Lühendage oma reageerimisaega LiveAgenti kiire reaalajavestluse vidina ja mitmekanalise piletisüsteemiga. Võtke kasutusele meie klienditoe tarkvara ja pääsege juurde meie piletisüsteemile, millega saab hallata e-kirju, reaalajavestlust, kõnekeskust, kliendiportaali, Viberit, WhatsAppi ja sotsiaalmeediat – Facebooki, Twitterit ja Instagrami.
Lugege edasi, et saada lisateavet LiveAgenti funktsioonidest või registreeruge meie 30-päevasele tasuta prooviperioodile.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Funktsioonid | Liveagent
Proovige tasuta parimat klienditeeninduse alternatiivi! Ei vaja krediitkaarti.
|
Rocket.chat
|
---|---|---|
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse päringuid.
|
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
|
Rocket.chat pakub piletisüsteemi.
|
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saate paigutada mis tahes veebisaidile.
|
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
|
Rocket.chat pakub reaalajas vestlust.
|
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede automaatse jaotamise abil helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks.
|
LiveAgent pakub kõnekeskust.
|
Rocket.chat ei paku kõnekeskust.
|
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu teie kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmistebaasi sisule.
|
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
|
Rocket.chat ei paku iseteenindusportaali.
|
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile sotsiaalmeedia klienditoe tarkvara kommentaaridele ja mainimistele.
|
LiveAgent pakub Facebooki integreerimist.
|
Rocket.chat ei paku Facebooki integreerimist.
|
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine vastata kõigile säutsudele läbi tarkvara.
|
LiveAgent pakub Twitteri integreerimist.
|
Rocket.chat pakub Twitteri integreerimist.
|
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine vastata kõigile mainimistele ja komentaaridele otse klienditoe tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Instagrami integratsiooni.
|
Rocket.chat ei paku Instagrami integratsiooni.
|
Viber
Viberi integratsioon, mis toob üle kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka Viberi sõnumitele vastata ja neid edastada otse sotsiaalmeedia klienditoe tarkvarast.
|
LiveAgent pakub Viberi integratsiooni.
|
Rocket.chat ei paku Viberi integratsiooni.
|
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletsüsteemis ja käsitleda neid täpselt nagu mis tahes muud klienditoe piletit.
|
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
|
Rocket.chat pakub WhatsAppi integreerimist.
|
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas veaotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
|
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
|
Rocket.chat ei paku teadmusbaasi.
|
Kliendifoorum
Võrgupõhine aruteluruum teie klientidele, mis asub otse teie teadmusbaasis.
|
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
|
Rocket.chat ei paku kliendifoorumit.
|
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saate korduvate ülesannete kõrvaldamiseks automatiseerida.
|
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
|
Rocket.chat pakub automatiseerimist ja reegleid.
|
API
Funktsioonide komplekt, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
|
LiveAgent pakub API funktsioone.
|
Rocket.chat pakub API funktsioone.
|
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne inimoperaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
|
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
|
Rocket.chat ei paku IVR funktsioone.
|
Videokõned
Videot sisaldav kõne, sarnane Skype'i, Zoomi, või Facetime'i kõnedele.
|
LiveAgent pakub videokõnesid.
|
Rocket.chat ei paku videokõnesid.
|
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu -- võite neid vaadata igal ajal.
|
LiveAgent piiramatut ajalugu Pileti paketis hinnaga $15/agent/kuus.
|
Rocket.chat pakub piiramatut ajalugu.
|
Piiramatu arv veebilehti
Saate kasutada tarkvara piiramatu arvu veebilehtedega.
|
LiveAgent pakub piiramatult veebilehti.
|
Rocket.chat ei paku piiramatult veebilehti.
|
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate lisada vestlusnuppe piiramatule arvule veebilehtedele.
|
LiveAgent pakub piiramatult vestlusnuppe.
|
Rocket.chat ei paku piiramatult vestlusnuppe.
|
Unlimited Tickets/Mails
Võite saada piiramatul arvul pileteid või e-kirju.
|
LiveAgent pakub piiramatuid e-kirju/pileteid.
|
Rocket.chat pakub piiramatuid e-kirju/pileteid.
|
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja esitage salvestist igal ajal.
|
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
|
Rocket.chat ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
|
Piiramatu ööpäevaringne tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt, piiramata esitatavate päringute arvu.
|
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
|
Rocket.chat pakub ööpäevaringset tuge.
|
Hankige juurdepääs kiireimale reaalajas vestluse rakendusele koos funktsioonidega, mis muudavad teie klientide vestlused käkiteoks. Lihtsalt lisage oma veebisaidile vestluse nupp ja lubage klientidel teiega igal ajal ühendust võtta.
Teie agendid näevad, mida kliendid neile reaalajas kirjutavad. Proaktiivsed vestluskutsed suurendavad klientide kaasatust. Jälgige oma võrgusolevaid külastajaid, jaotage vestlusi ning vaadake vestluste ajalugu.
Parandage oma klientide ja meeskonna suhtlust, pääsedes ligi kõigile vajalikele suhtluskanalitele. Hoolitsege klientide eest kasutades e-posti piletisüsteemi, reaalajas vestlust, kliendiportaali, kõnekeskust, Viberit, WhatsApp ja sotsiaalmeediat – Facebooki, Twitterit ja Instagrami.
Kõik on kenasti korraldatud ühet piletisüsteemi, et saaksite pakkuda parimat kliendikogemust igal pool ja igal ajal.
Avastage ticketingi funktsioone ja integratsioone tööriistadega, mida te armastate.
Põhilised suhtlusfunktsioonid on alles algus, iga tööriista ja suhtluskanalit toetavad ka täiustatud funktsioonid, mis aitavad teil klientide probleeme lahendada.
LiveAgent toetab ka üle 70 integratsiooni populaarsete tarkvaradega, mille abil saate koondada kogu oma töövoo ühte kohta. Vaadake iga LiveAgenti pakutava tööriista funktsioonide täielikku loendit ja uurige, kuidas need teie töövooge nutikamaks muuta saavad.
Teedrajav tarkvara
2006. aastal asutatud LiveAgent oli turu esimene lahendus, mis pakkus reaalajavestluse- ja tugiteenuste võimalusi. Alates 2021. aastast on LiveAgent turu kõrgeima hinnanguga ja parima tagasisidega kasutajatoe tarkvara lahendus, mis teenindab üle 40 000 ettevõtte ja 150 miljoni kasutaja kogu maailmas.
Looge meeldejäävaid kliendikogemusi, mis tulusid suurendavad.
Rõõmustage oma kliente välkkiirete vastustega.
Müüge rohkem, hoides kliente lojaalsena oma brändile.
Meie eesmärk on pakkuda kõigile oma klientidele sama suurepärast kogemust nagu teiegi. Seetõttu on meie klienditoe meeskond teie jaoks saadaval ööpäevaringselt. Kontakteeruge e-posti, vestluse, telefoni teel või heitke pilk meie kliendiportaali/a>, kui vajate abi või lihtsalt lisateavet.
Lisaks hoiame oma hinnakujunduse õiglasena, et te ei peaks kalli klienditoe lahendusega oma eelarvet lõhki ajama. Proovige järele ja vaadake, miks meie kliendid valisid erinevate platvormide asemel LiveAgenti.
LiveAgent ühendab endas suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis annab meile võimaluse pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Vaadake meie videotutvustust ja saage teada, kuidas LiveAgent teie kliendituge suudab täiustada. Saate vaadata ka meie taskukohast hinnakujundust või alustada oma 30-päevase tasuta prooviperioodiga, et saada LiveAgenti kogemus. Ilma piiranguteta ning krediitkaardi andmeid vajamata.
Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!
Kuidas lisada reaalajas vestlust CoreCommerce’i poodi
LiveAgenti reaalajas vestluse integreerimine koheselt parandab kliendituge ja suurendab klientide rahulolu. Ettevõtted saavad hallata rohkem klienditoe pileteid, mis tagab kiirema päringute lahendamise ja parema kliendikogemuse.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Miks kliendid klienditeenindajate peale ärrituvad?
Ettevõtted saavad klientide kaebuste juhtimiseks kasutada sobivaid strateegiaid ja parandada üldist teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Meie partnerprogrammiga saate liituda ja alustada LiveAgenti kasutamist. Pakume klientidele mitmesuguseid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse ja VoIP telefonisüsteeme.
Kuidas Volusioni poodi reaalajas vestlust lisada
Pakkudes kiiret ja isikupärastatud tuge, võimaldab reaalajas vestlus mitut kliendipäringut korraga käsitleda, parandades kliendituge ja rahulolu. LiveAgenti kohandatavad vestlusnupud lihtsustavad reaalajas vestluse lisamist Volusioni poe veebisaidile.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel