Partner
Mis on Vtiger CRM?
Vtiger on pilvepõhine kliendisuhete haldustarkvara. See aitab Teil käsitleda kontaktide ja tuleviku müügi haldust ning turunduskampaaniaid.
Kuidas seda kasutada?
Kasutage Vtigeri CRM integratsiooni, et saada teavitusi Teie LiveAgenti juhtpaneelile. Te saate teavet iga uue kliendi, juhtumi, sündmuse, kontaktide, arvete ja võimaluste kohta. Integratsioon jälgib ka uuendusi ja muudatusi. Kasutage seda uute juhtumite, sündmuste, kontaktide, müügivihjete, toodete, teenuste, piletite ja muu loomiseks.
Hüved
- Hallake oma kliendisuhteid LiveAgentist
- Saage teavitusi uudiste ja uuenduste kohta
- Üks lahendus, enam pole tarvis vahetada rakendusi
- Säästke aega ja saage rohkem tehtud
Frequently asked questions
Mis on Vtiger?
Vtiger on pilvepõhine kliendisuhete haldussüsteem alates 2004. aastast.
Millised on Vtigeri LiveAgentiga kasutamise hüved?
Eelised hõlmavad järgmist: suurenenud klientide rahulolu, parem klienditeeninduse töövoo tõhusus ja võimalus hallata oma klienditeavet LiveAgenti kaudu.
Piletisüsteemi tarkvara süvauuring
LiveAgent on usaldusväärne ja kohandatav piletisüsteemi tarkvara, mis parandab klienditeenindust ja suurendab töötajate tootlikkust.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent on populaarne klienditeeninduse tarkvara mitmete suhtluskanalite ja integreerimisvõimalustega, mis rõhutab suurepärast klienditeenindust.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme, pakkudes kohest tuge ja võimalust suhelda mitme kliendiga korraga. Vestluste ärakirjad ja tagasiside aitavad parandada teenuse kvaliteeti.
LiveAgenti veebiseminar 4: Mitu teadmusbaasi
Teadmusbaaside haldamine LiveAgentis võimaldab ettevõtetel pakkuda klientidele paremat tuge. LiveAgent pakub mitmesugust suhtluskanalit, sealhulgas chat, kõned ja video kõned.