Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Maksimaalne järjekorra pikkus

Kas Teil on sageli klientide päringute ülekoormus? Kas Teie kliendid pole sageli ooteaja tõttu rahul klienditeenindusega?

Klientide rahulolu pole kunagi olnud tähtsam. Rahulolevatest klientidest võivad saada püsikliendid, mis on lõppeesmärk. Isegi selline tegur nagu reaalajas vestluse ooteaeg võib üldist rahulolu suurendada. Kui Te pole tähelepanelik, võite kaotada kliendid oma konkurentidele.

Umbes 73% klientidest ütleb, et nende aja väärtustamine on kõige olulisem asi, mida ettevõtted saavad teha hea klienditeeninduse tagamiseks.

Olgem ausad. Keegi ei taha järjekorras oodata. Seetõttu lõi LiveAgent reaalajas vestluse funktsiooni, mida nimetatakse maksimaalseks järjekorra pikkuseks, et parandada klientide rahulolu. Lisaks saab Teie ettevõte hõlpsalt hallata agentide vahetusi ja nende igapäevast töövoogu.

Ettevõtte eelised:

  • Säästab aega
  • Efektiivne töövoog
  • Paranenud kliendirahulolu
  • Parem kliendikogemus
  • Säästab raha

Kuidas see töötab?

Maksimaalse järjekorra limiidi saate hõlpsalt määratleda reaalajas vestlusnupu seadetes.

Kui järjekorra limiit on saavutatud, muudab vestlusnupp automaatselt selle saadavuse võrguväliseks või on Teie veebisaidil täielikult peidetud.

Loomulikult, kui järjekord on taas alla limiidi, ilmub reaalajas vestluse nupp uuesti võrgus olekuga.

Nagu me mainisime, on reaalajas vestlusel võimalik toimida võrguühenduseta nupuna, kui vestlusjärjekorras ootab liiga palju külastajaid/kliente. See aitab kõrvaldada kliendi pettumuse, kui vestlusjärjekord on pikk.

Kui seadistate võrguühenduseta vestluse nupu, kuvatakse külastajatele vestluseelne vorm. Seetõttu saavad nad ikkagi Teiega ühendust võtta, esitades oma e-posti aadressi, mis annab Teile võimaluse nendega hiljem ühendust võtta.

See loob asjakohased ootused ja säästab aega nii ettevõttele kui ka klientidele.

Boonus näpunäited:

Looge mitu vestlusnuppu

LiveAgent võimaldab Teil luua veebipõhiseid vestlusnuppe teatud osakondadele, näiteks klienditoele ja klienditeenindusele. Lisaks saate teatud URL-ide jaoks määrata veebipõhised vestlusnupud. Nende loomisel saate iga nupu jaoks määrata maksimaalse järjekorra pikkuse. Seega loote tõhusa töövoo ja pakute suurepärast kliendikogemust.

Kui soovite rohkem teada saada, lugege artiklit LiveAgent – reaalajas vestlus.

Laske kogenud agentidel keeruliste vestlustega hakkama saada

Ettevõtte ja kliendi aja ja ressursside säästmiseks peate olema tõhus. Vältige klientide liiga pikka järjekorras ootamist. Optimaalne on anda mõnedele oma agentidele võimalus keerulisemad vestlused kogenud agentidele üle kanda. Selle tulemusel saate tõhusalt jaotada oma agentide aega ja parandada ooteaega järjekorras.

Kasutage konserveeritud sõnumeid

Kui otsustate LiveAgenti proovida, kasutage kindlasti järjekorras ooteaja parandamiseks konserveeritud vastuseid. See võib Teie agentidele palju aega säästa, eriti korduvate päringute korral. Kasutage neid siiski targalt, ärge kuritarvitage. Proovige neid isikupärastada. Keegi ei taha robotiga rääkida.

Kui soovite rohkem teada saada, lugege artiklit LiveAgent – konserveeritud vastused.

Teadmusbaasi ressursid

Kas soovite teada, kuidas oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp paigaldada?

Lugege artiklit, kuidas LiveAgentis hõlpsasti luua luua vestlusnuppe.

Kas soovite LiveAgentis ooteaja seadistada?

Siin on samm-sammult juhend maksimaalse järjekorra pikkuse seadistamiseks LiveAgentis.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo