Otsite Rocket.Chati alternatiivi?

Avastage, miks on LiveAgent parim Rocket.Chat’i alternatiiv turul.

  • ✓ Puudub paigaldamise tasu
  • ✓ 24/7 Klienditugi
  • ✓ Krediitkaarti pole vaja
  • ✓ Tühistage iga hetk
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Lühendage oma reageerimisaega LiveAgenti kiire reaalajavestluse vidina ja mitmekanalise piletisüsteemiga. Võtke kasutusele meie klienditoe tarkvara ja pääsege juurde meie piletisüsteemile, millega saab hallata e-kirju, reaalajavestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, Viberit, WhatsAppi ja sotsiaalmeediat – Facebooki, Twitterit ja Instagrami.

Lugege edasi, et saada lisateavet LiveAgenti funktsioonidest või registreeruge meie 30-päevasele tasuta prooviperioodile.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Säästke LiveAgentiga rohkem

Rocket.chat vs LiveAgent lühidalt

FunktsioonLiveAgentRocket.Chat
Piletisüsteem✅Jah✅Jah
Reaalajas vestlus✅Jah✅Jah
Kõnekeskus✅Jah❌Ei
Facebook✅Jah❌Ei
Twitter✅Jah✅Jah
Instagram✅Jah❌Ei
Viber✅Jah❌Ei
WhatsApp✅Jah✅Jah
Teadmusbaas✅Jah❌Ei
Kliendifoorum✅Jah❌Ei
Automatiseerimine ja reeglid✅Jah✅Jah
API✅Jah✅Jah
Interaktiivne häälvastus (IVR) ✅Jah❌Ei
Videokõned✅Jah❌Ei
Piiramatu ajalugu✅Jah✅Jah
Piiramatu arv veebilehti✅Jah❌Ei
Piiramatu arv vestlusnuppe✅Jah❌Ei
Piiramatu arv e-kirju/pileteid✅Jah✅Jah
Piiramatu kõnesalvestus✅Jah❌Ei
Piiramatu ööpäevaringne tugi✅Jah✅Jah
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Kiireim täiustatud funktsioonidega vestlus

Hankige juurdepääs kiireimale reaalajas vestluse rakendusele koos funktsioonidega, mis muudavad teie klientide vestlused käkiteoks. Lihtsalt lisage oma veebisaidile vestluse nupp ja lubage klientidel teiega igal ajal ühendust võtta. 

Teie agendid näevad, mida kliendid neile reaalajas kirjutavad. Proaktiivsed vestluskutsed suurendavad klientide kaasatust. Jälgige oma võrgusolevaid külastajaid, jaotage vestlusi ning vaadake vestluste ajalugu. 

Looge positiivne kogemus meie reaalajavestlusega

Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Suhelge kõigi populaarsete avalike kanalite kaudu

Parandage oma klientide ja meeskonna suhtlust, pääsedes ligi kõigile vajalikele suhtluskanalitele. Hoolitsege klientide eest kasutades e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestlust, kliendiportaali, kõnekeskust, Viberit, WhatsApp ja sotsiaalmeediat – Facebooki, Twitterit ja Instagrami. 

Kõik on kenasti korraldatud ühet piletisüsteemi, et saaksite pakkuda parimat kliendikogemust igal pool ja igal ajal. 

Mitmekanlilised tööriistad ühes kasutajaliideses

Avastage ticketingi funktsioone ja integratsioone tööriistadega, mida te armastate.

Lihtsaks tehtud suurepärane kliendikogemus

Põhilised suhtlusfunktsioonid on alles algus, iga tööriista ja suhtluskanalit toetavad ka täiustatud funktsioonid, mis aitavad teil klientide probleeme lahendada. 

LiveAgent toetab ka üle 70 integratsiooni populaarsete tarkvaradega, mille abil saate koondada kogu oma töövoo ühte kohta. Vaadake iga LiveAgenti pakutava tööriista funktsioonide täielikku loendit ja uurige, kuidas need teie töövooge nutikamaks muuta saavad.

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Teedrajav tarkvara

Kas teadsite?

2006. aastal asutatud LiveAgent oli turu esimene lahendus, mis pakkus reaalajavestluse- ja tugiteenuste võimalusi. Alates 2021. aastast on LiveAgent turu kõrgeima hinnanguga ja parima tagasisidega kasutajatoe tarkvara lahendus, mis teenindab üle 40 000 ettevõtte ja 150 miljoni kasutaja kogu maailmas.

30%

Teenige rohkem tulusid

Looge meeldejäävaid kliendikogemusi, mis tulusid suurendavad.

97%

Tõstke rahulolu

Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega.

16×

Suurendage kliendi väärtust

Müüge rohkem, hoides kliente lojaalsena oma brändile.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Positiivne kogemus kõikidele teie klientidele

Meie eesmärk on pakkuda kõigile oma klientidele sama suurepärast kogemust nagu teiegi. Seetõttu on meie klienditoe meeskond teie jaoks saadaval ööpäevaringselt. Kontakteeruge e-posti, vestluse, telefoni teel või heitke pilk meie kliendiportaali/a>, kui vajate abi või lihtsalt lisateavet. 

Lisaks hoiame oma hinnakujunduse õiglasena, et te ei peaks kalli klienditoe lahendusega oma eelarvet lõhki ajama. Proovige järele ja vaadake, miks meie kliendid valisid erinevate platvormide asemel LiveAgenti. 

Soovitused

Avastage, miks meie kliendid armastavad LiveAgentiga tööd teha

  • Roman Bosch
    On tõeline nauding kasutada suurepärast portaali, mis täiendab meie klienditeenindust.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent annab meie agentidele jõu pakkumaks paremat, kiiremat ja täpsemat tuge.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent aitas meil saavutada 2 olulist eesmärki: suurendada kliendirahulolu ja müüki.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Oleme LiveAgent lahendust kasutanud Augustist ning oleme väga rahul.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Alates LiveAgent kasutamisest on meie vastamise aeg tõusnud 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Meie maksvate klientide osakaal läks ülesse 325% esimese kuu jooksul, kui alustasime aktiivselt LiveAgent kasutamist.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ma pean ütlema, et ma ei ole kunagi kogenud niivõrd professionaalselt lähenemisviisi klientidele
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Me leiame, et LiveAgent on vaieldamatult parim reaalajavestluse lahendus.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Me kasutame LiveAgenti kõikidel meie e-kaubanduse veebilehtedel. Tööriista on lihtne kasutada ja see parandab meie produktiivsust
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    LiveAgenti abil saame pakkuda oma klientidele tuge kõikjal.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ma võin soovitada LiveAgenti kõigile, kes on huvitatud oma klienditeenindust paremaks ja efektiivsemaks tegema.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ma olen kindel, et me veedaksime 90% oma päevast e-kirjade sorteerimisega, kui meil ei oleks LiveAgent'it.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Tänu LiveAgent'ile suudame oma mängijad rahul hoida, pakkudes neile tõhusamat tuge, mille tulemuseks on kõrgemad tagasipöördumise määrad.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent on usaldusväärne, mõistliku hinnaga ja lihtsalt suurepärane valik igale kiireloomulisele online-ärile!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Meile meeldib see, sest seda on lihtne kasutada ja see pakub suurepärast funktsionaalsust, näiteks kasulikke aruandlusfunktsioone.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Meile meeldib LiveAgent - see muudab meie klientide toetamise lihtsaks.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Soovime pakkuda oma klientidele parimat tuge. Seepärast valisime LiveAgent'i.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    LiveAgent'i meeskond avaldab jätkuvalt muljet alates süsteemi seadistamisest kuni järjepideva toe pakkumiseni ja kõigele, mis jääb nende vahele.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent säästab meile iga päev sadu väärtuslikke minuteid, sest klienditeenindus on selge ja korrektne.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Piiramatu arv agente, e-posti, sotsiaalmeedia ja telefoni integreerimine. Seda kõike vähem, kui me oma eelmise teenusepakkuja puhul maksmime.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Oleme kasutanud LiveAgent`i alates 2013 aastast. Me ei kujuta ette töötamist ilma selleta.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    See on kulutõhus lahendus, mis aitab Teid suure hulga tugiteenuse päringutega läbi erinevate kanalite.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Randy Bryan
    LiveAgent on nii lahe. Koos väga vähese hulga aja ja pingutusega sain selles kenasti jooksma kõigest mõne minutiga.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ma soovitan väga LiveAgent'i toodet, mitte ainult Kayako alternatiivina, vaid palju parema lisandväärtusega lahendusena.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tugimeeskond reageeris alati kiiresti ja pakkus kiires korras rakendatavaid lahendusi.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    See aitab meil piletid kategoriseerida ja jälgida statistiliselt, mida meie kliendid kõige rohkem vajavad.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Meie arvates on LiveAgent suurepärane vahend klientidega suhtlemiseks.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent kiirendas meie suhtlust klientidega ja andis meile võimaluse nendega ka vestelda.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Lihtsalt öeldes – LiveAgent trumpab üle kõik sama või isegi kõrgema hinnatasemega olevad süsteemid.
    David Chandler Volterman
  • David Chandler
    See ei olnud mitte ainult üllatavalt kuluefektiivne variant, vaid ka täis funktsioone, mis töötasid kohe peale süsteemi kasutusele võtmist.
    David Chandler Caucasus Communications Service
Peter Komornik

LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis annab meile võimaluse pakkuda erakordset tuge meie klientidele.

black Slido logo

Olete valmis proovima?

Vaadake meie videotutvustust ja saage teada, kuidas LiveAgent teie kliendituge suudab täiustada. Saate vaadata ka meie taskukohast hinnakujundust või alustada oma 30-päevase tasuta prooviperioodiga, et saada LiveAgenti kogemus. Ilma piiranguteta ning krediitkaardi andmeid vajamata.

LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent
Related Articles to Rocket.Chati alternatiiv
LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestluse integreerimist CoreCommerce'i poodi. See parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Tasuta registreerimine saadaval.

Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi

LiveAgent pakub tarkvaralahendusi, sealhulgas reaalajas vestluse integreerimist CoreCommerce'i poodi. See parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Tasuta registreerimine saadaval.

Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

How does the chat routing work?

LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus

LiveAgent pakub terviklikku klienditoe haldamise lahendust, mis parandab suhtlust klientidega ja pakub automatiseeritud funktsioone. Kohandatav liides ja mõõdikud aitavad ettevõtetel suurendada kliendirahulolu. Try it now!

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

LiveAgent pakub mitme teadmusbaasi funktsiooni, mis võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata erinevaid teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaualt. Funktsioon parandab otsingutulemusi ja klientide rahulolu, andes ettevõtetele võimaluse pakkuda sihipärast ja tõhusat tuge. Veebiseminarid annavad põhjaliku ülevaate ja õpetavad optimeerima mitut teadmusbaasi.

Reaalajas vestlus parandab klientide rahulolu ja vähendab lahendusaega. LiveAgent pakub lihtsat videojuhendit Volusioni poe reaalajas vestluse lisamiseks.

Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada

Reaalajas vestlus parandab klientide rahulolu ja vähendab lahendusaega. LiveAgent pakub lihtsat videojuhendit Volusioni poe reaalajas vestluse lisamiseks.

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Sildid on oluline osa LiveAgenti klienditoe töövoogude parandamisel, võimaldades pileteid kategoriseerida ja kiiremini lahendusi pakkuda. Näiteks saavad agendid kiiresti pileteid kategoriseerida ja ülesandeid tähtsuse järjekorda seada vastavalt nende kiireloomulisusele või osakonnale.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x