Silverstripe integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Mis on Silvestripe?
Silverstripe on sisuhaldussüsteem, mida saab kasutada veebisaitide loomiseks ja hooldamiseks. Süsteemil veebipõhine halduspaneel ja WYSIWYG redaktor. Silverstripe’i saavad kasutada nii sisuloojad, veebisaitide kujundajad kui ka arendajad.
Silverstripe veebilehed toetavad tundlikku disaini, suure koormuse optimeerimist, konfigureeritavat turvalisust, videote lisamist ja palju muud. See otsingusõbralike URL-dega aidata ja töötab erinevatel platvormidel (Linux, Windows, and Mac).
Lisaks toetab see erinevaid mudeleid, mis saavad Silvestripe kasutatavust laiendada. Tehke oma valik blogi, arenenud töövoo haldamise, eKaubaduse, foorumi ja LDAP/Openid autentimise seast.
Kuidas saate Silverstripe`i kasutada?
Looge Silverstripe’iga oma e-kaubanduse veebisait, alustage toodete ja teenuste müüki. Igal suurepärasel e-kaubanduse veebisaidil on suurepärane klienditugi.
Võite kasutada LiveAgenti välkkiiret reaalajas vestluse vidinat, mille vestluse kuvamise kiirus on 2.5 sekundit. Oma isikliku vestlusnupu loomine on imelihtne (võite ka valida meie eelvalmistatud kujundus vestlusnuppude galeriist), lihtsalt asetage see oma veebisaidile ning hakake koheselt vastama oma tooteid ja teenuseid puudutavatele küsimustele ja päringutele.
Live vestlus on hämmastav klienditoe tööriist. See on veebilehe vaatajatele ja ostjatele mugav. Nad saavad lihtsalt nupule vajutada ja kasutajatoe agendiga vestlema hakata. Klientide jaoks puudub peaaegu ooteaeg ja nad saavad kiiremini ostmise juurde naaseda.
Live vestlust saab kasutada selleks, et müüa rohkem tooteid/teenuseid. Kui kliendid hakkavad enne ostmist kahtlema, saavad nad lihtsalt vajutada live vestluse nupul ja küsida küsimusi. Seda saab kasutada info jagamiseks nendele inimestele, kes tahavad rohkem teada saada. Kui klient pole rahul on live vestlus probleemide lahendamiseks hea võimalus.
Meie reaalajas vestlus toetab ka hämmastavaid funktsioone, mis toovad teile rohkem kliente ja müüki. Proaktiivsed vestluskutsed tagavad, et teid märgatakse, samal ajal kui reaalajas trükkimise vaade tagab, et saate vastused valmis enne, kui klient küsimuse saadab. Reaalajas vestlus on ka brändingu sõbralik, nii et saate seda mis tahes viisil kohandada.
Millised on Silverstripe`i eelised?
- Sisuhaldussüsteem teie veebilehele
- Sisuplaneerimise funktsioonid
- Täiendavad moodulid erinevateks eesmärkideks
- Reaalajas vestluse nupp klienditeeninduseks
- Võimalus näha veebilehte lehitsevaid kasutajaid
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Kuidas integreerida Silverstripe LiveAgenti
Live vestluse nupu oma veebilehele paigaldamine võtab aega kõigest hetke. Järgige integratsiooni juhendit, et teada, kuidas luua vestluse nuppu ja seda oma Silverstripe veebilehele paigaldada.
- Minge oma LiveAgenti kontole ja avage Seadistamine > Vestlus > Vestlusnupud. Uue reaalajas vestluse nupu loomiseks klõpsake oranžil Loo nupul.
- Esimene samm on otsustada, milline peaks teie vestlusnupp välja nägema. Saate valida mõne meie kõige populaarsema nupu vahel või valida mulli, külje, nurga või strong>lehesisese nupu vahel. Valikus on palju kujundusi, kuid kui eelistate kasutada oma kujundust, saate klõpsates Kohandatud vahekaardil klõpsates luua enda oma.
Kasutage kujunduse üleslaadimiseks pilti või HTML-koodi. Kui olete valiku lõpetanud, minge järgmisse jaotisesse, kus saate nuppu konfigureerida.
- Nüüd konfigureerimise juurde. Nimetahe oma nupp ja valige, milline osakond vastutab teie veebilehe nuppude eest. Valige vestluse keel ja valige, kas soovite, et kliendid jätaksid andmed enne vestlusega alustamist. Saate valida ka offline nupu koos valmis kontaktivormiga. Lõpuks valige järjekorra pikkus, otsustage, kas soovite mobiilides kasutada töölaua režiimi ja klikkige nupul Salvesta.
- Kui te ei soovi seadistusi praegu läbida, võite neid kõiki hiljem muuta. Saate naasta igal ajal pärast seda, kui olete olukorda hinnanud ja otsustanud, millised seaded teile kõige paremini sobivad. Kui olete lõpetanud, minge vahekaardile Integratsioon ja kopeerige vestlusnupu kood.
- Nüüd minge Silverstripe ja kohandage oma kood. Kleepige kood lehe alaosasse ja salvestage muutused. Veebilehe eelvaates saate näha vestluse nuppu enda poolt valitud asukohas.
Nüüd on teie vestluse nupp Silverstripe`i veebilehele integreeritud. Saate hakata oma klientidega suhtlema, rohkem müüma ja pakkuma kiiret kliendituge.
Otsite rohkemat? Vaadake ka muid integratsioone, mida LiveAgent toetab või heitke pilk terviklikule funktsioonide loendile, et näha, mida LiveAgent veel suudab. Külastage kindlasti meie Akadeemia lehte ja õppige, kuidas reaalajas vestluse kaudu tõhusalt tuge pakkuda.
Elevate your customer service capabilities and transform your website into a customer-centric hub
Provide exceptional customer support directly from your website, manage tickets, and engage with customers in real-time with LiveAgent's Silverstripe integration.
Frequently Asked Questions
Mis on Silverstripe?
Silverstripe on erinevate veebilehtede sisu haldamise veebileht. See on kohandatav ning toetab tundlikku disaini, suure koormusega optimeerimist, turvalisuse võimalusi ja palju muud.
Kas Silverstripe`l on live vestlus?
Silverstripe veebilehed saavad LiveChati vestluse vidinat ära kasutada. See võib olla kohandatud, saate valida vestluse nupu või luua selle ise. Selleks piisab vaid lihtsa koodi Silverstipe panemisest.
Millised on LiveAgenti Silverstripe'iga kasutamise eelised?
Saate ühe kiireima live vestluse vidina turul. Saate selle paigaldada oma veebilehele, et kliendid saaksid teiega igal ajal ühendust.
Integrate Sinch with LiveAgent for seamless customer communication across voice, video, and messaging. Discover how Sinch's international VoIP capabilities enhance your business interactions, offering features like flash calls and SMS verification. Perfect for industries like healthcare, finance, and media. Try it free with LiveAgent's unified ticketing system and elevate your support experience today!