Otsite Customerly`le alternatiivi?

Avastage, miks LiveAgent on turu parim alternatiiv Customerly`le.

  • ✓ Seadistustasud puuduvad
  • ✓ 24/7 klienditeenindus
  • ✓ Krediitkaarti ei nõuta
  • ✓ Tühistage igal ajal
Kasutavad ka
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Olete oma kasutajatoe tarkvarast tüdinenud?

Kaalute teise toe tarkvara hankimist? Tutvuge LiveAgent`iga – see on ülim omnikanal lahendus teie ettevõttele. Pakkuge oma klientidele tuge e-maili, live vestluse, sotsiaalmeedia, teadmistebaasi ja kõnekeskuse teel. Kasutage meie 175+ funktsiooni ja 40+ integratsiooni, et pakkuda parimat võimalikku klienditeenindust.

LiveAgent on kergesti ülesseatav ja intuitiivselt kasutatav. Käepärane liides juhendab teid läbi protsessi ning hetke pärast olete juba valmis tuge pakkuma.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Sedelisüsteem, mis liidab kõik kanalid ühe katuse alla.
Avastage LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Säästke rohkem koos LiveAgent`iga

Customerly vs LiveAgent võrdlus

Funktsioonid Liveagent Customerly
Sedelisüsteem
Haldustööriist - töötleb ja kataloogib kliediteeninduse päringuid.
LiveAgent pakub sedelisüsteemi $15/agent/kuu.
Customerly pakub sedeliplaani $29/kuu.
Live vestlus
Reaalajas vestluse vidin, mida saate igale veebilehele paigaldada.
LiveAgent pakub live vestlust Sedel+Chat plaanis $29/kasutaja/kuu.
Customerly pakub live vestlust plaanis $29/kuu.
Kõnekeskus
Saab kasutada kõnede tegemiseks ja neile vastamiseks koos automaatse kõnede jaotuse.
LiveAgent pakub kõnekeskust.
Customerly ei paku kõnekeskust.
Iseteenindus
Võimaldab luua kliendiportaali, kus kliendid pääsevad juurde sedelitele ja teadmistebaasile.
LiveAgent pakub iseteenindust $15/agent/kuu.
Customerly pakub iseteenindust plaanis $29/kuu.
Facebook
Liides, mis toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. Liides võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning mainimistele kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Facebook`i liidest.
Customerly ei pakub Facebook`i liidest.
Twitter
Twitter`i liides toob kõik mainimised ja kommentaarid ning muudab need sedeliteks. See võimaldab säutsudele vastata otse tarkvarast.
LiveAgent pakub Twitter`i integratsiooni.
Customerly ei paku Twitter`integratsiooni .
Instagram
Liides toob kõik kommentaarid ja mainimised muutes need sedeliteks. See võimaldab kasutajatel vastata kommentaaridele ning minimistele kasutajatoest.
LiveAgent pakub Instagram`i liidest.
Customerly ei paku Instagram`i liidest.
Viber
Viber´i liides toob kõik sõnumid ja muudab need sedeliteks. Liidesega saavad kasutajad vastata ja edastada Viber`i sõnumeid otse kasutajatoe tarkvarast.
LiveAgent pakub Viber`i integratsiooni.
Customerly ei paku Viber`i `liidest.
Teadmistebaas
Sisaldab vajalikku infot nagu tõrgete otsimise juhendid, KKK-d ja artiklid.
LiveAgent pakub teadmistebaasi $15/agent/kuu.
Customerly pakub teadmistebaai $29/kuu.
Kliendifoorum
Online arutelu teie klientidele, mis asub teadmistebaasis.
LiveAgent pakub kliendifoorumit $15/agent/kuu.
Customerly pakub kliendifoorumit $29/kuu.
Automatiseerimine ja reeglid
Automaatseks muudetavad töövood ja reeglid, et kõrvaldada korduvaid töid.
LiveAgent pakub automatiseerimist ja reegleid $15/agent/kuu.
Customerly pakub automatiseerimist ja reegleid $87/kuu.
API
Komplekt funktsioone, mis võimaldab erinevatel rakendustel koos töötada.
LiveAgent pakub API funktsioone.
Customerly ei paku API funktsioone.
Interaktiivne häälvastus (IVR)
Tehnoloogiaga saavad helistajad enne, kui nad operaatoriga räägivad mööda süsteemi navigeerida.
LiveAgent pakub IVR funktsioone.
Customerly ei paku IVR funktsioone.
Videokõned
Videot sisaldav kõne nagu Skype või Zoom.
LiveAgent pakub videokõnesid all-inclusive plaanis $39/agent/kuu.
Customerly pakub videokõnesid plaanis $87/kuu.
Piiramatu ajalugu
Sedelid ei aegu ega kustu -- saate neid vaadata igal ajal.
LiveAgent pakub piiramatut ajalugu oma sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Pakub pakub piiramatut ajalugu oma plaanis $87/month.
Piiramatud veebilehed
Saate kasutada tarkvara piiramatul arvul veebilehtedel.
LiveAgent pakub piiramatuid veebilehti.
Customerly ei paku pakub piiramatuid veebilehti.
Piiramatud vestluse nupud
Saate oma veebilehtedele paigaldada piiramatu arvu vestluse nuppe.
Pakub piiramatut arvu vestluse nuppe Sedel+Chat plaanis $29/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatuid vestluse nuppe plaanis $87/kuu.
Piiramatud sedelid/e-mailid
Saate vastu võtta piiramatut arvu e-maile ja sedeleid.
LiveAgent pakub piiramatuid sedeleid/e-maile $15/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatuid sedeleid/e-maile plaanis $87/kuu.
Piiramatu kõnede salvestamine
Salvestage kõik kõned ja taasesitage salvestusi igal ajal.
Pakub piiramatut kõnede salvestamist.
Customerly ei paku piiramatut kõnede salvestamist.
Piiramatu 24/7 tugi
Kliendituge pakutakse ilma päringute arvu piiranguteta 24/7.
LiveAgent pakub piiramatut 24/7 tuge sedeliplaanis $15/agent/kuu.
Customerly pakub piiramatut 24/7 tuge plaanis $29/kuu.
Person deciding between two solutions

Võimas Customerly alternatiiv

Customerly teeb oma tööd hästi, kuid kui te pole oma praeguse kasutajatoe tarkvaraga rahul, kaaluge mõnele teisele tarkvarale lülitumist. LiveAgent on suurepärane alternatiiv, kui klienditugi on teie number 1 prioriteet. Pakume teile kolme hinnaplaani, mis pakuvad kõike, mida asjade õigesti tegemiseks vajate.

Kiireim live vestlus

LiveAgent`il on turu kiireim live vestluse vidin, mille vestluse kiirus on vaid 2.5 sekundit.

Pakkuge tuge välgukiirusel, ärge laske oma veebilehe külastajatel oodata. Sellisel moel saate kerge vaevaga teha neist maksvad kliendid.

The fastest live chat on the market

3 põhjust, miks ettevõtted tulevad LiveAgent`i üle

Paranenud rahulolu

LiveAgent tõstab klindirahulolu & parandab ümberarvestuskursse.

Suurenenud produktiivsus

Vähendage oma agentide tööaega, lahendage rohkem oma klientide päringuid tänu universaalsele postkastile.

Funktsiooniderikkus

Rohkem, kui 175 funktsiooniga on toe pakkumine ülimalt lihtne.

Review shown on phone screen

Parem kasutajatugi ei pea rohkem maksma

Selleks, et pakkuda suurepärast kliendituge, ei pea oma eelarvet kurnama. LiveAgent pakub kolme tasulist plaani, mis sisaldavad teie ettevõttele jaoks vajalikke funktsioone. Saate valida selle, mis kõige rohkem sobib.

Juhul, kui vajate midagi lisaks, saate alati osta eraldi funktsioone, ilma et peaksite palju kallima plaani eest maksma.

Olete muudatusteks valmis?

LiveAgent enimvaadeldud ja nr.#1 hinnatud kasutajatoe tarkvara SMB jaoks 202 aastal. Jääge oma klientidele lähemale ja aidake neid LiveAgent´iga kiiremini.

Ready to switch to LiveAgent

Põhjused, miks ettevõtted lülituvad LiveAgent`ile

Related Articles to Customerly alternatiiv
Suurendage oma tööviljakust, lisades 3CX veatult LiveAgenti. Lihtsustage oma kliendisuhtlusprotsesse ja jälgige hõlpsalt kõnesid, mille tulemuseks on kõrgem teeninduse kvaliteet ja maksimaalne tootlikkus.

3CX

Sujuvad integratsioonid LiveAgentiga, nagu Daktela, LadiTech, Wavix ja Telematica, parandavad kliendisuhtlust ja suurendavad tootlikkust. 3CX pakub taskukohast suhtlusplatvormi, mis on populaarne üle maailma. LiveAgenti integreerimine 3CX-iga on lihtne ja tasuta, aidates parandada kliendikogemust.

Brändi toetaja või brändisaadik võib olla tuntud inimene või töötaja, kes levitab inimeste seas brändi kohta infot. Sellisteks inimesteks võivad olla näiteks influentserid.

Brändi toetaja

Ettevõtted saavad kasutada inimkäitumise disaini, et luua tooteid ja teenuseid, mis parandavad klientide elu. LiveAgent pakub mitmeid tarkvaralahendusi suhtlemiseks, sealhulgas klienditeeninduse ja reaalajas vestluse tarkvara. Kliendite rahulolu sõltub suhtlemisest, andmete migreerimisest ja klienditeeninduse tarkvarast. Pisiasjad mõjutavad tarbijate käitumist. Väärtuslikud pakkumised suurendavad konversiooni määra. Brändi toetaja on oluline kliendisuhte loomisel.

Reaalajas vestlus, tuntud ka kui reaalajas vestluse tarkvara, on veebipõhine suhtlusvahend, mis võimaldab teil oma veebisaidi külastajatega reaalajas vestelda.

Reaalajas vestlus

Reaalajas vestlus parandab klienditeenindust ja suurendab müüki. LiveAgent pakub sobivat tarkvara, sealhulgas 15 reaalajas vestluse funktsiooni. Ettevõtted kasutavad reaalajas vestlust klientide suhtluskanalina, et suurendada konversioonimäära, vähendada tegevuskulusid ja tagada suurem klientide rahulolu.

Kui teil pole kliente, ei müü te midagi. Kui teil on õnnelikud ja rahulolevad kliendid, tulevad nad tagasi ja ostavad uuesti.

Kliendihooldus

Kliendihooldus on oluline ärisuhtluse viis, tagades kliendi rahulolu ja usalduse ettevõtte vastu. Parimad praktikad hõlmavad individuaalset lähenemist, toote mõistmist ja CRM-i kasutamist. LiveAgent on üks populaarsemaid klienditeeninduse lahendusi turul, mis aitab tagada suurepärast klienditeenindust.

Uurige, millised on sisuhalduse ja teadmushalduse peamised erinevused ning kuidas neid oma turundusstrateegias rakendada.

Sisuhaldus vs teadmushaldus

Sisuhaldus tagab järjepideva sõnumside, kulutõhususe ja õigusaktide järgimise, aidates parandada kliendirahulolu ja suurendada tootlikkust. Teadmushaldus pakub parema otsustusvõime, suurendab tootlikkust ja edendab innovatsiooni, aidates saavutada konkurentsieelise. Need süsteemid on olulised ettevõtte infohaldusvajaduste täitmiseks.

Saage inspiratsiooni põhjalikust loetelust 80. klienditeeninduse tsitaadi, loosungi ja ütlusega, mis pärinevad tippjuhtkonnalt ja eesliini töötajatelt.

Klienditeeninduse tsitaadid, ütlused ja loosungid

Klienditeeninduse tsitaadid ja loosungid on olulised klientidele suhtumise kujundamisel. Kliendikeskne kultuur ja pühendunud töötajad tagavad parema teeninduse. Tasub kuulata klientide tagasisidet ja pidevalt parandada.

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

Start Free Trial x