Vtiger CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vtiger CRM Privaatsuspoliitikaga
Mis on Vtiger CRM?
Vtiger on pilvepõhine kliendisuhete haldustarkvara. See aitab Teil käsitleda kontaktide ja tuleviku müügi haldust ning turunduskampaaniaid.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage Vtigeri CRM integratsiooni, et saada teavitusi Teie LiveAgenti juhtpaneelile. Te saate teavet iga uue kliendi, juhtumi, sündmuse, kontaktide, arvete ja võimaluste kohta. Integratsioon jälgib ka uuendusi ja muudatusi. Kasutage seda uute juhtumite, sündmuste, kontaktide, müügivihjete, toodete, teenuste, piletite ja muu loomiseks.
Hüved
- Hallake oma kliendisuhteid LiveAgentist
- Saage teavitusi uudiste ja uuenduste kohta
- Üks lahendus, enam pole tarvis vahetada rakendusi
- Säästke aega ja saage rohkem tehtud
Frequently Asked Questions
Mis on Vtiger?
Vtiger on pilvepõhine kliendisuhete haldussüsteem alates 2004. aastast.
Millised on Vtigeri LiveAgentiga kasutamise hüved?
Eelised hõlmavad järgmist: suurenenud klientide rahulolu, parem klienditeeninduse töövoo tõhusus ja võimalus hallata oma klienditeavet LiveAgenti kaudu.
Antud tekst räägib müügi valdkonna klienditeenindusest ning pakub välja erinevaid võimalusi, kuidas klientidele kõnele kutsumist kõnekaks ja meeldejäävaks muuta. Artiklis mainitakse ka LiveAgent tarkvara, mille abil saab videokõnesid pidada. Lisaks tutvustatakse tasuta veebivestluse võimalusi ja nende kasulikkust klienditeeninduses ning Ucraft LiveAgenti klienditeeninduse tarkvara funktsioone, integreerimisi ja partnerprogrammi. Tekst rõhutab ka telefonikõnede olulisust ja otsest suhtlust klientidega.
Tekst käsitleb LiveAgent tarkvara ning selle võimalusi klientide ülesannete automatiseerimiseks ja parema teeninduse pakkumiseks. Lisaks antakse nõuandeid personaalsete ja professionaalsete e-kirjade koostamiseks ning tutvustatakse integreeritud turunduskampaaniate võimalust. LiveAgent keskkond võimaldab kasutada oma domeeni nimega emaili aadressi ning ka sendmail ja sendy marsruutimistarkvara integreerimist. Tekst annab ülevaate ka teenuse registreerumise ja prooviperioodi võimalustest.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaratooteid, et aidata ettevõtetel paremini haldada oma klienditeenindust. Nende hulka kuuluvad VoIP telefonisüsteemid, kaebuste haldamise süsteemid, sissetuleva kõnekeskuse tarkvarad ja muud. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi ja võimalust korraldada veebiseminare ja tugiteenuseid. LiveAgent pakub ka tasuta katsetust ja on saadaval erinevate integreerimiste ja alternatiividega. Kliendid saavad hõlpsalt ühendust võtta erinevate müügikontaktide või sotsiaalmeedia kaudu.