Help Desk Migration by Relokia integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Help Desk Migration by Relokia Privaatsuspoliitikaga
Mis on Help Desk Migration by Relokia?
Relokia on ettevõte, mis keskendub andmete migreerimise teenustele ning suudab varundada ja migreerida andmeid paljude erinevate rakenduste vahel. Protsessid on kiired, usaldusväärsed ja turvalised, nii et te ei pea muretsema andmete kaotamise pärast. Relokia teenused on krüptitud ja pakuvad suurepärast kliendituge
Help Desk Migration by Relokia on veebiteenus, mis võimaldab Teil andmeid migreerida kohapealsete ja pilvepõhiste kasutajatoe süsteemide vahel. Erilisi teadmisi ja oskusi pole vaja.
Relokia jagab oma teenuse kolmeks osaks. Lisaks kasutajatoe migreerimisvalikutele saate importida ka kõik oma andmed CSV-failist. Kolmas võimalus hõlmab andmete eksportimist CSV-faili.
Kuidas kasutada Help Desk Migration by Relokiat?
Kasutage Help Desk Migration by Relokiat, et oma andmed kasutajatoelt teiste ärilahenduste vahel teisaldada ja vastupidi. Teenus säästab lugematuid tunde, mis on vajalikud andmete teisaldamiseks kasutajatoe platvormide vahel.
Enamiku ettevõtete jaoks on andmete migreerimine valus protsess. Mõned kaaluvad API kasutamist ja kirjutavad oma isikliku migratsioonitööriista, teised aga mõtlevad välja viisi, kuidas oma andmeid käsitsi teisaldada. Mõlemad meetodid võtavad palju aega ja vaeva. Kuid mis kõige tähtsam – inimressursside töölt eemaldamine maksab rohkem kui automaatse andmete migreerimise tööriista kasutamine.
Ja kuidas seda andmete migreerimist kasutada? See võib töötada sarnaselt mõne meie migreerimispistikprogrammiga ja integratsioonidega selliste tarkvaradega nagu Mailchimp, Slack, Gmail või Shopify. Help Desk Migration by Relokia ja LiveAgenti integratsioonid koguvad andmeid ühest rakendusest ja paigutavad need LiveAgenti piletisüsteemi.
Saate seda kasutada teabe jagamiseks, kliendikontaktide jälgimiseks, failide ja dokumentide kogumiseks ning nende oma eelistena ära kasutamiseks. Lisaks on võimalus oma andmed jäädavalt teistest kasutajatugedest LiveAgenti üle kanda juhuks, kui soovite jäädavalt meie lahendusele üle minna ja pakkuda suurepärast kliendituge.
Milliseid andmeid saab migreerida?
Sõltuvalt kasutajatoe allikast saate migreerida:
- Piletid
- Agendid ja Rühmad
- Kontaktid ja ettevõtted
- Sildid
- Manused
- Avalikud ja privaatsed märkmed
- Kohandatud väljad
Millised on Help Desk Migration by Relokia kasutamise eelised?
- Võimalus viia andmed kiiresti ja vaevata üle oma valitud kasutajatoe platvormide vahel.
- Säästa märkimisväärse summa raha.
- Käivitada testimporte nii mitu korda kui vaja.
- Kohandada oma migratsiooni vastavalt oma organisatsiooni konkreetsetele vajadustele.
- Säilitada klienditoe andmete terviklikkuse ning teie ja klientide vahelise suhtluse täieliku ajaloo.
Struggling with your old help desk?
Switch to LiveAgent and get access to a multi-channel ticketing system today
Kuidas kasutada Help Deks Migrationit koos LiveAgentiga
Help Desk Migration by Relokia kasutamise õppimine on lihtne protsess, mis tagab mugava andmeedastuse. Järgige allolevat juhendit, et õppida, kuidas seda lihtsat protsessi iseseisvalt lõpule viia.
- Minge Help Desk Migration veebilehele ning looge oma konto. Seejärel saate valida automaatse migreerimisteenuse ja kohandatud migratsiooniteenuse vahel. Viimane hõlmab vestlust kasutajatoe migratsioonieksperdiga, kes tegeleb ülekandega isiklikult, seega keskendub see juhend ainult automatiseeritud migratsiooniteenusele. Klõpsake nuppu Alusta migratsiooni viisardit ja jätkake järgmise sammuga.
- Nüüd saate valida, millisest kasutajatoest soovite oma andmed üle viia. Klõpsake valiku Migreeri kõrval olevat nuppu ja valige paljude lahenduste hulgast. Saate klõpsata vahekaardil Help Desk, et näha ainult kasutajatoe tarkvarade migreerimisvalikuid.
- Sõltuvalt kasutajatoest, kust Te migreerute, peate esitama kas URL-i või API-võtme, mõnel juhul peate esitama mõlemad. Teie kasutajatoe URL-i saab hõlpsasti kopeerida ja kleepida mis tahes brauseri URL-i ribalt, samas kui teie API-võtme saab genereerida otse kasutajatoe tarkvara seadetes või konfiguratsioonis. Kui Te pole kindel, kust seda leida, otsige kindlasti oma klienditoe tarkvara juhend. Kui olete vajalikud andmed esitanud, klõpsake nuppu Jätka.
- Valige andmed, mida soovite üle viia. Esmalt sobitage rühmad ja valige vaikimisi rühm kõigi passiivsete, kustutatud ja määramata rühmade jaoks. Seejärel tehke sama agentidega. Järgmisena kaardistage lähte- ja sihtpileti väljad, et saaks andmed õigesti üle tõlkida. Kui tunnete, et vajate selles etapis abi, võtke ühendust Help Desk Migrationi klienditoe meeskonnaga. Käitage test, et näha, kuidas migratsioon toimib. Enne jätkamist kontrollige hoolikalt migratsiooni tulemust.
- Kui olete tulemustega rahul, alustage migreerimisprotsessiga. Lisaks võibb Help Desk Migrationi meeskond teie tellimust isikupärastada, et see vastaks teie ettevõtte konkreetsetele vajadustele. Kohandatud üleviimise taotlemiseks jätke otsevestlusesse sõnum või esitage pilet.
Ongi kõik, olete Relokia integreerimise abil klienditoe migratsiooni edukalt lõpetanud ja oma andmed oma vanast kasutajatoest LiveAgenti üle kandnud. Vaadake muid lahedaid integratsioone erinevate tarkvaradega, vaadake LiveAgent tuuri videot või sirvige Akadeemiat, et saada lisateavet hämmastava klienditoe pakkumise kohta.
Simplify your help desk migration process
Make your help desk migration hassle-free by leveraging Help Desk Migration by Relokia integrated with LiveAgent today.
Frequently Asked Questions
Kuidas saate migreerida kasutajatoe migratsiooni Relokia kaudu?
1. Looge omale konto aadressil Help Desk Migration 2. Täitke vajalikud mandaadid 3. Testige migratsiooni ja kaaluge hoolikalt 4. Migreerige
Mis on kasutajatoe migratsioon?
Andmete üleviimine võib olla paljude ettevõtete jaoks valus kogemus, võib-olla isegi tehingu murdja. Selle tulemusel lõi Relokia kasutajatoe migratsiooni, mis aitab Teil vaid mõne hiireklõpsuga kõik andmed tõhusalt üle viia.
Milliseid andmeid saate Relokia abil hõlpsasti LiveAgenti migreerida?
Saate edastada kõike olulist, näiteks kontakte, pileteid, silte, tagasisidet või agentide profiile.
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.