Viimase võimaluse e-kirja mallid - kuidas kasutada FOMO efekti veebimüügi suurendamiseks. Erinevad e-kirja mallid ja juhised kiireloomulisuse loomiseks. Lisaks ülevaated ülesmüügi ja viiteturunduse strateegiatest ning LiveAgenti teenustest kliendi kogemuse parandamiseks.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
FOMO on üks tugevamaid motiive, miks inimesed ostu sooritavad. See kehtib eriti milleenialite puhul, kuid kehtib ka nende kohta, kes ei kuulu sellesse vanuserühma.
Sotsiaalne surve tekitab pingeid, mida saab kasutada müügi kõigutamiseks. Seetõttu tahame Teid kurssi viia terminiga FOMO ja näidata, kuidas seda kasutada veebimüügi suurendamiseks.
See termin tähistab akronüümi “Fear Of Missing Out(Hirm ilmajäämise ees).” See hirm võib olla seotud üritusel või tegevuses osalemisega, aga ka riskiga kaotada võimalus toodet osta, kasutada müügiedendust või isegi ilma jääda viimasest meemist, mida kõik sotsiaalmeedias jagavad.
Meie kui inimeste loomuses on eesmärk integreeruda, olla kursis ja olla teistest ees.
Sotsiaalmeedia kuldajastul on kõik seotud ja saavad oma elu teistega jagada, mistõttu võib enamik meist tunda survet, et vältida olulistest uudistest või võimalustest ilmajäämist.
Neuroturundus on kõigi hirmupõhiste turunduse strateegiate juht. Neid turundustaktikaid nimetatakse ka nappusturunduseks.
Seda tüüpi turundustegevused keskenduvad selliste mehhanismide rakendamisele, mis tekitavad kiireloomulisuse, kus kardetakse jääda sotsiaalselt tõrjutuks või “peole hilineda”.
Heidame pilgu nendele näidetele, mis kasutavad suhtluses FOMO-d.
See sõnum on tõeliselt võimas tööriist, mis motiveerib potentsiaalseid kliente ostma. See annab sotsiaalse tõestuse, kuid viitab ka sellele, et toode võib peagi välja müüdud, kuna paljud kliendid on selle ostmisest huvitatud. Kiireloomulisus tekitab ka teatud hulgal stressi.
Mitte et me tahame kliendile ebamugavustunnet tekitada. Pigem soovime takistada neil ostuotsust edasi lükkamast, pannes nad impulsiivsemalt tegutsema, kulutamata liiga palju aega oma otsuse analüüsimisele.
Seda tüüpi sõnumid tugevdavad hirmu võimalusest ilma jääda. Üks põhjusi, miks enamik ajaliselt piiratud pakkumisi nii hästi toimivad, on see, et ärevus soosib impulssi.
Kui kavatsete korraldada välkkampaaniaid, on alati hea mõte kasutada pöördloendust, et tuletada kasutajatele meelde pakkumise lunastamiseks jäänud aega.
See on hea hetk kasutada viimase võimaluse e-turunduse strateegiat või PPC-d koos uuesti sihtimisega, mis jõuab klientideni ja tuletab neile pakkumisest meelde. Ärge unustage kuvada laoseisu, eriti kui järel on vaid paar ühikut.
Kui klient jätab müügivõimaluse kasutamata, andke talle kindlasti teada, et ta kaotas võimaluse seda ära kasutada. Seda teevad reisibürood regulaarselt ja seda saab hõlpsasti rakendada ka e-kaubanduses.
Lihtne bänner, mis ütleb, et toode pole enam soodushinnaga saadaval, võtab suurepäraselt kokku, mida FOMO tähendab. Hirmu ilmajäämise ees saab kasutada potentsiaalsete klientide motiveerimiseks ostma, näidates neile, millest nad ilma jäid, tagades, et järgmisel korral ei kõhkle nad enne pakkumise lõppemist nupule OSTA KOHE vajutamast.
Nagu varem mainitud, saate FOMO võimet kasutada ka “viimase võimaluse” tüüpi meilide saatmiseks. Vaatame läbi mõned näited, mida saate oma tulevastes turunduskampaaniates kasutada.
Hey [Name]
It’s your last chance to get an extra [X %] off! Everything’s on clearance*. Don’t miss out on this opportunity.
[Button] SHOP NOW
*Online only
Tik, Tok…
Time is running out! You only have [X] hours left to buy your favorites for lower prices.
Follow this [link] to check out the discounts we’ve prepared for you. But don’t wait too long! Stock is limited.
Our [Knitwear/Boots/Winter Jacket] ]sale ends today!
There are only [X] hours left to get your favorites. All discounts will be automatically applied at checkout. Terms and conditions apply.
[Button] SHOP THE SALE
Our seasonal sale ends today at midnight. Don’t miss the chance to get an extra [X]% off on all orders of $[value] and over.
Use the discount [code] at checkout.
[button] SHOP
Our one day [Summer/Spring/Fall/Winter/Black Friday] sale has begun. You have the chance to purchase all items for a discounted price. Get [X]% OFF YOUR ENTIRE ORDER!
Use the code [code] at checkout.*
[Button] BUY NOW
* The discount code can’t be used in conjunction with any other promotions or discounts.
Hello [name],
We wanted to let you know that this is your last chance to buy all of [company]’s products at a lower price.
Our annual sales campaign ends today at [time].
I’m afraid you really need to hurry up though, as there are not many items left in stock.
Follow this link to check out what’s left. [link]
Ready to use some scarcity marketing?
Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!
Kuidas kasutada kliendistiimuleid?
Käitumusliku disaini tehnika aitab ettevõtetel kavandada efektiivseid tooteid, parandades inimeste elu ja käitumist. LiveAgent pakub mitmeid klientide teenindamise funktsioone ja integratsioone.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel