Kutse e-kirja mallid aitavad teil klientidele paremini teada anda teie platvormi olemasolust ja julgustada neid sellega liituma. Artiklis antakse nõuandeid kutsemeilide kirjutamiseks ja tutvustatakse LiveAgenti erinevad funktsioone.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Kuidas saate reklaamida kliendiportaali ja julgustada oma kliente sellega liituma? Üks tõhusamaid viise on neile lihtsalt meili saatmine, teavitades neid platvormi olemasolust.
Ärge unustage loetleda oma kliendiportaaliga liitumise eeliseid ja lisada selge üleskutse parimate tulemuste saavutamiseks.
Kutse meil on sõnum, mis teavitab Teie kliente või kasutajaid Teie kliendiportaali saadavusest, julgustades neid platvormiga liituma. Peaksite seda tüüpi meili saatma igale kliendile, kellel on õigus kliendiportaaliga liituda.
Klientidele kutse kirjade saatmine on väga oluline. Vastasel juhul ei pruugi nad teada, et platvorm eksisteerib ja et nad saavad sellega liituda ning seda ära kasutada.
Arvestades, kui palju tööd kliendiportaali loomiseks kulub ning kui väärtuslik see ressurss klientidele ja kasutajatele on, tasub selle reklaamimisel pingutada.
We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].
If you want to create an account, please click on the following link: [link]
Enjoy!
Best,
The [customer portal] team
[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].
We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!
We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.
Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.
Register Now
Best,
The [customer portal] team
It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].
Join our portal to learn:
[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,
Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:
[Testimonial 1]
[Testimonial 2]
Register now
Best,
The [customer portal] team
I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].
Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.
Access your account now
Looking forward to working together!
Best,
The [customer portal] team
We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].
This platform will help you get the most out of [product/service].
Check out the portal below:
GET STARTED!
Best,
The [customer portal] team
You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]
Hope you will find [customer portal] useful!
Best
The [customer portal] team
You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.
The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]
Best,
The [customer portal] team
Kutse kliendiportaaliga liitumiseks peaks kohe äratama adressaadi tähelepanu ja veenma teda konto loomise nimel pingutama. Seetõttu on hea mõte muuta see visuaalselt atraktiivseks HTML-põhise meilimalli abil.
Ühe nädala jooksul saadetud kaks järelmeili on enam kui korras. Kuid proovige olla mittepealetükkiv ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone. Kui nad paluvad Teil lõpetada neile sõnumite saatmine, tehke seda.
Kui uus klient ei liitu Teie kliendiportaaliga pärast seda, kui olete talle ühe või kaks sõnumit saatnud, võib see tähendada, et Te ei edasta platvormi väärtust edukalt.
Ideaalis peaksite saatma kutse e-kirja mõne päeva (või nädala pärast, olenevalt Teie toote/teenuse keerukusest) pärast seda, kui klient hakkab Teie toodet/teenust kasutama. Juhtige nad esmalt läbi liitumisprotsessi, seejärel laske neil oma toodet tundma õppida ja kogu saadaolevat teavet omastada. Kui uus klient on sinu toodetega rohkem kursis, kutsuge ta liituma oma kliendiportaaliga, mille abil ta saab lahendada Teie toote/teenusega seotud keerukamaid väljakutseid ning jagada oma teadmisi teiste kasutajatega.
Ready to put our invitation templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Ärge kuulake oma kliente – Tehke hoopis seda | Kristen Berman | TEDxBerlin
LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse ja kommunikatsioonikanalite tarkvaralahendusi, sealhulgas vestlus, kõned, video kõned, kontaktivormid ja foorumid. Neil on lai valik funktsioone, integratsioone ja alternatiive ning pakutakse tasuta prooviperioodi.
Customer Service | Awkward Puppets
Ettevõtte LiveAgent pakub mitmesuguseid klienditeeninduse tarkvara lahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kaebuste haldamise süsteeme. Hakake meie partneriks ja telli uudiskiri.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel