Klaus

Mis on Klaus?

Klaus on klienditeeninduse kvaliteedi ja vestluste hindamise tarkvara, mis muudab sisemise tagasiside andmise klienditoe meeskondadele palju lihtsamaks. Sisemiste hinnangute ja teiste funktsioonidega on väga lihtne meeskonna tulemuslikkust parandada.

Kuidas seda kasutada?

Klausi integreerimine LiveAgenti võimaldab Teil oma meeskonnale lihtsasti tagasisidet anda. Pärast integreerimise aktiveerimist saate Klausi alla laadida LiveAgenti piletid. Seejärel saate neid hinnata vastavalt erinevatele kriteeriumidele, hinnata pileti kvaliteeti ja näha oma agentide nõrku kohti.

LiveAgenti ja Klausi integratsioon

Hüved

  • Hinnake oma agente ja pileteid LiveAgentist
  • Andke erinevate kriteeriumite järgi tagasisidet
  • Parandage töövoogu
  • Hallake oma agentide tulemuslikkust

Frequently asked questions

Mis on Klaus?

Klaus on platvorm, mis võimaldab juhil / juhendajal hinnata ettevõtte klienditoe või -teenuse tulemuslikkust.

Miks peaksite integreerima Klausi LiveAgenti klienditoesse?

Klausi integreerimine aitab Teil saada parema ülevaate oma agentide tegevusest ja võimaldab Teil tõhusalt oma meeskonnale tagasisidet anda. 

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo