Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Mallid
  • Juhtumiuuringu meilimallid

Juhtumiuuringu meilimallid

Publicis Sapient’i uuringute andmetel algab 87% ostuotsustest Interneti otsinguga (allikas). See pole üllatav – kui keegi kaalub toote või teenuse ostmist, mida ta pole kunagi varem kasutanud, on tavaks küsida selle kohta arvamust teistelt. Ja 88% tarbijatest usaldab veebiarvustusi sama palju kui sõprade ja pere soovitusi (allikas).

Ostjad tahavad olla kindlad, et nende investeering vastab nende ootustele ja toode on nende vajadustele sobiv. Teie ülesanne on pakkuda klientidele piisavalt usaldusväärset ja kasulikku teavet, mis hõlbustab nende lõpliku ostuotsuse tegemist.

Suurepärane viis veenda potentsiaalseid kliente, et Teie ettevõte suudab nende probleeme lahendada, on tuua näiteid elust. Juhtumianalüüsi meilid saavad seda teha, olles sotsiaalne tõestus ja näide, kuidas Teie kliendid tooteid ja teenuseid kasutavad ning milliseid tulemus nad saavad. See võib suurendada müüki, tootlikkust või täiendada klienditeenindust, kui tuua vaid mõned näited.

Juhtumiuuringu meilimallid

Kuidas määratletakse juhtumiuuringut?

Juhtumiuuring on turunduses kampaania, projekti või kasutusjuhtumi analüüs. Juhtumiuuring peaks näitama selgeid tulemusi, tegema kindlaks, kas need on edukad või ebaõnnestunud, tuvastama tegurid, mis selle tulemuseni viivad, ning soovitama tulevikuks rakendamiseks lahendusi või meetmeid.

Turunduse juhtumiuuringu eesmärk on tõestada potentsiaalsetele klientidele, et saate neid teatud probleemiga aidata. See on sisu, mis räägib sellest, kuidas Teie ettevõte aitas eelmisel või olemasoleval kliendil teatud valupunktist üle saada.

Juhtumianalüüsid on turunduslehtri oluline element ja neid on kõige parem kasutada selle põhja lähedal, kuna sellist sisu loevad või otsivad tavaliselt ostjad, kes on ostuotsuse tegemise lähedal. Seetõttu peaksite andma endast parima, et oma juhtumiuuringuid laiemale publikule tutvustada.

Juhtumianalüüsi e-kirja teemaread 

  • Juhtumiuuring selle kohta, kuidas [toode/teenus] Teid [valupunktis] aidata saab
  • Vaadake, mida saavutasime koos [olemasoleva kliendi nimi]
  • Miks peaksite meile uue võimaluse andma: juhtumiuuring
  • Kas mäletate [toote/teenuse] proovimist?
  • Kirjutame hea meelega juhtumiuuringu selle kohta, mida me koos saavutasime!
  • Jagame lugu Teie [toote/teenuse] kasutamise ajast

Juhtumiuuringu meilimallid

Juhtumiuuringu meilimall 1 – toote või teenuse kasutamise tulemused

Juhtumiuuringu meilimall 2 – proovige toodet või teenust uuesti

Juhtumiuuringu meilimall 3 – osavõtu taotlemine

Korduma kippuvad küsimused 

Kuidas juhtumiuuringut jagada?

On mõned hästi toimivad meetodid, mida kõiki saab juhtumiuuringu e-kirjale manustada, lisada või linkida.

  • PDF-failide loomine – neid eraldiseisvaid faile on turundajatel lihtne lisada meilidele või jagada kampaaniate allalaadimislinkide kaudu. PDF-failid võivad aidata müügiesindajaid demonstratsioonidel või vastuväidete ületamisel ning aidata potentsiaalsetel klientidel nende probleemide jaoks erinevaid lahendusi võrrelda.
  • Hostige neid oma veebisaidil – spetsiaalne leht “edulood” või “meie eelmine töö” peaks olema külastajatele hõlpsasti leitav (kui mitte koduleheküljel) ja laialdaselt jagatud (nt lingina meilis), neil peab olema selge struktuur eesmärkidest protsesside ja tulemusteni ning koosnema köitvast koopiast.
  • Kirjutage ajaveebi postitusi– jagage oma juhtumiuuringu tulemusi laiema publikuga, kirjutades sellest konkreetselt neile ja nende vajadustele suunatud viisil, mis käsitleb seda, kuidas konkreetne väljakutse varem ületati, ilma et keskenduksite oma ettevõttele.
  • Tehke videoid – kasutage inimeste suurenenud videosisu tarbimist, et edastada oma väärtuspakkumine võimsal ja kaasahaaraval viisil.

Milleks kasutada juhtumiuuringut?

See on üks parimaid viise sotsiaalsete tõendite esitamiseks selle kohta, et Teie ettevõte suudab aidata potentsiaalsetel klientidel nende probleeme lahendada. Juhtumiuuringud võivad tõendada, et Teie ettevõte pakub kvaliteetseid ja usaldusväärseid tooteid või teenuseid, sest varasemad tulemused näitavad selgelt, kuidas teised kliendid on neid oma eesmärkide saavutamiseks või takistuste ületamiseks kasutanud. Pole siis üllatav, et juhtumianalüüsid on paljude turundajate jaoks üks sisustrateegia põhielemente.

Milline on parim viis juhtumiuuringu kirjutamiseks?

Tavaliselt kolmandas isikus, see tähendab sõltumatu reporteri vaatenurgast. Juhtumiuuringud sarnanevad pigem uudiste kui funktsioonidega, seega peaksid need sisaldama fakte ja kvantitatiivseid numbreid. Need sobivad kõige paremini müügilehtri keskmisele hindamisetapile, kui potentsiaalsed kliendid on Teie toodete või teenustega juba tuttavad. Kuid erinevalt enamikust muust sisust, mida ostja teekonna selles etapis kasutatakse, on juhtumiuuringute eesmärk näidata Teie kaubamärgi parimat pakutavat. Ärge aga hakake ennast kiitlema või üle müüma – keskenduge sellele, kuidas saate konkreetseid probleeme lahendada, ja kirjeldage, kuidas Teie ettevõttega koostööd teha on, tugevdades oma väiteid eelmiste klientide tegeliku hinnangutega.

Test out our robust help desk features with a free trial.

Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.

Free trial
Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo