Otsite Customerly`le alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Customerly`le.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad    
  • ✓ 24/7 klienditeenindus    
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta    
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete oma kasutajatoe tarkvarast tüdinenud?

Kaalute teise toe tarkvara hankimist? Tutvuge LiveAgent`iga – see on ülim omnikanal lahendus teie ettevõttele. Pakkuge oma klientidele tuge e-maili, live vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi ja kõnekeskuse teel. Kasutage meie 175+ funktsiooni ja 40+ integratsiooni, et pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.

LiveAgent on kergesti ülesseatav ja intuitiivselt kasutatav. Käepärane liides juhendab teid läbi protsessi ning hetke pärast olete juba valmis tuge pakkuma.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Sedelisüsteem, mis liidab kõik kanalid ühe katuse alla.
Avastage LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Customerly vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent Customerly
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib kliediteeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
Customerly pakub sedeliplaani $29/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate igale veebilehele paigaldada.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Chat plaanis $29/kasutaja/kuu.
Customerly pakub live vestlust plaanis $29/kuu.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja neile vastamiseks koos automaatse kõnede jaotuse.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Customerly ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Võimaldab luua kliendiportaali, kus kliendid pääsevad juurde sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
Customerly pakub iseteenindust plaanis $29/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i liidest.
Customerly ei pakub Facebook`i liidest.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. See võimaldab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Customerly ei paku Twitter`integratsiooni .
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning minimistele kasutajatoest.
LiveAgent pakub Instagram`i liidest.
Customerly ei paku Instagram`i liidest.
Viber
Viber´i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Customerly ei paku Viber`i `liidest.
Teadmistebaas
Sisaldab vajalikku infot nagu tõrgete otsimise juhendid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
Customerly pakub teadmistebaai $29/kuu.
Kliendifoorum
Online arutelu teie klientidele, mis asub teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit $15/agent/kuu.
Customerly pakub kliendifoorumit $29/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood ja reeglid, et kõrvaldada korduvaid töid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu.
Customerly pakub automatiseerimist ja reegleid $87/kuu.
API
Komplekt funktsioone, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Customerly ei paku API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogiaga saavad helistajad enne, kui nad operaatoriga räägivad mööda süsteemi navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Customerly ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Customerly pakub videokõnesid plaanis $87/kuu.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid vaadata igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu oma sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Pakub pakub piiramatut ajalugu oma plaanis $87/month.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Customerly ei paku pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
Pakub piiramatut arvu vestluse nuppe Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatuid vestluse nuppe plaanis $87/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatut arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $15/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatuid sedeleid/e-maile plaanis $87/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik kõned ja taasesitage salvestusi igal ajal.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Customerly ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ilma päringute arvu piiranguteta 24/7.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatut 24/7 tuge plaanis $29/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas Customerly alternatiiv

Customerly teeb oma tööd hästi, kuid kui te pole oma praeguse kasutajatoe tarkvaraga rahul, kaaluge mõnele teisele tarkvarale lülitumist. LiveAgent on suurepärane alternatiiv, kui klienditugi on teie number 1 prioriteet. Pakume teile kolme hinnaplaani, mis pakuvad kõike, mida asjade õigesti tegemiseks vajate.

Kiireim live vestlus

LiveAgent`il on turu kiireim live vestluse vidin, mille vestluse kiirus on vaid 2.5 sekundit.

Pakkuge tuge välgukiirusel, ärge laske oma veebilehe külastajatel oodata. Sellisel moel saate kerge vaevaga teha neist maksvad kliendid.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad LiveAgent`i üle

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab klindirahulolu  & parandab ümberarvestuskursse.

Suurenenud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega, lahendage rohkem oma klientide päringuid tänu  universaalsele postkastile.

Funktsiooniderikkus

Rohkem, kui 175 funktsiooniga on toe pakkumine ülimalt lihtne.

Review shown on phone screen

Parem kasutajatugi ei pea rohkem maksma

Selleks, et pakkuda suurepärast kliendituge, ei pea oma eelarvet kurnama. LiveAgent pakub kolme tasulist plaani, mis sisaldavad teie ettevõttele jaoks vajalikke funktsioone. Saate valida selle, mis kõige rohkem sobib.

Juhul, kui vajate midagi lisaks, saate alati osta eraldi funktsioone, ilma et peaksite palju kallima plaani eest maksma.

Olete muudatusteks valmis?

LiveAgent enimvaadeldud ja nr.#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 202 aastal. Jääge oma klientidele lähemale ja aidake neid LiveAgent´iga kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Põhjused, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

  • “See on nii funktsiooniderikas, et alistas minu 5-aastase zendesk`i tellimuse. Seega ma lülitusin ümber.  Minu, kui väikeettevõtte omaniku jaoks väga hea väärtus.” Albert

  • Esmalt proovisin Zendesk`i, kuid pärast tundidepikkust konfiguratsiooni ja hinnamudeli mõistmist sain aru, et see pole minu jaoks. Selle asemel hakkasin kasutama LiveAgent`i ja ma pean ütlema, et seni olen ma väga rahul. Süsteem sai täpselt piisavalt konfigureeritud nii nagu ma soovisin ja ma pole seni veel leidnud midagi, mille tegemine oleks võimatu. Tugi ise on samuti suurepärane ja vastab tavaliselt küsimustele paari minutiga.” Erik

  • “Kolisime LiveAgent`i ZenDesk`ist… ja ei läheks enam tagasi… See on suurepäraselt taskukohase hinnaga ja alati abivalmis kasutajatoe meeskonnaga, kes on abi saamiseks saadaval 24/7. Teiseks, arenenud tasemega automatiseerimine, mis on otseses mõttes asendanud meie vajaduse Zapier`i järele, sest LiveAgent`is on saadaval piisavas koguses integratsioone. Lisaks annavad nad teile palju teise nimega e-maile, mida saab väga lihtsalt ühildada.” Aaron

  • “Meil ja meie klientidel olid pidevalt ZenDesk`iga probleemid, kuid pärast erinevate võimalustega tutvumist valisime kasutajate arvustuste ja hinna põhjal LiveAgent`i.” Adam

  • “Kasutasin ZenDesk`i aastaid ja olin väsinud neist “sedelitüüpi” e-mailidest ja sellest, et ma ei saa oma e-mailidele faile lisada, ainult linke saata. Mis mulle LiveAgent`is meeldib: see saadab e-maile (mitte sedeleid), ma saan lisada faile, organiseerida e-mailide voogu kergemini, kui ZenDesk`is, saan vestleda ja hallata e-maile samas aknas. LiveAgent toetab oma e-mailides tabeleid ja neil on suurepärane tugimeeskond.” Vlad

  • “Lülitusime sellele süsteemile pärast palju aastaid ZenDesk`i kasutamist. Funktsionaalsus on super: kontaktvormid, live vestlus, andmebaasid, integratsioon sotsiaalvõrgustikega – kõik ühes teenus ja kõik need moodulid on hästi läbimõeldud ja suhtevad üksteisega kompetentselt. Mulle meeldis, et teenus töötab stabiilselt isegi mobiilsetel platvormidel (pärast ZenDesk`i on see meie jaoks suur pluss).” Olga

  • “Proovisin erinevaid lahendusi kaasaarvatud Zendesk, Freshdesk ja muu. Seejärel leidsin LiveAgent`i. Suurepärane tööriist, hea väärtus raha eest, kergesti kasutatav, suurepärane tugi ja abi, mida rakendada. Nüüd pärast mitut aastat kasutamist on see endiselt parim kasutajatoe tööriista valik, mida me oleksime saanud teha.” Michal

  • “Olen kasutanud paljusid kasutajatoe süsteeme nagu LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, jne. LiveAgent on neid ületanud igal moel, hinna, funktsioonide, klienditoe ja mobiilsete funktsioonidega.” Harrison

Saate olema heades kätes!

Kas teadsite mis on ühist Huawei'l, BMWl, Yamaha'l ja O2-l? Te arvasite õigesti... LiveAgent!

Proovige kohe tasuta Krediitkaart pole vajalik

KKK

Milline on LiveAgent võrreldes Customerly`ga?

LiveAgent pakub järgmisi täiendavaid funkstioone Customerly ees: kõnekeskus, sotsiaalmeedia integratsioonid, IVR ja piiramatu kõnede salvestamine.

Millised on eelised LiveAgent`i kasutamisel Customerly asemel?

Täiendavad Liveagent`i kasutamise Customerly ees on tõusnud kliendirahulolu, kliendilojaalsus, vähenenud klienditeeninduse kulud, vähenenud kliendivoolavuse määr ja parem agentide töövoog.

Related Articles to Customerly alternatiiv
Viige oma kasutajatugi uuele tasemele koos e-maili, live vestluse sotsiaalmeedia, kõnekeskuse ja teadmistebaasiga kõik ühes tarkvaras.

Otsite Lucep`ile alternatiivi?

LiveAgent on populaarne kasutajatoe süsteem, mis on valitud paljude ettevõtete poolt Zendesk'i asemel. Kasutajad kiidavad süsteemi paljude funktsioonide, nagu automatiseeritud protsesside ja integratsioonide, lihtsa failide lisamise ja organiseerimise võimaluste ning efektiivse klienditoega. Samuti rõhutatakse, et teenus töötab stabiilselt ka mobiilsetel platvormidel.

LiveAgent on Hiveri alternatiiv, mis saab hakkama mitme e-posti postkasti ja mitme suhtluskanaliga. Uurige LiveAgenti kohta rohkem.

Otsite Hiveri alternatiivi?

LiveAgent on suurepärane ja kuluefektiivne vahend klientidega suhtlemiseks, mida mitmed ettevõtted on rahule jäänud. Selle abil on võimalik kiirelt reageerida klientide probleemidele ja suurendada nende rahulolu ning müüki. Lisaks on LiveAgent lihtne ja intuitiivne kasutada ning pakub palju erinevaid funktsionaalsusi, näiteks aruandlusfunktsioonid ja vahendid erinevate suhtluskanalite integreerimiseks.

Tulge üle suurepärasele reaalajas vestluse tarkvarasse, millel on mitmekanaliline piletisüsteem. Täiendage oma kliendituge e-kirja, sotsiaalmeedia ja palju muuga.

Otsite Userlike'i alternatiivi?

LiveAgent pakub reaalajas vestluse ja tugiteenuste võimalusi, teenindades rohkem kui 150 miljonit kasutajat ja 40 000 ettevõtet kogu maailmas. Tarkvara aitab tõsta tulu ja klientide rahulolu, pakkudes välkkiireid vastuseid ning lojaalsust brändile.

Suurepärane klienditeenindus algab konkreetse klienditoe tarkvara võrdlusest. Proovige LiveAgenti 14-päevase tasuta prooviperioodiga. Looge suhteid, suurendage müüki.

Võrdlete klienditoe tarkvara alternatiive?

LiveAgent on soovitatav klienditoe tarkvara parimate funktsioonide ja 24/7 klienditeeninduse tõttu. Tasuta prooviperioodi osana ei vaja see krediitkaarti ja saate selle käivitada mõne minutiga. LiveAgent põhineb nimekirjal klienditoe tarkvara kohustuslikest osadest, nagu e-posti piletimüük, reaalajas vestlused ja kõnekeskused, ning see sobitub hästi erinevate töövoogudega.

Ärge kaotage pead Channels`ile alternatiivi otsimisel. Tutvuge Liveagent`iga ja selle omnikanal toe, tööriistade ja funktsioonidega.

Otsite Channels`ile alternatiivi?

LiveAgent on mitmekülgne ja hästi läbimõeldud suhtlusplatvorm, mis ühendab kontaktivormid, live vestlus ja andmebaasid ühtse teenusena. Paljud kasutajad on väljendanud LiveAgent'i üle rahulolu ning peavad seda parimaks kasutajatoe tööriista valikuks. Platvormi funktsioonid on mitmekülgsed ja selle kasutamine on lihtne, samuti on olemas suurepärane tugi ja abi ning platvorm töötab stabiilselt ka mobiilsetel platvormidel. LiveAgent võimaldab ka arenenud tasemega automatiseerimist ning sellel on piisavalt integratsioone teiste platvormidega. Platvormi hind on taskukohane ning kasutajatoe meeskond on alati kättesaadav.

Otsite Gorgiase alternatiivi? Ärge vaadake enam kaugemale ja proovige LiveAgenti oma klienditeeninduse vajadusteks. Sisaldab tasuta 14-päevast prooviversiooni.

Otsite Gorgiase alternatiivi?

LiveAgent on hea Gorgiase alternatiiv, mis suurendab kliendirahulolu ja kasutab õiget klienditeeninduse tarkvara. Seda ei vaja krediitkaarti ja on saadaval tasuta prooviversioon 7 või 30 päevaks. Sellel on palju funktsioone ja integratsioone, nagu näiteks Shopify või sotsiaalmeedia integratsioonid.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×
Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo