Content making

WordPressi SEO kontrollnimekiri

Kas soovite olla otsingumootori tulemuste lehtedel (SERPidel) kõrgemal? Kui jah, siis peate tegema märksõnauuringuid.

Otsingumootoritele optimeerimise (SEO) üks olulisemaid aspekte on tagada, et Teie sisu oleks otsingumootorite jaoks optimeeritud. Selles artiklis käsitletakse kõike, mida peate WordPressi SEO kohta teadma, ja esitatakse kontrollnimekiri oma veebisaidi õigeks optimeerimiseks.

WordPressi SEO kontrollnimekirja olulisus

Milleks on vaja käesolevat SEO kontrollnimekirja?

Kui soovite SERP-des kõrgemat positsiooni saavutada, peab Teie sisu olema SEO jaoks kohandatud. Peate arvestama paljude erinevate teguritega ja see võib mõnikord tunduda ülekaalukas, eriti alguses.

Käesolev kontrollnimekiri aitab Teil hoolitseda kõigi õigeks optimeerimiseks vajalike elementide eest ning tagada, et olete õigel teel. Nimekiri õpetab Teid samm-sammult oma veebilehte otsingumootorite jaoks optimeerima.

Kes saavad kasu meie WordPressi SEO kontrollnimekirjast?

Olenemata sellest, kas olete algaja või ekspert, on see kontrollnimekiri abiks, kui teate, mis on SEO ja kuidas see töötab. Isegi algeline SEO kontrollnimekiri on parem kui mitte midagi.

Pole vahet, kas Teie veebisait on ajaveeb, e-kaubanduse sait või mis tahes muud tüüpi sisu. Need näpunäited peaksid aitama kõiki: turundajaid, reklaamijaid, blogijaid ja isegi veebihaldureid.

Kui aga alles alustate ja soovite teada, kuidas WordPressi lehte nullist avaldada (ilma SEO näpunäideteta), vaadake meie WordPressi käivitamise kontrollnimekirja siit. See võib Teid alguses paremini aidata (hiljem naaske kindlasti ka selle artikli juurde).

Tutvuge WordPressi SEO kontrollnimekirjaga

Vaatame, millistele elementidele peaksite oma WordPressi lehe optimeerimisel erilist tähelepanu pöörama.

WordPressi SEO kontrollnimekiri

Enne jätkamist peaksite kontrollima, kas teie hostimisteenus vastab WordPressi SEO nõuetele. WordPressil on soovitatavate pakkujate loend, nii et kui soovite asju enda jaoks lihtsamaks teha, valige üks sellest loendist: Hostinger, Bluehost, Siteground, or HostGator.

Hostimine

Loodame, et valisite domeeninime, mis on lühike, teie niši jaoks asjakohane ja millel pole kirjavigu. Kuigi need on mõned kõige levinumad nõuded hea domeeninime valimiseks, peaksite ka veenduma, et see ei sisalda sümboleid (nt alakriipse), kuna otsingumootori roomajatel võib nendega probleeme tekkida.

Domain example - LiveAgent

Ärge kasutage oma domeeninimena IP-aadressi. Selle kontrollimiseks piisab, kui lisada Google’i otsinguribale saidi aadress ja vaadata, mis juhtub: kui see ei näita tulemust, on kõik korras, aga kui see viib teid internetiprotokollidega tegelevale veebisaidile, siis midagi on valesti.

Kui otsustate luua mitmekeelse veebisaidi, peab igal postitusel olema oma tõlkedomeen (TLD). See aitab Google’il paremini mõista teie saidi struktuuri ja indekseerida tippdomeenid eraldi, et need ei läheks üksteisega segamini (neid saab isegi otsingutulemustest eemaldada, kui dubleeriva sisuga probleeme on liiga palju).

Tõlkedomeeni näide

Seetõttu on oluline, et kasutaksite mitmekeelse lehe puhul erinevaid tippdomeenel, ja veendute, et iga postitus sisaldaks oma sihtmärksõnu, metakirjeldust, lehe pealkirja jne, et Google saaks need oma sERP-ides adekvaatselt eraldi järjestada.

Hreflang on ka siin ülioluline (sellest lähemalt hiljem).

Peate kontrollima, kas teie teema järgib WordPressi SEO parimaid tavasid, et teil oleks optimeerimiseks hea vundament. Astra, OceanWP ja Divi on ühed populaarseimad ja kiiremini laaditavad WordPressi teemad, mis järgivad veebidisaini ja SEO uusimaid suundumusi.

Tasuta teadmusbaasi tarkvara teema LiveAgentis
Montana

Lisaks suurepärase kasutajakogemuse pakkumisele maksimeerivad parimad WordPressi teemad teie SEO jõupingutusi.

Kui rääkida WordPressi SEO-st, siis üks olulisemaid asju on hea pistikprogramm. Soovitame selleks otstarbeks Yoasti, kuna see pakub kõike, mida vajate optimeeritud saidi jaoks, alates lihtsatest valikutest, nagu pealkirjade ja metakirjelduste määramine (mis võimaldavad ka metamärksõnu optimeerida) kuni keerukamaten funktsioonideni, nagu XML-saidikaardid ja Webmaster Tools verifitseerimine (mis võimaldab teil saidi loendisse lisamiseks Google’iga suhelda).

SEO plugin

Peate selle vaid paigaldama, aktiveerima ning määrama peamised valikud.

Google Webmaster Tools on samaväärne veebisaitide jaoks mõeldud Google’i otsingukonsooliga. Kui te seda veel ei kasuta, peate seda tegema, et jälgida oma veebisaidi seisundit ja tehnilisi probleeme, mis võivad selle paremusjärjestust kahjustada (nt roomamisvead või pahavara).

Google Webmaster Tools

Samuti pakub see teavet populaarsemate viitajate, indekseerimise oleku, roomamisvigade ja muude tehniliste aspektide kohta. Kõik need asjad on üliolulised, kui soovite omada kvaliteetset veebisaiti, millel on suurepärane asetus, otsingumootori liiklus ja konversioonimäärad.

Kuigi see pole tehniline aspekt, on reageerimisvõime kasutajakogemuse ja SEO jaoks siiski ülioluline. Nii suure konkurentsiga märksõnadega tegelemisel on vajalik optimeeritud sisu nii laua- kui ka mobiilseadmete jaoks.

Mobiilisõbralik leht
LiveAgenti veebileht telefonis

Te ei saa endale lubada mobiilikasutajate kaotamist, kuna neil on probleeme telefonist teie veebisaidile juurdepääsuga. Seega on iga ekraanilugeja jaoks samade sisutüüpide kohandamine väga oluline ja ka Google on seda oma soovitustes tugevalt rõhutanud.

Teie saidi laadimiskiirus on Google’is asetuse määramisel väga oluline. Kui teie lehtede laadimine võtab liiga kaua aega, lahkuvad inimesed tõenäoliselt enne, kui nad lehe sisu näevad.

Google Analytics - Page Speed example
allikas: analytics.google.com

Seetõttu on teie veebisaidi edu jaoks ülioluline jälgida iga postituste lehe kiirust ja tagada, et keskmised hinded oleksid piisavalt kõrged.

Kuna vahemällu salvestamise peamine eesmärk on veebisaidi kiirendamine, on üsna selge, miks peaksite seda kasutama. Seda teenust pakuvad erinevat tüüpi pistikprogrammid. Siiski soovitame kasutada WP Super Cache’i, kuna seda on lihtne konfigureerida ja see mõjutab saidi jõudlust vähe (nii et isegi vanade arvutitega või aeglase ühendusega külastajad ei märka seda).

Wp super cache pistikprogramm

Pärast pistikprogrammi installimist ja aktiveerimist liikuge selle valikute lehele (Seaded -> WP Super Cache) ja lubage vahemällu salvestamine. Seejärel klõpsake kõigi oma varasemate andmete kustutamiseks nuppu “loo uus vahemälu”. Kui see on tehtud, saate kasutada meie lemmiktrikki, milleks on Google Chrome’i inkognito režiim, et testida, kui kiiresti teie veebisait laaditakse.

SSL sertifikaate kasutatakse teie külastajate ja veebisaidi vahel saadetavate andmete krüptimiseks. Kuigi te ei vaja neid eduka SEO kampaania jaoks, soovitame tungivalt SSL sertifikaate kasutada, kuna nende eesmärk on parandada turvalisust ja muuta teie sait kasutajate silmis usaldusväärsemaks. See kõik toob kaasa paremad otsingujärjestused ja parim osa on see, et SSL sertifikaadid on tasuta.

SSL sertifikaadi näide

My Business Google’i konto on tasuta teenus, mis võimaldab hallata kõiki oma ettevõtte kirjeid ühest kohast. Peatevaid looma konto ja lisama vajaliku teabe iga oma asukoha, kategooria või muu olulise teabe kohta. Kui kõik on lisatud, kinnitage see Google Map Makeriga (tööriist, mis võimaldab teil oma asukoha kohta teavet lisada).

My business Google konto

Miks on see SEO toimivuse jaoks oluline? Mida asjakohasemat teavet otsingumootoritele pakute, seda suurem on tõenäosus, et teie veebisait ilmub SERP-i ülaosas.

Nüüd, kui kõik on tehtud, tuleb teavet kontrollida. Seda saate teha, tehes iga ettevõtte kirje jaoks Google’i otsingu (nt “pitsapood Palo Alto”). Kui need kõik ilmuvad tulemuste esimestel lehtedel, on kõik korras. Kui ei, võtke ühendust Google’iga ja küsige abi.

XML saidikaarte kasutatakse teie veebisaidi sisu kaardistamiseks, et otsingumootorid saaksid sellel hõlpsalt roomata. Seda on lihtne teha ja vajate ainult XML saidiplaani pistikprogrammi või ametlikku Google’i pistikprogrammi. Viimane on tasuta, kuid nõuab mõningaid tehnilisi teadmisi saidikaartide programmilise loomise kohta Google’i kontoga.

XML sitemap example
Post Affiliate Pro sitemap

Seega on pistikprogramm lihtsaim ja kiireim valik, kuigi sellel võivad puududa teatud kasulikud lisafunktsioonid. Pärast selle lisamist saate lihtsalt oma saidiplaani(d) veebi esitada või kontrollida nende olekut.

Faili robots.txt kasutatakse otsingumootorite juhendamiseks, kas nad peaksid roomama ja indekseerima teie veebisaidi teatud jaotisi või mitte. Saate seda kasutada ka tehniliste aspektide jaoks, näiteks juurdepääsu blokeerimiseks robotitele, et nad ei näeks konkreetset lehte (nt administraatori jaotis).

robots.txt testimise tööriist

Selle faili puhul on mitu reeglit, mida peaksite meeles pidama, näiteks keelamisreegel. Põhimõtteliselt käsib see robotitel kogu teie veebisaidi sisu mitte indekseerida, kuna see võib olla liiga lai ja põhjustada roomamisel tehnilisi probleeme (nt lõpmatud silmused).

Kui soovite SERP-ides kõrgemat asetust ja rohkem nähtavust saada, on oluline omada tagasilinke kõrge autoriteediga lehtedelt. Tagasilinkide (tuntud ka kui sissetulevate linkide) genereerimine kõrgelt volitatud veebisaitidelt võib aidata suurendada konversioone, kuna need saidid on tavaliselt teie omadest kõrgemal kohal (mis tähendab, et nad on mainekamad).

External backlinks Ahrefs example
allikas: ahrefs.com

Väline link on ka suurepärane viis luua tugevamaid suhteid oma klientide ja teiste ettevõtetega. Seega on linkide genereerimise õppimine väga oluline. Kuid see pole nii lihtne kui tundub, ja paljud asjad võivad nende loomisel valesti minna (nt Google poolt karistuse saamine või teie veebisaidi kohta valede signaalide saatmine).

Kui soovite, et teie sait oleks paremusjärjestuses kõrgemal, peate veenduma, et Google suudab lehte õigesti indekseerida. Probleemid teie veebisaidi roomamisega mõjutavad negatiivselt selle toimivust ja võivad isegi takistada selle indekseerimist (mis on SEO jaoks halb). Seetõttu peaksite alati kontrollima Google Webmaster Toolsi, et näha, kas teie saidi roomamisega on probleeme ja vajadusel need kiiresti likvideerida.

LiveAgenti indekseerimine

Kanoonilisi lingielemente kasutatakse dubleeritud sisu probleemide vältimiseks, seega tuleb need rakendada teie veebisaidi igal lehel. Samuti aitavad need vältida sama postituse mitmekordset indekseerimist (mis võib kaasa tuua karistusi).

programmeerimine

Selle ülesande jaoks vajate kogenud arendajat, kuna kanooniliste URL-ide seadistamine pole nii lihtne kui paistab. Kokkuvõttes ei saa te ilma nende tehniliste SEO aspektideta hakkama isegi siis, kui need pole nii “põnevad” kui mõned teised. Need on teie paremusjärjestuse jaoks olulised ja neid tuleks arvestada juba esimesest päevast, kui töötate uue veebisaidi kallal või kujundate vanemat ümber. Nii ei teki tulevikus üllatusi, kui ja kui näete ootamatult oma orgaanilise liikluse langust.

Hreflang annotations are used to specify which language you’re targeting, including the country. This means that while site visitors from Australia will see a specific version of your website, a user who comes from another country will get redirected to a different page where they can read everything about it in their native language, for example.

WP languages example
Liveagenti toetatud keeled

Selle seadistamiseks peate lisama oma saidi päisesse koodirea (vahetult avamärgendi alla) ja määrama, milliseid riike sihite. Lisateavet selle kohta leiate Google’i toe lehelt.

Iga postitus teie veebisaidil peab sobituma õigesse kategooriasse. See on üks neist aspektidest, mida paljud inimesed kipuvad tähelepanuta jätma ja peavad seda “valikuliseks”, kuid nad ei saa selles rohkem eksida, sest Google kasutab neid suunistena veebilehtede järjestamisel. Seetõttu on oluline hoolikalt valida iga postituse kategooria, ja seejärel optimeerida märksõnu nii palju kui võimalik.

LiveAgenti peamine ja külgriba päis

Näiteks kui teil on kohvimasinate kohta blogipostitus, oleks parem paigutada see kategooriasse “Köögimasinad”, mitte “Tarbekaubad”. See aitab Google’il teie saidi struktuuri paremini mõista, mis on väga oluline, kui soovite SERP-des kõrgemat asetust saada.

Kui soovite oma otsingus paremusjärjestust pikemas perspektiivis parandada ja paremaid tulemusi saavutada, peate paika panema hämmastava sisuturundusstrateegia, mis võimaldab teil regulaarselt kvaliteetseid ajaveebi postitusi luua. See tähendab, et peate teemade üle eelnevalt läbi mõtlema, et teie nišist huvitatud inimeste jaoks uue sisu leidmisel ei tekiks probleeme.

LiveAgenti blogi
LiveAgent’s blog

Püsilingi sätet kasutatakse teie postituste URL-ide struktuuri määratlemiseks. Nagu saidipealkirjad, peavad need olema kordumatud (ja ei tohi sisaldada numbreid), et Google ja teised otsingumootorid saaksid teie püsilingi struktuurist aru.

Püsilingi seadete näide
Püsilingi seadete näide

Kui kasutate Yoast SEO pistikprogrammi, nagu me varem soovitasime, on see valik saadaval jaotises SEO -> Püsilinkide menüü..

Need on toimivusnäitajate rühm, mis analüüsib, kui hästi teie veebisait kogemuse vaatenurgast toimib. Saate kontrollida oma lehtede asetust, kasutades seda Google’i otsingukonsooli aruannet, mille hindeks on “hea”, “vajab täiustamist” või isegi “halb”.

Check core web vitals through Google search console

Säärased aruanded on kasulikud selliste probleemide tuvastamiseks nagu aeglane veebisaidi kiirus, blokeeritud ressursid, puuduvad pealkirjad ja madala kvaliteediga sisu.

Link Juice on SEO-s kasutatav termin, mis viitab sellele, kui oluline on teie veebisait otsingumootorite jaoks. Mida rohkem kvaliteetseid linke teie saidile osutavad (st mida kõrgem on nende PageRank), seda võimsam on teie saidi “link juice”.

Referring domains in Ahrefs - example
LiveAgenti viitavad domeenid

Tagasilinkide tugevuse kontrollimiseks piisab, kui sisestada Open Site Explorerisse mis tahes URL ja vaadata kõiki väljaminevaid linke, mis sellele viitavad. Kui on rohkem kui 100 välist linki, siis palju õnne, teil on juba võimas veebisait. Kuid kui neid pole nii palju, peaksite alustama tööd selle nimel, et hankida need lingid võimalikult kiiresti.

Otsingumahud on üks olulisemaid KPI-sid jälgimiseks, et teha kindlaks, millised märksõnad sobiksid iga postituse optimeerimispüüdluste jaoks kõige paremini. Need näitavad otsivate inimeste hulka, mis on seotud teie pakutavaga. Kokkuvõttes saab otsingumahu andmeedastuskiirust kasutada selleks, et jälgida teie paremusjärjestuse edenemist aja jooksul ja näha, kuidas see mõjutab konversioone, liiklust või muid teie jaoks olulisi mõõdikuid.

Google trends - otsingumahu näide LiveAgent

Oma paremusjärjestuse jälgimine on kohustuslik, kui soovite oma veebisaidi edenemist täielikult kontrollida. Selle ülesande jaoks on palju tööriistu, millest mõned on täpsemad kui teised. Kõige olulisem on siiski leida see, mis sobib hästi teie veebisaidi vajadustega, ja seejärel vaadata, kas suudate sellega soovitud tulemusi saavutada.

Järjestuse jälgimise näide Ahrefs
allikas: ahrefs.com

Kuna igal ettevõttel on erinevad eesmärgid (nt liikluse või müügivihjete suurendamine), ei aita üksi paremusjärjestuse jälgimine teid kuigi palju, välja arvatud juhul, kui teie lõppmäng toob kaasa rohkem orgaanilist otsinguliiklust. Sellepärast peaksid sellega kaasnema ka muud KPI-d, mis võivad teile öelda, kas pingeread tegelikult aitavad teil neid eesmärke saavutada või mitte (ja kuidas täpselt). Peamine eesmärk on omada selget ettekujutust soovitud tulemustest, et saaksite pidada oma saiti edukaks, ja jälgida hoolikalt kõike, mis võib neid mõjutada ning vastavalt sellele kohandada oma strateegiat.

Google Analytics on suurepärane viis oma veebisaidi liikluse jälgimiseks ja külastajate käitumise vaatamiseks. Liiklusallikad, populaarsed lehed, sisenemis- ja väljumislehed ning igal lehel veedetud aeg on vaid mõned näited erinevatest andmetest, mida sellelt platvormilt saate. Nende abil saate kasutajakogemust parandada ja selgitada välja, mis töötab ja mis mitte.

Google Analyticsi näide

Google Analytics sisaldab ka tööriistakomplekti nimega Google Optimize, mis on Google’i testimis- ja isikupärastamisplatvorm (varem tuntud kui sContent Experiments). See võib aidata teil käitada oma lehtedel A/B-teste, et välja selgitada, mida külastajad eelistavad või mitte. Saate testida elemente, nagu nuppude värvid, navigeerimine, kujunduse paigutused või ükskõik mida muud.

Regulaarne SEO audit suudab tagada, et kõik töötab korralikult ja et ei teki probleeme indekseerimisega ega dubleeritud sisuga (mis võib teie saiti negatiivselt mõjutada). Seetõttu on hea mõte perioodiliselt läbi viia SEO auditeid, kui soovite oma veebisaidi paremusjärjestust aja jooksul parandada.

Otsingumootori optimeerimine

Kui soovite aja jooksul paremaid tulemusi saavutada ja saada teada, millised teemad inimesi huvitavad, siis on oluline eelnevalt läbi viia mõned uuringud. Nii võite olla kindel, et teie postitused on piisavalt hästi optimeeritud, et otsingumootorid saaksid neid hõlpsasti indekseerida ja SERP-ides nähtavamaks muutuda.

uurimus

Lisaks sellele oleks kasulik koostada märksõnade loend, mis võiksid iga postituse jaoks hästi toimida, et saaksite need lisada metakirjelduse väljale ja lehe pealkirjale. Kasutage märksõnade uurimise tööriista, et leida kõige asjakohasemad.

SEO pealkirja ja metakirjelduse näide
Märksõna “SEO kontrollnimekiri” kasutus

Samuti on hea proovida kasutada oma märksõna iga postituse esimeses 100 sõna seas, et otsingumootorid teaksid, millega tegu. Kuna see aitab neil märksõna eesmärki paremini mõista, võivad nad selle asetada kõrgemale kui postitused, mille teema ja märksõnade vahel pole selget seost.

SEO kontrollnimekiri - märksõna sissejuhatuses näide

Pole hea kui märksõna postituses liiga sageli esineb. Te ei soovi, et see paistaks rämpspostina või ebaloomulikuna, nii et keegi ei ole huvitatud teie sisu lugemisest lehe allpool.

rämpspostifilter

Ärge raisake väärtuslike sõnade ja fraaside ruumi, mida inimesed tegelikult otsivad. Võite oma märksõna aeg-ajalt postitusse lisada, kuid pidage meeles, et sellega ei tohi üle pingutada.

Lausete kirjutamise viis võib samuti mõjutada otsingumootorite asetust. Lisaks märksõna olemasolule on vajalik ka õige paigutus, et Google ja teised platvormid saaksid aru, millest Teie postitus või leht kirjutab.

LSI märksõnad on sõnad, mis on seotud teie peamise märksõnaga. Te ei pea neid pidevalt kasutama, kuid paari sõna siia-sinna piserdamine võib olla kasulik, eriti kui need sisalduvad teie postituse kontekstis. See aitab Google’il näha, et te ei püüa oma sisusse toppida nii palju märksõnu kui võimalik, vaid hoolite hoopis sisu kvaliteedist.

LSI märksõnade näide

Soovite tagada, et teie veebisaidil või ajaveebis oleks palju visuaalset sisu, et inimesed näeksid, millega tegu. See tähendab, et peate kasutama pilte, videoid, helifaile ja isegi infograafikat, et aidata teil oma mõtet köitvamal viisil mõista.

Visuaalsete elementide näide

Teil peaks olema lühike kirjeldav failinimi ning alt-märgend ja pealkiri. Kirjeldus peaks olema ka pildi lühikokkuvõte. Vajadusel saab lisateabe andmiseks kasutada pealdisi. Oluline on veenduda, et postituses kasutatavatel piltidel on kõik need atribuudid ja et need on vastavalt optimeeritud.

Optimize images

Kui kasutate pistikprogrammi nagu Yoast SEO, aitab see teil veenduda, et kõik teie pildid on õigesti optimeeritud. Piltide optimeerimine aitab teil SEO jõupingutusi ja saidi kiirust suurendada, kuna suurte piltide laadimine võib võtta kaua aega (püüdke võimalusel hoida nende failisuurused alla 100 KB). Siiski veenduge, et kasutaksite kvaliteetseid pilte, et tõhustada oma SEO-d ja muuta postitus üldiselt paremaks.

See ei puuduta enam ainult pilte. Soovite, et ka teie videosisu oleks optimeeritud, kuna see aitab teil saavutada ka selle meediavormingu otsingumootori paremusjärjestuses parimaid võimalikke tulemusi.

Muud multimeedia failid - optimiseerimine

Võite kasutada igasuguseid multimeediafaile, nagu videod, heli ja isegi infograafika, kuid need peavad olema hõlpsasti juurdepääsetavad ja korralikult vormindatud. See tähendab, et igaühe jaoks tuleb kasutada õiget failinime, alt-märgendit, pealkirja, kirjeldust ja pealdist, et inimesed (ja Google) leiaksid need otsingumootorite kaudu hõlpsalt üles.

See on midagi, mida peaksite tegema algusest peale, kuna see aitab Teie veebisaiti või ajaveebi kiiresti indekseerida. SERP-ides kuvatakse pealkiri ja metakirjeldused, seega veenduge, et need on piisavalt köitvad ja inimesed neile klõpsaks. Ärge unustage lisada siia märksõnu ja rõhutada paksus kirjas kõige tähtsamat.

Pilt, mis kuvatakse teie postituse või lehe ülaosas ja on oluline, et see oleks korralikult optimeeritud, et inimesed saaksid seda kohe näha. Link esindab lehe sisu, seega peate tagama, et see töötab korralikult, muidu ei pruugi kasutaja sellele klõpsata. Samuti peaksite kasutama pilkupüüdvat pilti, mis tekitab neis soovi rohkem lugeda.

Esiletõstetud pildi näide

Samuti peate veenduma, et teie päisesildid on õigesti vormindatud, et need pakuksid õigeid märksõnu ja suunaksid inimeste tähelepanu sinna, kuhu soovite. See tähendab H-märgendite (st Heading-tags) kasutamist suuremate pealkirjade ja alampealkirjade jms puhul, mis vastavad lehe või postituse vastavale sisule.

Header tags example
Päise siltide näide

Igal lehel on vaja ainult ühte H1 silti ja see peaks sisaldama selle lehe peamist märksõna. Pole põhjust kasutada oma veebisaidi või ajaveebi igal lehel rohkem kui ühte H-märgendit, lihtsalt kasutage neid õigesti, et saaksite oma SEO jõupingutustest maksimumi võtta.

H1 näide
H1 näide

Samuti soovite veenduda, et Teie põhitekst on Teie sihtmärksõnade jaoks õigesti optimeeritud. Seda on võimalik teha lisades märksõnu teksti sisse, samuti oma lehtede ja postituste pealkirjadesse ning metakirjeldustesse. Lisaks peaksite oma veebisaidil või ajaveebis kasutama seotud pika sabaga märksõnu, et aidata oma SEO jõupingutusi veelgi parandada.

This image has an empty alt attribute; its file name is Image_text_ratio-1024x687.jpg

Pidevalt uuendatavad postitused ja lehed on tavaliselt otsingumootori tulemustes kõrgemal kui mitte uuendatud lehed. Selle põhjuseks on asjaolu, et Google ja teised platvormid peavad neid praeguse oleku suhtes asjakohasemaks, mistõttu kuvatakse need tõenäolisemalt.

Andmete otsimine

Ankurlingid on lehesisese SEO teine oluline osa ja peaksite neid võimalusel kasutama, et aidata inimestel teie veebisaidil või ajaveebis navigeerida. See tähendab tekstilinkide kasutamist asjakohaste märksõnadega, mis viivad inimesed sinna, kuhu nad tahavad minna.

Ankurlingi näide

Veenduge, et teie sisemised lingid oleksid tõhusad. Linkige oma sisust oma saidi seotud postitustele ja kasutage kirjeldavat ankurteksti, et aidata Google’il (ja lugejatel) aru saada, millest need postitused räägivad.

Liveagenti sisemise lingi näide

Kui lisate oma sisusse väljuvaid linke, peaksid need avanema uutel vahekaartidel, et lugejad ei kaotaks oma järge Teie saidil. Nii saavad nad Teie sisu lähemalt uurida, kuid saavad siiski tagasi tulla ja algse postituse lugemise lõpetada.

Kui otsustate postituse või lehe kustutada, kasutage kindlasti 301 ümbersuunamist, et kõik sellele viitavad lingid suunataks automaatselt Teie saidi teisele asjakohasele lehele. See aitab hoida teie SEO heas vormis ja tagada, et inimesed ei satuks lehele, mida enam ei eksisteeri.

404 viga

Veenduge, et teie sisu oleks õigesti struktureeritud, kasutades õiget Schema märgistust. See aitab Google’il ja teistel platvormidel paremini mõista teie veebisaidil olevat teavet ja esitada seda teie lugejatele kõige kasulikumal viisil.

Migreerige ise oma andmed LiveAgentist

Schema märgistus ei ole ainus viis aidata Google’il teie sisu mõista, kuna saate kasutada ka sotsiaalseid märgistusi. See aitab teie sisul parem välja näha, kui seda jagatakse ka sotsiaalmeedia platvormidel.

Social markup example
Näide Facebooki sotsiaalmeedia märgistusest

Kui teie saidil on korduma kippuvate küsimuste (KKK) jaotis, veenduge, et see oleks optimeeritud WordPressi SEO jaoks. Kasutage iga küsimuse jaoks selget ja ülevaatlikku pealkirja ning lisage vastus lehe sisusse.

FAQ section example
KKK näide

Veenduge, et teie ajaveebi sildid oleksid loogilises järjekorras ja sisu kirjeldavate märksõnadega.

Blogi siltide näide

Lisage teie postitusi kirjutavate inimeste lühikitutvustused ja veenduge, et need sisaldavad linki autori veebisaidile või ajaveebi. See on suurepärane võimalus kogu oma sisu ühte kohta kokku siduda. See on abiks ka lugejatele, kes on huvitatud autori jälgimisest või selle inimese ajaveebi vaatamisest.

Autori biograafia näide

Saate lisada igale avaldatavale postitusele autori biograafia või luua oma saidil lihtsalt üldise eluloo lehe, mis lingib kõikidele teie postitustele. Kui teie ajaveebis on külalispostitus, ärge unustage lisada ka sinna autori biograafiat.

Veenduge, et teie ajaveebis oleks nupp, mis viitab Teie avalehele. See on suurepärane viis hoida lugejaid kaasatuna ja tuua neid tagasi rohkemat saama. Samuti võimaldab see neil Teie saiti põhjalikumalt uurida, mis toob kaasa rohkem ajaveebi jälgijaid ja tellijaid.

Eesmärk on omada postituses vähemalt 500 sõna. Oleneb teemast, kuid pikemad postitused on üldiselt SEO jaoks paremad, sest Google eelistab teema kohta rohkem tegelikku sisu.

WP sõnade arv

Jagage oma sisu sotsiaalmeedias ja julgustage jälgijaid sama tegema. Samuti peaksite looma sotsiaalmeedia jagamise nupud, mida saab hõlpsasti oma postitustesse paigutada. See võimaldab külastajatel jagada teie sisu oma jälgijatega ilma saidilt lahkumata, suurendades seeläbi liiklust ja potentsiaalselt ttagasilinkimist.

Rakendage sotsiaalseid signaale

Selle jaoks on mitu pistikprogrammi, millest ühed populaarsemad on SumoMe (mis pakub erinevaid suhtlusvõimalusi) ja Shareaholic (populaarne kõik-ühes pistikprogramm, mis pakub sotsiaalmeedia jagamist, analüüsi ja palju muud).

Eesmärk on avaldada vähemalt üks postitus nädalas või isegi mitu postitust igapäevaselt, olenevalt uue sisu loomise sagedusest. Google’i otsib värsket sisu, seega on Teie huvides avaldada ajaveebipostitusi nii sageli kui võimalik. Mida rohkem postitate, seda suurem on võimalus jõuda SERP-de hulgas kõrgele kohale ja kaasata kasutajaid.

Originaalse artikli kirjutamine.jpg

Lisage oma ajaveebi postituse metaandmetesse viimase värskendamise kuupäev. Lisage kindlasti ka iga oma ajaveebi postituse viimane värskendamise kuupäev (HTML-is), kuna see annab Google’ile ja teistele otsingumootoritele teada, millal sisu avaldati. Värskus on võtmetähtsusega.

Lisage viimase värskenduse kuupäev

Ärge unustage jagada oma uusi ajaveebi postitusi sotsiaalmeedias. Jagage seda Twitteris, Facebookis, LinkedInis, Google+ ja teistes populaarsetes võrkudes, tehes oma jälgijatele ja fännidele uusima sisu lugemise lihtsaks. Saate protsessi isegi automatiseerida selliste tööriistadega nagu Hootsuite või Kontentino, mis aitab säästa aega, säilitades samal ajal oma sotsiaalmeedia kohalolekut.

LiveAgenti Facebooki jõulupromo

See on oluline märkus, mida meeles pidada. Ärge muutke oma olemasolevate blogipostituste pealkirju pärast avaldamist, kuna see võib Google’i ja teisi otsingumootoreid segadusse ajada. Kui teil on vaja mõnda oma vanemat postitust pisut muuta, proovige muuta postituse metaandmeid (HTML-is), mitte postituse pealkirja ennast.

Veebileht ilma reaalajas vestluseta

Parema sisu loomiseks on palju kasulikke tööriistu, sealhulgas WordPressi Yoast SEO ja Hemingway rakendus. Need on vaid mõned näited, kuid seal on palju muid võimalusi, mida võiksite proovida. Valige see, mis teie vajadustele kõige paremini sobib, ja kasutage seda oma sisu tootmise suurendamiseks.

naine, kes lisab sisu mitmele tugidokumentatsiooni failile

Mida tuleks vältida ajaveebi kõrgel SEO tasemel hoidmisel?

Pidage meeles, et Google muudab pidevalt oma algoritme, mis tähendab, et see, mis Teie jaoks kunagi töötas, ei pruugi pärast järgmist värskendust enam nii olla. Nii palju kui võimalik, proovige vältida selliseid asju nagu:

  • Dubleeritud sisu – kui avaldate oma veebisaidil sama artikli kui oma ajaveebis või avaldate mõlema kohta samateemalisi postitusi, võite mõnda neist jagada, kuid proovige mitte üle pingutada.
  • Märksõnade üleküllus – ärge proovige oma paremusjärjestuse parandamiseks postitustesse lisada nii palju märksõnu kui võimalik. Sellest on rohkem kahju kui kasu, seega oleks parem mõelda välja loovamad viisid märksõnade teksti sisestamiseks.
  • Madala kvaliteediga sisu – kui kirjutate lihtsalt kõrgemale positsioonile jõudmise nimel ega hooli eriti sellest, mida inimesed tegelikult arvavad. Kvaliteetse sisu tootmise asemel SEO-le keskendumine viib teid kiiremini kohale, kuid tulemused ei kesta kaua.
  • Liigne märksõnade optimeerimine – kui proovite SEO tavadega üle pingutada, nagu näiteks liiga paljude märksõnade kasutamisega metasiltides, päistes ja jalustes, riskite karistustega ja see ei meeldi ka teie lugejatele.
  • Dubleeritud URL-id – kuigi see ei pruugi tunduda nii kriitiline, võib see ettevaatlikkuse puudumisel siiski probleeme tekitada. Kui teil on mitu URL-i, mis viitavad samale ajaveebi postitusele, siis veenduge, et need oleksid 301 ümbersuunamised, vastasel juhul võib Google näha neid dubleeritud sisuna ja karistada teie saiti või selle osa.
  • Märksõna kannibaliseerimine – kui teil on palju lehti, millel on täpsed fookusmärksõnad, võivad otsingumootorid need segadusse ajada ja mitte ühtegi neist järjestada ega eelistada. Peate iga lehe sihtterminid selgelt eristama, et saada terve osa asjakohaste otsingupäringute liiklusest.
  • Katkised lingid – sirvige oma postitusi ja lehti, et leida surnud linke. Kui leiate mõne, värskendage postitust või kustutage see.

WordPressi SEO kontrollnimekirja kokkuvõte

Olulised asjad:

  • Veebimajutus
  • Domeen
  • Tõlkedomeen
  • WordPressi teema
  • SEO pistikprogramm
  • Google Webmaster Tools
  • Mobiilisõbralikkus

Elemendid, mida otsingumootori algoritmid otsivad:

  • Lehe kiirus
  • Vahemälu pistikprogramm
  • SSL sertifikaat
  • My Business Google konto
  • XML lehekaart
  • Robots.txt
  • Välised tagasilingid
  • Lubage indekseerimine
  • Kanoonilised lingid
  • Hreflang
  • Lehe kategooriad
  • Sisustrateegia
  • Püsilingid

SEO analüüsi aruanne:

  • Veebi peamised näitajad
  • Lingimahl
  • Otsingumaht
  • Paremusjärjestuse jälgimine
  • Google Analytics
  • Regulaarne SEO audit

Ajaveebi SEO WordPressi kontrollnimekiri:

  • Teema uuringud
  • Märksõna uuring
  • Märksõna esimese 100 sõna seas
  • Märksõnade tihedus
  • Märksõnade järjekord
  • Latentse semantiline indekseerimise (LSI) märksõnad sisus
  • Visuaalne sisu
  • Optimeeritud pildid
  • Muud multimeedia failid
  • Kontrollitud SEO pealkiri ja metakirjeldused
  • Esiletõstetud pilt
  • Päise sildid
  • H1 igal lehel
  • Kehateksti koopa optimeeritud
  • Igihaljas sisu
  • Ankrud
  • Sisemine linkimine
  • Väljuvad lingid uuel vahekaardil
  • 301 ümbersuunamine
  • Struktureeritud andmed
  • Sotsiaalne märgistus
  • KKK jaotis
  • Blogi sildid
  • Autori biograafia
  • Linkimise nupp
  • Sõnade arv
  • Sotsiaalmeedia signaalid
  • Regulaarsus
  • ‘Viimase värskenduse’ kuupäev
  • Jagage oma sisu
  • Sisu värskendamise nõuanded
  • Kasuliku sisu loomise tööriistad

Frequently asked questions

Mis on WordPressi SEO?

WordPressi SEO on WordPressi saidi otsingumootorite jaoks optimeerimise protsess. See hõlmab veebisaidi nähtavuse parandamist ja orgaaniliste otsingutulemuste veebiliikluse suurendamist.

Kui kaua kulub SEO muudatuste jõustumiseks?

See võib varieeruda sõltuvalt sellest, mida proovite saavutada. Mõned muudatused jõustuvad kohe, samas kui teistel võib kuluda isegi paar kuud, enne kui need jõustuvad.

Kuidas lisada WordPressi SEO märksõnu?

Sellele küsimusele ei ole ühest vastust, sest parim viis SEO märksõnade lisamiseks on saiditi erinev. Mõned näpunäited SEO märksõnade lisamiseks hõlmavad aga nende kasutamist veebisaidi pealkirjas, URL-is, metasiltides ja kehakoopias. Meie kontrollnimekiri peaks teid selles aitama.

Kuidas saab Google Analytics mind SEO osas aidata?

Google Analytics võib pakkuda väärtuslikke andmeid, mida saate kasutada oma saidi SEO jälgimiseks. Näiteks näitab see teile, millised märksõnad toovad teie veebisaidile liiklust, et saaksite teada, millised teemad külastajaid enim huvitavad ja kuidas nad teid leidsid.

Kas ajaveebi postitused aitavad SEO-d?

Jah, kindlasti. Blogi on suurepärane viis saidi SEO parandamiseks, kuna see võimaldab teil aja jooksul värsket sisu toota ja linke luua.

Seotud Ressursid

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo