Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Olete tüdinenud oma kasutajatoe tarkvarast?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Customerly`le.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Otsite Customerly`le alternatiivi?

Kaalute teise toe tarkvara hankimist? Tutvuge LiveAgent`iga – see on ülim omnikanal lahendus teie ettevõttele. Pakkuge oma klientidele tuge e-maili, live vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi ja kõnekeskuse teel. Kasutage meie 175+ funktsiooni ja 40+ integratsiooni, et pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.

LiveAgent on kergesti ülesseatav ja intuitiivselt kasutatav. Käepärane liides juhendab teid läbi protsessi ning hetke pärast olete juba valmis tuge pakkuma.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Sedelisüsteem, mis liidab kõik kanalid ühe katuse alla.
Avastage LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Customerly vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent Customerly
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib kliediteeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
Customerly pakub sedeliplaani $29/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate igale veebilehele paigaldada.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Chat plaanis $29/kasutaja/kuu.
Customerly pakub live vestlust plaanis $29/kuu.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja neile vastamiseks koos automaatse kõnede jaotuse.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Customerly ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Võimaldab luua kliendiportaali, kus kliendid pääsevad juurde sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
Customerly pakub iseteenindust plaanis $29/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i liidest.
Customerly ei pakub Facebook`i liidest.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. See võimaldab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Customerly ei paku Twitter`integratsiooni .
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning minimistele kasutajatoest.
LiveAgent pakub Instagram`i liidest.
Customerly ei paku Instagram`i liidest.
Viber
Viber´i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Customerly ei paku Viber`i `liidest.
Teadmistebaas
Sisaldab vajalikku infot nagu tõrgete otsimise juhendid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
Customerly pakub teadmistebaai $29/kuu.
Kliendifoorum
Online arutelu teie klientidele, mis asub teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit $15/agent/kuu.
Customerly pakub kliendifoorumit $29/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood ja reeglid, et kõrvaldada korduvaid töid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu.
Customerly pakub automatiseerimist ja reegleid $87/kuu.
API
Komplekt funktsioone, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Customerly ei paku API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogiaga saavad helistajad enne, kui nad operaatoriga räägivad mööda süsteemi navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Customerly ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Customerly pakub videokõnesid plaanis $87/kuu.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid vaadata igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu oma sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Pakub pakub piiramatut ajalugu oma plaanis $87/month.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Customerly ei paku pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
Pakub piiramatut arvu vestluse nuppe Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatuid vestluse nuppe plaanis $87/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatut arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $15/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatuid sedeleid/e-maile plaanis $87/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik kõned ja taasesitage salvestusi igal ajal.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Customerly ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ilma päringute arvu piiranguteta 24/7.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatut 24/7 tuge plaanis $29/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas Customerly alternatiiv

Customerly teeb oma tööd hästi, kuid kui te pole oma praeguse kasutajatoe tarkvaraga rahul, kaaluge mõnele teisele tarkvarale lülitumist. LiveAgent on suurepärane alternatiiv, kui klienditugi on teie number 1 prioriteet. Pakume teile kolme hinnaplaani, mis pakuvad kõike, mida asjade õigesti tegemiseks vajate.

Kiireim live vestlus

LiveAgent`il on turu kiireim live vestluse vidin, mille vestluse kiirus on vaid 2.5 sekundit.

Pakkuge tuge välgukiirusel, ärge laske oma veebilehe külastajatel oodata. Sellisel moel saate kerge vaevaga teha neist maksvad kliendid.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad LiveAgent`i üle

Union icon

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab klindirahulolu  & parandab ümberarvestuskursse.

Increase icon

Suurenenud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega, lahendage rohkem oma klientide päringuid tänu  universaalsele postkastile.

Statistic icon

Funktsiooniderikkus

Rohkem, kui 175 funktsiooniga on toe pakkumine ülimalt lihtne.

Get more for less

Parem kasutajatugi ei pea rohkem maksma

Selleks, et pakkuda suurepärast kliendituge, ei pea oma eelarvet kurnama. LiveAgent pakub kolme tasulist plaani, mis sisaldavad teie ettevõttele jaoks vajalikke funktsioone. Saate valida selle, mis kõige rohkem sobib.

Juhul, kui vajate midagi lisaks, saate alati osta eraldi funktsioone, ilma et peaksite palju kallima plaani eest maksma.

Olete muudatusteks valmis?

LiveAgent enimvaadeldud ja nr.#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 202 aastal. Jääge oma klientidele lähemale ja aidake neid LiveAgent´iga kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Põhjused, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Te saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Milline on LiveAgent võrreldes Customerly`ga?

LiveAgent pakub järgmisi täiendavaid funkstioone Customerly ees: kõnekeskus, sotsiaalmeedia integratsioonid, IVR ja piiramatu kõnede salvestamine.

Millised on eelised LiveAgent`i kasutamisel Customerly asemel?

Täiendavad Liveagent`i kasutamise Customerly ees on tõusnud kliendirahulolu, kliendilojaalsus, vähenenud klienditeeninduse kulud, vähenenud kliendivoolavuse määr ja parem agentide töövoog.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo