Partner
Mis on Agile CRM?
Agile CRM on kliendisuhete haldustarkvara (CRM), mida kasutatakse paljude ettevõtete poolt üle maailma. Seda kasutatakse automatiseerimiseks, müügiks, turundamiseks, säilitades samal ajal klientide andmeid, mida saab kasutada erinevates kampaaniates. Agile CRM pakub äriteavet ja aitab müügiesindajaid protsessides.
Kuidas seda kasutada?
Integratsioonis on saadaval palju toiminguid ja päästikuid. Saage oma juhtpaneeli teavitusi, kui Agile CRM-i luuakse uus juhtum, tehing, pilet, sündmus, ülesanne, klient või kontakt. Saate ka hoida silma peal siltidel ja tehingute verstapostidel. Lisaks nende toimingute jälgimisele saate neid LiveAgenti kaudu käsitsi teha. Looge uusi kontakte, lisage kampaaniatele, lisage märkmeid, looge ettevõtteid, lisage kliente gruppidesse, lisage silte või looge vestlusi.
Hüved
- Saage Agile CRM-i teavitusi LiveAgenti töölauale
- Saage ülesanded ja töö tehtud ilma tarkvara vahetamata
- Suurendage töövoogu
Frequently asked questions
Mis on Agile CRM?
Agile on kliendisuhete haldusplatvorm mis võimaldab oma klientidel talletada olulisi andmeid ning automatiseerida müüki või turundusprotsesse.
Mis on Agile CRM-i LiveAgenti integreerimise hüved?
- täienenud klienditeeninduse efektiivsus
- saage Agile CRM-i teavitusi LiveAgenti
- looge ühest liideses kontakte/kontaktgruppe ja lisage silte
CRM tarkvara on ettevõttes oluline platvorm, mis võimaldab igal töötajal juurdepääsu andmetele sõltumata osakonnast. Parimad praktikad hõlmavad õige tarkvara valimist vastavalt brändi vajadustele, töötajate koolitamist ja automatiseerimise kasutamist. Lisaks on oluline paika panna tegevus- ja koostööreeglid ning tagada, et kõik vajalik info oleks CRM-is olemas.
Piletite/klientide ülevaade (CRM)
CRM-tarkvara salvestab klientide olulist teavet, mida kasutavad müüjad, turundajad ja tugiagendid, et pakkuda paremat müügi- ja klienditoe kogemust. Asjakohaste pakkumiste ja soovituste pakkumine suurendab kasumlikkust ning kohandatud klienditeave võimaldab erakordse teeninduse pakkumist. LiveAgenti sisseehitatud CRM võimaldab vaadata varasemat suhtlust, luua kohandatud märkmeid, muuta ja salvestada kliendiandmeid ning ühendada tarkvaraga üle 40 kolmanda osapoole integratsiooni. Vajalik on õige tarkvara valimine ja koolitada töötajaid CRM-i kasutamiseks.
LiveAgent pakub erinevaid CRM teenuseid, mis võimaldavad ettevõtetel täiendatud klienditeadmiste abil pakkuda personaalset teenust ning suurendada kliendi rahulolu ja lojaalsust. Lisaks võimaldab tarkvara automatiseerimisvõimalusi, mis parandavad klienditeenuse kvaliteeti. LiveAgent integreerub parimate CRM tarkvaradega ning pakub ka VoIP telefonisüsteeme ja teisi klienditeeninduse tarkvarasid. Tasuta prooviversioon on saadaval. Ettevõte pakub ka partnerprogrammi.