Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CommuniGate Pro

Mis on CommuniGate Pro?

CommuniGate Pro on operaatoriklassi ühtne sideserver, mis sisaldab ka arendusplatvormi. Autentimiseks on olemas API-d ja erinevad abiprogrammid. Süsteem on Interneti protokollipõhine ja see on kirjutatud C++ keeles. CommuniGate Pro sisaldab ka e-posti edastamise agenti, millel on veebimeili liides, mis toetab POP3/IMAP-i ja SMTP-d. CommuniGate Pro pakub oma klientidele täiendatud filtreerimist, võimalus tellida mitu postkasti ja toetab rämpsposti ja viiruse kaitset läbi moodulite. 

Kuidas CommuniGate Pro’d kasutada?

CommuniGate Pro on ideaalne lahendus arendajatele ja ettevõtetele, kes keskenduvad oma kätega lähenemisele. See osutub kasulikuks ka oma rämpsposti ja viirusetõrje võimalustega, mis kaitsevad teid ja teie ettevõtte suhtlust soovimatute või ohtlike meilide eest. CommuniGate Pro e-post pakub paindlikkust ning seda saab integreerida LiveAgenti klienditoe süsteemi

E -posti käsitlemine CommuniGate Pro abil on fantastiline lahendus enamiku ettevõtete jaoks, kes peavad e-posti suhtlemist paindlike valikutega käsitlema. Kuid ettevõtted kes peavad käsitlema suurt hulka kliendipäringuid ja lahendama neid efektiivselt, saavad kasutada klientide õnnelikuks tegemiseks LiveAgenti

Klienditoe piletisüsteem võib Teid tohutult aidata igasuguse klienditoe pakkumisel. LiveAgenti klienditugi suudab koguda kõik Teie e-posti suhtluse ja muuta selle piletiteks, mida saab lihtsalt oragniseerida ja jaotada klienditoe agentide vahel. Lahendus on täisfunktsionaalne, nii et Teie töövoog ja klientide rahulolu paraneb.

Parandage oma igapäevaseid tegevusi funktsioonidega, mis keskenduvad tootlikkusele. Alustage piletite korraldamist filtritega, siltidega ja osakondadega. Saate ka poolitada sisutihedaid pileteid, mis vajavad täiendavat tähelepanu ja vastata kiiremini konserveeritud sõnumitega. Valmis päeva lõpetama? Veenduge, et seadistate töötunnid või teete vajadusel pausi.

E-post pole ainus, mis on integreeritav. Seadistage oma kõnekeskus ja teadmusbaas, looge oma veebilehele kohandatud reaalajas vestluse vidin või ühendage Facebook, Instagram, Twitter ja Viber. Iga suhtlus korraldatakse piletisüsteemis, nii et Te ei kaota oma järge toimuvaga.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

Mis on CommuniGate Pro eelised?

  • Arendusplatvorm
  • Paindlik e-postiülekande agent
  • Rämpspostikaitse
  • Viirusetõrje moodulite kaudu

Switch to ticketing with LiveAgent

Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent

FREE TRIAL

Kuidas integreerida CommuniGate Pro LiveAgentiga?

Kui olete oma CommuniGate Pro e-posti valmis saanud, saate selle hõlpsalt ühendada oma LiveAgent piletisüsteemiga. Protsess on lihtne ja võtab vaid paar minutit. Lisateabe saamiseks heitke pilk allolevale integreerimise juhendile. 

Communigate Pro koduleht
Communigate Pro koduleht
  • Kas peate kõigepealt seadistama CommuniGate Pro? Suunduge nende veebilehele ja laadige alla kõik vajalik. Veebilehelt leiate kõik allalaadimiseks vajaliku teabe. Kui olete seadistamise lõpetanud, jätkake järgmiste toimingutega. 
CommunigatePro allalaadimisleht
Lae Communigate Pro alla
  • Kui kõik on valmis, minge oma LiveAgenti kontole ja liikuge Seadistamine > E-post > Meilikontod. Vajutage oranžil Loo nupul ja seejärel valige Muu. Valige IMAP/POP3.
CommuniGate Pro

CommuniGate Pro
  • Järgmises jaotises jääb vaid täita oma andmed. Teie e-posti aadress, sisselogimisteave, parool, samuti port ja server on kohustuslikud väljad. Samuti saate valida selle meilikontoga tegeleva osakonna ja määrata muud seaded. Kui olete lõpetanud, klõpsake allosas nuppu Lisa ja oletegi valmis.

Integreerimine on lõpule viidud ja saate seda testida. Kontrollige oma LiveAgenti piletisüsteemi ja vastake hõlpsalt klientide meilidele. Kui soovite klienditeeninduse ja klienditoe kohta lisateavet, vaadake LiveAgenti Akadeemia artikleid. Saate õppida LiveAgenti kohta lisa ka vaadates allolevat videotuuri või sirvides funktsioonide lehte.

LiveAgent Product Tour

Proovige LiveAgenti juba täna​

Me pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikest populaarsetest klienditoe lahendustest.

3000+ arvustust Trustpilot GetApp G2 Crowd

KKK

Mis on CommuniGate Pro?

CommuniGate Pro on operaatoriklassi ühtne sideserver, mis sisaldab ka arendusplatvormi. Saadaval on autentimisliides ja mitmesugused abiprogrammid. Süsteem on Interneti-protokollipõhine ja see on kirjutatud C++ keeles. Lisaks veebimeili liidesele sisaldab CommuniGate Pro POP3/IMAP-toega e-posti edastamise agenti.

Kuidas CommuniGate Pro'd kasutada?

Arendajad ja ettevõtted, kes toetuvad isetegemisele, leiavad, et CommuniGate Pro on ideaalne lahendus. Lisaks on see varustatud funktsioonidega, mis kaitsevad Teie ettevõtet rämpsposti ja viiruste eest. Selle saab integreerida ka LiveAgenti kasutajatoega. CommuniGate Pro pakub paindlikkust kõigile, kes seda vajavad. 

Millised on CommuniGate Pro integratsiooni eelised?

  • Arendusplatvorm
  • Paindlik posti edastamise agent
  • Rämpsposti kaitse 
  • Viirusetõrje moodulite kaudu

Tagasi Integratsioonidele Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo