Zapier klienditeeninduse kontaktandmed, sh e-posti, sotsiaalmeedia, ja foorumi tugikanalid. Zapier pakub tarkvara, mis ühendab rakendusi ja automatiseerib töövooge.
Registreerudes ma nõustun Üldtingimuste ja Privaatsuspoliitikaga.
Tundub, et proovite kätte saada Zapier’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Zapier tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Zapier veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Zapier esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Zapier on tarkvara arendamisega tegelev ettevõte. See pakub SaaS-tööriista, mis ühendab rakendused ja automatiseerib töövood.
Zapier on tarkvaraarendusega tegelev ettevõte, mis pakub SaaS-tööriista, mis ühendab rakendused ja automatiseerib töövood.
Zapier`i klienditeenindus pakub järgmisi toe kanaleid: e-mail, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Zapier`iga ühendust võtta saates neile e-maili või jättes ühele nende sotsiaalmeedia platvormidest sõnumi. Kui eelistate iseteeninduse tuge, saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Saate võtta ühendust nende toega saates e-maili aadressil: contact@zapier.com
Ei, Zapier`il pole live vestluse tuge.
Zapier ei paku telefoni teel klienditeenindust.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel