Kutse e-kirja mallid aitavad teil klientidele paremini teada anda teie platvormi olemasolust ja julgustada neid sellega liituma. Artiklis antakse nõuandeid kutsemeilide kirjutamiseks ja tutvustatakse LiveAgenti erinevad funktsioone.
Kuidas reklaamida kliendiportaali ja julgustada oma kliente sellega liituma? Üks tõhusamaid viise on neile lihtsalt meili saatmine, teavitades neid platvormi olemasolust.
Ärge unustage loetleda oma kliendiportaaliga liitumise eeliseid ja lisada selge üleskutse parimate tulemuste saavutamiseks.
Kutsemeil toimib ka kalendrisündmuste meeldetuletusena. Lisaks teavitab see kliente või kasutajaid teie kliendiportaali saadavusest, julgustades neid platvormiga liituma. Peaksite seda tüüpi meili saatma igale kliendile, kellel on õigus kliendiportaaliga liituda.
Meilitsi klientidele kutsete saatmine on ülimalt oluline. Vastasel juhul ei pruugi nad teada platvormi olemasolust ja võimalusest sellega liituda ning endi heaoluks ära kasutada.
Arvestades, kui palju tööd kliendiportaali loomiseks kulub ning kui väärtuslik see ressurss klientidele ja kasutajatele on, tasub selle reklaamimisel pingutada.
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Klienditeenindaja värbamise kontrollnimekiri
Artikkel räägib, kuidas luua ametijuhendit ja edendada töökohta. Autor soovitab välja töötada detailse töökirjelduse, üle kontrollida ametijuhendit, võtta olemasolevate töötajatega ühendust, postitada töökoht ja välja töötada objektiivsed valiku kriteeriumid. Oluline on ka ette valmistada intervjuu küsimused. Kõik need sammud on vajalikud, et leida sobivaim kandidaat ametikohale.
Informatiivsed e-kirjad peaksid sisaldama olulist teavet 3-5 lõigus ning turunduselemendid võivad olla ebapraktilised. Sagedus konkreetsete sündmuste korral võib olla regulaarne. Ettevõtted saavad kasutada erinevaid e-posti malle suhtluse parandamiseks klientidega ja bränditeadlikkuse suurendamiseks. Informatiivseid e-kirju saadetakse laialdaselt, et jagada teavet muudatuste, küsitluste ja teatud sündmuste kohta. Teatised tervitavad uue kasutaja ja informeerivad kliente uutest seadistusjuhistest. Teavitused võivad olla või olla seotud turundusega.
Klienditeeninduse hindamise kontrollnimekiri
Klienditeeninduse hindamise kontrollnimekiri on raamistik klientidega suhtlemise parandamiseks. Ootuste seadmine on oluline, et kõik asjaosalised mõistaksid, mida hindamiselt oodata. Oluline on uurida e-kirju, vestlusi, sotsiaalmeediat ja telefonikõnesid, et teada saada klienditeeninduse osakonna tugevused ja nõrkused. Minimaalse lahendusaja kontrollimine hoiab tagasisidetega kohanemiseks kliendid rahul. Tähtis on kasutada tarkvara, mis aitab hallata suhtluskanaleid ja teha koostööd.
Klientide tunnustuse e-kirja mallid
E-kirjade kasutamine aitab tugevdada kliendisuhteid ja muuta brändi inimlikumaks. Antud tekst pakub erinevaid e-posti mallide näiteid e-kaubandusega seotud küsitluste, kohaletoimetamise ja tagastamisega seotud teadete ja klientide tunnustamise jaoks. Kliendi tajutav ükskõiksus põhjustab klientide kaotust ja tunnustusmeilid aitavad klientidele kindlustunde anda, brändi inimlikumat palet näidata ja klientide väärtust suurendada. Eloqua uuringu kohaselt on kirjade, mille teemareal on "Aitäh", avamis- ja läbiklikkimismäär kõrgem. Artiklis on esitatud 10 erinevat e-kirja malli klientide tunnustamiseks.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team