Mis on kliendifoorum?
Foorum on veebipõhine arutelukeskkond, mis võimaldab kasutajatel pidada vestlusi postitatud sõnumite vormis. Kliendifoorum on teisisõnu kasutajate või kogukonna foorum. Põhimõtteliselt on see koht, kus ettevõtte kliendid saavad omavahel suhelda või asjakohast teavet otsida. Lisaks saavad nad küsida ja vastata üksteise küsimustele ning jagada oma teadmisi. Näiteks kasulikke näpunäiteid, teadmisi, parimaid tavasid, kasutusjuhtumeid ja isiklikke kogemusi ettevõtte toodete või teenustega.
Kuidas luua klientidele foorum?
Paljud klienditoe tarkvara pakkujad lisavad kogukonna foorumid oma kliendi iseteenindusportaali osana. Seetõttu pole tarvis otsida eraldi tööriistu. Klientidele foorumi loomine nõuab tavaliselt paari lihtsat sammu. Pole tarvis tehnilisi oskusi ega spetsiaalseid teadmisi.
Klientide foorumi loomiseks LiveAgentis tuleb Teil navigeerida iseteeninduse portaali. Siit leiate foorumi. Pärast seda sisestage lihtsalt pealkiri ja otsustage, kas see on sisemine foorum või avalik foorum. Esitage kirjeldus, lisage asjakohased märksõnad SEO optimeerimiseks ja valige osakond, kes vastutab foorumikirjete töötlemise eest.
Sisemised foorumid on mõeldud ettevõtte töölistele. Avalikud foorumid on nähtavad aga kõigile, kuid kasutajad peavad küsimuste küsimiseks sisse logima. Registreerunud kasutajad näevad soovitatud foorumeid pealehel. Avades foorumi, saavad nad ühineda aruteluga või küsida uusi küsimusi.
Iga foorumi sisestus, olgu selleks uus küsimus või mõni kommenteeritud teema, muudetakse automaatselt piletiks. Seega avanevad need agendi paneelil teiste piletite seas. Agendid saavad osa võtta, millal iganes sobilik ja vajalik. Nad võivad anda kasulikku teavet ja vastata küsimustele, millele teised foorumi kasutajad ei osanud vastata.
Konkreetse osakonna valimine foorumi haldamiseks tähendab, et piletid määratakse õigetele töötajatele. Seega vastavad klientide küsimustele ainult kõige asjakohasemate teadmiste, kogemuste ja asjatundlikkusega agendid. See tagab õige teabe jagamise ning õigeagse ja efektiivse vastamise.
5 klientide kogukonna foorumi omamise peamist hüve
Klientide kogukonna foorum on rohkem kui vaid iseteeninduse pakkumise loogiline pikendus. Kliendifoorumit peetakse üldiselt “tore omada” võimaluseks kui vajalikkuseks. Läbimõeldud juhtimisega võib see siiski positiivselt mõjuda. Näiteks klientide kaasamisele, kliendirahulolule, brändi lojaalsusele ja isegi toote innovaatilisuse edendamisele. Siin on mõned peamised eelised brändiga klientide kogukonna foorumi rakendamisel oma iseteenindusportaali:
1. Kliendi kaasamise hõlbustamine
Kui kliendi kaasamine on teie strateegia oluline osa, võib kogukonna foorumi pidamine olla võimas abistaja. Foorum pakub klientidele kaasahaaravat kohta oma kogemuste jagamiseks. Seda mitte ainult Teie ettevõttega, vaid ka teiste kogukonna liikmetega. Võimaldades klientidel teemasid tõstatada ja teiste kasutajatega arutelusid korraldada, annab see neile osaluse ja mõjuvõimu tunde.
Pealegi, kui Teie toode on väga konfigureeritav, paindlik ja kohandatav, hindavad kliendid kindlasti võimalust foorumit sirvida ja näha, kuidas teised seda kasutavad. Foorum võib aidata klientidel avastastada lahendusi, mis ei pruukinud esmapilgul ilmselged olla ning leida efektiivseimaid viise, kuidas Teie tootega parem tulemus saavutada.
2. Iseteeninduse pakkumise täiendamine
Teie tugiagendid või kliendid saavad kogukonna foorumis vastata levinud küsimustele. See tekitab sõna otseses mõttes kasutajate loodudTeadmusbaasi, mis on tulvil informatsiooni teiste aitamiseks, eriti uute klientide jaoks, kes on alles alustamas Teie toodete kasutamist. Mõnele Teie pikaajalistest püsiklientidest võib isegi meeldida saada foorumi regulaarseks kaasautoriks. Jagades oma parimaid tavasid ja näpunäiteid teemadel, milles nad on eksperdid. See loob püsiva abistava ressursi paljudele klientidele korraga, mis võib säästa ka tugiagentide aega.
3. Olemasoleva sisu optimeerimine
Klientide arutelu jälgimine kogukonna foorumis on väga oluline. See võib anda ettevõttele palju sügavama arusaama kliendi probleemidest ja muredest, mis omakorda pakuvad suurepärast võimalust olemasoleva sisu täiustamiseks, hõlmates klientidele kõige rohkem huvi pakkuvaid teemasid. Lisaks, kui kliendid muudkui küsivad ja räägivad teemadest, mis on juba Teie teadmiste artiklites kajastatud, tähendab et sisu ei paku terviklikku ning arusaadavat informatsiooni. Seega tuleb sisu parandada ja vastavalt kohandada.
4. Toote parandamine
Ettevõtted võivad kogukonna foorumis klientide vestlustel silma peal hoides leida palju ideid ja hindamatuid andmeid. See on väärtuslik mitte ainult nende klienditeeninduse osakonna, vaid ka nende tootemeeskondade jaoks. Kliendid annavad kaudset tagasisidet, arutades ettevõtte tooteid / teenuseid, jagades oma ideid, vaatenurki ja kogemusi. See võib aidata ettevõtetel saada ülevaadet tootearendusest. Ning veel enam tegutseda klientide soovitud täiustuste nimel.
5. Kliendivestluste jälgimine
Kliendid räägivad veebis alati ühel või teisel moel toodetest ja brändidest. Kõik ettevõtted pole suutelised efektiivselt jälgima ja vastama nendele mainimistele. Näiteks sotsiaalmeedias, kolmanda osapoole foorumites või teistes, veelgi raskemini avastatavates kohtades. Klientidele kogukonna foorumi pakkumine, kus nad neid arutelusid pidada saavad, võimaldab ettevõtetel klientide räägitut jälgida. Seega on võimalus neis vestlustes osaleda ja õigeaegselt abi või nõu pakkuda, kui see vajalik on.
Avastage ise
Teadmine on oluline vaid siis, kui seda praktikas rakendada. Looge oma klientidele foorum otse LiveAgenti.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Klienditoe tarkvara suurettevõtetele
Suurendage suhtlusprotsessi efektiivsust reaalajas vestluste ja proaktiivsete vestluskutsete abil mitmetelt seadmetelt. Kohandage oma juhtpaneeli vastavalt oma ettevõtte vajadustele ja pakuge kiiremat kliendituge erinevate kanalite kaudu.
Näete vaevahea teenuse pakkumisega COVIDi ajal?
Slovakkia raamatupood Martinus pakub veebiteenust, kus klienditeenindajad nõustavad ostjaid videovestluste ajal. Reguleerige ressursse vastavalt vajadusele ja motiveerige oma meeskonda. Jääge rahulikuks ja leidke lahendusi klientide rahulolu suurendamiseks. Kasutage konserveeritud sõnumeid ja automatiseeritud e-posti vastuseid piletite kiireks lahendamiseks.