Partner
GoDaddy integratsiooni aktiveerimiseks järgige alltoodud samme.
- Logige oma GoDaddy kontole
- Valige sait, millele soovite reaalajas vestlusnupu lisada, ja klõpsake käsul Halda
- Vajutage veebilehe ehitajas redigeeri lehte nupule
- Valige jaotises Lehed leht, millele soovite oma nupu lisada
- Vajutage Lisa jaotist
- Valige HTML ja klõpsake nuppu Lisa
- Kleepige oma LiveAgenti nupu kood kohandatud koodi väljale ja klõpsake nuppu Avalda
Kus asub minu LiveAgenti vestlusnupu kood?
- Logige LiveAgenti
- Vajutage vestlused
- Vajutage vestlusnupud
- Klõpsake olemasoleva vestluse nupul Muuda
- Klõpsake integreerimist ning kopeerige ja kleepige kood.

Mis on GoDaddy?
GoDaddy on nii domeenide registreerija kui ka veebisaitide hostimise ettevõte, kellel on kõik tööriistad veebisaitide loomiseks. See tähendab, et saate oma domeeninime registreerida, selle jaoks veebisaidi luua ja selle veebi riputada – kõik ühes kohas.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgenti integreerimine GoDaddyga võimaldab Teil oma GoDaddy veebisaidile paigutada reaalajas vestluse nuppe.
Frequently asked questions
Mis on GoDaddy kasutamise eeliseD?
- taskukohane - kasutajasõbralik - hea jõudlus
Kuidas integreerida reaalajas vestluse nupp oma GoDaddy veebilehele?
1. Logige oma LiveAgenti kontole 2. Looge reaalajas vestluse nupp ja kopeerige HTML kood 3. Kleepige oma HTML-kood oma GoDaddy veebisaidile 4. Kasutage koheselt
Kuidas Fortune 3 lehele reaalajas vestlust lisada
Klienditeeninduse tarkvara LiveAgent pakub erinevaid kommunikatsioonikanaleid, nagu chat, kõned ja kontaktivormid. Saada demo!
LiveAgent on klienditeeninduse tarkvara, mis pakub mitmeid funktsioone, nagu Iseteeninduse tarkvara, sissetuleva kõnekeskuse tarkvara ja kaebuste haldamise süsteem. Ettevõtted saavad taotleda demo seanssi, et saada üks-ühele koolitust selle tarkvara kasutamisest. LiveAgent pakub ka mitmeid kanaleid klienditeeninduseks, nagu reaalajavestlus ja e-posti haldussüsteem. Lisaks pakub see sotsiaalmeedia teenust ja oma värskendus- ning sooduspakkumiste uudiskirja tellimist. Küpsiste kasutamise eest peab klient nõusoleku andma. LiveAgenti kontot saab registreerida ning kasutamist alustada koheselt pärast paigaldamist.
Kuidas LiveAgentis vestlusnuppe luua
LiveAgent pakub ettevõtetele võimalust luua ja kohandada reaalajas vestlusnuppe kliendisuhtluseks. Vestlusnupud on lihtsad ja võimsad tööriistad, mis aitavad tagada kiire ja isikupärastatud klienditugi.
Kuidas LiveAgentis silte luua ja lisada
Ettevõtetele pakub sildide lisamine LiveAgentis võimalust piletite kategoriseerimiseks ja kiireks lahenduste pakkumiseks. Sildid aitavad suurendada tootlikkust ja parandada kliendikogemust.