Tundub, et proovite kätte saada Acronis’s klienditeenindusmeeskonda. Kahjuks pole me seotud Acronis tugiteenuse meeskonnaga. Me oleme kaks täiesti erinevat ettevõtte organisatsiooni. Sellegipoolest, et teha Teie elu pisut kergemaks, uurisime Acronis veebilehte ning leidsime järgnevad klienditeeninduse andmed. Palun võtke otse ühendust Acronis esindajatega kasutades allolevat kontaktinfot.
Puudub
Acronis reaalajavestluse agentidel kulub tavaliselt vastamiseks 1 päev .
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Puudub
Varundamistarkvara koos lunavarakaitsega koju & ettevõttesse.
Varundamistarkvara koos lunavarakaitsega koju & ettevõttesse.
Acronis`e klienditeeninduse meeskond pakub järgnevaid toe kanaleid nagu: vormi esitamine, live vestlus, kõnekeskus, sotsiaalmeedia tugi, foorumi tugi ja iseteeninduse tugi.
Saate Acronis`ega ühendust võtta kirjutades vormi kaudu, alustades veebilehel agendiga live vestlust, helistades nende abiliinile või jättes neile ühele sotsiaalmeedia kanalitest sõnumi. Kui eelistate iseteeninduse tuge saate alternatiivina kasutada nende teadmistebaasi.
Saate Acronis`ega ühendust võtta täites ära nende vormi:
https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request
Jah, Acronis`el on live vestluse tugi. Minge vebeilehele
https://support.acronis.com/start-chat
Kui eelistate telefonituge, helistage nende abiliinile:+1 781-782-9000.
Täname Teid registreerumast LiveAgenti.
Kohe pärast konto paigaldamist, saadetakse Teie e-postile sõnum sisselogimistunnustega.
Kui kannatate pisut, pääsete pärast installi oma kontole otse siit ligi.
Saadame sisselogimisandmed Teie postkasti kohe kui protsess on lõppenud.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel