Partner
Mis on Klaus?
Klaus on klienditeeninduse kvaliteedi ja vestluste hindamise tarkvara, mis muudab sisemise tagasiside andmise klienditoe meeskondadele palju lihtsamaks. Sisemiste hinnangute ja teiste funktsioonidega on väga lihtne meeskonna tulemuslikkust parandada.
Kuidas seda kasutada?
Klausi integreerimine LiveAgenti võimaldab Teil oma meeskonnale lihtsasti tagasisidet anda. Pärast integreerimise aktiveerimist saate Klausi alla laadida LiveAgenti piletid. Seejärel saate neid hinnata vastavalt erinevatele kriteeriumidele, hinnata pileti kvaliteeti ja näha oma agentide nõrku kohti.

Hüved
- Hinnake oma agente ja pileteid LiveAgentist
- Andke erinevate kriteeriumite järgi tagasisidet
- Parandage töövoogu
- Hallake oma agentide tulemuslikkust
Frequently Asked Questions
Mis on Klaus?
Klaus on platvorm, mis võimaldab juhil / juhendajal hinnata ettevõtte klienditoe või -teenuse tulemuslikkust.
Miks peaksite integreerima Klausi LiveAgenti klienditoesse?
Klausi integreerimine aitab Teil saada parema ülevaate oma agentide tegevusest ja võimaldab Teil tõhusalt oma meeskonnale tagasisidet anda.
LiveAgent | Kõnekeskuse tarkvara teie klienditoes
LiveAgent pakub võimsat klienditoe tarkvara, mis suurendab müüki, parandab kliendirahulolu ja pakub isikupärast tuge.
LiveAgenti klienditoe tarkvara ja reaalajas vestlus
LiveAgent on kohandatav tarkvara, mis aitab ettevõtetel parandada reageerimisaega, tõhusust ja klienditoiminguid, luues parema kliendikogemuse.
LiveAgenti veebiseminar 1: Sissejuhatus & Üldine ülevaade
E-posti, automatiseerimise ja SLA kasutamist tutvustav veebiseminar LiveAgentist, populaarsest klienditeeninduse tarkvarast, mis pakub mitmeid suhtluskanaleid.