Agile CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Agile CRM Privaatsuspoliitikaga
Mis on Agile CRM?
Agile CRM on kliendisuhete haldustarkvara (CRM), mida kasutatakse paljude ettevõtete poolt üle maailma. Seda kasutatakse automatiseerimiseks, müügiks, turundamiseks, säilitades samal ajal klientide andmeid, mida saab kasutada erinevates kampaaniates. Agile CRM pakub äriteavet ja aitab müügiesindajaid protsessides.
Kuidas seda kasutada?
Integratsioonis on saadaval palju toiminguid ja päästikuid. Saage oma juhtpaneeli teavitusi, kui Agile CRM-i luuakse uus juhtum, tehing, pilet, sündmus, ülesanne, klient või kontakt. Saate ka hoida silma peal siltidel ja tehingute verstapostidel. Lisaks nende toimingute jälgimisele saate neid LiveAgenti kaudu käsitsi teha. Looge uusi kontakte, lisage kampaaniatele, lisage märkmeid, looge ettevõtteid, lisage kliente gruppidesse, lisage silte või looge vestlusi.
Hüved
- Saage Agile CRM-i teavitusi LiveAgenti töölauale
- Saage ülesanded ja töö tehtud ilma tarkvara vahetamata
- Suurendage töövoogu
Frequently Asked Questions
Mis on Agile CRM?
Agile on kliendisuhete haldusplatvorm mis võimaldab oma klientidel talletada olulisi andmeid ning automatiseerida müüki või turundusprotsesse.
Mis on Agile CRM-i LiveAgenti integreerimise hüved?
- täienenud klienditeeninduse efektiivsus - saage Agile CRM-i teavitusi LiveAgenti - looge ühest liideses kontakte/kontaktgruppe ja lisage silte
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.