Otsite alternatiivi Driftile?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim Drifti alternatiiv.

  • ✓ Puudub seadistamine tasu    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Ei vaja krediitkaarti    
  • ✓ Tühistatav igal ajal
Meie kliendid
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Tüdinenud oma klienditoe tarkvarast?

Kas otsite alternatiivset võimalust klientidega suhtlemiseks, toote müümiseks ja toe pakkumiseks?

LiveAgent on teie ettevõtte jaoks õige vastus. Pakkuge tuge e-posti, välkkiire reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia, kõnekeskuse või teadmusbaasi kaudu. LiveAgentil on rohkem kui 175 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja liides, mis aitab teil töövoogu kasvatada. Lisainfo saamiseks jätkake lugemist!

  • GetApp leaders 2021
  • SourceForge leader fall 2021
  • Best help desk software

Klienditeeninduse aluseks on suhted.
Teenindage oma kliente LiveAgentiga.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift vs LiveAgent lühidalt

Funktsioonid Liveagent Drift
Piletisüsteem
Sisaldab haldustööriista, mis töötleb ja kataloogib klienditeeninduse taotlusi.
LiveAgent pakub piletisüsteemi.
Drift ei paku piletisüsteemi.
Reaalajas vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mille saab oma veebilehele lisada.
LiveAgent pakub reaalajas vestlust.
Drift pakub reaalajas vestlust.
Kõnekeskus
Kõnekeskus, mida saab kasutada kõnede automaatse jaotasmise abil helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Drift ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Funktsioon, mis võimaldab teil luua kliendiportaali, kuhu kliendid saavad registreeruda, et pääseda juurde oma varasematele piletitele ja teadmusbaasi sisule.
LiveAgent pakub iseteenindusportaali.
Drift pakub iseteenindusportaali.
Facebook
Facebooki integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile sotsiaalmeedia kommentaaridele ja mainimistele.
LiveAgent pakub Facebooki integreerimist.
Drift pakub Facebooki integreerimist.
Twitter
Twitteri integreerimine, mis toob üle kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka otse tarkvarast säutsudele vastata.
LiveAgent pakub Twitteri integreerimist.
Drift ei paku Twitteri integreerimist.
Instagram
Instagrami integreerimine, mis toob üle kõik kommentaarid ja mainimised ning muudab need piletiteks. Samuti võimaldab integreerimine kasutajatel vastata kõigile kommentaaridele ja mainimistele.
LiveAgent pakub Instagrami integreerimist.
Drift ei paku Instagrami integreerimist.
Viber
Viberi integratsioon, mis tõmbab kõik sõnumid ja muudab need piletiteks. Integratsioon võimaldab kasutajatel ka Viberi sõnumitele vastata ja neid otse sotsiaalmeedia kasutajatoe tarkvara kaudu edastada.
LiveAgent pakub Viberi integreerimist.
Drift ei paku Viberi integreerimist.
WhatsApp
WhatsAppi integreerimine kasutajatoega võimaldab kasutajatel vastata kõikidele WhatsAppi sõnumitele mitme kanaliga piletisüsteemist ja käsitleda neid täpselt nagu mis tahes muid klienditoe pileteid.
LiveAgent pakub WhatsAppi integreerimist.
Drift pakub WhatsAppi integreerimist.
Teadmusbaas
Teadmiste hoidla, mis sisaldab olulist teavet, sealhulgas veaotsingu juhendeid, KKK-sid ja juhiseid.
LiveAgent pakub teadmusbaasi.
Drift ei paku teadmusbaasi.
Kliendifoorum
Veebipõhine aruteluruum teie klientidele, asub otse teie teadmusbaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit.
Drift ei paku kliendifoorumit.
Automatiseerimine ja reeglid
Töövood, mida saab automatiseerida korduvate ülesannete kõrvaldamiseks.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid.
Drift pakub automatiseerimist ja reegleid.
API
Funktsioonide komplekt, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Drift pakub API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogia, mis võimaldab sissetulevatel helistajatel enne operaatoriga rääkimist telefonisüsteemis navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Drift ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videokõne, mis sarnaneb Skype'i, Zoomi või Facetime'i kõnedega.
LiveAgent pakub videokõnesid.
Drift ei paku videokõnesid.
Piiramatu ajalugu
Piletid ei aegu ega kustu-- saate neid igal ajal vaadata.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu.
Drift ei paku piiramatut ajalugu.
Piiramatu arv veebilehti
Saate tarkvara kasutada piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Drift ei paku piiramatuid veebilehti.
Piiramatu arv vestlusnuppe
Saate oma veebisaitidele paigutada piiramatu arvu vestlusnuppe.
LiveAgent pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Drift pakub piiramatuid vestlusnuppe.
Piiramatu arv pileteid/e-kirju
Võite saada piiramatult pileteid ja e-kirju.
LiveAgent pakub piiramatult pileteid/e-kirju.
Drift pakub piiramatult pileteid/e-kirju.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage iga tehtud või vastuvõetud kõne ja esitage salvestist igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Drift ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ööpäevaringselt ja ilma piiranguteta.
LiveAgent pakub piiramatut ööpäevaringset tuge.
Drift ei paku piiramatut ööpäevaringset tuge.
Person deciding between two solutions

Võimas Drifti alternatiiv

Pakkuge oma klienditoele teistsugust lahendust ja pakkuge oma klientidele rohkem võimalusi teie ja nende vaheliseks suhtluseks.

Lisaks saate ühe komplektina kõik vajaliku. Eraldi tööriistade eest pole vaja maksta. Meie plaanide abil saate valida täpselt need, mida vajate, ja kasutada neid täies mahus.

Kõige kiirem reaalajas vestluse vidin

Reaalajas vestlus on klienditoe pakkumisel oluline tööriist. Kuna tegemist on vahetu suhtlusega, peaks kiirus olema esmatähtis.

LiveAgentil on turu kiireim reaalajas vestluse vidin, mille kuvamiskiirus on 2,5 sekundit. Enam kiiremat ei leidu. Ärge jätke oma lehe vaatajaid ootama ja muutke nad maksvateks klientideks.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted kolivad LiveAgenti

Rohkelt funktsioone

Üle 175 funktsiooni, et muuta teie töövoog lihtsamaks ja nauditavamaks.

Taskukohased hinnad

LiveAgent pakub mõistliku hinna eest rohkem. Valige üks meie kolmest tasulise paketist või noppige oma kasutajatoe kohandamiseks funktsioone eraldi.

Suurenenud produktiivsus

Meie universaalse postkastiga vähendate oma agentide tööaega ja lahendate rohkem klientide päringuid.

Do more customer support for less money

Kõik ühe hinna eest

E-posti, reaalajas vestlust ega muid funktsioone pole vaja eraldi osta. Kõik tulevad ühes pakendis ja suurepärase hinnasildiga. Valige üks LiveAgenti kolmest tasulisest plaanist, mis on tulvil tööriistu, funktsioone ja integratsioone teie töövoo edendamiseks.

Soovi korral saate osta eraldi funktsioone, et lisada oma plaanile midagi täiendavat ja pakkuda veelgi paremat tuge.

Olete vahetuseks valmis?

Pakkuge oma töötajatele parimat lahendust klienditoe pakkumiseks.

LiveAgent on 2020. aastal enim hinnatud ja pärjatud #1 klienditoe tarkvaraks VKE-dele. Püsige oma klientidele lähemal ja aidake neid LiveAgenti abil kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Säästke rohkem ja kasutage LiveAgenti

Vaadake, miks ettevõtted tulid üle LiveAgenti

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Drifti alternatiiv
Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.

Kuidas LiveAgentis SLA-d seadistada

Kliendikogemus sõltub innovatsioonist ja strateegiast ning selles on oluline roll klienditoe tugi, mis aitab säilitada positiivseid suhteid klientidega. SLA tasemed on võimas funktsioon teeninduses, mis võimaldavad ettevõtetel pakkuda kõrgemat taset teenust.

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.

LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes

LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.

Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.

Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada

Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.

Vajate abi andmeülekandega, süsteemi olekuga, muutmislogidega, ettepanekutega ja rohkemaga? Tutvuge LiveAgent'i klienditoe tarkvara ja partnerprogrammiga!

Avasta LiveAgent

Avasta LiveAgent pakub Eestis klientidele kõikehõlmavat klienditeeninduse tarkvara. Sellel on mitmeid funktsioone, sealhulgas piletisüsteem, automatiseerimisreeglid, aruandluspaneel, mängustamine ja reaalajas vestlus. Registreeru tasuta kontoga ja loo tõhus klienditugi.

Funktsioon võimaldab ettevõtetel hõlpsalt hallata teadmiste ressursse ühelt tsentraliseeritud töölaual, parandades otsingutulemusi ja klientide rahulolu.

LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi

Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.

LiveAgent on võimas tööriist, mis võimaldab ettevõtetel pakkuda reaalajas suhtlust ja tuge klientidele veebisaidil. Saab kohandada välimust ning kasutada online ja offline režiimis. LiveAgent pakub mitmeid suhtluskanaleid nagu chat, kõned, video kõned, kontaktivormid, foorum, tagasiside- ja sotsiaalmeedia platvormid.

Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada

Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo