Partner
Mis on Agile CRM?
Agile CRM on kliendisuhete haldustarkvara (CRM), mida kasutatakse paljude ettevõtete poolt üle maailma. Seda kasutatakse automatiseerimiseks, müügiks, turundamiseks, säilitades samal ajal klientide andmeid, mida saab kasutada erinevates kampaaniates. Agile CRM pakub äriteavet ja aitab müügiesindajaid protsessides.
Kuidas seda kasutada?
Integratsioonis on saadaval palju toiminguid ja päästikuid. Saage oma juhtpaneeli teavitusi, kui Agile CRM-i luuakse uus juhtum, tehing, pilet, sündmus, ülesanne, klient või kontakt. Saate ka hoida silma peal siltidel ja tehingute verstapostidel. Lisaks nende toimingute jälgimisele saate neid LiveAgenti kaudu käsitsi teha. Looge uusi kontakte, lisage kampaaniatele, lisage märkmeid, looge ettevõtteid, lisage kliente gruppidesse, lisage silte või looge vestlusi.
Hüved
- Saage Agile CRM-i teavitusi LiveAgenti töölauale
- Saage ülesanded ja töö tehtud ilma tarkvara vahetamata
- Suurendage töövoogu
Frequently Asked Questions
Mis on Agile CRM?
Agile on kliendisuhete haldusplatvorm mis võimaldab oma klientidel talletada olulisi andmeid ning automatiseerida müüki või turundusprotsesse.
Mis on Agile CRM-i LiveAgenti integreerimise hüved?
- täienenud klienditeeninduse efektiivsus - saage Agile CRM-i teavitusi LiveAgenti - looge ühest liideses kontakte/kontaktgruppe ja lisage silte
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
LiveAgent pakub erinevaid tarkvaralahendusi, sealhulgas klienditeeninduse, VoIP telefonisüsteemide, kõnekeskuse ja kaebuste haldamise tarkvara. Lisaks on saadaval ka mitmeid integratsioone ning partnerprogramm. LiveAgenti uudiskirja tellimuse saab registreeruda tema veebilehelt ning pakutakse ka tasuta prooviversiooni. Samuti on võimalik jälgida LiveAgenti blogi, õppida akadeemias või vaadata veebiseminare. Kõik ettevõtte teenused on kättesaadavad aadressil qualityunit.com.