Silverstripe

Mis on Silvestripe?

Silverstripe on sisuhaldussüsteem, mida saab kasutada veebisaitide loomiseks ja hooldamiseks. Süsteemil veebipõhine halduspaneel ja WYSIWYG redaktor. Silverstripe’i saavad kasutada nii sisuloojad, veebisaitide kujundajad kui ka arendajad.

Silverstripe veebilehed toetavad tundlikku disaini, suure koormuse optimeerimist, konfigureeritavat turvalisust, videote lisamist ja palju muud. See otsingusõbralike URL-dega aidata ja töötab erinevatel platvormidel (Linux, Windows, and Mac). 

Lisaks toetab see erinevaid mudeleid, mis saavad Silvestripe kasutatavust laiendada. Tehke oma valik blogi, arenenud töövoo haldamise, eKaubaduse, foorumi ja LDAP/Openid autentimise seast.

Silverstripe homepage with listed features
Silverstripe features

Kuidas saate Silverstripe`i kasutada?

Looge Silverstripe’iga oma e-kaubanduse veebisait, alustage toodete ja teenuste müüki. Igal suurepärasel e-kaubanduse veebisaidil on suurepärane klienditugi.

Võite kasutada LiveAgenti välkkiiret reaalajas vestluse vidinat, mille vestluse kuvamise kiirus on 2.5 sekundit. Oma isikliku vestlusnupu loomine on imelihtne (võite ka valida meie eelvalmistatud kujundus =”/features/chat-button-gallery/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>vestlusnuppude galeriist), lihtsalt asetage see oma veebisaidile ning hakake koheselt vastama oma tooteid ja teenuseid puudutavatele küsimustele ja päringutele.

Live vestlus on hämmastav klienditoe tööriist. See on veebilehe vaatajatele ja ostjatele mugav. Nad saavad lihtsalt nupule vajutada ja kasutajatoe agendiga vestlema hakata. Klientide jaoks puudub peaaegu ooteaeg ja nad saavad kiiremini ostmise juurde naaseda.

Live vestlust saab kasutada selleks, et müüa rohkem tooteid/teenuseid. Kui kliendid hakkavad enne ostmist kahtlema, saavad nad lihtsalt vajutada live vestluse nupul ja küsida küsimusi. Seda saab kasutada info jagamiseks nendele inimestele, kes tahavad rohkem teada saada. Kui klient pole rahul on live vestlus probleemide lahendamiseks hea võimalus.

Meie reaalajas vestlus toetab ka hämmastavaid funktsioone, mis toovad teile rohkem kliente ja müüki. Proaktiivsed vestluskutsed tagavad, et teid märgatakse, samal ajal kui reaalajas trükkimise vaade tagab, et saate vastused valmis enne, kui klient küsimuse saadab. Reaalajas vestlus on ka brändingu sõbralik, nii et saate seda mis tahes viisil kohandada.

Millised on Silverstripe`i eelised?

  • Sisu haldamise süsteem teie veebilehele
  • Sisu planeerimise funktsioonid
  • Täiendavad moodulid erinevateks eesmärkideks
  • Live vestluse nupud kiiremaks kasutajatoeks
  • Võimalus vaadata kasutajaid teie veebilehte sirvimas

Reach more customers with live chat

Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat

Kuidas integreerida Silverstripe`i LiveAgent`i

Live vestluse nupu oma veebilehele paigaldamine võtab aega kõigest hetke. Järgige integratsiooni juhendit, et teada, kuidas luua vestluse nuppu ja seda oma Silverstripe veebilehele paigaldada.

Silverstripe website with demo and download options
Silverstripe webpage
  • Minge LiveAgent kontole ja avage Konfiguratsioon > Vestlus > Vestluse nupud. Klikkige oranžil Loo nupul, et hakata oma live vestluse nuppu looma.
Create a chat button in LiveAgent for later use on Silverstripe
Create a chat button
  • Esimeseks sammuks on otsustada, milline teie vestluse nupp peaks välja nägema. Saate valige mõnede meie kõige populaarsemate nuppude seast välja või valige nupud nagu bubblesidecorner või inline. Valikus on palju disaine, mille seast valida, kuid kui eelistate kasutada enda disaini, saate seda teha klikkides nupul Kohanda.
Chat button gallery in LiveAgent with designs and custom option
Choose a button
  • Nüüd konfigureerimise juurde. Nimetahe oma nupp ja valige, milline osakond vastutab teie veebilehe nuppude eest. Valige vestluse keel ja valige, kas soovite, et kliendid jätaksid andmed enne vestlusega alustamist. Saate valida ka offline nupu koos valmis kontaktivormiga. Lõpuks valige järjekorra pikkus, otsustage, kas soovite mobiilides kasutada töölaua režiimi ja klikkige nupul Salvesta.
Silverstripe chat button configuration in LiveAgent
Configure the button
  • Kui te ei soovi sätteid praegu seadistada, saate neid hiljem muuta. Saate selle kõige juurde pärast olukorra hindamist tagasi tulla ja otsustada, millised sätted teile kõige paremini toimivad. Kui see on tehtud, lülitage integratsiooni nupul ja kopeerige selle nupu kood.
Silverstripe chat button integration code in LiveAgent
Copy and paste the code
  • Nüüd minge Silverstripe ja kohandage oma kood. Kleepige kood lehe alaosasse ja salvestage muutused. Veebilehe eelvaates saate näha vestluse nuppu enda poolt valitud asukohas.

Nüüd on teie vestluse nupp Silverstripe`i veebilehele integreeritud. Saate hakata oma klientidega suhtlema, rohkem müüma ja pakkuma kiiret kliendituge.

Otsite rohkemat? Vaadake ka muid integratsioone, mida LiveAgent toetab või heitke pilk terviklikule funktsioonide loendile, et näha, mida LiveAgent veel suudab. Külastage kindlasti meie Akadeemia lehte ja õppige, kuidas reaalajas vestluse kaudu tõhusalt tuge pakkuda.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Mis on Silverstripe?

Silverstripe on erinevate veebilehtede sisu haldamise veebileht. See on kohandatav ning toetab tundlikku disaini, suure koormusega optimeerimist, turvalisuse võimalusi ja palju muud.

Kas Silverstripe`l on live vestlus?

Silverstripe veebilehed saavad LiveChati vestluse vidinat ära kasutada. See võib olla kohandatud, saate valida vestluse nupu või luua selle ise. Selleks piisab vaid lihtsa koodi Silverstipe panemisest.

Millised on LiveAgenti Silverstripe'iga kasutamise eelised?

Saate ühe kiireima live vestluse vidina turul. Saate selle paigaldada oma veebilehele, et kliendid saaksid teiega igal ajal ühendust.

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

    Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

    ×
    Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

    Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

    Plaani demo