Mis on klienditeeninduse tagasihelistamine?
A customer service callback is an IVR (interactive voice response) call center software function. In essence, it is an automated callback that’s entirely carried out by the call center software.
Miks kliendid tagasihelistamist taotlevad?
Kliendid taotlevad tagasihelistamist kolmel peamisel põhjusel:
- Nad ei taha oodata ootejärjekorras
- Liin on hõivatud / ootejärjekord on liiga pikad
- There are no available agents to pick up the call (for example, outside of business hours)
Kuidas toimib automaatne tagasihelistamine?
Tavaliselt lõpetatakse kõne kohe, kui klient taotleb tagasihelistamist. Süsteem säilitab siiski helistaja telefoninumbri ja koha kõnejärjekorras. Kui telefoninumber jõuab järjekorra algusesse, valib süsteem automaatselt salvestatud telefoninumbri ja ühendab helistaja talle määratud kontaktkeskuse agendiga.
Miks on tagasihelistamine kasulik funktsioon?
Tagasihelistamised on kasulikud, sest nad saavad:
- Suurendada klientide rahulolu
- Vähendada kliendi pingutusi
- Vähendada hüljatud kõnede arvu
- Vähendada kõnede ootejärjekordasid
- Pakkuda rohkem müügivõimalusi
- Suurendada agentide tõhusust
- Anda rohkem teavet teie kõnekeskuse kohta
Kuidas saab funktsiooni LiveAgent’is rakendada?
To start using the IVR callback function, you need to connect a VoIP phone number to your LiveAgent account. Once it’s connected you need to create an IVR script and upload IVR messages. To see a complete IVR set up guide, check out this article.
Järgmisena peate lisama tagasihelistamise skripti enda IVR-skripti, järgides teda juhendit. Kui olete lõpetanud, klõpsake salvestada ja testige funktsiooni, helistades teie LiveAgent’i kontoga integreeritud telefoninumbrile.
Kuulake IVR-menüü juhiseid ja vajutage soovitud numbrit (näiteks “Vajutage 4, et taotleda tagasihelistamist). Teie kõne peaks kohe lõppema ja hakkama helisema LiveAgent’i juhtpaneelil, kuni agent võtab kõne vastu. Kui see on vastu võetud, valib LiveAgent automaatselt teie numbri tagasi, luues automaatse tagasihelistamise.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.