Sotsiaalmeediast on saanud meie ühiskonna lahutamatu osa. See on platvorm sõprade ja perega suhtlemiseks, veebis ostlemiseks, raha teenimiseks ja üha enam ka turunduse eesmärgiks. Turundus sotsiaalplatvormidel võib olla tasuta või tasuline.
Millised on peamised erinevused tasulise sotsiaalmeedia ja orgaanilise meedia vahel?
Nad mõlemad…
… kaasavad olemasolevaid vaatajaskondi ja võidavad juurde uut publikut sotsiaalmeedia platvormidel, et reklaamida ja müüa oma toodet, ettevõtet või kaubamärki. Mõlemad kasutavad olemasolevaid sotsiaalmeedia platvorme ja nõuavad sotsiaalmeedia kohalolekut. Ja tõhusaks kasutamiseks on neil mõlemal vaja teatud oskusi.
Kuid…
… orgaaniline sotsiaalmeedia on tasuta.
Kas tasuline on parem kui orgaaniline?
See sõltub Teie eelarvest ja ärieesmärgist. Mõned ütlevad, et orgaanilised postitused on ehtsamad. Teisest küljest võib tasuline sihtida vaatajaskonda paremini, kuid võib Teile rohkem haiget teha kui aidata, kui seda valesti tehakse, kuna kaotate sellega oma raha ja aega. Hea uudis on see, et nende tõhusat kasutamist saab õppida. Tegelikult on mõlema strateegia kombineerimine kõige mõttekam.
Mõlemad strateegiad ebaõnnestuvad, kui lubadusi ei täideta või kui Te ei vasta sotsiaalmeedias.
Improve your social media customer service with LiveAgent
Social media support under one roof.
Vaadake videot orgaanilisest ja tasulisest sotsiaalmeediast
Orgaaniline sotsiaalmeedia on sisu, mille fännid või jälgijad loovad, jagavad ja reklaamivad vastusena brändi või ettevõtte sõnumitele, samas kui tasuline sotsiaalmeedia on sisu, mille turule toomise eest maksab bränd või ettevõte, et saavutada soovitud tulemus (näiteks rohkem jälgijaid või rohkem seotust). LiveAgenti kasutajatoe tarkvara abil saavad ettevõtted tõhusalt hallata oma orgaanilisi ja tasulisi sotsiaalmeedia kampaaniaid. Integreerides sotsiaalmeedia kanalid, pakub LiveAgent selliseid funktsioone nagu automaatvastused, põhjalik analüüs, KKK, teadmusbaasid ja palju muud. Nii saavad meeskonnad igal ajal ja mis tahes kohast kiiresti ja tõhusalt msotsiaalmeedia päringutele vastata.
Topics
- makstud sotsiaalmeedia
- orgaaniline sotsiaalmeedia
- hübriidstrateegiad
Video summary
Sotsiaalmeedia turundus on aastate jooksul arenenud. Minevikus pöörati tähelepanu kaasamisele ja autentsema ja isiklikuma veebikohaloleku loomisele, kuid nüüd kasutatakse sotsiaalmeediat kliendi hankimiseks, uuesti turundamiseks, hoidmiseks ja teenindamiseks. Sotsiaalmeedia võeti kasutusele koos tänaste klientide sooviga läbipaistvuse, otsese kontakti ettevõtetega, autentsuse, jagatud väärtuste ja isiklike ühenduste järele. Sellest tulenevalt on sotsiaalmeedia turundusstrateegiad suur võimalus klientide kaasamiseks kogu ostuteel. Selle video peamisi teemasid on makstud ja orgaanilised sotsiaalmeedia strateegiad ning nende vaheline erinevus. Samuti räägitakse sellest, miks on oluline kasutada hübriidstrateegiat ning antakse mõned näited ettevõtetest, kes kasutavad sotsiaalmeediat edukalt.
Frequently Asked Questions
Kas orgaaniline sotsiaalmeedia on surnud?
Ei. Aga see on kahtlemata palju muutunud. Selle potentsiaali kasutamiseks on oluline nende muutustega kohaneda. Kuni inimesed suhtlevad sotsiaalmeedias, on sellel ka orgaaniline aspekt.
Miks postitada orgaanilist sotsiaalmeedia sisu?
Brändi orgaanilise sotsiaalse kohaloleku säilitamiseks, olemasolevate klientidega suhtlemiseks ja nende toetamiseks ning nende teavitamiseks uudistest ja suhte parandamiseks.
Kuidas ühendada tasuline ja orgaaniline sotsiaalmeedia?
Omandage oskused nende mõlema parima potentsiaali kasutamiseks. Näiteks kasutage orgaanilisi vahendeid heade ja toetavate suhete säilitamiseks praeguste klientidega ja tasulist uute sihtrühmadeni jõudmiseks.
Expert note
Orgaanilise ja tasulise sotsiaalmeedia peamine erinevus seisneb funktsionaalsuses - tasuline tugi pakub paremat tuge ja kiiremat reageerimisaega.
