Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kliendi propageerimine

Mis on kliendi propageerimine?

Propageerimine on teenindamise vorm, kui ettevõte keskendub kliendi jaoks parima tegemisele. On oluline hoida kõiki kliente rahulolevana tegeledes nende probleemide ja päringutega. Nende eesmärkide tuvastamine ja neile vastamine võib olla pingeline ja raske.

Kliendi propageerimine on siiski oluline strateegia teie ettevõttele.

See võib suurendada:

  • müüki
  • kasumit
  • ettevõtte usaldusväärsust
  • kliendirahulolu
  • kliendilojaalsust
  • brändi kaasatust
  • kliendilojaalsus

See loob sügavaid ja kaasavaid suhteid kõigi klientidega.

Mis on propageerimise programm?

See on turundusstrateegia vorm. Eesmärgiks on luua oma ettevõttele esindajaid/propageerijaid. Julgustada neid jagama oma mõtteid teie toote/teenuse kohta. Seda saab näha näiteks läbi sotsiaalmeedia või sõna levitamise. Suurepärase kliendikogemuse saamine võib mõjutada nende arvustusi/hinnanguid.

Siin on mõned nõuanded kliendikogemuse parandamiseks:

  • minge omnikanalisse 
  • kasutage klienditoe tarkvara nagu LiveAgent
  • kuulake kliente ja tehke muudatusi
  • looge lihtne klienditeekond
  • suhestuge klientidega
  • olge võimalikult kättesaadav
  • muutke kliendikogemus personaalseks
  • andke ära kingitusi
  • vastake klientidele reaalajas
  • kutsuge VIP kliente avamistele/üritustele
  • oskuslikud klienditoe agendid
  • koguge enda parandamiseks andmeid

Customer advocate is a person whose job is to find out the needs of a company's customers, and to make sure that the customers are provided with what they want

Cambridge dictionary

Milline on propageerija roll?

Roll on informeerida potentsiaalseid kliente ettevõtte toodete ja teenuste kohta. Peamiseks eesmärgiks on suurt gruppi inimesi positiivselt mõjutada, et soodustada ostmistegevust. See protsess peaks juhtuma orgaaniliselt tuginedes suurepärasele kliendikogemusele. Kui kliendi propageerija tunneb suurt väärtust, siis ta soovib seda oma jälgijatega jagada.

Kuidas propageerimist innustada?

Nagu juba eelpool mainisime peaks kliendi propageerimine juhtuma orgaaniliselt. On mõningaid asju, mida te saate teha, et kliendi propageerimist soodustada.

Kliendi propageerijate loomine võib esialgu olla keeruline. Kui uurite lähemalt oma praeguseid kliendi propageerijaid, saate sellistest inimestest profiili luua. Vaadake oma klientide andmebaasi ja otsige õigeid kandidaate.

Kliendi propageerijate innustamise üheks võimaluseks on panna neid ennast erilisena tundma. Andke neile teatud äriline ülevaade või kutsuge neid uute toodete turule paiskamise üritustele. Teie ettevõte saab sellisest tagasisidest ainult kasu.

Teiseks kliendi propageerimise soodustajaks on sotsiaalmeedia. Viimastel aastatel on see muutunud oluliseks mooduseks klientidega suhtlemisel. Seega ei tohiks te sellest oma ettevõttes mööda vaadata. Seega, kuidas innustada kliendi propageerijaid läbi sotsiaalmeedia? Jälgige klientide kaasatust ja küsige neilt arvustusi!

Tänapäeval on võimalik arvustusi läbi automaatsete e-mailide automatiseerida. See võiks olla üheks soodustavaks faktoriks teie ettevõttes. Automaatsed e-mailid võivad genereerida ettevõtte jaoks olulist tagasisidet.

KKK

Mis on kliendi propageerimine?

Kliendi propageerija on inimene, kelle tööks on avastada klientide vajadusi, et parandada seeläbi kliendirahulolu ja meelitada uusi kliente. 

 

Kuidas luua kliendi propageerimist?

Kõige loomulikum ja ilmsem moodus on klientidelt tagasisidet pärast suurepärase klienditeeninduse pakkumist. Kui saate hea tagasiside, proovige pakkuda neile lojaalsusprogrammi või partnerprogrammi korduvate ostude jaoks.

Kuidas kliendi propageerimist mõõta?

Parim ja kõige orgaanilisem moodus, et mõõta kliendi propageerimist on läbi klientide arvustuste. Kliendi arvustustel on igale ettevõttele suur mõju. Seega peaksite keskenduma hinnangute kogumisele ja vajadusel neile vastamisele.

Tagasi Sõnastikku Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo