Sujuv kliendisuhtlus on kohustuslik, kui soovite oma ettevõttes edu saavutada. LiveAgenti AI-toega AI Assistant funktsioon võimaldab teie klienditeenindajatel parandada oma reageerimisaega, suurendada tõhusust ja täiendada kliendisuhteid.
Mis on AI Assistant?
LiveAgenti AI Assistant on tehisintellektil põhinev kliendikeskne funktsioon. Uue AI-l põhineva tehnoloogia maailmas on AI Assistant LiveAgenti vastuseks tööstusharu esilekerkivatele suundumustele. See funktsioon keskendub teie klienditoe agentide tõhususe suurendamisele ja klienditeenindajate toetamisele, et nad suudaksid lahendada klientide päringuid kiiresti ja lihtsalt.
AI Assistant on hetkel testimise lõppjärgus. Peagi avalikustame oma klientidele teenuse täpse alguskuupäeva. Samuti täpsustame mõne aja jooksul, milliseid variatsioone AI Assistant sisaldab.
Kuidas AI Assistant toimib?
Tipptasemel AI-põhiste teenuste kvaliteedi tagamiseks töötab LiveAgent koos ChatGPT-ga. Nagu kõik LiveAgenti AI Assisti funktsioonid, kasutab ka AI Assistant teie isiklikku OpenAI API võtit, et luua klientide e-kirjadele tehisintellekti genereeritud vastuseid.
Kui olete API-võtme oma LiveAgenti kontole sisestanud, olete valmis AI abil kliendipäringutele automaatseid vastuseid andma. Ja parim osa? AI-ga suhtlemiseks ei pea te LiveAgenti liidesest lahkuma! Kliendi küsimusi kasutatakse ChatGPT tekstiviipadena. Kui vastus on genereeritud, kuvatakse see Vastuse lahtris. Pärast seda saate otsustada, kas pakutud vastus on rahuldav, lisaks võite seda oma maitse järgi veelgi kohandada.
Võite olla kindel, et AI Assistant ei anna ülemääraseid lubadusi ega saada välja valeteavet. Andmekogum, millele see oma vastuste loomis tugineb, on teie varasemad klienditoe piletid ja teie ettevõtte väline või sisemine teadmusbaas.
Kes kasutab AI Assistantit?
Erinevates tööstusharudes töötavad igas suuruses ettevõtted saavad kasutada AI Assistantit klientide e-posti päringute käsitlemisel. Olenemata sellest, kas teil on suur kümnete agentidega klienditugi või tegutsete ühe inimesega, suudab AI Assistant teie kliendikogemuse järgmisele tasemele tõsta.
- Väikeettevõtted – Tavaliselt kitsama eelarvega ettevõtted ja idufirmad, kes otsivad sageli kvaliteeti kvantiteedi asemel. Just seal mängib AI Assistant olulist rolli. Kvaliteetne tehisintellektil põhinev side on suurepärane võimalus kõigile neile, kes soovivad investeerida lahendusse, mis ei maksa palju ja suudab end hästi ära õigustada.
- Keskmised ettevõtted – Suurem klientuur tähendab teie klienditeenindusmeeskonnale suuremat pinget. Miks siis mitte aidata neid assistendiga, kes on vajadusel alati valmis ja annab vastused mõne sekundiga?
- Suurettevõtted – Kui juhite suurt ettevõtet, kuhu laekub iga päev kuhjaga kliendipäringuid, nõuab see palju aega ja raha. Kuigi teil võivad olla kõrgelt kvalifitseeritud ja hästi koolitatud töötajaid, on mõnikord päringuid lihtsalt liiga palju. AI Assistant suuda teie agentidelt koormuse maha võtta ning pakkuda teie klientidele kiiret ja vaevatut teenindust.
Miks peaksite AI Assistantit kasutama?
AI on tõusuteel paljudes erinevates tööstusharudes. Vaatame peamisi põhjuseid, miks peaksite juba täna kasutama AI-toega funktsioone nagu AI Assistant.
- Suurenenud kliendirahulolu – tänapäeva tehnoloogiarohkel ajastul ootavad kliendid klienditeeninduse osas vaid tipptaset. Kiired ja täpsed vastused kõrge isikupärastamise tasemega ei ole enam valikuline luksus. AI Assistant suudab neid kõiki väga kiiresti ja tõhusalt pakkuda, mis toob kaasa tugevad kliendisuhted ja pühendunud kliendibaasi.
- Suurenenud tulu – kas teadsite, et tervelt 72% klientidest jagavad oma positiivseid brändikogemusi 6 või rohkem inimesega? Kliendisuhete loomine suurepärase klienditeeninduse kaudu viib korduvate ostudeni, maksvate klientide arvu pideva suurenemiseni ja üldiselt suurema tuluni.
- Kulude vähendamine – tehisintellektil töötav AI Assistant pakub ainulaadset võimalust kiiresti ja ilma lisakuludeta hakkama saada suuremahulise kliendisuhtlusega.
- Suurem agentide tootlikkus – kuni 61% töötajatest väidab, et tehisintellekt aitab parandada nende töövõimet. Kui teie agendid ei pea pikki ja korduvaid sõnumeid välja trükkima, suudavad nad keskenduda nõudlikumatele ülesannetele.
- Vähendatud inimlike eksimuste oht – inimesed teevad vigu, see on käib elu juurde. AI Assistanti kasutamine võib aidata vähendada inimlikke eksimusi ja vältida nende kahju teie ettevõtte mainele.
- Andmepõhised vastused – AI Assistant suudab kiiresti analüüsida suuri andmehulki ja kasutada neid kliendipäringute tõhusaks lahendamiseks.
- Parem skaleeritavus – enamikul ettevõtetel on oma tipptunnid, päevad või isegi nädalad, mil nende jagatud postkastid on klientide e-kirjadest üle ujutatud. Ja uue klienditeeninduse meeskonna palkamine just nendeks puhkudeks pole mitte ainult kulukas, vaid ka tohutult ebamugav. Tehisintellekt suudab selline kliendisuhtluse kasvuga hõlpsalt toime tulla.
- Parem turvalisus – kui olete mures, et kolmandad osapooled pääsevad ligi teie klienditeabele, aitab LiveAgent teid kaitsta. Võite pakkuda OpenAI-le ainult oma välist teadmusbaasi. Nii on ainsateks kliendiandmeteks nende küsimus ise.
- Konkurentsieelis – kuigi mõnele see ei meeldi, on AI tulevik. Miks mitte hüpata varakult rongile ja püsida konkurentidest ees, pakkudes kiiremat reageerimisaega, täiustatud isikupärastamist ja üldiselt paremat kasutuskogemust?
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give AI Assistant a try!