Määrake külastaja IP aadress LiveAgent lahenduses, keda soovite blokeerida, et nad ei saaks teie agente enam tülitada.
Blokeering on rakendatud:
- Vestlused
- Kontaktvorm
- Kõned (kõne nupp)
- Soovitused
- Foorumi postitused
Vestlused Külastaja näeb vestluse nuppu, kuid ta ei saa alustada vestlust agendiga. Blokeeritud külastaja saab jätta sõnumi, mis automaatselt määratakse Rämpspostiks.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Kontaktvormid Sõnum lisatakse automaatselt Rämpsposti kasuta, kui selle on esitanud blokeeritud külastaja läbi kontaktvormi.
Kõned Kõned läbi kõne vidina (kõne nupp) suunatakse kõneposti (ning märgitakse Rämpsuna), või kõne lihtsalt lõpetatakse – vastavalt sinu IVR seadistusele.
Soovitused/Foorumi postitused Blokeeritud kasutajad ei saa registreerida ning osaleda foorumites/lisada soovitusi blokeeritud IP aadressi pealt.
Blokeerimise ajalugu – Salvestatud informatsioon
- Blokeeringu kuupäev (Loodud)
- Kehtivus (Kehtiv kuni)
- Blokeeritud IP
- Märge koos põhjusega
- Blokeeritud kelle poolt (Agendi nimi)
- Sedeli ID
Kuidas lisada Blokeeringut
- Suheldes häiriva kliendiga
- Lisage blokeering Seadetes/Kaitse sektsioonis LiveAgent lahenduses
Teadmistepagasi ressursid
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.