Maksimaalne järjekorra pikkus

Kas Teil on sageli klientide päringute ülekoormus? Kas Teie kliendid pole sageli ooteaja tõttu rahul klienditeenindusega?

Customer satisfaction has never been more important. Satisfied customers can become loyal customers, which is the ultimate goal. Even a factor, such as live chat waiting time can contribute to the overall satisfaction. If you do not pay attention, you can easily lose customers to your competitors.

Umbes 73% klientidest ütleb, et nende aja väärtustamine on kõige olulisem asi, mida ettevõtted saavad teha hea klienditeeninduse tagamiseks.

Let’s face it. Nobody wants to wait in a line. Therefore, LiveAgent created a Live Chat feature called maximum queue length in order to improve customer satisfaction. Moreover, your company can easily manage agents’ shifts as well as their daily workflow.

Ettevõtte eelised:

  • Säästab aega
  • Efektiivne töövoog
  • Paranenud kliendirahulolu
  • Parem kliendikogemus
  • Säästab raha

Kuidas see töötab?

You can easily define the max queue limit in the live chat button settings. 

Kui järjekorra limiit on saavutatud, muudab vestlusnupp automaatselt selle saadavuse võrguväliseks või on Teie veebisaidil täielikult peidetud.

Loomulikult, kui järjekord on taas alla limiidi, ilmub reaalajas vestluse nupp uuesti võrgus olekuga.

Nagu me mainisime, on reaalajas vestlusel võimalik toimida võrguühenduseta nupuna, kui vestlusjärjekorras ootab liiga palju külastajaid/kliente. See aitab kõrvaldada kliendi pettumuse, kui vestlusjärjekord on pikk.

Kui seadistate võrguühenduseta vestluse nupu, kuvatakse külastajatele vestluseelne vorm. Seetõttu saavad nad ikkagi Teiega ühendust võtta, esitades oma e-posti aadressi, mis annab Teile võimaluse nendega hiljem ühendust võtta.

See loob asjakohased ootused ja säästab aega nii ettevõttele kui ka klientidele.

Boonus näpunäited:

Looge mitu vestlusnuppu

LiveAgent allows you to create online chat buttons for specific departments, such as your customer support and customer service. Moreover, you can set the online chat buttons for specific URLs. When creating them, you can define different max queue lengths for each button. Therefore, creating an effective workflow as well as providing a great customer experience.

If you would like to learn more, read LiveAgent – Live Chat.

Laske kogenud agentidel keeruliste vestlustega hakkama saada

Ettevõtte ja kliendi aja ja ressursside säästmiseks peate olema tõhus. Vältige klientide liiga pikka järjekorras ootamist. Optimaalne on anda mõnedele oma agentidele võimalus keerulisemad vestlused kogenud agentidele üle kanda. Selle tulemusel saate tõhusalt jaotada oma agentide aega ja parandada ooteaega järjekorras.

Kasutage konserveeritud sõnumeid

Kui otsustate LiveAgenti proovida, kasutage kindlasti järjekorras ooteaja parandamiseks konserveeritud vastuseid. See võib Teie agentidele palju aega säästa, eriti korduvate päringute korral. Kasutage neid siiski targalt, ärge kuritarvitage. Proovige neid isikupärastada. Keegi ei taha robotiga rääkida.

If you would like to learn more, read LiveAgent – Canned responses.

Teadmusbaasi ressursid

Kas soovite teada, kuidas oma veebisaidile reaalajas vestluse nupp paigaldada?

Lugege artiklit, kuidas LiveAgentis hõlpsasti luua luua vestlusnuppe.

Kas soovite LiveAgentis ooteaja seadistada?

Siin on samm-sammult juhend maksimaalse järjekorra pikkuse seadistamiseks LiveAgentis.

Ready to give it a go?

Start improving your customer service right away with a 14-day free trial and test all the available features of LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo