• Mallid
  • Juhtumiuuringu meilimallid

Juhtumiuuringu meilimallid

Publicis Sapient’i uuringute andmetel algab 87% ostuotsustest Interneti otsinguga (allikas). See pole üllatav – kui keegi kaalub toote või teenuse ostmist, mida ta pole kunagi varem kasutanud, on tavaks küsida selle kohta arvamust teistelt. Ja 88% tarbijatest usaldab veebiarvustusi sama palju kui sõprade ja pere soovitusi (allikas).

Ostjad tahavad olla kindlad, et nende investeering vastab nende ootustele ja toode on nende vajadustele sobiv. Teie ülesanne on pakkuda klientidele piisavalt usaldusväärset ja kasulikku teavet, mis hõlbustab nende lõpliku ostuotsuse tegemist.

Suurepärane viis veenda potentsiaalseid kliente, et Teie ettevõte suudab nende probleeme lahendada, on tuua näiteid elust. Juhtumianalüüsi meilid saavad seda teha, olles sotsiaalne tõestus ja näide, kuidas Teie kliendid tooteid ja teenuseid kasutavad ning milliseid tulemus nad saavad. See võib suurendada müüki, tootlikkust või täiendada klienditeenindust, kui tuua vaid mõned näited.

Juhtumiuuringu meilimallid - App - Uploads - 2021 - 01 - Screenshot 2021 01 05 At 13.26.02.png

Kuidas määratletakse juhtumiuuringut?

Juhtumiuuring on turunduses kampaania, projekti või kasutusjuhtumi analüüs. Juhtumiuuring peaks näitama selgeid tulemusi, tegema kindlaks, kas need on edukad või ebaõnnestunud, tuvastama tegurid, mis selle tulemuseni viivad, ning soovitama tulevikuks rakendamiseks lahendusi või meetmeid.

Turunduse juhtumiuuringu eesmärk on tõestada potentsiaalsetele klientidele, et saate neid teatud probleemiga aidata. See on sisu, mis räägib sellest, kuidas Teie ettevõte aitas eelmisel või olemasoleval kliendil teatud valupunktist üle saada.

Juhtumianalüüsid on turunduslehtri oluline element ja neid on kõige parem kasutada selle põhja lähedal, kuna sellist sisu loevad või otsivad tavaliselt ostjad, kes on ostuotsuse tegemise lähedal. Seetõttu peaksite andma endast parima, et oma juhtumiuuringuid laiemale publikule tutvustada.

Juhtumianalüüsi e-kirja teemaread

  • Juhtumiuuring selle kohta, kuidas [toode/teenus] Teid [valupunktis] aidata saab
  • Vaadake, mida saavutasime koos [olemasoleva kliendi nimi]
  • Miks peaksite meile uue võimaluse andma: juhtumiuuring
  • Kas mäletate [toote/teenuse] proovimist?
  • Kirjutame hea meelega juhtumiuuringu selle kohta, mida me koos saavutasime!
  • Jagame lugu Teie [toote/teenuse] kasutamise ajast

Juhtumiuuringu meilimallid

Juhtumiuuringu meilimall 1 – toote või teenuse kasutamise tulemused


Hi [name],

As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].

To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].

In the report, which you can find attached to this email, we show:

When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]

Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

[Case study PDF attachment]

Juhtumiuuringu meilimall 2 – proovige toodet või teenust uuesti


Hello [name],

You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].

Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.

That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.

We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.

[Read the case study]

If you have any queries I’m happy to help.

Best,
[Name]

Juhtumiuuringu meilimall 3 – osavõtu taotlemine


Dear [name],

I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.

According to our analysis, our [product/service] helped you to:

Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3

That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].

Please let me know if you agree, or if you need any further information.

Best wishes,
[Name] from [company]

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Frequently asked questions

Milleks kasutada juhtumiuuringut?

On mõned hästi toimivad meetodid, mida kõiki saab juhtumiuuringu e-kirjale manustada, lisada või linkida.

  • PDF-failide loomine – neid eraldiseisvaid faile on turundajatel lihtne lisada meilidele või jagada kampaaniate allalaadimislinkide kaudu. PDF-failid võivad aidata müügiesindajaid demonstratsioonidel või vastuväidete ületamisel ning aidata potentsiaalsetel klientidel nende probleemide jaoks erinevaid lahendusi võrrelda.
  • Hostige neid oma veebisaidil – spetsiaalne leht “edulood” või “meie eelmine töö” peaks olema külastajatele hõlpsasti leitav (kui mitte koduleheküljel) ja laialdaselt jagatud (nt lingina meilis), neil peab olema selge struktuur eesmärkidest protsesside ja tulemusteni ning koosnema köitvast koopiast.
  • Kirjutage ajaveebi postitusi– jagage oma juhtumiuuringu tulemusi laiema publikuga, kirjutades sellest konkreetselt neile ja nende vajadustele suunatud viisil, mis käsitleb seda, kuidas konkreetne väljakutse varem ületati, ilma et keskenduksite oma ettevõttele.
  • Tehke videoid – kasutage inimeste suurenenud videosisu tarbimist, et edastada oma väärtuspakkumine võimsal ja kaasahaaraval viisil.

Milleks kasutada juhtumiuuringut?

See on üks parimaid viise sotsiaalsete tõendite esitamiseks selle kohta, et Teie ettevõte suudab aidata potentsiaalsetel klientidel nende probleeme lahendada. Juhtumiuuringud võivad tõendada, et Teie ettevõte pakub kvaliteetseid ja usaldusväärseid tooteid või teenuseid, sest varasemad tulemused näitavad selgelt, kuidas teised kliendid on neid oma eesmärkide saavutamiseks või takistuste ületamiseks kasutanud. Pole siis üllatav, et juhtumianalüüsid on paljude turundajate jaoks üks sisustrateegia põhielemente.

Milline on parim viis juhtumiuuringu kirjutamiseks?

Tavaliselt kolmandas isikus, see tähendab sõltumatu reporteri vaatenurgast. Juhtumiuuringud sarnanevad pigem uudiste kui funktsioonidega, seega peaksid need sisaldama fakte ja kvantitatiivseid numbreid. Need sobivad kõige paremini müügilehtri keskmisele hindamisetapile, kui potentsiaalsed kliendid on Teie toodete või teenustega juba tuttavad. Kuid erinevalt enamikust muust sisust, mida ostja teekonna selles etapis kasutatakse, on juhtumiuuringute eesmärk näidata Teie kaubamärgi parimat pakutavat. Ärge aga hakake ennast kiitlema või üle müüma – keskenduge sellele, kuidas saate konkreetseid probleeme lahendada, ja kirjeldage, kuidas Teie ettevõttega koostööd teha on, tugevdades oma väiteid eelmiste klientide tegeliku hinnangutega.

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo