Tasuta Prooviperiood
  • Mallid
  • E-kaubanduse soovituste e-posti mallid

E-kaubanduse soovituste e-posti mallid

Ettevõttesse uute klientide meelitamise õige meetodi leidmine pole kerge. Lähiaastatel saab e-kaubanduse tööstus teada, et turuliidrid keskenduvad kogemuste isikupärastamisele ning masinõppe ja tehisintellekti algoritmide võimendamisele, et hankida uusi tarbijaid. Siiski on veebihiiglaste nagu Amazon, Booking.com, Slack ja Airbnb seas kasutusel veel üks taktika, mis on pidevalt uusie kliente ligi tõmmanud. Meetodit, mida nad kõik kasutavad, nimetatakse suunamisturunduseks.

E-kaubanduse soovituste e-posti mallid

Soovitusprogrammid on aidanud kõigil neil ettevõtetel eksponentsiaalselt kasvada, kaasates ja kasutades nende olulisemaid varasid – kliente. Mis algasid heade ideedena nende ettevõtete arendamiseks, tõid kaasa kiire kasvu hästi teostatud programmidega, mis kasutasid suunamisturundust. 

Kuid tõhusa ja eduka suunamisturunduse programmi loomine on alles algus. Tõeline väljakutse on tagada, et Teie turundustegevus pidevalt stimuleeriks suunamisi. Nende tulemusel peaksid lojaalsed kliendid soovitama Teie tooteid või teenuseid oma sõpradele ja perele.

E-kaubanduse soovituste e-posti mallid

E-kaubanduse poe omanikuna saate suunamisturundust mitmel erineval viisil kasutada. Selles artiklis tahame tutvustada suunamisturunduse eeliseid ja pakkuda õigeid tööriistu, mis aitavad Teil olemasolevatelt klientidelt viiteid saada. Enne põhitõdede juurde asumist vaadake üle Post Affiliate Pro, mis on suurepärane tööriist sidusprogrammi haldamiseks.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?

Mis on viiteturundus?

Viiteturundus on reklaamivorm, mis kasutab tootesoovituste julgustamiseks erinevaid strateegiaid. Samal ajal võib seda kolmanda osapoole soovituste põhjal tajuda ka müügi juhtimisena.

Viiteturunduse eelised

Mitmed uuringud on kinnitanud suunamisturunduse eeliseid.

2019. aasta State of Referral Marketing aruandes rõhutatakse, et 30%-l ettevõtetest on juba olemas suunamisprogramm, ja 75% neist väidab, et see on odavaim viis uute klientide hankimiseks. Veelgi enam, Nielseni aruande kohaselt usaldab 92% tarbijatest tuttavate inimeste soovitusi.

Viiteturunduse kõige olulisem eelis on see, et inimesed kipuvad usaldama oma tuttavate soovitusi palju rohkem kui brändi enda antud teavet, veebiarvamusi, aruandeid või turu-uuringuid.

Tutvuge täiendavate suunamisturunduse eelistega allpool.

Väärtuslikud kliendid Teie veebipoele

See on peaaegu garanteeritud, et saate rohkem rahulolevaid kliente, sest nad on juba Teie toodetest või teenustest teadlikumad ja neid julgustab keegi, keda nad usaldavad. On tõsi, et lõplikud müügitulemused sõltuvad endiselt Teie kaubanduslikust võimekusest, kuid see sillutab kahtlemata teed edule.

E-kaubanduse soovituste e-posti mallid
LiveAgent näitab veebisaidi külastajate jälgimise funktsioonis saidi viitajaid

Suurenenud ROI

Kui suunamisturundus on käivitatud, lühenevad müügitsüklid ja turunduseelarvet hoitakse rangema kontrolli all, kuna see keskendub ühe lihtsa toimingu – suunamiste – julgustamisele.

Viiteturundust on e-kaubanduses lihtne rakendada

Soovituslik turundusstrateegia ei muuda ettevõtte müügiprotsesse ega üldist turundusplaani. Samuti ei nõua see turundusmeeskonnalt palju aega ega vaeva, sest Teie kliendid teevad Teie jaoks palju reklaamitegevust, soovitades neid sõpradele või pereliikmetele.

E-posti mallide kohandamine
Pärast LiveAgentis suunamis e-posti mallide loomist saate istuda ja lõõgastuda

Suurendab Teie e-kaubanduse kaubamärgi nähtavust

Iga potentsiaalne klient, kellele suunamisturunduse toimingud Teie veebipoodi meelitavad, pääseb kaudselt juurde Teie brändi puudutavale teabele, mistõttu nende bränditeadlikkus tõuseb automaatselt.

Teie vajaduste järgi kohandatud süsteem

Soovitusprogrammi stiimuleid saab luua ja kohandada, tuginedes Teie toodetest või teenustest huvitatud klientidelt saadud ulatuslikule teabele ja mida täiendavad lojaalsete klientide teadmised, kes aktiivselt Teie bränd teistele soovitavad.

Peter Komornik

LiveAgent ühendab suurepärase reaalajavestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset teenindust oma klientidele.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

E-kaubanduse suunamise e-posti malli teemaread

  • Soovitage sõpra – meie uus programm, millel on palju eeliseid
  • Soovitage oma sõpradele ja teenige preemia
  • Meil on teile ja teie sõpradele midagi
  • Soovitage [toodet/teenust] ja saate [stiimulit]
  • Jagamine on hoolimine – soovitage [toodet/teenust] oma sõpradele
  • Võtke sõbrad või pere kaasa!

E-kaubanduse viitamise e-kirja mallid 

E-kaubanduse viitamise e-kirja mall #1


Hey [name],

You shop with us regularly, so we assume you like [product/service].

That’s why we have something to offer you:

Refer [product/service/company] to a friend and receive [incentive] as a reward.

It’s super easy. Just click on the button below, get your dedicated link, ask a friend or family member to visit our store through that link, and encourage them to make a purchase. That’s it!

Button: Click here to refer a friend

Thanks for being with us!

E-kaubanduse viitamise e-kirja mall #2


Hi [name],

Your package with [product] is on its way! It should be delivered in the next [X] days.

While you’re waiting for [product], please have a look at our referral options. You can choose one that works best for you:

Earn $[X] for every friend who spends $[Y] at [name of the e-store] this month.
Encourage [X] friends to create an account at [name of the e-store] and get a [Y]% discount off your next purchase.
Receive [X] gift cards to share with your friends and earn [Y] loyalty points for every purchase made using each card.

Decide which option would be the most attractive for you and your friends then share the referral link with your close ones so that you can both enjoy [products/services] at the lowest prices!

If you have any questions or feedback for our referral program, don’t hesitate to contact us. You can either reply to this email or call us at [phone number].

Thanks for supporting our store!

E-kaubanduse viitamise e-kirja mall #3


We give away free [products/services]!

It’s not click-bait, we promise you that! You can really receive free [products/services], or at least purchase them for considerably lower than normal prices.

All you need to do is refer our e-store to a friend. Share your referral code [code number] with everyone you care about and earn $[X} in credit for each purchase made by a friend that uses your code.

Again, here’s your referral code:

[code number]

See you around!

Korduma kippuvad küsimused

Mida peaksin viitamise stiimulina pakkuma?

Praktiliselt kõik võib olla Teie suunamise stiimuliks. Vastutasuks oma toodete, teenuste või üldiselt veebipoe reklaamimise eest saate oma klientidele pakkuda allahindlust, poes kulutatavat raha, kinkekaarti, füüsilist kingitust või näidistooteid. See sõltub suuresti Teie pakkumisest ja sisemistest arvutustest.

Kui tihti peaksin saatma viitamise e-kirju ja pakkuma stiimuleid?

Sellele küsimusele on raske anda kindlat vastust. Kui Teie tooteid või teenuseid ei osteta sageli, saate pärast iga ostu klientidele saata suunamisteateid. Kui aga müüte kiiresti liikuvaid tarbekaupu või kui Teil on üldiselt palju naasvaid kliente, saate seada erinõuded, millele kliendid peavad suunamispakkumise saamiseks vastama.

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

Tagasi Mallide juurde Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo