GoDaddy integration
Partner website
Partner Privacy Policy
GoDaddy integratsiooni aktiveerimiseks järgige alltoodud samme.
- Logige oma GoDaddy kontole
- Valige sait, millele soovite lisada reaalajas vestluse nupu, ja klõpsake nuppu Halda
- Vajutage veebilehe ehitajas redigeeri lehte nupule
- Valige jaotises Lehed leht, millele soovite oma nupu lisada
- Vajutage Lisa jaotist
- Valige HTML ja klõpsake nuppu Lisa
- Kleepige oma LiveAgenti nupu kood kohandatud koodi väljale ja klõpsake nuppu Avalda
Kus asub minu LiveAgenti vestlusnupu kood?
- Logige LiveAgenti
- Vajutage vestlused
- Vajutage vestlusnupud
- Klõpsake olemasoleva vestluse nupul Muuda
- Klõpsake integreerimist ning kopeerige ja kleepige kood.
Mis on GoDaddy?
GoDaddy on nii domeenide registreerija kui ka veebisaitide hostimise ettevõte, kellel on kõik tööriistad veebisaitide loomiseks. See tähendab, et saate oma domeeninime registreerida, selle jaoks veebisaidi luua ja selle veebi riputada – kõik ühes kohas.
Kuidas seda kasutada?
LiveAgenti integreerimine GoDaddyga võimaldab Teil oma GoDaddy veebisaidile paigutada reaalajas vestluse nuppe.
Frequently Asked Questions
Mis on GoDaddy kasutamise eeliseD?
- taskukohane - kasutajasõbralik - hea jõudlus
Kuidas integreerida reaalajas vestluse nupp oma GoDaddy veebilehele?
1. Logige oma LiveAgenti kontole 2. Looge reaalajas vestluse nupp ja kopeerige HTML kood 3. Kleepige oma HTML-kood oma GoDaddy veebisaidile 4. Kasutage koheselt
Aasta 2022 ja digitaalne tehnoloogia on olulisem kui kunagi varem. Kontaktikeskuse tarkvara avab uksed erinevatele valdkondadele, samal ajal kui kliendivoolavust tuleks vähendada. LiveAgenti kuine uuendus toob pidevat pühendumust. Twitteri integratsiooni tasustamise struktuur on muutunud, samal ajal kui vestlusrobotid võivad täiendada klienditeenindust. Klienditugi kasutab WhatsAppi, mis on oluline kanal otsesuhtluseks klientidega. Klienditeeninduses on populaarne ka kõnekeskuse ja e-posti haldussüsteemi kasutamine. Lisaks on oluline tagasiside saamine ja foorumitarkvara kasutamine.