Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kutse e-kirja mallid

Kuidas saate reklaamida kliendiportaali ja julgustada oma kliente sellega liituma? Üks tõhusamaid viise on neile lihtsalt meili saatmine, teavitades neid platvormi olemasolust.

Ärge unustage loetleda oma kliendiportaaliga liitumise eeliseid ja lisada selge üleskutse parimate tulemuste saavutamiseks.

Mis on kutse e-mail? Miks see oluline on?

Kutse meil on sõnum, mis teavitab Teie kliente või kasutajaid Teie kliendiportaali saadavusest, julgustades neid platvormiga liituma. Peaksite seda tüüpi meili saatma igale kliendile, kellel on õigus kliendiportaaliga liituda.

Kutse e-kirja mallid
Näide kutse e-kirjast

Klientidele kutse kirjade saatmine on väga oluline. Vastasel juhul ei pruugi nad teada, et platvorm eksisteerib ja et nad saavad sellega liituda ning seda ära kasutada.

Arvestades, kui palju tööd kliendiportaali loomiseks kulub ning kui väärtuslik see ressurss klientidele ja kasutajatele on, tasub selle reklaamimisel pingutada.

Kutse meili teemarea näited

  • Kas soovite [tootest/teenusest] maksimumi võtta? Liituge [kliendiportaaliga]
  • Liituge [kliendiportaaliga] kohe
  • [kliendiportaal] ootab Teid
  • Kas teadsite, et kõikidele meie klientidele on saadaval [kliendiportaal]?
  • On aeg liituda [kliendiportaaliga]
  • Me ei taha kiidelda, kuid kasutajatele meeldib meie [kliendiportaal]
  • Siin on põhjus, miks peaksite [kliendiportaaliga] liituma
  • Olete oodatud meie portaaliga liituma!
  • Lisasime [kliendiportaali] uusi mooduleid. Liituge sellega kohe ja vaadake neid!
  • Õppige tundma kõiki funktsioone ja võimalusi, mida [toode/teenus] pakub
  • Ehitasime selle selleks, et saaksite kasvada ja õppida [toote/teenuse] kohta uusi asju

Kutse e-kirjade ideed

Kutse e-kirja mall 1

Kutse e-kirja mall 2

Kutse e-kirja mall 3

Kutse e-kirja mall 4

Kutse e-kirja mall 5

Kutse e-kirja mall 6

Kutse e-kirja mall 7

E-kirja kutsed – korduma kippuvad küsimused

Milline peaks kutse e-kiri välja nägema?

Kutse e-kirja mallid

Kutse kliendiportaaliga liitumiseks peaks kohe äratama adressaadi tähelepanu ja veenma teda konto loomise nimel pingutama. Seetõttu on hea mõte muuta see visuaalselt atraktiivseks HTML-põhise meilimalli abil.

Mitu meilikutse järelmeili peaksin saatma?

Vastus

Ühe nädala jooksul saadetud kaks järelmeili on enam kui korras. Kuid proovige olla mittepealetükkiv ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone. Kui nad paluvad Teil lõpetada neile sõnumite saatmine, tehke seda.

Kui uus klient ei liitu Teie kliendiportaaliga pärast seda, kui olete talle ühe või kaks sõnumit saatnud, võib see tähendada, et Te ei edasta platvormi väärtust edukalt.

Millal peaksin saatma kutse meili?

Lahendamise aeg

Ideaalis peaksite saatma kutse e-kirja mõne päeva (või nädala pärast, olenevalt Teie toote/teenuse keerukusest) pärast seda, kui klient hakkab Teie toodet/teenust kasutama. Juhtige nad esmalt läbi liitumisprotsessi, seejärel laske neil oma toodet tundma õppida ja kogu saadaolevat teavet omastada. Kui uus klient on sinu toodetega rohkem kursis, kutsuge ta liituma oma kliendiportaaliga, mille abil ta saab lahendada Teie toote/teenusega seotud keerukamaid väljakutseid ning jagada oma teadmisi teiste kasutajatega.

Ready to put our invitation templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Milline peaks kutse e-kiri välja nägema?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kutse kliendiportaaliga liitumiseks peaks kohe äratama adressaadi tähelepanu ja veenma teda konto loomise nimel pingutama. Seetõttu on hea mõte muuta see visuaalselt atraktiivseks HTML-põhise meilimalli abil.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Mitu meilikutse järelmeili peaksin saatma?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ühe nädala jooksul saadetud kaks järelmeili on enam kui korras. Kuid proovige olla mittepealetükkiv ja jälgige vastuvõtjate reaktsioone.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millal peaksin saatma kutse meili?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ideaalis peaksite saatma kutse e-kirja mõne päeva (või nädala pärast, olenevalt Teie toote/teenuse keerukusest) pärast seda, kui klient hakkab Teie toodet/teenust kasutama. ” } }] }
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo