Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Viimase võimaluse e-kirja mallid

Viimase võimaluse e-kirja mallid

FOMO on üks tugevamaid motiive, miks inimesed ostu sooritavad. See kehtib eriti milleenialite puhul, kuid kehtib ka nende kohta, kes ei kuulu sellesse vanuserühma.

Sotsiaalne surve tekitab pingeid, mida saab kasutada müügi kõigutamiseks. Seetõttu tahame Teid kurssi viia terminiga FOMO ja näidata, kuidas seda kasutada veebimüügi suurendamiseks.

Mis on FOMO?

See termin tähistab akronüümi “Fear Of Missing Out(Hirm ilmajäämise ees).” See hirm võib olla seotud üritusel või tegevuses osalemisega, aga ka riskiga kaotada võimalus toodet osta, kasutada müügiedendust või isegi ilma jääda viimasest meemist, mida kõik sotsiaalmeedias jagavad.

Meie kui inimeste loomuses on eesmärk integreeruda, olla kursis ja olla teistest ees.

Sotsiaalmeedia kuldajastul on kõik seotud ja saavad oma elu teistega jagada, mistõttu võib enamik meist tunda survet, et vältida olulistest uudistest või võimalustest ilmajäämist.

Kuidas saate FOMO abil rohkem müüa?

Neuroturundus on kõigi hirmupõhiste turunduse strateegiate juht. Neid turundustaktikaid nimetatakse ka nappusturunduseks.

Seda tüüpi turundustegevused keskenduvad selliste mehhanismide rakendamisele, mis tekitavad kiireloomulisuse, kus kardetakse jääda sotsiaalselt tõrjutuks või “peole hilineda”.

Heidame pilgu nendele näidetele, mis kasutavad suhtluses FOMO-d.

#1. “Teised kliendid on huvitatud…”

See sõnum on tõeliselt võimas tööriist, mis motiveerib potentsiaalseid kliente ostma. See annab sotsiaalse tõestuse, kuid viitab ka sellele, et toode võib peagi välja müüdud, kuna paljud kliendid on selle ostmisest huvitatud. Kiireloomulisus tekitab ka teatud hulgal stressi.

Mitte et me tahame kliendile ebamugavustunnet tekitada. Pigem soovime takistada neil ostuotsust edasi lükkamast, pannes nad impulsiivsemalt tegutsema, kulutamata liiga palju aega oma otsuse analüüsimisele.

Shoptagri viimase võimaluse meil
Shoptagr kasutab “Oi, Teie salvestatud üksus hakkab otsa saama!” oma teemareana

#2. “See pakkumine aegub 3 tunni pärast.”

Seda tüüpi sõnumid tugevdavad hirmu võimalusest ilma jääda. Üks põhjusi, miks enamik ajaliselt piiratud pakkumisi nii hästi toimivad, on see, et ärevus soosib impulssi.

Kui kavatsete korraldada välkkampaaniaid, on alati hea mõte kasutada pöördloendust, et tuletada kasutajatele meelde pakkumise lunastamiseks jäänud aega.

See on hea hetk kasutada viimase võimaluse e-turunduse strateegiat või PPC-d koos uuesti sihtimisega, mis jõuab klientideni ja tuletab neile pakkumisest meelde. Ärge unustage kuvada laoseisu, eriti kui järel on vaid paar ühikut.

Fabletics viimane võimalus
Fabletics kasutab teemarida “Kiirusta, 70% SOODSAMALT ÜLE KOGU VEEBILEHE lõpeb homme”

#3. “[ESE] on nüüd otsas”

Kui klient jätab müügivõimaluse kasutamata, andke talle kindlasti teada, et ta kaotas võimaluse seda ära kasutada. Seda teevad reisibürood regulaarselt ja seda saab hõlpsasti rakendada ka e-kaubanduses.

Viimane võimalus LazyOaf
Lazy Oaf kasutab teemarida “That sold out knitted Sweater is Back”

Lihtne bänner, mis ütleb, et toode pole enam soodushinnaga saadaval, võtab suurepäraselt kokku, mida FOMO tähendab. Hirmu ilmajäämise ees saab kasutada potentsiaalsete klientide motiveerimiseks ostma, näidates neile, millest nad ilma jäid, tagades, et järgmisel korral ei kõhkle nad enne pakkumise lõppemist nupule OSTA KOHE vajutamast.

Nagu varem mainitud, saate FOMO võimet kasutada ka “viimase võimaluse” tüüpi meilide saatmiseks. Vaatame läbi mõned näited, mida saate oma tulevastes turunduskampaaniates kasutada.

Viimase võimaluse e-kirja malli teemaread

  • Teil hakkab aeg otsa saama…
  • See on teie viimane võimalus hankida [toode].
  • Ainult [X] tundi jäänud!
  • Peaaegu läinud!
  • Ostke kohe või jääte ilma
  • Hankige need enne, kui nad on kadunud.
  • Teie sooviloendis olev kaup on peaaegu läbi müüdud!
  • [X% soodsam] – ainult piiratud aja jooksul
  • Meie müügipakkumine lõpeb täna. See on Teie viimane võimalus!

Viimase võimaluse meilimallid

Viimase võimaluse e-kirja mall 1

Viimase võimaluse e-kirja mall 2

Viimase võimaluse e-kirja mall 3

Viimase võimaluse e-kirja mall 4

Viimase võimaluse e-kirja mall 5

Viimase võimaluse e-kirja mall 6

Viimase võimaluse e-kirja mallid – korduma kippuvad küsimused

Kui varakult saan öelda, et see on kliendi viimane võimalus?

Siin pole reeglit – võite hakata viimase võimaluse e-kirju saatma kaks päeva enne müügiedenduskampaania lõppu või ainult kaks tundi enne seda. Te tunnete oma kliente ja potentsiaalseid kliente kõige paremini, seega otsustage nende teadmiste põhjal, millal on õige aeg kiireloomulisusest kasutada.

Mitu viimase võimaluse e-kirja peaksin saatma?

Tavaliselt saadavad ettevõtted kas ühe viimase võimaluse meili konkreetse pakkumise lõppemise päeval, või korraldavad loenduse ja saadavad välja veel kolm meili – ühe hommikul, ühe pärastlõunal ja viimase tund enne pakkumise lõppu. Teie otsustate, millise strateegia valite, kuid veenduge, et Teie sõnumid poleks liiga spämmivad.

Kas ma peaksin saatma viimase võimaluse meili kogu oma andmebaasile?

Enamikul juhtudel soovite võimalikult paljusid inimesi teavitada lõppevatest pakkumisest. See kehtib eriti siis, kui kavatsete müügi kohta teavet postitada ka sotsiaalmeediasse või kui reklaamite seda tasuliste reklaamide abil. Kuid veenduge, et Teie andmebaas on õigesti segmenteeritud ning saadate kõikidele kliendirühmadele asjakohaseid ja isikupärastatud sõnumeid nende varasemate ostude ja huvide alusel.

Ready to use some scarcity marketing?

Send out your last chance emails directly from LiveAgent. Save them as templates and you're good to go!

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kui varakult saan öelda, et see on kliendi viimane võimalus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Siin pole reeglit – võite hakata viimase võimaluse e-kirju saatma kaks päeva enne müügiedenduskampaania lõppu või ainult kaks tundi enne seda. Te tunnete oma kliente ja potentsiaalseid kliente kõige paremini, seega otsustage nende teadmiste põhjal, millal on õige aeg kiireloomulisusest kasutada.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mitu viimase võimaluse e-kirja peaksin saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tavaliselt saadavad ettevõtted kas ühe viimase võimaluse meili konkreetse pakkumise lõppemise päeval, või korraldavad loenduse ja saadavad välja veel kolm meili – ühe hommikul, ühe pärastlõunal ja viimase tund enne pakkumise lõppu. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas ma peaksin saatma viimase võimaluse meili kogu oma andmebaasile?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Enamikul juhtudel soovite võimalikult paljusid inimesi teavitada lõppevatest pakkumisest. See kehtib eriti siis, kui kavatsete müügi kohta teavet postitada ka sotsiaalmeediasse või kui reklaamite seda tasuliste reklaamide abil.” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo