Partner
Mis on SendMyCall?
SendMyCall on ettevõtte telefonisüsteem ja VoIP-teenuse pakkuja. Nende teenuste hulka kuuluvad virtuaalsed numbrid, ettevõtete PBX-telefonisüsteem, tasuta numbrid ja kõnede haldus.
Kuidas SendMyCalli kasutada?
LiveAgenti piletisüsteem käsitleb ka klientide kõnesid. Tänu sellele funktsioonile saate hõlpsasti seadistada oma kõnekeskuse ja vastata kõnedele. SendMyCalli saab valida LiveAgent kõnekeskuse VoIP-pakkujaks.
Lahendage kõik päringud telefoni teel LiveAgenti abil ja alustage suurepärase klienditoe pakkumist. Meie kõnekeskuse funktsioonid tagavad Teile sujuva klienditeeninduse. kasutage ära videokõnesid, IVR puid, kohandatud kõnenuppe ja palju muud.
Millised on SendMyCalli kasutamise eelised?
- Taskukohased ja paindlikud hinnakavad
- Pakub tasuta numbreid
- Ülemaailmne leviala
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Kas SendMyCalli integreerimine LiveAgentiga maksab midagi?
SendMyCalli integreerimine LiveAgenti on lisatud ühte meie pakettidest, seega ei kaasne lisakulusid. Lihtsalt ühendage oma SendMyCall number, seadistage kõnekeskus ning hakake klientidele helistama ja neile vastama.
Kuidas integreerida SendMyCall LiveAgentiga?
Integreerimisprotsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti. SendMyCalli ja LiveAgenti integreerimise lõpetamiseks pole vaja pistikprogramme aktiveerida ega kolmandate osapoolte teenustele tugineda. Integreerimisprotsessi lõpuleviimiseks järgige alltoodud samme.
- Kõigepealt minge saidile SendMyCall ja ostke oma uus virtuaalne number. Seda saate teha, klõpsates nende avalehe paremas ülanurgas nupul Osta kohe .

- Selles jaotises valige riik ja piirkond, kus soovite numbri aluseks võtta. Valige jaotises Edastamise sihtkoha valimine VoIP ja sisestage Host ja Detailid. Kui olete lõpetanud, klõpsake nupul Jätka.

- Enne maksmist peate registreeruma. Kui olete registreerimisprotsessi lõpetanud, pange oma kasutajanimi, parool ja virtuaalne number järgmisteks sammudeks valmis.

- Nüüd avage LiveAgent ning minge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Klõpsake ülaosas asuvat oranži nuppu Loo ja valige VoIP-pakkujate loendist SendMyCall.

- Sisestage oma andmed, nagu kasutajanimi, parool ja oma SendMyCalli telefoninumber. Samuti peate valima vastava osakonna, valima eesliite, hosti, valiku kõnesid salvestada ja numbrile nime anda. Kui olete lõpetanud, klõpsake käsul Salvesta.

Olete edukalt lisanud oma SendMyCall numbri LiveAgent kõnekeskusesse. Nüüd saate seda kasutada kliendikõnede tegemiseks ja neile vastamiseks. Kas soovite lisateavet telefoni teel klienditoe pakkumise kohta? Vaadake meie akadeemia artikleid, et saada uusi näpunäiteid.
Frequently asked questions
Mis on SendMyCall?
SendMyCall on ettevõte, mis pakub virtuaalseid telefoninumbreid, kontoritele mõeldud PBX-süsteeme ja tasuta numbreid. Nende hinnakujundus on paindlik ja saate valida paljude riikide ja piirkondade hulgast kogu maailmas.
Kas SendMyCall töötab koos LiveAgentiga?
Jah, SendMyCall on üks VoIP-pakkujatest, mida LiveAgent toetab. Saate lisada oma SendMyCalli virtuaalsed numbrid LiveAgenti kõnekeskusesse ning alustada kliendikõnede tegemist ja neile vastamist.
Kuidas integreerida SendMyCall LiveAgentiga?
See on lihtne, siin on vajalikud sammud. Hankige oma SendMyCalli telefoninumber Minge LiveAgenti Seadistused > Kõne > Numbrid Looge uus number ja valige SendMyCall Lisage oma kasutajanimi, parool ja teised detailid ning vajutage Salvesta
Constant Contacti klienditoe kontaktid
Constant Contact pakub digitaalse turunduse tööriistu ja mitmeid tugikanaleid, sh e-post, sotsiaalmeedia tugi ja telefonikõned. Neile saab saata ka e-kirja aadressile socialmedia@constantcontact.com.
Avaya IP Office 9641G puuteekraaniga telefoni ülevaade
Ettevõte pakub mitmekeelset vestlust, kõnesid, video-kõnesid ja sotsiaalmeediat. LiveAgent on tarkvara, mis võimaldab suhelda erinevate kanalite kaudu.