Kutse e-kirja mallid

Kuidas saate reklaamida kliendiportaali ja julgustada oma kliente sellega liituma? Üks tõhusamaid viise on neile lihtsalt meili saatmine, teavitades neid platvormi olemasolust.

Ärge unustage loetleda oma kliendiportaaliga liitumise eeliseid ja lisada selge üleskutse parimate tulemuste saavutamiseks.

Mis on kutse e-mail? Miks see oluline on?

Kutse meil on sõnum, mis teavitab Teie kliente või kasutajaid Teie kliendiportaali saadavusest, julgustades neid platvormiga liituma. Peaksite seda tüüpi meili saatma igale kliendile, kellel on õigus kliendiportaaliga liituda.

Mis on kutse e-mail? Miks see oluline on? - App - Uploads - 2020 - 08 - LiveAgent Promo Email.gif
Näide kutse e-kirjast

Klientidele kutse kirjade saatmine on väga oluline. Vastasel juhul ei pruugi nad teada, et platvorm eksisteerib ja et nad saavad sellega liituda ning seda ära kasutada.

Arvestades, kui palju tööd kliendiportaali loomiseks kulub ning kui väärtuslik see ressurss klientidele ja kasutajatele on, tasub selle reklaamimisel pingutada.

Kutse meili teemarea näited

  • Kas soovite [tootest/teenusest] maksimumi võtta? Liituge [kliendiportaaliga]
  • Liituge [kliendiportaaliga] kohe
  • [kliendiportaal] ootab Teid
  • Kas teadsite, et kõikidele meie klientidele on saadaval [kliendiportaal]?
  • On aeg liituda [kliendiportaaliga]
  • Me ei taha kiidelda, kuid kasutajatele meeldib meie [kliendiportaal]
  • Siin on põhjus, miks peaksite [kliendiportaaliga] liituma
  • Olete oodatud meie portaaliga liituma!
  • Lisasime [kliendiportaali] uusi mooduleid. Liituge sellega kohe ja vaadake neid!
  • Õppige tundma kõiki funktsioone ja võimalusi, mida [toode/teenus] pakub
  • Ehitasime selle selleks, et saaksite kasvada ja õppida [toote/teenuse] kohta uusi asju

Kutse e-kirjade ideed

Kutse e-kirja mall 1


Hi [customer name]!

We’ve given you access to our portal so that you can manage your journey with us and get to know all the possibilities offered by [product/service].

If you want to create an account, please click on the following link: [link]

Enjoy!

Best,
The [customer portal] team

Kutse e-kirja mall 2


Hi there!
How much time are you spending [dealing with a customer pain point]? I bet it’s too much!

[product/service] is an intuitive [purpose of your product/service] tool that will help you drive meaningful results on [issue your product/service helps with], and give you more time to focus on other areas of your [area] strategy, such as [one of the activities].

We’re so happy that you’re taking [company] for a spin, and we’d love you to create a customer portal account and join our user community!

We’ll walk you through the platform and share our best tips and tricks first.

Then you can start learning more about [product/service] and, when you feel like it, contribute to the community and share your own knowledge.

Register Now

Best,
The [customer portal] team

Kutse e-kirja mall 3


Hey!

It’s time to focus on other things! We created [customer portal] so that you can get to know [product/service] and spend less time on dealing with [pain point].

Join our portal to learn:

[benefit 1]
[benefit 2]
[benefit 3]
,,,

Here’s what some other [users of your customer portal] are saying:

[Testimonial 1]
[Testimonial 2]

Register now

Best,
The [customer portal] team

Kutse e-kirja mall 4


Hi [name],

I’d like to invite you to keep track of the work we do together via the [customer portal].

Using this secure online system, you’ll keep track of our work, collaborate with our other customers, and stay up to date with [product/service]! It gives a real-time view and is a great way to remain in sync.

Access your account now

Looking forward to working together!

Best,
The [customer portal] team

Kutse e-kirja mall 5


Hi [name]!

We are inviting you to use our new [customer portal], which will give you a better overview of all that’s happening with [product/service].

This platform will help you get the most out of [product/service].

Check out the portal below:

GET STARTED!

Best,
The [customer portal] team

Kutse e-kirja mall 6


Hello [name]!

You’ve been invited to join [customer portal]. You can use it to raise requests and get help. To set up your account, simply click on your [link]

Hope you will find [customer portal] useful!

Best
The [customer portal] team

Kutse e-kirja mall 7


Hello,

You’ve been invited to our [customer portal], where you’ll be able to safely exchange messages, files, and updates with other users.

The button below will take you to the registration page, where you can create your account.
[button]

Best,
The [customer portal] team

E-kirja kutsed – korduma kippuvad küsimused

Milline peaks kutse e-kiri välja nägema?

Milline peaks kutse e-kiri välja nägema?

Kutse kliendiportaaliga liitumiseks peaks kohe äratama adressaadi tähelepanu ja veenma teda konto loomise nimel pingutama. Seetõttu on hea mõte muuta see visuaalselt atraktiivseks HTML-põhise meilimalli abil.

Mitu meilikutse järelmeili peaksin saatma?

Vastus

Ühe nädala jooksul saadetud kaks järelmeili on enam kui korras. Kuid proovige olla mittepealetükkiv ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone. Kui nad paluvad Teil lõpetada neile sõnumite saatmine, tehke seda.

Kui uus klient ei liitu Teie kliendiportaaliga pärast seda, kui olete talle ühe või kaks sõnumit saatnud, võib see tähendada, et Te ei edasta platvormi väärtust edukalt.

Millal peaksin saatma kutse meili?

Lahendamise aeg

Ideaalis peaksite saatma kutse e-kirja mõne päeva (või nädala pärast, olenevalt Teie toote/teenuse keerukusest) pärast seda, kui klient hakkab Teie toodet/teenust kasutama. Juhtige nad esmalt läbi liitumisprotsessi, seejärel laske neil oma toodet tundma õppida ja kogu saadaolevat teavet omastada. Kui uus klient on sinu toodetega rohkem kursis, kutsuge ta liituma oma kliendiportaaliga, mille abil ta saab lahendada Teie toote/teenusega seotud keerukamaid väljakutseid ning jagada oma teadmisi teiste kasutajatega.

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Milline peaks kutse e-kiri välja nägema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kutse kliendiportaaliga liitumiseks peaks kohe äratama adressaadi tähelepanu ja veenma teda konto loomise nimel pingutama. Seetõttu on hea mõte muuta see visuaalselt atraktiivseks HTML-põhise meilimalli abil.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mitu meilikutse järelmeili peaksin saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ühe nädala jooksul saadetud kaks järelmeili on enam kui korras. Kuid proovige olla mittepealetükkiv ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma kutse meili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ideaalis peaksite saatma kutse e-kirja mõne päeva (või nädala pärast, olenevalt Teie toote/teenuse keerukusest) pärast seda, kui klient hakkab Teie toodet/teenust kasutama. ” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo