Mis on dünaamiline sisu?
Veebilehe sisu, mis muutub vastavalt vaataja vajadustele on tuntud, kui dünaamiline sisu.
Kui klient teeb veebilehel päringuid töötab rakendus nii, et sisu kuvatakse ekraanil vastavalt kliendi eelistustele. See aitab klientidele head kogemust luua.
Kõik kliendi eelnevad külastused aitavad kohandada sisu vastavalt sellele, mida klient eelistab näha. See on väga kasulik keeletoe süsteem, sest sisu muutub automaatselt seda vaatava kliendi keelde.
Frequently Asked Questions
Mis on dünaamiline sisu?
Dünaamiline sisu on interneti ja digitaalne sisu, mis muutub vastavalt andmetele, mis on meie kasutuses ja olenevalt kasutaja käitumisest ning eelistustest. Seda saab avaldada teksti, video, audio või segavormis. Selle põhjal kuvavad nt. YouTube algoritmid materjale vastavalt kasutaja eelistustele.
Kas kliendid hindavad dünaamilist sisu?
Kliendid hindavad dünaamilist sisu, sest nad tunnevad, et sisu on kohandatud vastavalt nende huvidele ja eelistustele ning suunatud otse neile. Enamik sotsiaalmeediast töötab sellel põhimõttel, kuid selline sisu ilmub ka veebilehtedele või klienditeenindusse.
Kas saate LiveAgent`is dünaamilist sisu kasutada?
LiveAgent`is saate kasutada dünaamilist sisu. See muutub vastavalt kasutaja vajadustele. Kliendi eelnevad külastused veebilehel aitavad sisu valida. See töötab suurepäraselt keeletoe süsteemina, sest sisu muutub veebilehte sirviva kliendi keelde.
Expert note
Dünaamiline sisu on veebilehe sisu, mis muutub vastavalt kasutaja vajadustele ja käitumisele. See pakub personaalset kogemust ning parandab kasutajamugavust.

Kliendikogemuse lood Le Louvre’ist, Disney’st ja muust
Vaadake, kuidas LiveAgenti kasutamine suurendab ettevõtte klientide rahulolu ja parandab klienditeenindust. Registreeru tasuta kontoga juba täna!
Asetage oma kliendid KÕIGI oma ettevõtmiste keskmesse
Kundede mõistmine on oluline ettevõtte edu ja lojaalsuse suurendamiseks. Kujutlusvõime ja empaatiavõime aitavad kliendikeskset lähenemist luua.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.