Kas teie kliendid saadavad teile privaatset informatsiooni, mida te ei soovi kuvada klienditoes?
LiveAgent suudab automaatselt Otsida märksõni igas sõnumis ja Asendada selle millegi teisega enne kui seda näidatakse või salvestatakse andmebaasi.
Saate varjata delikaatset infot suvaliste tähemärkide või sisuga. Peamine põhjus selleks on peita andmete rida, et seda kaitsta, mida peetakse personaalseks tundlikuks informatsiooniks.
Seda saab kasutada näiteks vältimaks klienditoe operaatoritel nägemast krediitkaardi numbreid maksesüsteemis (muutes krediitkaardi numbrid 123456789 pealt 12xxxx789 peale).
Vastavalt PCI Turva Standarditele, peate peitma kõik tundlikud andmed, kui neid näidatakse ning salvestades lugematuks.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Teadmistepagasi ressurss
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.