SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SendMyCall Privaatsuspoliitikaga
Mis on SendMyCall?
SendMyCall on ettevõtete telefonisüsteem ja VoIP pakkuja. Nende teenuste hulka kuuluvad virtuaalsed numbrid, PBX-telefonisüsteem ettevõtetele, tasuta numbrid ja kõnede haldus .
Kuidas SendMyCalli kasutada?
LiveAgenti piletisüsteem tegeleb ka kliendikõnedega. Tänu sellele funktsioonile saate hõlpsasti seadistada oma kõnekeskuse ja alustada kõnedele vastamist. SendMyCalli saab valida oma LiveAgenti kõnekeskuse VoIP-teenuse pakkujaks.
Lahendage LiveAgentiga kõik päringud telefoni teel ja pakkuge suurepärast kliendituge. Meie kõnekeskuse funktsioonid tagavad, et teie kliendihaldus on sujuv. Kasutage ära videokõnesid, IVR-puid, kohandatud helistamisnuppe ja palju muud.
Millised on SendMyCalli kasutamise eelised?
- Taskukohased ja paindlikud hinnaplaanid
- Pakub tasuta numbreid
- Ülemaailmne leviala
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Kas SendMyCalli integreerimine LiveAgentiga maksab midagi?
SendMyCalli integratsioon sisaldub ühes LiveAgenti paketis, seega ei kaasne lisatasusid. Lihtsalt ühendage oma SendMyCall number, seadistage kõnekeskus ning alustage klientidele kõnede tegemist ja neile vastamist.
Kuidas integreerida SendMyCall LiveAgentiga?
Integreerimisprotsess on lihtne ja võtab vaid mõne minuti. SendMyCalli ja LiveAgenti integreerimise lõpetamiseks pole vaja pistikprogramme aktiveerida ega kolmandate osapoolte teenustele tugineda. Integreerimisprotsessi lõpuleviimiseks järgige alltoodud samme.
- Kõigepealt minge SendMyCalli veebisaidile ja ostke oma uus virtuaalne number. Saate seda teha, klõpsates avalehe paremas ülanurgas nupul Osta kohe.
- Selles jaotises tuleb valida riik ja piirkond, kus soovite numbrit kasutada. Valige VoIP jaotises Edastussihtkoha valimine ja seejärel sisestage Host ja Üksikasjad. Kui olete lõpetanud, klõpsake nuppu Jätka.
- Enne tasumist peate registreeruma. Kui olete registreerimisprotsessi lõpetanud, pange järgmiste sammude jaoks valmis oma kasutajanimi, parool ja virtuaalne number.
- Nüüd avage LiveAgent ja minge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Klõpsake ülaosas oranžil nupul Loo ja valige VoIP-teenuse pakkujate loendist SendMyCall.
- Esitage oma andmed, nagu kasutajanimi, parool ja oma SendMyCalli telefoninumber. Samuti tuleb valida vastav osakond, väljavalimise eesliide, host, kõnede salvestamise võimalus ja anda numbrile nimi. Kui olete lõpetanud, klõpsake käsul Salvesta.
Olete edukalt lisanud oma SendMyCall numbri LiveAgent kõnekeskusesse. Nüüd saate seda kasutada kliendikõnede tegemiseks ja neile vastamiseks. Kas soovite lisateavet telefoni teel klienditoe pakkumise kohta? Vaadake meie akadeemia artikleid, et saada uusi näpunäiteid.
Looking to enhance your customer service experience?
Improve response times, streamline communication, and provide exceptional customer service with LiveAgent's SendMyCall integration.
Frequently Asked Questions
Mis on SendMyCall?
SendMyCall on ettevõte, mis pakub virtuaalseid telefoninumbreid, kontoritele mõeldud PBX-süsteeme ja tasuta numbreid. Nende hinnakujundus on paindlik ja saate valida paljude riikide ja piirkondade hulgast kogu maailmas.
Kas SendMyCall töötab koos LiveAgentiga?
Jah, SendMyCall on üks VoIP-pakkujatest, mida LiveAgent toetab. Saate lisada oma SendMyCalli virtuaalsed numbrid LiveAgenti kõnekeskusesse ning alustada kliendikõnede tegemist ja neile vastamist.
Kuidas integreerida SendMyCall LiveAgentiga?
See on lihtne, siin on vajalikud sammud. Hankige oma SendMyCalli telefoninumber Minge LiveAgenti Seadistused > Kõne > Numbrid Looge uus number ja valige SendMyCall Lisage oma kasutajanimi, parool ja teised detailid ning vajutage Salvesta
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.