Kas teie kliendid saadavad teile privaatset informatsiooni, mida te ei soovi kuvada klienditoes?
LiveAgent suudab automaatselt Otsida märksõni igas sõnumis ja Asendada selle millegi teisega enne kui seda näidatakse või salvestatakse andmebaasi.
Saate varjata delikaatset infot suvaliste tähemärkide või sisuga. Peamine põhjus selleks on peita andmete rida, et seda kaitsta, mida peetakse personaalseks tundlikuks informatsiooniks.
Seda saab kasutada näiteks vältimaks klienditoe operaatoritel nägemast krediitkaardi numbreid maksesüsteemis (muutes krediitkaardi numbrid 123456789 pealt 12xxxx789 peale).
Vastavalt PCI Turva Standarditele, peate peitma kõik tundlikud andmed, kui neid näidatakse ning salvestades lugematuks.
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Teadmistepagasi ressurss
LiveAgenti veebiseminar 2: E-post, automatiseerimine, SLA
LiveAgenti veebiseminar 2 tutvustab e-posti, automatiseerimise ja SLA kasutamist. Selle eesmärk on aidata firmadel parandada klientide päringute haldamist.
Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.