Partner
Mis on Help Desk Migration by Relokia?
Relokia on ettevõte, mis keskendub andmete migreerimise teenustele, see suudab varundada ja migreerida andmeid suure hulga rakenduste vahel. Protsessid on kiired, usaldusväärsed ja turvalised, nii et Te ei pea muretsema oma andmete kaotamise pärast. Relokia teenused on krüptitud ja nad pakuvad hämmastavat kliendituge.
Help Desk Migration by Relokia on veebiteenus, mis võimaldab Teil andmeid migreerida kohapealsete ja pilvepõhiste kasutajatoe süsteemide vahel. Erilisi teadmisi ja oskusi pole vaja.
Relokia jagab oma teenuse kolmeks osaks. Lisaks kasutajatoe migreerimisvalikutele saate importida ka kõik oma andmed CSV-failist. Kolmas võimalus hõlmab andmete eksportimist CSV-faili.

Kuidas saate kasutada Help Desk Migration by Relokiat?
Kasutage Help Desk Migration by Relokiat, et oma andmed kasutajatoelt teiste ärilahenduste vahel teisaldada ja vastupidi. Teenus säästab lugematuid tunde, mis on vajalikud andmete teisaldamiseks kasutajatoe platvormide vahel.
Enamiku ettevõtete jaoks on andmete migreerimine valus protsess. Mõned kaaluvad API kasutamist ja kirjutavad oma isikliku migratsioonitööriista, teised aga mõtlevad välja viisi, kuidas oma andmeid käsitsi teisaldada. Mõlemad meetodid võtavad palju aega ja vaeva. Kuid mis kõige tähtsam – inimressursside töölt eemaldamine maksab rohkem kui automaatse andmete migreerimise tööriista kasutamine.
Ja kuidas saate seda andmete üleviimist kasutada? See võib töötada sarnaselt mõnele meie migratsiooni pistikprogrammiga ja tarkvara integratsioonidega, nagu Mailchimp, Slack, Gmail või Shopify. Help Desk Migration by Relokia ja LiveAgenti integratsioonid koguvad andmeid ühest rakendusest ja paigutavad need LiveAgenti piletisüsteemi.
Saate seda kasutada teabe jagamiseks, kliendi kontaktide jälgimiseks, failide ja dokumentide kogumiseks ning neid enda hüveks ära kasutada. Viimaseks, kuid mitte vähem oluliseks, on võimalus oma andmed muudest kasutajatugedest jäädavalt LiveAgentile üle kanda juhuks, kui soovite jäädavalt üle minna meie lahendusele ja pakkuda hämmastavat kliendituge.
Milliseid andmeid saab migreerida?
Sõltuvalt kasutajatoe allikast saate migreerida:
- Piletid.
- Agendid ja grupid.
- Kontaktid ja ettevõtted.
- Sildid.
- Manused.
- Avalikud ja privaatsed märkmed.
- Kohandatud väljad.
Mis kasu on Help Desk Migration by Relokia kasutamisest?
- Teisaldage andmed kiiresti ja vaevata Teie valitud kasutajatoe platvormide vahel.
- Säästke märkimisväärne summa raha.
- Käivitage testi import nii mitu korda kui vaja.
- Kohandage oma migratsiooni vastavalt oma organisatsiooni vajadustele.
- Säilitage klienditoe andmete terviklikkus ning kogu Teie ja klientide vahelise suhtluse ajalugu.
Struggling with your old help desk?
Switch to LiveAgent and get access to a multi-channel ticketing system today
Kuidas kasutada Help Deks Migrationit koos LiveAgentiga
Help Desk Migration by Relokia kasutamise õppimine on lihtne protsess, mis tagab mugava andmeedastuse. Järgige allolevat juhendit, et õppida, kuidas seda lihtsat protsessi iseseisvalt lõpule viia.
- Minge Help Desk Migration veebilehele ning looge oma konto. Seejärel saate valida automaatse migreerimisteenuse ja kohandatud migratsiooniteenuse vahel. Viimane hõlmab vestlust kasutajatoe migratsioonieksperdiga, kes tegeleb ülekandega isiklikult, seega keskendub see juhend ainult automatiseeritud migratsiooniteenusele. Klõpsake nuppu Alusta migratsiooni viisardit ja jätkake järgmise sammuga.

- Nüüd saate valida, millisest kasutajatoest soovite oma andmed üle viia. Klõpsake nupul Migrate from ja valige paljude lahenduste hulgast. Saate klõpsata vahekaardil Help Desk, et näha ainult kasutajatoe tarkvara üleviimise valikuid.

- Sõltuvalt kasutajatoest, kust Te migreerute, peate esitama kas URL-i või API-võtme, mõnel juhul peate esitama mõlemad. Teie kasutajatoe URL-i saab hõlpsasti kopeerida ja kleepida mis tahes brauseri URL-i ribalt, samas kui teie API-võtme saab genereerida otse kasutajatoe tarkvara seadetes või konfiguratsioonis. Kui Te pole kindel, kust seda leida, otsige kindlasti oma klienditoe tarkvara juhend. Kui olete vajalikud andmed esitanud, klõpsake nuppu Jätka.

- Valige andmed, mida soovite üle kanda. Selle sammu ajal peate andmete õigeks tõlkimiseks sobitama ka lähte- ja sihtpileti väljad. Kui tunnete, et vajate selle sammu jaoks abi, võtke ühendust Help Deski Migrationi tugimeeskonnaga. Käivitage test, et näha, kuidas üleviimine toimib. Enne jätkamist kontrollige hoolikalt üleviimise tulemusi.
Kui olete tulemustega rahul, alustage üleviimist. Lisaks saab Help Desk Migrationi meeskond Teie tellimust isikupärastada, et see vastaksTeie ettevõtte konkreetsetele vajadustele. Kohandatud üleviimise taotlemiseks jätke sõnum otsevestlusse või püstitage pilet.
Ongi kõik, olete Relokia integreerimise abil klienditoe migratsiooni edukalt lõpetanud ja oma andmed oma vanast kasutajatoest LiveAgenti üle kandnud. Vaadake muid lahedaid integratsioone erinevate tarkvaradega, vaadake LiveAgent tuuri videot või sirvige Akadeemiat, et saada lisateavet hämmastava klienditoe pakkumise kohta.
Frequently Asked Questions
Kuidas saate migreerida kasutajatoe migratsiooni Relokia kaudu?
1. Looge omale konto aadressil Help Desk Migration 2. Täitke vajalikud mandaadid 3. Testige migratsiooni ja kaaluge hoolikalt 4. Migreerige
Mis on kasutajatoe migratsioon?
Andmete üleviimine võib olla paljude ettevõtete jaoks valus kogemus, võib-olla isegi tehingu murdja. Selle tulemusel lõi Relokia kasutajatoe migratsiooni, mis aitab Teil vaid mõne hiireklõpsuga kõik andmed tõhusalt üle viia.
Milliseid andmeid saate Relokia abil hõlpsasti LiveAgenti migreerida?
Saate edastada kõike olulist, näiteks kontakte, pileteid, silte, tagasisidet või agentide profiile.
Reaalajas vestluse eelised ja kuidas seda kasutada
Reaalajas vestlus võimaldab ettevõtetel kiirelt ja tõhusalt lahendada kliendiprobleeme. See pakub kohest tuge, suhtlemist mitme kliendiga ning analüüse.
Inimliku ühenduse loomise aeg klienditeeninduses | Salena Scardina | TEDxFortWayne
Parandage oma ettevõtte kliendikogemust LiveAgenti tarkvara abil, mis pakub erakordset klienditeenindust ja toetab mitmeid kanaleid.
Kuidas pakkuda suurepärast klienditeenindust: L.A.S.T. meetod
L.A.S.T meetod on tõestatud klienditeeninduse metoodika, mis keskendub kuulamisele, vabandamisele, probleemide lahendamisele ja klientide tänamisele. See parandab rahulolu ja lojaalsust ning tõstab müüki.