LiveAgent on rohkete võimalustega klienditoe tarkvara, mis võimaldab Teil teha rohkem, kui arvate. Hoolitsege oma arvelduse, arvete ja muu eest maksetöötleja abil LiveAgentis.
Arveldustarkvara on kõikide arvete, teenuste ja toodete arvete ning jälgimise haldamiseks. Ettevõtete omanikud peavad oma makseid ja arveid jälgima ning seetõttu on arveldustarkvara eduka ettevõtte jaoks hädavajalik. See aitab hallata sissetulevaid ja väljaminevaid rahaasju. Osa sellest lahendusest on automatiseerimine mis aitab Teil automatiseerida palju igapäevaseid ja korduvaid ülesandeid, mis on tavaliselt käsitsi väga aeganõudvad. See aitab säästa aega ja raha ning võimaldab keskenduda ülesannetele, mis nõuavad Teie tähelepanu.
Arvelduse integratsioonid
Kui soovite astuda sammu edasi, võite ära kasutada meie integratsioone. ChargeDesk või Braintree ühenduvad sujuvalt Teie LiveAgenti kontoga ja saate teha täpsemaid arveldustoiminguid, nagu kohandatud arved, tagasimaksed, maksete autoriseerimine ja palju muud. Saate kõigele juurde pääseda ja hallata läbi ühe lahenduse. See tähendab, et Te ei katkesta oma töövoogu tarkvarasid vahetades ja kõik on kenasti ühele juhtpaneelile korraldatud.
Need a live chat widget?
LiveAgent offers the fastest and leanest chat widget on the market, making it the perfect eCommerce chat solution.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.