Kas Teil on sageli klientide päringute ülekoormus? Kas Teie kliendid pole sageli ooteaja tõttu rahul klienditeenindusega?
Kliendirahulolu pole kunagi olnud tähtsam. Rahulolevatest klientidest võivad saada püsikliendid, mis on lõppeesmärk. Isegi selline tegur nagu reaalajas vestluse ooteaeg võib üldist rahulolu suurendada. Kui te pole tähelepanelik, võite kaotada kliendid oma konkurentidele.
Olgem ausad, keegi ei taha järjekorras oodata. Seetõttu lõi LiveAgent reaalajas vestluse funktsiooni, mida nimetatakse maksimaalseks järjekorra pikkuseks, et parandada klientide rahulolu. Lisaks saab Teie ettevõte hõlpsalt hallata agentide vahetusi ja nende igapäevast töövoogu.
Ettevõtte eelised:
- Säästab aega
- Efektiivne töövoog
- Paranenud kliendirahulolu
- Parem kliendikogemus
- Säästab raha
Kuidas see töötab?
Saate hõlpsasti määrata järjekorra maksimaalse piirangu reaalajas vestluse nupu seadetes.
Kui järjekorra limiit on saavutatud, muudab vestlusnupp automaatselt selle saadavuse võrguväliseks või on Teie veebisaidil täielikult peidetud.
Loomulikult, kui järjekord on taas alla limiidi, ilmub reaalajas vestluse nupp uuesti võrgus olekuga.
Nagu me mainisime, on reaalajas vestlusel võimalik toimida võrguühenduseta nupuna, kui vestlusjärjekorras ootab liiga palju külastajaid/kliente. See aitab kõrvaldada kliendi pettumuse, kui vestlusjärjekord on pikk.
Kui seadistate võrguühenduseta vestluse nupu, kuvatakse külastajatele vestluseelne vorm. Seetõttu saavad nad ikkagi Teiega ühendust võtta, esitades oma e-posti aadressi, mis annab Teile võimaluse nendega hiljem ühendust võtta.
See loob asjakohased ootused ja säästab aega nii ettevõttele kui ka klientidele.
Boonus näpunäited:
Looge mitu vestlusnuppu
LiveAgent võimaldab teil luua veebivestluse nuppe konkreetsete osakondade jaoks, nagu klienditugi ja klienditeenindus. Lisaks saate konkreetsete URL-ide jaoks määrata veebipõhised vestlusnupud. Nende loomisel saate iga nupu jaoks määrata erinevad maksimaalse järjekorra pikkused. Seega loote nii tõhusa töövoo kui ka suurepärase kliendikogemuse.
Kui soovite rohkem teada saada, lugege artiklit LiveAgent – reaalajas vestlus.
Laske kogenud agentidel keeruliste vestlustega hakkama saada
Ettevõtte ja kliendi aja ja ressursside säästmiseks peate olema tõhus. Vältige klientide liiga pikka järjekorras ootamist. Optimaalne on anda mõnedele oma agentidele võimalus keerulisemad vestlused kogenud agentidele üle kanda. Selle tulemusel saate tõhusalt jaotada oma agentide aega ja parandada ooteaega järjekorras.
Kasutage konserveeritud sõnumeid
Kui otsustate LiveAgenti proovida, kasutage kindlasti järjekorras ooteaja parandamiseks konserveeritud vastuseid. See võib Teie agentidele palju aega säästa, eriti korduvate päringute korral. Kasutage neid siiski targalt, ärge kuritarvitage. Proovige neid isikupärastada. Keegi ei taha robotiga rääkida.
Kui soovite lisateavet, lugege jaotist LiveAgent – valmiskirjutatud vastused.
Teadmusbaasi ressursid
Kas soovite LiveAgentis ooteaja seadistada?
Siin on samm-sammult juhend maksimaalse järjekorra pikkuse seadistamiseks LiveAgentis.
Ready to give it a go?
Start improving your customer service right away with a 30-day free trial and test all the available features of LiveAgent.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.