Tasuta Prooviperiood

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadeemia
  • Kuidas luua tagasiside ja ettepanekute tahvel

Kuidas luua tagasiside ja ettepanekute tahvel

Ettevõtted saavad kliendi tagasiside ja ettepanekute tahvli abil luua kliendikesksemaid tooteid, mis neid paremini teenivad ja lahendavad klientide probleeme. See omakorda suurendab klientide säilitamist ja lojaalsust, mida omakorda saab sotsiaalse tõendusmaterjalina kasutada, et luua rohkem uusi kliente.

See on sõnaotses mõttes win-win. Kuid kuidas luua kasulikku kliendi tagasisidet? Läbi tagasiside ja ettepanekute tahvli. Vaatame, kuidas seda luua.

Hetkel on väga palju erinevaid viise, kuidas ettevõtted koguvad tagasisidet, paraku on aga enamus neist liiga ebaefektiivsed.

Vaatame näiteks e-posti turundust. Ettevõtted võivad võtta kontakti olemasolevate klientidega ning paluda neil vastada paarile küsimusele nende toote või brändi kohta. Kuid kui paljudel klientidel on reaalselt aega või energiat või hoopiski tahtmist seda teha? Ilma initsiatiivita väga vähestel.

Sama kehtib ka tagasiside vormide kohta Teie veebilehel. Ehkki nendel vormidel on kindlasti potentsiaali koguda kasutatavat tagasisidet, võib neid sageli vaadelda kui tähelepanu hajutajat klientidele, kes soovivad lihtsalt ostu sooritamisega jätkata.

Mõned ettevõtted lähenevad ka oma klientidele helistades. Antud meetod on aga Teie poolt palju pingutusi nõudev. Kuigi mõned kliendid kindlasti hindaks natukene üks-ühele suhtlemist, võite siiski märgata, et see juhib Teie tähelepanu kõrvale peamistest ettevõtte aspektidest, mille kallal töötama peaksite. Seetõttu võib olla hea mõte töötada oma orgaanilise katvuse kallal SEO jälgija abil. See võib pikas perspektiivis end ära tasuda.

Samuti on ka sotsiaalmeedia kanalite jälgimisega. Kuigi see võib olla suurepärane viis jälgida oma brändi teemalisi vestlusi ja avastada, mida inimesed sellest tegelikult arvavad, on see ka Teie jaoks ülimalt aeganõudev. Tõepoolest, sotsiaalne kuulamine nõuab pühendunud ressursse tagasiside jälgimiseks ja reageerimiseks.

Lisaks kulutab mitmete kliendi tagasiside strateegiate rakendamine tohutult aega.

Tagasiside ja ettepanekute tahvli hüved

Tutvustame Teile tagasiside ja ettepanekute kasti, targem viis luua rohkem kasutatavat kliendi tagasisidet. Vähem nõudlikkusega sinu ja klientide suhtes, on tagasiside ja ettepanekute kast lõbus, interaktiivne ja ülimalt kaasav foorum, mis võimaldab Teil õppida kõike selle kohta, mis klientidele meeldib ja ei meeldi Teie toodete ning brändi juures.

Lisades oma veebisaidile tagasiside nupu, saavad kliendid anda Teile tagasisidet ja teha ettepanekuid. Ühtlasi saavad nad ka hääletada juba olemasolevate soovituste poolt, mis tähendab et kliendid saavad üksteisega kaasa lüüa. See pole kaugeltki nagu küsitlus, kus keegi ei tea, mida teised ütlevad.

Teid teavitatakse pileti kaudu igal korral, kui klient jätab tagasiside. Seejärel on Teie otsustada, kas vastata või mitte.

Kogudes kogu oma tagasiside ühte sellisesse kohta, lihtsustate kogu protsessi. Pole tarvis rakendada erinevaid tagasiside strateegiaid, alates küsitlustest kuni telefonikõnede ja sotsiaalmeedia kuulamiseni, mis omakorda tähendab, et säästate rohkesti aega. Seega on teil võimalus oma äri kiiremini kasvatada. Vaja on vaid tagasisidet ja soovituste kasti.

Parim on see, et saate nuppude kohandamise abil oma tagasiside ja ettepanekute tahvli panna oma brändi kajastama. Võite isegi üles laadida oma pildi või kirjutada kohandatud HTML-koodi.

Siin on mõned funktsioonid:

Universaalne postkast

Kõik piletid kogutud ühte, targemasse versiooni Teie e-kirja postkastist.

Piletisüsteem

Ühes piletis on kõik kliendi teated konkreetse juhtumi kohta. See muudab probleemide tuvastamise ja lahendamise varasemast nii palju lihtsamaks.

Automatiseeritud piletide jaotamine 

Otsustage kes saab hallata milliseid pileteid ja kui paljude piletitega saab iga agent korraga tegeleda. Saate agendile anda puhkeaega kui tarvis. Saate ka hõlpsasti muuta, kellele pilet kuulub.

Aja jälgimine 

Saage lisateavet selle kohta, kui kaua kulub keskmise probleemi lahendamiseks, kasutades aja jälgimise funktsiooni.

Sildid

Probleemidega kaasnevad tugiteenuse teemad. Tähtsate klientide eristamiseks kasutage silte.

Sildid-LiveAgent

Uurige rohkem selle funktsiooni kohta LiveAgent – Tagasiside ja Ettepanekute tahvli leheküljelt.

Kokkuvõtteks

Teate kui oluline on tagasiside ettevõtte edule. Paigaldades ja seadistades oma lehele tagasiside ja ettepanekute tahvli, saate palju kiiremini viia oma ettevõtte järgmisele tasemele. Õppige oma klientide kohta, uurige välja nende suurimad probleemid ja seejärel lahendage need.

Avastage enda oma

Teadmised on olulised ainult siis, kui neid rakendada. Katsetage kõike meie akadeemias õpitut otse LiveAgentis.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Miks peaks Teie ettevõttel olema tagasiside ja soovituste tahvel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ettevõtted saavad kliendi tagasiside ja ettepanekute tahvli abil luua kliendikesksemaid tooteid, mis neid paremini teenivad ja lahendavad klientide probleeme. See omakorda suurendab klientide säilitamist ja lojaalsust, mida omakorda saab sotsiaalse tõendusmaterjalina kasutada, et luua rohkem uusi kliente.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kas e-posti kaudne kliendi tagasiside on efektiivne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Olemas on väga palju erinevaid viise, kuidas ettevõtted koguvad tagasisidet, paraku on aga enamus neist liiga ebaefektiivsed. Näiteks võivad ettevõtted võtta kontakti olemasolevate klientidega ning paluda neil vastada paarile küsimusele nende toote või brändi kohta. Kuid kui paljudel klientidel on reaalselt aega või energiat või hoopiski tahtmist seda teha? Ilma initsiatiivita väga vähesed. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Millised on tagasiside nupu veebilehele lisamise hüved?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lisades tagasiside nupu oma veebilehele, saavad kliendid jätta tagasisidet ja teha soovitusi. Ühtlasi saavad nad ka hääletada juba olemasolevate soovituste poolt, mis tähendab et kliendid saavad üksteisega kaasa lüüa.” } }] }
Tagasi Akadeemiasse Looge konto TASUTA

Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.

×

Plaanige üks-ühele kõne ja avastage, kuidas LiveAgent Teie ettevõttele kasulik võib olla.

Oleme saadaval mitmetel kuupäevadel

Plaani demo