Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Tasuta prooviversiooni meilimallid

Tasuta prooviversiooni meilimallid

Igaüks, kes juhib SaaS-i ettevõtet, teab et tasuta prooviperioodi kasutajad on ühed parimatest müügivihjetest, mida ettevõte saab. Need on potentsiaalsed kliendid, kes on juba otsustanud Teie toodet proovida, nii et kui Teil ei õnnestu neid maksvateks klientideks muuta, võib madal konversioonimäär Teie kasumit tõsiselt kahjustada. Enam kui 300 SaaS-i professionaali hõlmanud küsitluse kohaselt lähevad keskmiselt vaid 20% tasuta prooviperioodi kasutajatest üle tasulisele plaanile. Allpool on toodud mõned näpunäited tõhusate meilide loomiseks tasuta prooviversiooni e-turunduse kampaaniate jaoks koos 10 võimsa järelmeili malliga, mida saate kasutada tasuta prooviperioodi konversioonimäärade parandamiseks. .

Tasuta prooviversiooni e-kirja parimad tavad

  • Kaasake CTA (kutse tegutsema), mis julgustab järgmisi samme tegema ja juhib uusi kasutajaid toote juurde tagasi.
  • Looge kiirelisuse tunne ja tuletage kasutajatele meelde, kui kaua nende tasuta prooviperiood veel kestab.
  • Lisage link oma parimatele eneseabi ressurssidele (kiirjuhend, videoõpetus, KKK jne).
  • Müüge hüvesid, mitte funktsioone (näidake kasutajatele, mida need funktsioonid saavad nende valupunktide lahendamiseks teha).
  • Rõhutage, millest kasutajad ilma jäävad, kui nad tasulisele plaanile üle ei lähe.
  • Isikupärastage oma järelmeilie nii palju kui võimalik, et luua kasutajatega usaldust.
  • Segmenteerige oma meililoend (aktiivsed, poolaktiivsed, mitteaktiivsed proovikasutajad) ja kohandage oma meilikampaaniaid vastavalt.
  • Kasutage jagatud testimist, et luua uutele kasutajatele tõhusamat pardaletuleku sisu.
  • Kaaluge automaatsete meilide saatmist kasutaja käitumise põhjal.
  • Lühendage oma prooviperioodi (B2B SaaS-i toodete puhul on soovitatav seda hoida 14 päeva piires).
  • Pakkuge stiimuleid, et parandada oma tasuta prooviperioodi turundusstrateegia edukust (lisaallahindlus, boonus, prooviperioodi pikendus jne).

10 tasuta prooviperioodi e-kirja malli näidet

Kuigi enamikust tasuta prooviperioodi kasutajatest ei saa kunagi klientideks, võib isegi konversioonimäära väike tõus tuua kaasa märkimisväärse kasvu tulus. Paljudel juhtudel piisab lihtsast ja õigeaegsest järelmeilist, et julgustada potentsiaalseid kliente tasulisele plaanile üle minema. Siin on 10 peamist tasuta prooviversiooni meilimalli näidet, mida saate kasutada lähtepunktina oma isikliku meilivoo loomiseks ja suurema hulga tasuta kasutajate muutmiseks maksvateks klientideks.

Tasuta prooviperioodi liitumismeil

Tasuta prooviperioodi ennetav tugiteenuse meil

Sisseregistreerimise e-kiri

Esitluse e-kiri

Tasuta prooviperioodi aegumise e-kiri

Tasuta prooviversiooni pikenduse e-kiri 

Allahindluse/eripakkumise e-kiri

Tasuta prooviversiooni tagasiside meil

Prooviperioodi järgse küsitluse meil (konverteerimata prooviperioodi meil)

Prooviperioodi järelmeil 

Boonus: Konverteeritud prooviversiooni meil/strong>

Ready to put your free trial email templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo