Kas vajate oma klienditeenindusele vestluse tööriistast enamat? Proovige LiveAgent!
LiveAgent on Teie klienditoe parim mitmekanaliline lahendus. Rohkem kui 180 täiustatud funktsiooni ja üle 40 kolmanda osapoole integratsiooniga LiveAgent on ideaalne tugivahend igas suuruses klienditeeninduse meeskondadele. Tulge üle juba täna ja uurige LiveAgenti kasutamise eeliseid.
Edastame andmeid läbi masina...
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Üle 180 funktsiooni mis teevad Teie töövoo lihtsamaks ja nauditavamaks.
LiveAgent pakub mõistliku hinna eest väga palju. Valige üks meie kolmest tasulisest paketist või valige funktsioonaalsusi eraldi, et kohandada oma kliendituge.
Vähendage oma agentide tööaega ja lahendage rohkem kliendipäringuid tänu meie universaalsele postkastile.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditoe alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
|
SmartsUpp
|
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
|
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
|
SmartsUpp pakub piletisüsteemi.
|
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saab igale veebilehele lisada.
|
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
|
SmartsUpp pakub reaalajas vestlust.
|
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks, kasutades automaatset kõnede jaotust.
|
LiveAgent pakub kõnekeskust.
|
SmartsUpp ei paku kõnekeskust.
|
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab Teil luua kliendiportaali, kuhu Teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde nende varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindust.
|
SmartsUpp ei paku iseteenindust.
|
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvara kaudu.
|
LiveAgent pakub Facebooki integratsiooni.
|
SmartsUpp ei paku Facebooki integratsiooni.
|
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata säutsudele ka otse tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Twitteri integratsiooni.
|
SmartsUpp ei paku Twitteri integratsiooni.
|
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka kõigile kommentaaridele ja mainimistele sotsiaalmeedia tugiteenuste tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
|
SmartsUpp ei paku Instagrami integratsiooni.
|
Viber
Viberi integreerimine, mis toob kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integreerimine võimaldab kasutajatel vastata ka Viberi sõnumitele ja edastada neid otse sotsiaalmeedia tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
|
SmartsUpp ei paku Viberi integratsiooni.
|
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas tõrkeotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
|
SmartsUpp ei paku teadmusbaasi.
|
Kliendifoorum
Veebipõhine arutelu ruum Teie klientidele, mis asub otse teadmusbaasis.
|
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
|
SmartsUpp ei paku kliendifoorumit.
|
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
|
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
|
SmartsUpp ei paku automatiseerimist ja reegleid.
|
API
Funktsioonide kogumik mis võimaldab erinevatel rakendustel üheskoos tööd teha.
|
LiveAgent pakub API funktsioone Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
SmartsUpp pakub API funktsioone paketis hinnaga $18/agent/kuus.
|
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist navigeerida telefonisüsteemis.
|
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
|
SmartsUpp ei paku IVR funktsioone.
|
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
|
LiveAgent pakub videokõnesid.
|
SmartsUpp ei paku videokõnesid.
|
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu - neid saab igal ajal vaadata.
|
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
|
SmartsUpp ei paku piiramatut ajalugu.
|
Piiramatu arv veebilehti
Tarkvara saate kasutada piiramatul arvul veebisaitidel.
|
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
|
SmartsUpp pakub piiramatuid veebilehti.
|
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
|
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
|
SmartsUpp pakub piiramatuid vestlusnuppe.
|
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatul arvul e-kirju ja pileteid.
|
LiveAgent pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
|
SmartsUpp pakub piiramatuid pileteid/e-kirju.
|
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik tehtud või vastuvõetud kõned ja esitage salvestusi igal ajal.
|
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
|
SmartsUpp ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
|
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
|
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
|
SmartsUpp pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
|
Kui otsite tööriistu ja funktsioone tulvil Androidi abi rakendust, olete õiges kohas. LiveAgent ühendab Teid oma klientidega mitme suhtluskanali kaudu. Räägime meilist, reaalajas vestlusest, sotsiaalmeediast, kõnekeskusest ja teadmistebaasist – kõik see ühes võimsas lahenduses. Kui soovite oma klientide vestlustes alati osaleda, on LiveAgent parim sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara.
Kõiki päringuid haldab piletisüsteem, et hoida teid korrapärase ja efektiivsena.
Enamiku ettevõtete jaoks on reaalajas vestlus peamine vahend klientidega suhtlemiseks. Reaalajas vestlus peab olema kiire, usaldusväärne ja alati Teie veebisaidil saadaval, et saaksite veebisaidi külastajad tõhusalt maksvateks klientideks muuta.
LiveAgentil on turul kiireim reaalajas vestluse vidin. See kuvatakse vaid 2,5 sekundiga.
Meie tarkvara on mitmekeelne. LiveAgent on saadaval 43 erinevas tõlkes (mõned osaliselt) ja toetab keele järgi kohandatavaid vidinaid. Ärge laske võõrkeeltel luua takistusi Teie ja klientide vahel. Me oleme Teie jaoks olemas.
Vaadake kuidas kõrvutatakse meid Smartsuppiga klientide arvustuste põhjal Capterras
Ettevõtte jaoks rohkemate klienditoe tööriistade hankimine ei pea olema nii kallis. Tegelikult võib see olla suurepärane pakkumine.
LiveAgent ei ime Teie eelarvet kuivaks. Meil on kolm suurepärast tasulist plaani, mis on täis palju täiustatud tööriistu, funktsioone ja integratsioone, mis aitavad Teil pakkuda parimat tuge. Vaadake meie hinnakavasid, et saada rohkem teada!
“See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber. Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert
Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik
“Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron
“Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam
“Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad
“Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga
“Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal
“Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison
LiveAgent on 2020. aastal enim arvustatud ja hinnatud #1 kasutajatoe tarkvaraks SMB-de jaoks. Hoidke oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgentiga kiiremini.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Soovite näha, kuidas võtame mõõtu teiste populaarsete lahendustega? Heitke pilk meie võrdluste lehtede ja avastage kõik, mis meil pakkuda on.
LiveAgent on täielik klienditoe lahendus, mis võimaldab Teil pakkuda kiiret ja tõhusat kliendituge mitmel kanalil. See koondab kõik kliendipäringud ühele platvormile, näiteks e-kirjad (töötab Outlooki või Gmaili alternatiivina), kõned, reaalajavestlused või sotsiaalmeedia päringud. Selle tulemusena on Teie agentide töövoog sujuv ja klientide kogemus paraneb.
Smartsuppist LiveAgenti üle tulemiseks võtke ühendust meie klienditeenindajatega, et saada täiendavat abi või kasutage tasuta pistikprogrammi, et edastada kõik vajalikud andmed, näiteks administraatorid, piletid, manused ja palju muud.
LiveAgenti ärilised eelised hõlmavad suurenenud klientide lojaalsust, tulusid ja vähenenud klientide kadumise määra. LiveAgent töötab uskumatult hästi Smartsuppi, Intercomi, Jira või Zendeski alternatiivina.
Tekst tutvustab LiveAgenti kui parimat reaalajas vestluse alternatiivi sotsiaalmeedia klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse jaoks. Kliendid saavad võrrelda LiveAgenti teiste platvormidega ning valida soodsaima hinnaga lahenduse, mis vastab nende vajadustele. Süsteemi installimine võtab aega, kuid pärast saavad kliendid otse oma kontole ligi. LiveAgenti müügimeeskond on saadaval, et anda lisainfot ja korraldada demoed. Samuti sisaldab see tekst mitmeid sisselogimise ja küpsiste seadeid.
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
LiveAgent pakub mitmeid võimalusi kliendikontaktiks, sh e-posti, live-vestlust ja kõnekeskust. Lisaks saavad kliendid ise lahendusi leida teadmistebaasi abil. LiveAgent võimaldab automatiseerimist, automaatseid vastuseid ja vestluste analüütikat ning saab personaalseks kohandada. Inimkontakti tähtsust rõhutatakse, sest tehnoloogia võib segadusse sattuda. Koos integratsioonidega pakub LiveAgent erinevaid funktsioone, et aidata agentidel nende töötlust võimalikult palju lihtsamaks teha ja ootusi täita.
LiveAgent offers a variety of customer service and management software solutions, including VoIP phone systems, ticket and complaint management, and email administration. They also offer partner programs and a knowledge base to help customers learn more about their products. The company emphasizes their awards and certifications, and offers a free trial for interested customers. They also provide sales contacts and a newsletter for updates and promotions.
Otsite LiveHelpNow`le alternatiivi?
LiveAgent pakub oma klientidele kiiret ja mugavat võimalust klienditoe saamiseks läbi live vestluse vidina. Selle kasutamine aitab kiirendada suhtlust klientidega ning säästa aega. Lisaks on LiveAgent'il kolm tasulist plaani, et pakkuda klientidele parimaid võimalusi klienditoe pakkumiseks. Saage rohkem teada LiveAgent'i hindadest ning valige omale sobiv.
LiveAgent on suurepärane vahend kliendilahenduste pakkumiseks mitmes valdkonnas. Täisfunktsionaalsed ja kuluefektiivsed süsteemid tagavad kiire ja täpse klienditoega ning suurendavad kliendirahulolu ja müüki. LiveAgent on väga lihtne kasutada ja pakub suurepärast funktsionaalsust, sealhulgas kasulikku aruandlusvõimalust. LiveAgentiga saab integreerida selliseid kanaleid nagu e-post, sotsiaalmeedia ja telefon.
LiveAgent on klientidega suhtlemise suurepärane vahend, mis kiirendab suhtlust ja annab võimaluse vestelda. See trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega süsteemid ning on üllatavalt kuluefektiivne variant koos täis funktsioone. LiveAgent aitab saavutada olulisi eesmärke, suurendades kliendirahulolu ja müüki. See on olnud tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab klienditeenindust, ning tugimeeskond reageerib kiiresti ja pakub kiires korras rakendatavaid lahendusi.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel