidas ChargeDeski integratsiooni LiveAgentis kasutada?
ChargeDeski integreerimine on Teie LiveAgentile suurepärane täiendus mitmel põhjusel. Siin on mõned neist: olulised klientide arveldamise andmed Teie piletites, tagasimakse, tasu võtmine või tühistamine - kõik LiveAgentist, hallake tellimusi ja kuponge, uuendage hõlpsasti klientide arvelduse andmeid.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
LiveAgent pakub mitmekeelset suhtlust, kõnesid, video-kõnesid ja sotsiaalmeediat. Avoxi on pilve kommunikatsiooni ja VoIP teenuste pakkuja kõnekeskustele, hotellidele, tuuride operaatoritele ja ettevõtetele. Avoxi saab integreerida LiveAgenti kliendisuhtluse tarkvaraga, mis aitab kliendisuhtlust hallata.
Tekstis kirjeldatakse, kuidas Google Forms'iga saab integreerida LiveAgenti ning saada märguandeid uute vastuste kohta. Seda saab teha Zapieri teenuse abil. Juhendis selgitatakse samm-sammult, kuidas integratsioon toimib ning kuidas seda seadistada. Google Forms on veebipõhine küsitluste haldustarkvara, mida on võimalik kasutada kõigile tasuta. Lisaks mainitakse meiliturunduse olulisust ja ettevõtte vajadustele kohandatud ärimeili malle ning LiveAgenti toodete ja teenuste turunduslikku propageerimist. Tekstis räägitakse ka privaatsuse ja küpsiste poliitikast ning kliendi teavitamisest LiveAgenti juhtpaneeli paigaldamisest.