Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Office Maker

Mis on Office Maker?

Office Maker on kohalik digitaalsete teenuste operaator hääle/Interneti/pilve jaoks.

Pakutavate lahenduste ja uuenduslike tehnoloogiate kaudu vastame organisatsioonide ühele peamisele ootusele, kes soovivad saada ühtset kontaktpunkti telefoni-, interneti-, pilve- ja arvutiturvalisuse teemade haldamiseks.

Helistage ja võtke kõnesid vastu LiveAgentis meie lihtsa ja ökonoomse SIP Trunk Offeri abil, mis on kliendiliidese kaudu veebis täielikult kontrollitav.

Aktiveerige oma telefoniliinid ja valige oma numbrid mõne hiireklõpsuga kasutades meie veebitööriista ja hoidke oma telefoniside kontrolli all.

OMA TELEFONINUMBRITE HALDAMINE

  • Geograafiliste või mittegeograafiliste numbrite määramine (08 ja 09)
  • Teie telefoninumbrite teisaldatavus kõigile operaatoritele
  • Rahvusvaheliste numbrite määramine
  • Registreerimine kollaste lehtede kataloogides
  • Hädaabinumbrite haldamine (15, 17, 18, 112 jne)

SÕRMEOTSTEGA JUHTIMINE

  • Numbri esitamise isikupärastamine
  • Tingimusteta ja hädaabikõnede suunamise seaded
  • Soovimatute helistajate filtreerimine
  • Väljuvate kõnede piiramine kasutaja poolt

Lihtne, odav ja kulukohustusteta:

SIP Trunk on tellitud vastavalt soovitud väljuvate kõnede arvule. Iga tellitud väljamineva kõne puhul pakub Office Maker Teile sissetulevat kõnet.

Näide: Kui võtate 15 SIP Trunki, saate teha kuni 15 samaaegset väljaminevat kõnet (kui samal ajal pole rohkem kui 15 sissetulevat kõnet) ja vastu võtta kuni 30 samaaegset sissetulevat kõnet (kui väljuvaid kõnesid pole samal ajal).

  • Trunk SIP à la carte: 3€HT/Kuu/Kanal
  • Trunk SIP Unlimited fikseeritud : 13€HT/Kuu/Kanal
  • Trunk SIP Unlimited fikseeritud ja mobiil : 19,99€HT/Kuu/Kanal

Tellige oma liin siit: https://officemaker.fr/telephonie-sur-ip/trunk-sip/

Kuidas seda kasutada?

Kui otsite oma LiveAgent kõnekeskusega ühenduse loomiseks VoIP-pakkujat, on Office Maker suurepärane valik. LiveAgenti kõnekeskus tegeleb Teie kõnede ja piletitega ning Office Maker kannab hoolt ülejäänu eest. Sülearvuti või nutitelefoni mikrofonid ja kõlarid on kõik, mida vajate alustava kõnekeskuse loomiseks. Hiljem võib tarvis minna muud riistvara kui soovite kõne kvaliteeti parandada.

Kuidas saada kasu LiveAgenti kõnekeskusest?

Kuigi mõned inimesed eelistavad digitaalseid kliendikogemusi, soovivad teised sügavamat isiklikku sidet brändidega, kellega nad suhtlevad. Kõnekeskused on suurepärane viis oma kliendisuhete parandamiseks, toodete müümiseks, uute klientide ja teenuste kasutajate hankimiseks või üldise klienditeeninduse pakkumiseks.

Traditsiooniliste kõnekeskuste langusel ja LiveAgenti sarnaste kõnekeskuse tarkvarade tõusuteel, on lihtne klientidele pakkuda neid tüüpi kogemusi, ilma et peaks panka lõhki ajama. Kõnekeskused on nüüd ligipääsetavad igat tüüpi ettevõtetele – väikestele ja suurtele.

Kuidas toimib LiveAgenti kõnekeskus?

LiveAgent muudab oma täiustatud funktsioonide abil kõnekeskuse haldamise ja pidamise ettevõtetele lihtsamaks. Näiteks saate luua kohandatudIVR (Interaktiivne häälvastus) puud, mis suunab Teie kliendid automaatselt õigete osakondade ja agentide juurde.

Parim osa? LiveAgenti IVR funktsioon teeb ise kogu töö ja loob Teie klientidele sekeldustevaba kogemuse. Ainus mis nad peavad tegema, on kuulata IVRi menüüd ja vajutada vastavat nuppu valimisklahvistikul (nt. vajutage 1 müügiteenuse jaoks), et saada ühendust töö jaoks õige inimesega.

Kõnekeskus IVRiga

Kas Teie klient võttis kogemata vale osakonnaga ühendust? Lahendus on lihtne, kasutage aja säästmiseks kõnede suunamist, et saata klient Teie kolleegi juurde.

Kas Teil on raskusi kliendi poolt öeldu mäletamisega? Pole muret, LiveAgent salvestab kõik sisse- ja väljatulevad kõned ning talletab need süsteemi. Mälu värskendamiseks otsige üles õige pilet ning kuulake kõne täielikku salvestist. Kõnesalvestust võib kasutada ka uute agentide treenimiseks, näidates neile korrektseid vastuseid klientide kõnedele. 

Kas soovite rohkem teavet meie kõnekeskuse funktsioonide kohta? Vaadake meie Kõnekeskuse funktsioonide lehte, mis sisaldab kogu infot LiveAgenti kõnekeskuse võimekuse kohta.

Kuidas integreerida Office Maker LiveAgentiga?

Kui soovite luua oma LiveAgent kõnekeskuse, kasutades VoIP-teenuse pakkujana Office Makerit, järgige seda lihtsat juhendit.

  • Avage LiveAgent ja liikuge Seadistamine > Kõne > Numbrid. Vajutage oranžile Loo nupule ülaosas. 
  • Valige Office Maker VoIP pakkujate nimekirjast.
Office Maker
Office Maker
  • Nimetage number, valige osakond, sisestage oma sisselogimisandmed ja valige oma väljahelistamise eesliite number. Samuti saate märkida või tühistada valiku kõigi sellelt numbrilt saadud ja tehtud telefonikõnede salvestamiseks. Kui soovite lõpetada, klõpsake allosas nuppu Lisa.
Office Maker
Office Makeri telefoninumbri seadistamine

Telefoninumber on LiveAgentis ja kasutamiseks valmis. Soovi korral saate lisada rohkem Office Makeri telefoninumbreid või lisada teiste VoIP-pakkujate numbreid.

Office Maker
Lisatud on Office Makeri telefon

Saage rohkem infot LiveAgenti kõnekeskuse tarkvara kohta

Kas otsite kõnekeskuse loomise ja haldamise kohta lisateavet? Huvi korral vaadake LiveAgenti Akadeemiat, et saada rohkem infot kõnekeskuste ja muude klienditeeninduse maailma teemade kohta.

Uudishimulik mida LiveAgent veel suudab teha? Vaadake allolevat videot, et näha meie klienditeeninduse tarkvara täit tuuri.

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo