Partner
Mis on Klaus?
Klaus on klienditeeninduse kvaliteedi ja vestluste hindamise tarkvara, mis muudab sisemise tagasiside andmise klienditoe meeskondadele palju lihtsamaks. Sisemiste hinnangute ja teiste funktsioonidega on väga lihtne meeskonna tulemuslikkust parandada.
Kuidas seda kasutada?
Klausi integreerimine LiveAgenti võimaldab Teil oma meeskonnale lihtsasti tagasisidet anda. Pärast integreerimise aktiveerimist saate Klausi alla laadida LiveAgenti piletid. Seejärel saate neid hinnata vastavalt erinevatele kriteeriumidele, hinnata pileti kvaliteeti ja näha oma agentide nõrku kohti.

Hüved
- Hinnake oma agente ja pileteid LiveAgentist
- Andke erinevate kriteeriumite järgi tagasisidet
- Parandage töövoogu
- Hallake oma agentide tulemuslikkust
Frequently asked questions
Mis on Klaus?
Klaus on platvorm, mis võimaldab juhil / juhendajal hinnata ettevõtte klienditoe või -teenuse tulemuslikkust.
Miks peaksite integreerima Klausi LiveAgenti klienditoesse?
Klausi integreerimine aitab Teil saada parema ülevaate oma agentide tegevusest ja võimaldab Teil tõhusalt oma meeskonnale tagasisidet anda.
LiveAgent on klientidele kättesaadav 24/7 ning pakub mitmeid tarkvarafunktsioone, sealhulgas VoIP telefonisüsteeme, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ning klienditeeninduse tarkvara. Ettevõte pakub ka partnerluse võimalusi ning neil on mitmeid auhindu ja sertifikaate. Lisaks jagab artikkel üheksa klienditoe parimat tava ettevõtetele, kes soovivad parandada oma klienditoe/teenuse üldist kvaliteeti. Klienditoe parimad tavad hõlmavad õige klienditoe tarkvara valikut, ühte ainukest kontaktpunkti, teenusetaseme lepingute lisamist ning piisava töötajate võimekuse tagamist.
Reviews - Piletisusteemi Tarkvarade Arvustused - Helpscout
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse ja müügi tarkvaralisi lahendusi, sealhulgas telefonisüsteemid, kõnekeskuse tarkvara ja kliendiportaalid. LiveAgenti tarkvara on saadaval tasuta prooviversioonina ning ettevõte pakub ka kliendituge ja partnerprogramme. Lisaks pakub LiveAgent veebiseminare, trükkimisteenuseid ja kulude kalkulaatorit.
The use of customized fields in support tickets can improve customer service by allowing for quick and personalized assistance. LiveAgent is a highly praised tool for customer communication and has helped businesses increase customer satisfaction and sales. The platform offers numerous integrations and a cost-effective solution for handling support requests from various channels. Overall, LiveAgent is a valuable tool for improving customer support and communication.
LiveAgent pakub mitmeid klienditeeninduse funktsioone, nagu tagasisidekogumine, klientide jälgimine ja kaaskirja mallid. LiveAgenti tarkvara sisaldab ka VoIP telefonisüsteeme, iseteenindustarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara, kaebuste haldamise süsteemi, kliendiportaali tarkvara ja e-posti haldussüsteemi. Oluline on saada kasutajatelt tagasisidet kliendiportaali kasutamise kohta. Mallid võimaldavad saata kliendile kohandatud tagasiside taotlusi. Tugiportaal salvestab teadmusebaasi artikleid, foorumipostitusi ja klientide tagasisidet ning toetab kliente ka siis, kui ettevõte pole võrgus.