Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klienditeeninduse tagasihelistamine

Mis on klienditeeninduse tagasihelistamine?

Klienditeeninduse tagasihelistamine on IVR (interaktiivne häälvastus) kõnekeskuse tarkvara funktsioon. Sisuliselt on tegemist automaatse tagasihelistamisega, mida teostab täielikult kõnekeskuse tarkvara.

Miks kliendid tagasihelistamist taotlevad?

Kliendid taotlevad tagasihelistamist kolmel peamisel põhjusel:

  • Nad ei taha oodata ootejärjekorras
  • Liin on hõivatud / ootejärjekord on liiga pikad
  • Ei ole saadavaid agente, kes võiksid kõne vastu võtta (näiteks väljaspool tööaega)
automaatne klienditeeninduse tagasihelistamine

Kuidas toimib automaatne tagasihelistamine?

Tavaliselt lõpetatakse kõne kohe, kui klient taotleb tagasihelistamist. Süsteem säilitab siiski helistaja telefoninumbri ja koha kõnejärjekorras. Kui telefoninumber jõuab järjekorra algusesse, valib süsteem automaatselt salvestatud telefoninumbri ja ühendab helistaja talle määratud kontaktkeskuse agendiga.

Miks on tagasihelistamine kasulik funktsioon?

Tagasihelistamised on kasulikud, sest nad saavad:

  • Suurendada klientide rahulolu
  • Vähendada kliendi pingutusi
  • Vähendada hüljatud kõnede arvu
  • Vähendada kõnede ootejärjekordasid
  • Pakkuda rohkem müügivõimalusi
  • Suurendada agentide tõhusust
  • Anda rohkem teavet teie kõnekeskuse kohta

Kuidas saab funktsiooni LiveAgent’is rakendada?

IVR-tagasihelistamise funktsiooni kasutamiseks peate ühendama VoIP-telefoninumbri oma LiveAgent’i kontoga. Kui see on ühendatud, peate looma IVR-skripti ja laadima üles IVR-sõnumid. Täieliku IVR-i seadistamise juhendi saamiseks vaadake teda artiklit.

Järgmisena peate lisama tagasihelistamise skripti enda IVR-skripti, järgides teda juhendit. Kui olete lõpetanud, klõpsake salvestada ja testige funktsiooni, helistades teie LiveAgent’i kontoga integreeritud telefoninumbrile.

Kuulake IVR-menüü juhiseid ja vajutage soovitud numbrit (näiteks “Vajutage 4, et taotleda tagasihelistamist). Teie kõne peaks kohe lõppema ja hakkama helisema LiveAgent’i juhtpaneelil, kuni agent võtab kõne vastu. Kui see on vastu võetud, valib LiveAgent automaatselt teie numbri tagasi, luues automaatse tagasihelistamise.

Kas soovite rohkem teada saada klienditeeninduse tagasihelistamise kohta?

Vaadake meie hiljutist blogipostitust.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo