Juhtumiuuringu meilimallid aitavad ettevõtetel pakkuda klientidele piisavalt usaldusväärset ja kasulikku teavet, mis hõlbustab nende lõpliku ostuotsuse tegemist ning suurendab müüki. Juhtumianalüüsid on paljude turundajate jaoks üks sisustrateegia põhielemente, mis võib tekitada sotsiaalset tõendusmaterjali ettevõtte kvaliteetsete toodete ja teenuste kohta.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Publicis Sapient’i uuringute andmetel algab 87% ostuotsustest Interneti otsinguga (allikas). See pole üllatav – kui keegi kaalub toote või teenuse ostmist, mida ta pole kunagi varem kasutanud, on tavaks küsida selle kohta arvamust teistelt. Ja 88% tarbijatest usaldab veebiarvustusi sama palju kui sõprade ja pere soovitusi (allikas).
Ostjad tahavad olla kindlad, et nende investeering vastab nende ootustele ja toode on nende vajadustele sobiv. Teie ülesanne on pakkuda klientidele piisavalt usaldusväärset ja kasulikku teavet, mis hõlbustab nende lõpliku ostuotsuse tegemist.
Suurepärane viis veenda potentsiaalseid kliente, et Teie ettevõte suudab nende probleeme lahendada, on tuua näiteid elust. Juhtumianalüüsi meilid saavad seda teha, olles sotsiaalne tõestus ja näide, kuidas Teie kliendid tooteid ja teenuseid kasutavad ning milliseid tulemus nad saavad. See võib suurendada müüki, tootlikkust või täiendada klienditeenindust, kui tuua vaid mõned näited.
Juhtumiuuring on turunduses kampaania, projekti või kasutusjuhtumi analüüs. Juhtumiuuring peaks näitama selgeid tulemusi, tegema kindlaks, kas need on edukad või ebaõnnestunud, tuvastama tegurid, mis selle tulemuseni viivad, ning soovitama tulevikuks rakendamiseks lahendusi või meetmeid.
Turunduse juhtumiuuringu eesmärk on tõestada potentsiaalsetele klientidele, et saate neid teatud probleemiga aidata. See on sisu, mis räägib sellest, kuidas Teie ettevõte aitas eelmisel või olemasoleval kliendil teatud valupunktist üle saada.
Juhtumianalüüsid on turunduslehtri oluline element ja neid on kõige parem kasutada selle põhja lähedal, kuna sellist sisu loevad või otsivad tavaliselt ostjad, kes on ostuotsuse tegemise lähedal. Seetõttu peaksite andma endast parima, et oma juhtumiuuringuid laiemale publikule tutvustada.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Kuidas kasutada kliendistiimuleid?
Valda suhtlemisoskust ja kehakeelt, et jätta klientidele positiivne mulje. LiveAgent pakub mitmeid klientide teeninduse tarkvaralahendusi.
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara ettevõtetele. Lisaks pakuvad nad mitmeid teisi tarkvaralahendusi, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme ja kliendiportaali tarkvara. LiveAgenti võib kasutada ka e-posti haldamise süsteemina. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi, veebiseminare ja akadeemiat. Konto loomine on lihtne ja LiveAgent saadab sisselogimistunnustega e-kirja.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel