WordPressi SEO kontrollnimekiri annab nõuandeid WordPressi saidi otsingumootorite jaoks optimeerimise protsessi kohta. Tekst sisaldab juhiseid veebisaidi nähtavuse parandamiseks, orgaaniliste otsingutulemuste veebiliikluse suurendamiseks, siltide sorteerimiseks ja optimeeritud struktureeritud andmete kasutamiseks.
Kas soovite olla otsingumootori tulemuste lehtedel (SERPidel) kõrgemal? Kui jah, siis peate tegema märksõnauuringuid.
Otsingumootoritele optimeerimise (SEO) üks olulisemaid aspekte on tagada, et Teie sisu oleks otsingumootorite jaoks optimeeritud. Selles artiklis käsitletakse kõike, mida peate WordPressi SEO kohta teadma, ja esitatakse kontrollnimekiri oma veebisaidi õigeks optimeerimiseks.
Milleks on vaja käesolevat SEO kontrollnimekirja?
Kui soovite SERP-des kõrgemat positsiooni saavutada, peab Teie sisu olema SEO jaoks kohandatud. Peate arvestama paljude erinevate teguritega ja see võib mõnikord tunduda ülekaalukas, eriti alguses.
Käesolev kontrollnimekiri aitab Teil hoolitseda kõigi õigeks optimeerimiseks vajalike elementide eest ning tagada, et olete õigel teel. Nimekiri õpetab Teid samm-sammult oma veebilehte otsingumootorite jaoks optimeerima.
Olenemata sellest, kas olete algaja või ekspert, on see kontrollnimekiri abiks, kui teate, mis on SEO ja kuidas see töötab. Isegi algeline SEO kontrollnimekiri on parem kui mitte midagi.
Pole vahet, kas Teie veebisait on ajaveeb, e-kaubanduse sait või mis tahes muud tüüpi sisu. Need näpunäited peaksid aitama kõiki: turundajaid, reklaamijaid, blogijaid ja isegi veebihaldureid.
Kui aga alles alustate ja soovite teada, kuidas WordPressi lehte nullist avaldada (ilma SEO näpunäideteta), vaadake meie WordPressi käivitamise kontrollnimekirja siit. See võib Teid alguses paremini aidata (hiljem naaske kindlasti ka selle artikli juurde).
Vaatame, millistele elementidele peaksite oma WordPressi lehe optimeerimisel erilist tähelepanu pöörama.
Enne jätkamist peaksite kontrollima, kas teie hostimisteenus vastab WordPressi SEO nõuetele. WordPressil on soovitatavate pakkujate loend, nii et kui soovite asju enda jaoks lihtsamaks teha, valige üks sellest loendist: Hostinger, Bluehost, Siteground, or HostGator.
Loodame, et valisite domeeninime, mis on lühike, teie niši jaoks asjakohane ja millel pole kirjavigu. Kuigi need on mõned kõige levinumad nõuded hea domeeninime valimiseks, peaksite ka veenduma, et see ei sisalda sümboleid (nt alakriipse), kuna otsingumootori roomajatel võib nendega probleeme tekkida.
Ärge kasutage oma domeeninimena IP-aadressi. Selle kontrollimiseks piisab, kui lisada Google’i otsinguribale saidi aadress ja vaadata, mis juhtub: kui see ei näita tulemust, on kõik korras, aga kui see viib teid internetiprotokollidega tegelevale veebisaidile, siis midagi on valesti.
Kui otsustate luua mitmekeelse veebisaidi, peab igal postitusel olema oma tõlkedomeen (TLD). See aitab Google’il paremini mõista teie saidi struktuuri ja indekseerida tippdomeenid eraldi, et need ei läheks üksteisega segamini (neid saab isegi otsingutulemustest eemaldada, kui dubleeriva sisuga probleeme on liiga palju).
Seetõttu on oluline, et kasutaksite mitmekeelse lehe puhul erinevaid tippdomeenel, ja veendute, et iga postitus sisaldaks oma sihtmärksõnu, metakirjeldust, lehe pealkirja jne, et Google saaks need oma sERP-ides adekvaatselt eraldi järjestada.
Hreflang on ka siin ülioluline (sellest lähemalt hiljem).
Peate kontrollima, kas teie teema järgib WordPressi SEO parimaid tavasid, et teil oleks optimeerimiseks hea vundament. Astra, OceanWP ja Divi on ühed populaarseimad ja kiiremini laaditavad WordPressi teemad, mis järgivad veebidisaini ja SEO uusimaid suundumusi.
Lisaks suurepärase kasutajakogemuse pakkumisele maksimeerivad parimad WordPressi teemad teie SEO jõupingutusi.
Kui rääkida WordPressi SEO-st, siis üks olulisemaid asju on hea pistikprogramm. Soovitame selleks otstarbeks Yoasti, kuna see pakub kõike, mida vajate optimeeritud saidi jaoks, alates lihtsatest valikutest, nagu pealkirjade ja metakirjelduste määramine (mis võimaldavad ka metamärksõnu optimeerida) kuni keerukamaten funktsioonideni, nagu XML-saidikaardid ja Webmaster Tools verifitseerimine (mis võimaldab teil saidi loendisse lisamiseks Google’iga suhelda).
Peate selle vaid paigaldama, aktiveerima ning määrama peamised valikud.
Google Webmaster Tools on samaväärne veebisaitide jaoks mõeldud Google’i otsingukonsooliga. Kui te seda veel ei kasuta, peate seda tegema, et jälgida oma veebisaidi seisundit ja tehnilisi probleeme, mis võivad selle paremusjärjestust kahjustada (nt roomamisvead või pahavara).
Samuti pakub see teavet populaarsemate viitajate, indekseerimise oleku, roomamisvigade ja muude tehniliste aspektide kohta. Kõik need asjad on üliolulised, kui soovite omada kvaliteetset veebisaiti, millel on suurepärane asetus, otsingumootori liiklus ja konversioonimäärad.
Kuigi see pole tehniline aspekt, on reageerimisvõime kasutajakogemuse ja SEO jaoks siiski ülioluline. Nii suure konkurentsiga märksõnadega tegelemisel on vajalik optimeeritud sisu nii laua- kui ka mobiilseadmete jaoks.
Te ei saa endale lubada mobiilikasutajate kaotamist, kuna neil on probleeme telefonist teie veebisaidile juurdepääsuga. Seega on iga ekraanilugeja jaoks samade sisutüüpide kohandamine väga oluline ja ka Google on seda oma soovitustes tugevalt rõhutanud.
Teie saidi laadimiskiirus on Google’is asetuse määramisel väga oluline. Kui teie lehtede laadimine võtab liiga kaua aega, lahkuvad inimesed tõenäoliselt enne, kui nad lehe sisu näevad.
Seetõttu on teie veebisaidi edu jaoks ülioluline jälgida iga postituste lehe kiirust ja tagada, et keskmised hinded oleksid piisavalt kõrged.
Kuna vahemällu salvestamise peamine eesmärk on veebisaidi kiirendamine, on üsna selge, miks peaksite seda kasutama. Seda teenust pakuvad erinevat tüüpi pistikprogrammid. Siiski soovitame kasutada WP Super Cache’i, kuna seda on lihtne konfigureerida ja see mõjutab saidi jõudlust vähe (nii et isegi vanade arvutitega või aeglase ühendusega külastajad ei märka seda).
Pärast pistikprogrammi installimist ja aktiveerimist liikuge selle valikute lehele (Seaded -> WP Super Cache) ja lubage vahemällu salvestamine. Seejärel klõpsake kõigi oma varasemate andmete kustutamiseks nuppu “loo uus vahemälu”. Kui see on tehtud, saate kasutada meie lemmiktrikki, milleks on Google Chrome’i inkognito režiim, et testida, kui kiiresti teie veebisait laaditakse.
SSL sertifikaate kasutatakse teie külastajate ja veebisaidi vahel saadetavate andmete krüptimiseks. Kuigi te ei vaja neid eduka SEO kampaania jaoks, soovitame tungivalt SSL sertifikaate kasutada, kuna nende eesmärk on parandada turvalisust ja muuta teie sait kasutajate silmis usaldusväärsemaks. See kõik toob kaasa paremad otsingujärjestused ja parim osa on see, et SSL sertifikaadid on tasuta.
My Business Google’i konto on tasuta teenus, mis võimaldab hallata kõiki oma ettevõtte kirjeid ühest kohast. Peatevaid looma konto ja lisama vajaliku teabe iga oma asukoha, kategooria või muu olulise teabe kohta. Kui kõik on lisatud, kinnitage see Google Map Makeriga (tööriist, mis võimaldab teil oma asukoha kohta teavet lisada).
Miks on see SEO toimivuse jaoks oluline? Mida asjakohasemat teavet otsingumootoritele pakute, seda suurem on tõenäosus, et teie veebisait ilmub SERP-i ülaosas.
Nüüd, kui kõik on tehtud, tuleb teavet kontrollida. Seda saate teha, tehes iga ettevõtte kirje jaoks Google’i otsingu (nt “pitsapood Palo Alto”). Kui need kõik ilmuvad tulemuste esimestel lehtedel, on kõik korras. Kui ei, võtke ühendust Google’iga ja küsige abi.
XML saidikaarte kasutatakse teie veebisaidi sisu kaardistamiseks, et otsingumootorid saaksid sellel hõlpsalt roomata. Hästi läbimõeldud XML-saidikaart tagab, et otsingumootorid saavad teie veebisaidil probleemideta navigeerida. Seda on lihtne teha ja vajate ainult XML saidiplaani pistikprogrammi või ametlikku Google’i pistikprogrammi. Viimane on tasuta, kuid nõuab mõningaid tehnilisi teadmisi saidikaartide programmilise loomise kohta Google’i kontoga.
Seega on pistikprogramm lihtsaim ja kiireim valik, kuigi sellel võivad puududa teatud kasulikud lisafunktsioonid. Pärast selle lisamist saate lihtsalt oma saidiplaani(d) veebi esitada või kontrollida nende olekut.
Faili robots.txt kasutatakse otsingumootorite juhendamiseks, kas nad peaksid roomama ja indekseerima teie veebisaidi teatud jaotisi või mitte. Saate seda kasutada ka tehniliste aspektide jaoks, näiteks juurdepääsu blokeerimiseks robotitele, et nad ei näeks konkreetset lehte (nt administraatori jaotis).
Selle faili puhul on mitu reeglit, mida peaksite meeles pidama, näiteks keelamisreegel. Põhimõtteliselt käsib see robotitel kogu teie veebisaidi sisu mitte indekseerida, kuna see võib olla liiga lai ja põhjustada roomamisel tehnilisi probleeme (nt lõpmatud silmused).
Kui soovite SERP-ides kõrgemat asetust ja rohkem nähtavust saada, on oluline omada tagasilinke kõrge autoriteediga lehtedelt. Tagasilinkide (tuntud ka kui sissetulevate linkide) genereerimine kõrgelt volitatud veebisaitidelt võib aidata suurendada konversioone, kuna need saidid on tavaliselt teie omadest kõrgemal kohal (mis tähendab, et nad on mainekamad).
Väline link on ka suurepärane viis luua tugevamaid suhteid oma klientide ja teiste ettevõtetega. Seega on õppimine linke genereerima väga oluline. Kuid see pole nii lihtne kui tundub, ja paljud asjad võivad nende loomisel valesti minna (nt Google poolt karistuse saamine või teie veebisaidi kohta valede signaalide saatmine). Seetõttu pakuvad paljud agentuurid seda teenust sisaldavaid SEO pakette, mis aitavad teil orgaaniliselt linke luua, et tagada suurim võimalik õnnestumise protsent.
Kui soovite, et teie sait oleks paremusjärjestuses kõrgemal, peate veenduma, et Google suudab lehte õigesti indekseerida. Probleemid teie veebisaidi roomamisega mõjutavad negatiivselt selle toimivust ja võivad isegi takistada selle indekseerimist (mis on SEO jaoks halb). Seetõttu peaksite alati kontrollima Google Webmaster Toolsi, et näha, kas teie saidi roomamisega on probleeme ja vajadusel need kiiresti likvideerida.
Kanoonilisi lingielemente kasutatakse dubleeritud sisu probleemide vältimiseks, seega tuleb need rakendada teie veebisaidi igal lehel. Samuti aitavad need vältida sama postituse mitmekordset indekseerimist (mis võib kaasa tuua karistusi).
Selle ülesande jaoks vajate kogenud arendajat, kuna kanooniliste URL-ide seadistamine pole nii lihtne kui paistab. Kokkuvõttes ei saa te ilma nende tehniliste SEO aspektideta hakkama isegi siis, kui need pole nii “põnevad” kui mõned teised. Need on teie paremusjärjestuse jaoks olulised ja neid tuleks arvestada juba esimesest päevast, kui töötate uue veebisaidi kallal või kujundate vanemat ümber. Nii ei teki tulevikus üllatusi, kui ja kui näete ootamatult oma orgaanilise liikluse langust.
Hreflang annotations are used to specify which language you’re targeting, including the country. This means that while site visitors from Australia will see a specific version of your website, a user who comes from another country will get redirected to a different page where they can read everything about it in their native language, for example.
Selle seadistamiseks peate lisama oma saidi päisesse koodirea (vahetult avamärgendi alla) ja määrama, milliseid riike sihite. Lisateavet selle kohta leiate Google’i toe lehelt.
Iga postitus teie veebisaidil peab sobituma õigesse kategooriasse. See on üks neist aspektidest, mida paljud inimesed kipuvad tähelepanuta jätma ja peavad seda “valikuliseks”, kuid nad ei saa selles rohkem eksida, sest Google kasutab neid suunistena veebilehtede järjestamisel. Seetõttu on oluline hoolikalt valida iga postituse kategooria, ja seejärel optimeerida märksõnu nii palju kui võimalik.
Näiteks kui teil on kohvimasinate kohta blogipostitus, oleks parem paigutada see kategooriasse “Köögimasinad”, mitte “Tarbekaubad”. See aitab Google’il teie saidi struktuuri paremini mõista, mis on väga oluline, kui soovite SERP-des kõrgemat asetust saada.
Kui soovite oma otsingus paremusjärjestust pikemas perspektiivis parandada ja paremaid tulemusi saavutada, peate paika panema hämmastava sisuturundusstrateegia, mis võimaldab teil regulaarselt kvaliteetseid ajaveebi postitusi luua. See tähendab, et peate teemade üle eelnevalt läbi mõtlema, et teie nišist huvitatud inimeste jaoks uue sisu leidmisel ei tekiks probleeme.
Püsilingi sätet kasutatakse teie postituste URL-ide struktuuri määratlemiseks. Nagu saidipealkirjad, peavad need olema kordumatud (ja ei tohi sisaldada numbreid), et Google ja teised otsingumootorid saaksid teie püsilingi struktuurist aru.
Kui kasutate Yoast SEO pistikprogrammi, nagu me varem soovitasime, on see valik saadaval jaotises SEO -> Püsilinkide menüü..
Need on toimivusnäitajate rühm, mis analüüsib, kui hästi teie veebisait kogemuse vaatenurgast toimib. Saate kontrollida oma lehtede asetust, kasutades seda Google’i otsingukonsooli aruannet, mille hindeks on “hea”, “vajab täiustamist” või isegi “halb”.
Säärased aruanded on kasulikud selliste probleemide tuvastamiseks nagu aeglane veebisaidi kiirus, blokeeritud ressursid, puuduvad pealkirjad ja madala kvaliteediga sisu.
Link Juice on SEO-s kasutatav termin, mis viitab sellele, kui oluline on teie veebisait otsingumootorite jaoks. Mida rohkem kvaliteetseid linke teie saidile osutavad (st mida kõrgem on nende PageRank), seda võimsam on teie saidi “link juice”.
Tagasilinkide tugevuse kontrollimiseks piisab, kui sisestada Open Site Explorerisse mis tahes URL ja vaadata kõiki väljaminevaid linke, mis sellele viitavad. Kui on rohkem kui 100 välist linki, siis palju õnne, teil on juba võimas veebisait. Kuid kui neid pole nii palju, peaksite alustama tööd selle nimel, et hankida need lingid võimalikult kiiresti.
Otsingumahud on üks olulisemaid KPI-sid jälgimiseks, et teha kindlaks, millised märksõnad sobiksid iga postituse optimeerimispüüdluste jaoks kõige paremini. Need näitavad otsivate inimeste hulka, mis on seotud teie pakutavaga. Kokkuvõttes saab otsingumahu andmeedastuskiirust kasutada selleks, et jälgida teie paremusjärjestuse edenemist aja jooksul ja näha, kuidas see mõjutab konversioone, liiklust või muid teie jaoks olulisi mõõdikuid.
Oma paremusjärjestuse jälgimine on kohustuslik, kui soovite oma veebisaidi edenemist täielikult kontrollida. Selle ülesande jaoks on palju tööriistu, millest mõned on täpsemad kui teised. Kõige olulisem on siiski leida see, mis sobib hästi teie veebisaidi vajadustega, ja seejärel vaadata, kas suudate sellega soovitud tulemusi saavutada.
Kuna igal ettevõttel on erinevad eesmärgid (nt liikluse või müügivihjete suurendamine), ei aita üksi paremusjärjestuse jälgimine teid kuigi palju, välja arvatud juhul, kui teie lõppmäng toob kaasa rohkem orgaanilist otsinguliiklust. Sellepärast peaksid sellega kaasnema ka muud KPI-d, mis võivad teile öelda, kas pingeread tegelikult aitavad teil neid eesmärke saavutada või mitte (ja kuidas täpselt). Peamine eesmärk on omada selget ettekujutust soovitud tulemustest, et saaksite pidada oma saiti edukaks, ja jälgida hoolikalt kõike, mis võib neid mõjutada ning vastavalt sellele kohandada oma strateegiat.
Google Analytics on suurepärane viis oma veebisaidi liikluse jälgimiseks ja külastajate käitumise vaatamiseks. Liiklusallikad, populaarsed lehed, sisenemis- ja väljumislehed ning igal lehel veedetud aeg on vaid mõned näited erinevatest andmetest, mida sellelt platvormilt saate. Nende abil saate kasutajakogemust parandada ja selgitada välja, mis töötab ja mis mitte.
Google Analytics sisaldab ka tööriistakomplekti nimega Google Optimize, mis on Google’i testimis- ja isikupärastamisplatvorm (varem tuntud kui sContent Experiments). See võib aidata teil käitada oma lehtedel A/B-teste, et välja selgitada, mida külastajad eelistavad või mitte. Saate testida elemente, nagu nuppude värvid, navigeerimine, kujunduse paigutused või ükskõik mida muud.
Regulaarne SEO audit suudab tagada, et kõik töötab korralikult ja et ei teki probleeme indekseerimisega ega dubleeritud sisuga (mis võib teie saiti negatiivselt mõjutada). Seetõttu on hea mõte perioodiliselt läbi viia SEO auditeid, kui soovite oma veebisaidi paremusjärjestust aja jooksul parandada.
Kui soovite aja jooksul paremaid tulemusi saavutada ja saada teada, millised teemad inimesi huvitavad, siis on oluline eelnevalt läbi viia mõned uuringud. Nii võite olla kindel, et teie postitused on piisavalt hästi optimeeritud, et otsingumootorid saaksid neid hõlpsasti indekseerida ja SERP-ides nähtavamaks muutuda.
Lisaks sellele oleks kasulik koostada märksõnade loend, mis võiksid iga postituse jaoks hästi toimida, et saaksite need lisada metakirjelduse väljale ja lehe pealkirjale. Kasutage märksõnade uurimise tööriista, et leida kõige asjakohasemad.
Samuti on hea proovida kasutada oma märksõna iga postituse esimeses 100 sõna seas, et otsingumootorid teaksid, millega tegu. Kuna see aitab neil märksõna eesmärki paremini mõista, võivad nad selle asetada kõrgemale kui postitused, mille teema ja märksõnade vahel pole selget seost.
Pole hea kui märksõna postituses liiga sageli esineb. Te ei soovi, et see paistaks rämpspostina või ebaloomulikuna, nii et keegi ei ole huvitatud teie sisu lugemisest lehe allpool.
Ärge raisake väärtuslike sõnade ja fraaside ruumi, mida inimesed tegelikult otsivad. Võite oma märksõna aeg-ajalt postitusse lisada, kuid pidage meeles, et sellega ei tohi üle pingutada.
Lausete kirjutamise viis võib samuti mõjutada otsingumootorite asetust. Lisaks märksõna olemasolule on vajalik ka õige paigutus, et Google ja teised platvormid saaksid aru, millest Teie postitus või leht kirjutab.
LSI märksõnad on sõnad, mis on seotud teie peamise märksõnaga. Te ei pea neid pidevalt kasutama, kuid paari sõna siia-sinna piserdamine võib olla kasulik, eriti kui need sisalduvad teie postituse kontekstis. See aitab Google’il näha, et te ei püüa oma sisusse toppida nii palju märksõnu kui võimalik, vaid hoolite hoopis sisu kvaliteedist.
Tagamaks, et teie veebisait või ajaveeb oma eesmärki tõhusalt edastaks, peaksite lisama erinevat tüüpi visuaalset sisu, näiteks pilte, videoid, helifaile ja infograafikat. Lisaks saate veebipõhise redaktori abil kujundada oma isiklikke professionaalseid kujundusmalle ja videoid bännerite, reklaamide ja sotsiaalmeedia postituste jaoks. Lihtsasti kasutatava graafika abil saab igaüks luua kiiresti köitvaid visuaale, et parandada oma veebi kohalolekut.
Teil peaks olema lühike kirjeldav failinimi ning alt-märgend ja pealkiri. Kirjeldus peaks olema ka pildi lühikokkuvõte. Vajadusel saab lisateabe andmiseks kasutada pealdisi. Oluline on veenduda, et postituses kasutatavatel piltidel on kõik need atribuudid ja et need on vastavalt optimeeritud.
Kui kasutate pistikprogrammi nagu Yoast SEO, aitab see teil veenduda, et kõik teie pildid on õigesti optimeeritud. Piltide optimeerimine aitab teil SEO jõupingutusi ja saidi kiirust suurendada, kuna suurte piltide laadimine võib võtta kaua aega (püüdke võimalusel hoida nende failisuurused alla 100 KB). Siiski veenduge, et kasutaksite kvaliteetseid pilte, et tõhustada oma SEO-d ja muuta postitus üldiselt paremaks.
See ei puuduta enam ainult pilte. Soovite, et ka teie videosisu oleks optimeeritud, kuna see aitab teil saavutada ka selle meediavormingu otsingumootori paremusjärjestuses parimaid võimalikke tulemusi.
Võite kasutada igasuguseid multimeediafaile, nagu videod, heli ja isegi infograafika, kuid need peavad olema hõlpsasti juurdepääsetavad ja korralikult vormindatud. See tähendab, et igaühe jaoks tuleb kasutada õiget failinime, alt-märgendit, pealkirja, kirjeldust ja pealdist, et inimesed (ja Google) leiaksid need otsingumootorite kaudu hõlpsalt üles.
See on midagi, mida peaksite tegema algusest peale, kuna see aitab Teie veebisaiti või ajaveebi kiiresti indekseerida. SERP-ides kuvatakse pealkiri ja metakirjeldused, seega veenduge, et need on piisavalt köitvad ja inimesed neile klõpsaks. Ärge unustage lisada siia märksõnu ja rõhutada paksus kirjas kõige tähtsamat.
Pilt, mis kuvatakse teie postituse või lehe ülaosas ja on oluline, et see oleks korralikult optimeeritud, et inimesed saaksid seda kohe näha. Link esindab lehe sisu, seega peate tagama, et see töötab korralikult, muidu ei pruugi kasutaja sellele klõpsata. Samuti peaksite kasutama pilkupüüdvat pilti, mis tekitab neis soovi rohkem lugeda.
Samuti peate veenduma, et teie päisesildid on õigesti vormindatud, et need pakuksid õigeid märksõnu ja suunaksid inimeste tähelepanu sinna, kuhu soovite. See tähendab H-märgendite (st Heading-tags) kasutamist suuremate pealkirjade ja alampealkirjade jms puhul, mis vastavad lehe või postituse vastavale sisule.
Igal lehel on vaja ainult ühte H1 silti ja see peaks sisaldama selle lehe peamist märksõna. Pole põhjust kasutada oma veebisaidi või ajaveebi igal lehel rohkem kui ühte H-märgendit, lihtsalt kasutage neid õigesti, et saaksite oma SEO jõupingutustest maksimumi võtta.
Samuti soovite veenduda, et Teie põhitekst on Teie sihtmärksõnade jaoks õigesti optimeeritud. Seda on võimalik teha lisades märksõnu teksti sisse, samuti oma lehtede ja postituste pealkirjadesse ning metakirjeldustesse. Lisaks peaksite oma veebisaidil või ajaveebis kasutama seotud pika sabaga märksõnu, et aidata oma SEO jõupingutusi veelgi parandada.
Pidevalt uuendatavad postitused ja lehed on tavaliselt otsingumootori tulemustes kõrgemal kui mitte uuendatud lehed. Selle põhjuseks on asjaolu, et Google ja teised platvormid peavad neid praeguse oleku suhtes asjakohasemaks, mistõttu kuvatakse need tõenäolisemalt.
Ankurlingid on lehesisese SEO teine oluline osa ja peaksite neid võimalusel kasutama, et aidata inimestel teie veebisaidil või ajaveebis navigeerida. See tähendab tekstilinkide kasutamist asjakohaste märksõnadega, mis viivad inimesed sinna, kuhu nad tahavad minna.
Veenduge, et teie sisemised lingid oleksid tõhusad. Linkige oma sisust oma saidi seotud postitustele ja kasutage kirjeldavat ankurteksti, et aidata Google’il (ja lugejatel) aru saada, millest need postitused räägivad.
Kui lisate oma sisusse väljuvaid linke, peaksid need avanema uutel vahekaartidel, et lugejad ei kaotaks oma järge Teie saidil. Nii saavad nad Teie sisu lähemalt uurida, kuid saavad siiski tagasi tulla ja algse postituse lugemise lõpetada.
Kui otsustate postituse või lehe kustutada, kasutage kindlasti 301 ümbersuunamist, et kõik sellele viitavad lingid suunataks automaatselt Teie saidi teisele asjakohasele lehele. See aitab hoida teie SEO heas vormis ja tagada, et inimesed ei satuks lehele, mida enam ei eksisteeri.
Veenduge, et teie sisu oleks õigesti struktureeritud, kasutades õiget Schema märgistust. See aitab Google’il ja teistel platvormidel paremini mõista teie veebisaidil olevat teavet ja esitada seda teie lugejatele kõige kasulikumal viisil.
Schema märgistus ei ole ainus viis aidata Google’il teie sisu mõista, kuna saate kasutada ka sotsiaalseid märgistusi. See aitab teie sisul parem välja näha, kui seda jagatakse ka sotsiaalmeedia platvormidel.
Kui teie saidil on korduma kippuvate küsimuste (KKK) jaotis, veenduge, et see oleks optimeeritud WordPressi SEO jaoks. Kasutage iga küsimuse jaoks selget ja ülevaatlikku pealkirja ning lisage vastus lehe sisusse.
Veenduge, et teie ajaveebi sildid oleksid loogilises järjekorras ja sisu kirjeldavate märksõnadega.
Lisage teie postitusi kirjutavate inimeste lühikitutvustused ja veenduge, et need sisaldavad linki autori veebisaidile või ajaveebi. See on suurepärane võimalus kogu oma sisu ühte kohta kokku siduda. See on abiks ka lugejatele, kes on huvitatud autori jälgimisest või selle inimese ajaveebi vaatamisest.
Saate lisada igale avaldatavale postitusele autori biograafia või luua oma saidil lihtsalt üldise eluloo lehe, mis lingib kõikidele teie postitustele. Kui teie ajaveebis on külalispostitus, ärge unustage lisada ka sinna autori biograafiat.
Veenduge, et teie ajaveebis oleks nupp, mis viitab Teie avalehele. See on suurepärane viis hoida lugejaid kaasatuna ja tuua neid tagasi rohkemat saama. Samuti võimaldab see neil Teie saiti põhjalikumalt uurida, mis toob kaasa rohkem ajaveebi jälgijaid ja tellijaid.
Eesmärk on omada postituses vähemalt 500 sõna. Oleneb teemast, kuid pikemad postitused on üldiselt SEO jaoks paremad, sest Google eelistab teema kohta rohkem tegelikku sisu.
Jagage oma sisu sotsiaalmeedias ja julgustage jälgijaid sama tegema. Samuti peaksite looma sotsiaalmeedia jagamise nupud, mida saab hõlpsasti oma postitustesse paigutada. See võimaldab külastajatel jagada teie sisu oma jälgijatega ilma saidilt lahkumata, suurendades seeläbi liiklust ja potentsiaalselt ttagasilinkimist.
Selle jaoks on mitu pistikprogrammi, millest ühed populaarsemad on SumoMe (mis pakub erinevaid suhtlusvõimalusi) ja Shareaholic (populaarne kõik-ühes pistikprogramm, mis pakub sotsiaalmeedia jagamist, analüüsi ja palju muud).
Eesmärk on avaldada vähemalt üks postitus nädalas või isegi mitu postitust igapäevaselt, olenevalt uue sisu loomise sagedusest. Google’i otsib värsket sisu, seega on Teie huvides avaldada ajaveebipostitusi nii sageli kui võimalik. Mida rohkem postitate, seda suurem on võimalus jõuda SERP-de hulgas kõrgele kohale ja kaasata kasutajaid.
Lisage oma ajaveebi postituse metaandmetesse viimase värskendamise kuupäev. Lisage kindlasti ka iga oma ajaveebi postituse viimane värskendamise kuupäev (HTML-is), kuna see annab Google’ile ja teistele otsingumootoritele teada, millal sisu avaldati. Värskus on võtmetähtsusega.
Ärge unustage jagada oma uusi ajaveebi postitusi sotsiaalmeedias. Jagage seda Twitteris, Facebookis, LinkedInis, Google+ ja teistes populaarsetes võrkudes, tehes oma jälgijatele ja fännidele uusima sisu lugemise lihtsaks. Saate protsessi isegi automatiseerida selliste tööriistadega nagu Hootsuite või Kontentino, mis aitab säästa aega, säilitades samal ajal oma sotsiaalmeedia kohalolekut.
See on oluline märkus, mida meeles pidada. Ärge muutke oma olemasolevate blogipostituste pealkirju pärast avaldamist, kuna see võib Google’i ja teisi otsingumootoreid segadusse ajada. Kui teil on vaja mõnda oma vanemat postitust pisut muuta, proovige muuta postituse metaandmeid (HTML-is), mitte postituse pealkirja ennast.
Parema sisu loomiseks on palju kasulikke tööriistu, sealhulgas WordPressi Yoast SEO ja Hemingway rakendus. Need on vaid mõned näited, kuid seal on palju muid võimalusi, mida võiksite proovida. Valige see, mis teie vajadustele kõige paremini sobib, ja kasutage seda oma sisu tootmise suurendamiseks.
Pidage meeles, et Google muudab pidevalt oma algoritme, mis tähendab, et see, mis Teie jaoks kunagi töötas, ei pruugi pärast järgmist värskendust enam nii olla. Nii palju kui võimalik, proovige vältida selliseid asju nagu:
Olulised asjad:
Elemendid, mida otsingumootori algoritmid otsivad:
SEO analüüsi aruanne:
Ajaveebi SEO WordPressi kontrollnimekiri:
WordPressi SEO on WordPressi saidi otsingumootorite jaoks optimeerimise protsess. See hõlmab veebisaidi nähtavuse parandamist ja orgaaniliste otsingutulemuste veebiliikluse suurendamist.
See võib varieeruda sõltuvalt sellest, mida proovite saavutada. Mõned muudatused jõustuvad kohe, samas kui teistel võib kuluda isegi paar kuud, enne kui need jõustuvad.
Sellele küsimusele ei ole ühest vastust, sest parim viis SEO märksõnade lisamiseks on saiditi erinev. Mõned näpunäited SEO märksõnade lisamiseks hõlmavad aga nende kasutamist veebisaidi pealkirjas, URL-is, metasiltides ja kehakoopias. Meie kontrollnimekiri peaks teid selles aitama.
Google Analytics võib pakkuda väärtuslikke andmeid, mida saate kasutada oma saidi SEO jälgimiseks. Näiteks näitab see teile, millised märksõnad toovad teie veebisaidile liiklust, et saaksite teada, millised teemad külastajaid enim huvitavad ja kuidas nad teid leidsid.
Jah, kindlasti. Blogi on suurepärane viis saidi SEO parandamiseks, kuna see võimaldab teil aja jooksul värsket sisu toota ja linke luua.
WordPressi SEO kontrollnimekiri
WordPressi SEO kontrollnimekiri aitab Teil jõuda Google'is parimatele positsioonidele ja suurendada Teie ajaveebi lehe orgaanilist liiklust. Ülim punkt-punktilt juhend.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team