Mis on kliendi propageerimine?
Propageerimine on teenindamise vorm, kui ettevõte keskendub kliendi jaoks parima tegemisele. On oluline hoida kõiki kliente rahulolevana tegeledes nende probleemide ja päringutega. Nende eesmärkide tuvastamine ja neile vastamine võib olla pingeline ja raske.
Kliendi propageerimine on siiski oluline strateegia teie ettevõttele.
See võib suurendada:
- müüki
- kasumit
- ettevõtte usaldusväärsust
- kliendirahulolu
- kliendilojaalsust
- brändi kaasatust
- kliendilojaalsus
See loob sügavaid ja kaasavaid suhteid kõigi klientidega.
Mis on propageerimise programm?
See on turundusstrateegia vorm. Eesmärgiks on luua oma ettevõttele esindajaid/propageerijaid. Julgustada neid jagama oma mõtteid teie toote/teenuse kohta. Seda saab näha näiteks läbi sotsiaalmeedia või sõna levitamise. Suurepärase kliendikogemuse saamine võib mõjutada nende arvustusi/hinnanguid.
Siin on mõned nõuanded kliendikogemuse parandamiseks:
- minge omnikanalisse
- kasutage klienditoe tarkvara nagu LiveAgent
- kuulake kliente ja tehke muudatusi
- looge lihtne klienditeekond
- suhestuge klientidega
- olge võimalikult kättesaadav
- muutke kliendikogemus personaalseks
- andke ära kingitusi
- vastake klientidele reaalajas
- kutsuge VIP kliente avamistele/üritustele
- oskuslikud klienditoe agendid
- koguge enda parandamiseks andmeid
Customer advocate is a person whose job is to find out the needs of a company's customers, and to make sure that the customers are provided with what they want
Milline on propageerija roll?
Roll on informeerida potentsiaalseid kliente ettevõtte toodete ja teenuste kohta. Peamiseks eesmärgiks on suurt gruppi inimesi positiivselt mõjutada, et soodustada ostmistegevust. See protsess peaks juhtuma orgaaniliselt tuginedes suurepärasele kliendikogemusele. Kui kliendi propageerija tunneb suurt väärtust, siis ta soovib seda oma jälgijatega jagada.
Kuidas propageerimist innustada?
Nagu juba eelpool mainisime peaks kliendi propageerimine juhtuma orgaaniliselt. On mõningaid asju, mida te saate teha, et kliendi propageerimist soodustada.
Kliendi propageerijate loomine võib esialgu olla keeruline. Kui uurite lähemalt oma praeguseid kliendi propageerijaid, saate sellistest inimestest profiili luua. Vaadake oma klientide andmebaasi ja otsige õigeid kandidaate.
Kliendi propageerijate innustamise üheks võimaluseks on panna neid ennast erilisena tundma. Andke neile teatud äriline ülevaade või kutsuge neid uute toodete turule paiskamise üritustele. Teie ettevõte saab sellisest tagasisidest ainult kasu.
Teiseks kliendi propageerimise soodustajaks on sotsiaalmeedia. Viimastel aastatel on see muutunud oluliseks mooduseks klientidega suhtlemisel. Seega ei tohiks te sellest oma ettevõttes mööda vaadata. Seega, kuidas innustada kliendi propageerijaid läbi sotsiaalmeedia? Jälgige klientide kaasatust ja küsige neilt arvustusi!
Tänapäeval on võimalik arvustusi läbi automaatsete e-mailide automatiseerida. See võiks olla üheks soodustavaks faktoriks teie ettevõttes. Automaatsed e-mailid võivad genereerida ettevõtte jaoks olulist tagasisidet.
Frequently Asked Questions
Mis on kliendi propageerimine?
Kliendi propageerija on inimene, kelle tööks on avastada klientide vajadusi, et parandada seeläbi kliendirahulolu ja meelitada uusi kliente.
Kuidas luua kliendi propageerimist?
Kõige loomulikum ja ilmsem moodus on klientidelt tagasisidet pärast suurepärase klienditeeninduse pakkumist. Kui saate hea tagasiside, proovige pakkuda neile lojaalsusprogrammi või partnerprogrammi korduvate ostude jaoks.
Kuidas kliendi propageerimist mõõta?
Parim ja kõige orgaanilisem moodus, et mõõta kliendi propageerimist on läbi klientide arvustuste. Kliendi arvustustel on igale ettevõttele suur mõju. Seega peaksite keskenduma hinnangute kogumisele ja vajadusel neile vastamisele.
Top 25 kliendiportaali tarkvara
Täisfunktsionaalne platvorm pakub turunduse ülevaadet ja uurimisandmeid, säästes aega ja ressursse. Parimad valikud: Boardable, LiveAgent, Huddle, Zendesk, SmartVault. Hindade, funktsioonide ja plusside miinuste võrdlus aitab valida sobiva kliendiportaali.
Kuidas kasutada klienditeeninduses WhatsAppi
WhatsApp on võimas tööriist klienditeeninduseks, võimaldades isikupärastatud suhtlust, klientide rahulolu jälgimist ja lojaalsuse suurendamist. Ettevõtted saavad luua profiile, teavitada kliente saadavusest ja integreerida platvormi oma kasutajatoe tarkvaraga. Lisaks saab WhatsAppi kasutada ka sisekommunikatsiooni vahendina, parandades töötajate kogemust.